Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ei ekte masekråke på facebook. Hun er nøyaktig like irriterende i virkeligheten som hun gir uttrykk for, så sånn sett er det vel fair.

17:32 nuuuuu har jeg plukket blomsteeeeeer!!!!!!!!!!! endelig SOMMEEEEEEEER!

17:39 finner ikke blomstrene jeg plukket åååååh nå er det sikkert eddiskoppiser i HEEEEELE huseeeeeeet!!!!!

17:45 ahhhhh fant blomstene! hihihihihihihihihi den som leter skal finne <3

17:58 så var det å pynte seg fiiiiiin til dagens mannejakt ihih!!! skal bli kjøtt på denne jenta hohohohihihi

18:43 feeeeest!!!!!!!! [masse folk tagget og innsjekka på en bar]

21:15 drar tiiiiiidlig omgomg exciiiited!!!!!!!! MANN på denne fjolleberta iiiih <3

03:09 har funnet mitt liiiiivs kjærlighet!!!! åguuuud forelskaaaaa!!! guttebassen sover nå tnååååweeeh så søøøøøøt iiihihihihiahahhaahohohohoho <3

07:40 tidlig opp og hopp med guttebassen iihhhehehho panniskakiser til froooookost!!!!!!!!

08:31 menn er faen ikke til å stole på åååh fuuuuck yooou lurt opp i stry IGJEN åååååweeeeeh jeg hater menn skal bli lesbisk!!!!!!!

Anonym poster: 0585ad0833f0338c28ead484e29cf89b

Er det virkelig sant?! At det går an! ;p

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

09:30 Markede next å kjøpe mye digg

12:30 Den følelsen du er brent å farmor sprayet aftersund kalt

19:01 Noen babes som vil ha det gøyt i dag?

22:30 luis på paradise hotel kan brene til helvete

23:00 Noen babes som skal ut i dag?

00:30 helvete

00:35 vem er ute i dag

Neste dag:

10:35 helvete dårlig

13:35 vem skal på tivoli

14:00 hvilket folk er på tivoli

14:23 va skal folk i dag

17:06 noen babes vil være med til spania på torsdag 6

19:46 da har jeg kjøpt stripestang

21:03 lik vis du skal ut i dag

...and so goes on

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattjenta: Ahahahahahaha, for et sjarmtroll!

Dame med humørsvingninger:

13.00 Lager sjokoladekake med min gode venninne <3 Skal bli godt!

13.42 Da er kaken ferdig, smakte aldeles utmerket!

14.02 Sniker meg til litt mer kake, jeg! Man lever kun en gang (+ bilde av kaken)

14.37 Sambo kom hjem med godteri, brus og film! Digg!

17.04 Hvorfor kommer alle med kake og godter til meg? Jeg prøver å gå ned i vekt, for faen!!!! Det er ikke morsomt!

Anonym poster: 0585ad0833f0338c28ead484e29cf89b

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattjenta: Ahahahahahaha, for et sjarmtroll!

Dame med humørsvingninger:

13.00 Lager sjokoladekake med min gode venninne <3 Skal bli godt!

13.42 Da er kaken ferdig, smakte aldeles utmerket!

14.02 Sniker meg til litt mer kake, jeg! Man lever kun en gang (+ bilde av kaken)

14.37 Sambo kom hjem med godteri, brus og film! Digg!

17.04 Hvorfor kommer alle med kake og godter til meg? Jeg prøver å gå ned i vekt, for faen!!!! Det er ikke morsomt!

Anonym poster: 0585ad0833f0338c28ead484e29cf89b

:ler:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en bekjent som jeg ble venn med på face for et par måneder siden. Har ikke fulgt så nøye med, men i dag tok jeg en titt på veggen hennes. Nå har jeg lært at hun legger ut usannsynlig mange bilder av ungene sine, at hun digger å spille candy crush (noe jeg lærte av veggpostingene hennes - hun skriver faktisk at nå skal hun spille candy crush!) og at hun poster mange ganger om dagen om hva hun og ungene skal - "På vei til X for å Y", "Er på X med [tagget noen navn] og koser oss", "På vei hjem fra X, hatt en herlig dag med [navnene blir tagget igjen]...

Og plutselig kommer følgende status:

"Er så gøøøøy å våkne om natta for å tømme de forbanna jura sine:@ ææææææh!!! Ja jeg er litt trøtt se"

What!?

Anonym poster: 3ea41e29f038992be33a63a58d8a8c45

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Kan fortsatt ikke skilte med så underholdende venner som mange her, men har ei som hele tiden legger ut "sexy" bilder av seg selv (tydelig på stillingen at hun tar bilder av seg selv). Bytter profilbilde annenhver dag osv. Og så strømmer venninnene til med de obligatoriske "vakker du er!", "pena!", "du er så vakker!", "nydelig!", "babe" osv. Og hun svarer det obligatoriske "nåh men... dere er jo søte daaaah!"

