Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle likt å se kommentarfeltet til den der.

Kommentarfeltet var egentlig mer intressant enn selve statusen, det må jeg innrømme.

Skulle tatt snapshot men jeg er ikke en slem person.

-Leo

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det en sykepleier vennine?

nei.

Det er en som ikke har fått seg noe utdannelse eller jobb etter vgs. Har bare pressa ut unger og drevet dank. Vet ikke hva hun jobber med om hun jobber.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.

Det er en som ikke har fått seg noe utdannelse eller jobb etter vgs. Har bare pressa ut unger og drevet dank. Vet ikke hva hun jobber med om hun jobber.

Jeg misliker kommentarer som dette, det blir så utrolig fordømmende og uintelligent.

Hva er du selv da? Hjernekirurg? Nei, trodde ikke det.

Anonym poster: 1b0577987c2ff64a5090392612fa4ed6

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker kommentarer som dette, det blir så utrolig fordømmende og uintelligent.

Du kjenner ikke vedkommende det er snakk om går jeg ut fra.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alt du vet kunne hun vært kirurg..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alt du vet kunne hun vært kirurg..

Nope.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fyr skrev at dama hadde vist positiv på en graviditetstest.. og det var absolutt ikke meningen at de skulle ha unger..

Den ble slettet ikke så lenge etterpå igjen da.

Håper nå det var greit for dama at han skrev sånt på facebook o.O Jeg hadde hvertfall blitt ganske sinna.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

imorgen drar jeg og *navn på kjæreste* til *tettsted* og der skal vi være helt til søndag skal hente noe flere ting og ta med meg til *gatenavn* der hvor jeg bor sammen med kjæresten min *navn på kjæreste* som jeg elsker veldig mye vil aldri miste deg søtnosen min du betyr så utrolig mye for meg er så glad for at det altid kommer til å være meg og han for resten av livet I Love You *navn på kjæreste

Puh...

Dette er samme person og de to neste er på samme dag:

æ e heldig som har ein grei kjæreste som *navn på kjæreste* Love You♥

elsker deg så utrolige mye *navn på kjæreste* Du betyr så mye for meg jeg er så glad for at jeg har deg min søte vakre superstars vil aldri miste deg elsker deg av hele mitt hjerte *navn på kjæreste* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Alle statuser omhandler dette. Og det er kun bilder av han som hun har gloret til i et billig redigeringsprogram. Border, stjerner og hjerterammer.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne overdrevne klissestatuser får meg til å tro at forholdet egentlig ikke er så bra allikevel. At det settes opp en fasade for at andre ikke skal se hvordam man egentlig har det.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Sånne overdrevne klissestatuser får meg til å tro at forholdet egentlig ikke er så bra allikevel. At det settes opp en fasade for at andre ikke skal se hvordam man egentlig har det.

Enig...

Personlig liker jeg best å holde kjeft hvis forholdet er i en dårlig periode :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"FAEN ødelagte barberhøveln helvete altså helt ny og greier! faens dårlige kvalitet!!!!! Erik kommer i kveld kanke værra ushava da!!!! satan også"

...Akk, bildene i hodet...

Anonym poster: 7f190bf45f146d6e4cdb4aa343172ae3

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøje meg, det er da ikke akkurat som om det er så fryktelig vanskelig å få tak i en barberhøvel av alle ting :overrasket:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatering fra det forlova paret, hun kom hjem med fly i går kveld og i dag skriver hun

"om mulig er jeg enda mer forelsket enn noensinne, elsker deg kjæreste godgutten min!<3<3 har hatt verdens beste helg sammen med xxxxx, elsker deg gutten min!!!"

Vel, helga gikk bra da :ler:

Anonym poster: a902d642dde6f0a37ad9971213de44de

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra det forlova paret, hun kom hjem med fly i går kveld og i dag skriver hun

"om mulig er jeg enda mer forelsket enn noensinne, elsker deg kjæreste godgutten min!<3<3 har hatt verdens beste helg sammen med xxxxx, elsker deg gutten min!!!"

Har han gått med på å flytte fra studiebyen sin nå da kanskje :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han gått med på å flytte fra studiebyen sin nå da kanskje :fnise:

Gud vet, tror ingen tør å spørre om noe der lenger :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Murica

Ja, nå er det ikke lenge igjen til de begynner å poppe ut unger...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en trebarnsmor på facebook, som nylig fødte sin tredje.

Da hun var gravid var veggen min spammet ned med "åååh gleder meg til prinsessa kommer ut, mamma elsker deg!", "♥bare 200 dager til termin! ♥", "Kjenner vesleprinsessa er aktiv imagen, ja ♥♥♥" etc., og selvfølgelig med DAGLIGE mage- og ultralydbilder.

I ÅTTE MÅNEDER.

Nåsom hun ENDELIG har fått pressa ungen ut, spammer hun veggen full av "ÅHERREGUD ER SÅ SLITEN HAR IKKE SOVET PÅ 36 TIMER OMG!!", "Melkespreng :( ", "er så sliiiiiteeeeeen!!!".

Altså, du har TO unger fra før av. Er det VELDIG sjokkerende at det er slitsomt med en nyfødt?

Anonym poster: 59e2aa3761cd574f124f3969660ea5c1

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en trebarnsmor på facebook, som nylig fødte sin tredje.

Da hun var gravid var veggen min spammet ned med "åååh gleder meg til prinsessa kommer ut, mamma elsker deg!", "♥bare 200 dager til termin! ♥", "Kjenner vesleprinsessa er aktiv imagen, ja ♥♥♥" etc., og selvfølgelig med DAGLIGE mage- og ultralydbilder.

I ÅTTE MÅNEDER.

Nåsom hun ENDELIG har fått pressa ungen ut, spammer hun veggen full av "ÅHERREGUD ER SÅ SLITEN HAR IKKE SOVET PÅ 36 TIMER OMG!!", "Melkespreng :( ", "er så sliiiiiteeeeeen!!!".

Altså, du har TO unger fra før av. Er det VELDIG sjokkerende at det er slitsomt med en nyfødt?

Anonym poster: 59e2aa3761cd574f124f3969660ea5c1

Haha, men facebook har man tid og overskudd til? :ler:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...