Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mariah

Ser vi har samme venn på facebook. "A" liker å skrive om ting hun gjør i hverdagen på en ganske underfundig og spesi måte. Vil ikke kalle det oversharing (min mening), heller litt forvirrende til tider. Ikke alltid jeg skjønner like bra hva hun mener ;)

Hun er veldig direkte og ærlig, litt vel mye etter min smak, men then again så er hun jo, som du skriver ganske spesiell:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er veldig direkte og ærlig, litt vel mye etter min smak, men then again så er hun jo, som du skriver ganske spesiell:)

Kunstnersjeler vet du. De pleier jo alltid å være litt ekstra spesielle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariah

Kunstnersjeler vet du. De pleier jo alltid å være litt ekstra spesielle ;)

Åh ja - har tre andre forfattere på vennelista også, de skriver mye rart. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke måte på hvor mye rødt, hvit, brunt og gult det er i glassene til folk på Facebook. Er nesten som jeg mistenker at nesten hele vennelista er alkoholikere. :laugh:

Jada, høres ikke særlig appetittelig ut med gult og brunt :fnise:

Du, det har jeg lurt på nå i påska!

Ser ut til at nesten ale mine venner bare har helt innpå med alkohyler til alle døgnets tider, hver dag i 10-11 dager. :huh:

'I akebakken med barnebarn og akkevitt' f.eks..

Herregud, fin kombinasjon.

:fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det har jeg lurt på nå i påska!

Ser ut til at nesten ale mine venner bare har helt innpå med alkohyler til alle døgnets tider, hver dag i 10-11 dager. :huh:

'I akebakken med barnebarn og akkevitt' f.eks..

Herregud, fin kombinasjon.

:fnise:

"vent her skal besta hjelpe deg OIOIOOIOIOOIOOIOI der lå visst besta med hodet først i snøen og sprellet, litt for mye brunt i glasset i dag ja, akk ja" :lol:

Anonym poster: a902d642dde6f0a37ad9971213de44de

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke problemet. Så lenge de er fornøyde med seg selv så er vel alt greit?

Jeg er overvektig og elsker å bake, noe jeg gjerne deler på nettet. Spise kakene selv gjør jeg jo ikke siden jeg ikke ønsker å gå opp mer i vekt.

Jeg lager også hjemmelaget pizza, hjemmelaget hamburger osv, men når det er hjemmelaget så kan man faktisk gjøre det sunnere og man trenger jo ikke spise enorme mengder selv om man koser seg med god mat.

Anonym poster: 5193c3efb7f5b5fde199d0d305b44421

Hvis de er overvektige koser de seg jo med for mye mat. Det er jo sånn man blir overvektig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gaaal! Jeg har to venner på facebook som slår opp og blir sammen igjen heeeele tiden. Og hver gang de slår opp, så har de det så fryktelig vondt. Det skjønner jeg altså, men trenger de virkelig å fortelle det til alle facebookvennene sine? Og når de er sammen så elsker de hverandre så fryktelig høyt. På veggene til hverandre. Og i statusene sine. Synes sånne ting hører til på privaten, jeg. Man skal få lov til å skryte av partneren sin, men alt med måte. I dag har de visst slått opp igjen. :rolleyes:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gaaal! Jeg har to venner på facebook som slår opp og blir sammen igjen heeeele tiden. Og hver gang de slår opp, så har de det så fryktelig vondt. Det skjønner jeg altså, men trenger de virkelig å fortelle det til alle facebookvennene sine? Og når de er sammen så elsker de hverandre så fryktelig høyt. På veggene til hverandre. Og i statusene sine. Synes sånne ting hører til på privaten, jeg. Man skal få lov til å skryte av partneren sin, men alt med måte. I dag har de visst slått opp igjen. :rolleyes:

Hadde en sånn jeg og før. Bare en av partene da. Også ble han fly forbanna på at folk prata om det. :ler:

Haloooo! Du kringkaster hele privatlivet ditt for 900 av dine nærmeste venner! Derfor pratesdet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

I dag har jeg noe å dele :P

Men det er kanskje mer tragisk enn gøy. Fikk opp en status fordi en venn av meg hadde likt den statusen, og det var visst en fyr som hadde dødd, og alle vennene skrev hva de følte, diskuterte hva som hadde skjedd osv. Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har fått venneforespørsler fra to undulater. Hver sin konto hadde de og eieren oppdaterte hyppig både sin egen og undulatenes status, et snodig skue.

Jeg knekker sammen av latterkrampe!!

Endret av gemini
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariah

Har ei dame som legger ut sånne idiotiske Coehlo-quotes hele tida, og suppelerer med drama fra sitt eget liv. Blir liksom litt malplassert når hun har solbleika hår, er dum som et brød og mener at det viktigste i verden er å gå på kafé sammen med venninnene sine. :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei lit fjern venninne har skrevet status om at hun skal gifte seg, de har til og med vært og kjøpt ringer i dag som de har bilde av.

Det hadde i seg selv ikke vært så ille om det ikke var det at hun først møtte ham på afterski fest i påska... ja, DENNE påska............

Anonym poster: a902d642dde6f0a37ad9971213de44de

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei lit fjern venninne har skrevet status om at hun skal gifte seg, de har til og med vært og kjøpt ringer i dag som de har bilde av.

Det hadde i seg selv ikke vært så ille om det ikke var det at hun først møtte ham på afterski fest i påska... ja, DENNE påska............

Anonym poster: a902d642dde6f0a37ad9971213de44de

Oi!! Full klaff og fort i svingene sier du! :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!! Full klaff og fort i svingene sier du! :ler:

Jeg lener meg tilbake, for dette her må jeg få med meg.....

Anonym poster: a902d642dde6f0a37ad9971213de44de

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ei lit fjern venninne har skrevet status om at hun skal gifte seg, de har til og med vært og kjøpt ringer i dag som de har bilde av.

Det hadde i seg selv ikke vært så ille om det ikke var det at hun først møtte ham på afterski fest i påska... ja, DENNE påska............

Anonym poster: a902d642dde6f0a37ad9971213de44de

...vær en engel og hold oss oppdatert, vil du? :popcorn:

Anonym poster: 72acab19e2116e703e202497dd9be78d

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...vær en engel og hold oss oppdatert, vil du? :popcorn:

Anonym poster: 72acab19e2116e703e202497dd9be78d

Det skal jeg, info kommer :) :)

Anonym poster: a902d642dde6f0a37ad9971213de44de

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

"Nå er jeg drittlei! ...Jeg gir opp!!... (Jeg skjønner ikke hvorfor jeg alltid skal ha sånn uflaks.. Synes verdn er veldig urettferdig!) ...

Og masse kommentarer a la "du er så sterk", "hold ut" og "glad i deg".

Sånn går no dagan...

Endret av Emmanuelle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...