Gå til innhold

Kristin Kirkemo er kalenderpike


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Den eneste kalenderen hun burde stilt opp for måtte være Bretvedt sin....

Er enig med deg så lenge hun er dømt!

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- De menneskene vi har valgt til denne kalenderen, har vi valgt fordi de er glad i dyr, sier hun. (Lene Løtvedt)

Og da lar de alle andre moralske hensyn fare.... :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
- De menneskene vi har valgt til denne kalenderen, har vi valgt fordi de er glad i dyr, sier hun. (Lene Løtvedt)

Og da lar de alle andre moralske hensyn fare.... :fy:

Ja, det finnes vel kun 12 kjente mennesker (og en av de er Kristin) som er egnet for en slik kalender..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg sier det samme som jeg sa i lysfontenen. det er fullstendig galskap hvordan media har klart å fremstille denne kvinnen og hennes ektemann nærmest som helter og uskylde ofre. Kristin har fått altfor mye omtale med positivt fortegn, og det at hun faktisk er dømt for medvirkning til mord har blitt skjøvet langt bak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er helt latterlig hvordan hun, mannen og søsteren nærmest har blirr superkjendiser etter saken. Med bryllup i Se&Hør, invitasjoner til å åpne utstillinger, og nå, kalender. Får nesten litt sånn "Chicago"-vipp.

De sitter inne for drap, tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Kristin har fått altfor mye omtale med positivt fortegn, og det at hun faktisk er dømt for medvirkning til mord har blitt skjøvet langt bak...

Og jeg har mange ganger lurt på hvorfor, - er det fordi hun er ung og pen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Og jeg har mange ganger lurt på hvorfor, - er det fordi hun er ung og pen?

Synes egentlig ikke hun er så fryktelig pen heller jeg faktisk...

Men hun var jo litt på trykk før hun ble kjendis for denne mordmedvirkningen også, som meget lett påkledd, eller skal vi si avkledd modell her og der...

Og gubben hennes som hele tiden fremstilles som en kjernekar som sitter der tålmodig og venter på sin kjære som sitter inne stakkars...

Han er ikke ukjent hos politiet den karen der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Jeg syns det er helt i orden at hun er med på den kalenderen jeg. De har plukket ut mennesker som er glade i dyr, selv om hun sitter i fengsel så kan hun være glad i dyr likevel, og ønske å være med på et godt formål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er helt i orden at hun er med på den kalenderen jeg. De har plukket ut mennesker som er glade i dyr, selv om hun sitter i fengsel så kan hun være glad i dyr likevel, og ønske å være med på et godt formål.

Jeg sier som Poirot i åpningsinnlegget: Hva om det var Viggo Kristiansen som stilte opp? For alt vi vet kan han være fryyyyktelig glad i dyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Jeg sier som Poirot i åpningsinnlegget: Hva om det var Viggo Kristiansen som stilte opp? For alt vi vet kan han være fryyyyktelig glad i dyr!

Og jeg sier det enda en gang!!

Hva om det var Viggo Kristiansen som stilte opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man ane en aldri så liten spekulasjon her? Putt inn en kontoversiell person og det blir gratis reklame eller noe sån?

Hadde ikke hørt om den kalenderen før jeg leste om den nå. men nå vet jeg altså om den. Kjøpe den - nei - nettopp fordi jeg aner et spekulativt moment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Og jeg sier det enda en gang!!

Hva om det var Viggo Kristiansen som stilte opp?

Og jeg sier som Poirot og Pjusk (et godt argument kan aldri sies for ofte :wink: ):

HVA OM DET VAR VIGGO KRISTIANSEN SOM STILTE OPP?!!! (hadde neppe vært like... søtt :roll: ) :evil:

Det er vel ikke til å komme unna at det at hun er ung, pen, blond og fager har jobbet for henne.. (det er forøvrig gjort seriøse undersøkelser som viser til forksjellsbehandlingen mellom attraktive og mindre attraktive i straffesaker o.l. ..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Poirot

Ja vel.

La henne få ha denne lille gleden.

Det er jo ei god stund til hun kommer ut av fengselet.

Ikke misforstå. Jeg unner henne faktisk denne gleden. Det er Dyrebeskyttelsen jeg synes har oppført seg feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...synst det værste var då eg høyrde på radio at eit medl. av dyrebeskyttelsen (ikkje i leiinga altså) uttalte: 'Det er helt OK - hun har aldri vært slem mot dyr. Men hvis det var DYR hun hadde drept, burde hun aldri fått vært med!'

:o

Jepp - ei gal, gal verd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
...synst det værste var då eg høyrde på radio at eit medl. av dyrebeskyttelsen (ikkje i leiinga altså) uttalte: 'Det er helt OK - hun har aldri vært slem mot dyr. Men hvis det var DYR hun hadde drept, burde hun aldri fått vært med!'

:o

Jepp - ei gal, gal verd!

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er utrolig smakløst å benytte en som er dømt for drap i en slik kalender. Det er nesten så jeg ikke tror det er sant!

Hva i alle verden kan dyrebeskyttelsen ha tenkt???

:o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...