:hoho:

Hun er ei pen jente, det er ikke det, men det er bare så utrolig åpenbart at hun fisker etter komplimenter :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Altså, foreldre, søsken og sånn ble jo kontaktet med en gang via nærmeste pårørende. Men så har du for eksempel liksom tante og onkel i hyttiheiti Østlandet som jobber nattevakt og sover i nattetimene, osv... sant?

Anonym poster: a902d642dde6f0a37ad9971213de44de

Vi som har barn å oppdra har i alle fall noe viktig å fortelle dem: Ikke skrive om slikt på Facebook før den dagen avdøde skal begraves. Jeg synes det bør være en gyllen regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Fbvenn er ihuga MGP-fan. Han hadde først daglige nedtellinger til MGP, og den helga han var der så ble veggen spammet med bilder og oppdateringer.

Igår så begynte han søren meg nedtellinga til neste MGP!!

Tror jeg sletter han.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på vennelista som la ut et laaaangt dikt om at hun hadde lyst å hoppe ut fra ei bru, og at det var nære på i helga.

Sikkert koselig for familien...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte blokkere oppdateringene fra en på vennelista som sitter på YouTube hele dagen og poster alt han hører på, mest Tina Turner og sånn. Gikk inn på profilen hans i går og ser at han fortsatt holder på. 25 postede videoer i går, 35 dagen før, 28 dagen før der.

I tillegg har han nøyaktig tre statusoppdateringer hver eneste dag, uten unntak: "Good morgen godtfolk!", "Jaja, god ettermiddag da!" og "God natt alle vennene mine."

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er livredd mennesker som lever og ånder for kattene sine. altså, det er greit å være glad i dyrene - men de som går så langt at de kaller kattene for "barna sine" og enda verre - "jenta si" eller "mannen i mitt liv"... de er faen meg skumle.

jeg har bemerkelsesverdig mange av disse på vennelisten. spesielt en utmerker seg, det er ikke en eneste status som handler om noe annet enn hva de to kattene bedriver med. noe mer spesielt er det at den ene deler navn med datteren, som av ymse grunner ikke bor sammen med sin mor, og gjerne dukker opp i bildefeeden i dukkeklær.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

jeg er livredd mennesker som lever og ånder for kattene sine. altså, det er greit å være glad i dyrene - men de som går så langt at de kaller kattene for "barna sine" og enda verre - "jenta si" eller "mannen i mitt liv"... de er faen meg skumle.

jeg har bemerkelsesverdig mange av disse på vennelisten. spesielt en utmerker seg, det er ikke en eneste status som handler om noe annet enn hva de to kattene bedriver med. noe mer spesielt er det at den ene deler navn med datteren, som av ymse grunner ikke bor sammen med sin mor, og gjerne dukker opp i bildefeeden i dukkeklær.

:ler:

Jeg har flere på vennelista hvis hunder og katter har egen FB-profil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei som lever og ånder for katten sin, har gitt katten skikkelig unge-mødre-navn (inkludert sitt eget etternavn), legger ut bilder av bursdagsfeiringen til katten, lager julekort av katten som hun sender ut, og nesten alle statusene omhandler katten.

I tillegg så kaller hun seg selv "Kari Catlady Normann".... på Fb....

Har mange ganger vurdert å slette henne, men hun er en kollega på samme team som meg, så det blir litt rart hvis jeg gjør det...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

Jeg har flere på vennelista hvis hunder og katter har egen FB-profil...

det beste er når hundene/kattene/menneskene begynner å kommentere hverandres statuser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Murica

det beste er når hundene/kattene/menneskene begynner å kommentere hverandres statuser.

Spesielt når de svarer på "hundens" post som deres egen hund.

"Pluto elsker å tygge på det nye margbeinet sitt!"

-"Spot liker"

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei på FB som har laga egen profil til hesten sin, og lagt til sitt eget etternavn, og stadig tagger hesten sin i alle situasjoner, fra begge profilene (det kommer opp på min når hesten lissom har tagga henne fra sin profil). Så blir det sånn at eieren skriver på sin profil (fiktive navn) "Hatt en kjempekul sprangøkt med Balder Johansen" og hesten sin profil poster "Koser meg med høy etter sprangtimen med Helene Johansen".

Utrolig fjernt, særlig når dama er i midten av tredveåra. Jeg har hest og elsker henne, men derfra til å lage profil der hun skriver er noe jeg kaaanskje jeg ville funnet på da jeg var 12, hvis Facebook hadde eksistert da.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke oversharing, men jeg begynner å bli en smule lei av dette Instaweather! Alle tar bilder og legger ut!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, angrer på at jeg slettet merkelige bekjente på facebooken min når jeg leser dette. Tror jeg har en eller to som skriver mye rart nu.

Mer :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Endret av melonen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Sikker?

En av mine facebookvenner har likt et bilde av en av sine venner. Han som har lagt ut bildet jobber etter profilinfoen å dømme, som sveiser. På bildet kan man se en finger hvor huden på det "innerste" leddet på fingeren er helt borte, etterfulgt av bildeteksten: "Hvorfor man ikke skal bruke ring på jobb" ... :kvalm:

Tror jeg sparer dere for bildet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...