Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Emmanuelle

Oh oh, jeg saumfarte og fant en liten kompilasjon i de jeg har skjult fra feeden min (alle er skrevet samme dag og av/til samme person):

Jammen fint med det du tror er gode venner.. sitter det ene øyeblikket å er så gode og snille. mens det neste øyeblikket sitter å prater dritt om deg bak ryggen din.. tusen hjertlig takk for falskhet.. vis at dere er voksne å ta det face to face hvis det er noe.

Fortsetter så til:

Det var dråpen! Nå er det faen meg nok... Nå er jeg dritt lei alt mulig piss! Faen meg tragisk hele opplegget!

Dramaet blir avslutta med en venninne av hennes om skriver på veggen hennes:

Kjære vene, fikk så utrolig vondt av deg i mobilen! Fikk skikkelig tårer i øynene, klarer ikke høre at du griner, jentami! Du betyr så utrolig mye for meg, så du aner ikke! Er her for deg uansett hva som skjer! ♥ Du er best.

Tror den slår suppeposten :fnise:

Endret av Emmanuelle
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest padawan

Åååh, jeg hater jobben min, på tide å finne noe nytt nå.

En eks-kollega som har skrevet dette, og hun har sjefen og flere kolleger på Facebook. Hun får sikkert noen hyggelige siste uker/måneder der...

det minner meg om dette bildet.

facebook.jpg?w=497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh oh, jeg saumfarte og fant en liten kompilasjon i de jeg har skjult fra feeden min (alle er skrevet samme dag og av/til samme person):

Jammen fint med det du tror er gode venner.. sitter det ene øyeblikket å er så gode og snille. mens det neste øyeblikket sitter å prater dritt om deg bak ryggen din.. tusen hjertlig takk for falskhet.. vis at dere er voksne å ta det face to face hvis det er noe.

Fortsetter så til:

Det var dråpen! Nå er det faen meg nok... Nå er jeg dritt lei alt mulig piss! Faen meg tragisk hele opplegget!

Dramaet blir avslutta med en venninne av hennes om skriver på veggen hennes:

Kjære vene, fikk så utrolig vondt av deg i mobilen! Fikk skikkelig tårer i øynene, klarer ikke høre at du griner, jentami! Du betyr så utrolig mye for meg, så du aner ikke! Er her for deg uansett hva som skjer! ♥ Du er best.

Tror den slår suppeposten :fnise:

Men hvis man spør hva det er som har skjedd, blir sikkert svaret: send melding, orker ikke snakke om det her.

:laugh:

Endret av Samaysa
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Men hvis man spør hva det er som har skjedd, blir sikkert svaret: send melding, orker ikke snakke om det her.

:laugh:

Garantert! Spesielt morsomt at hun skriver "vær voksne og ta det face to face" når hun selv skriver det på facebook...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantert! Spesielt morsomt at hun skriver "vær voksne og ta det face to face" når hun selv skriver det på facebook...

Samme tenkte jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg egentlig jævlig smart som måtte tenke over hva lml sto for. Takk og pris for denne tråden på dager der man føler seg mindre smart. En side og vips, så var man Einstein igjen.

Haha, må legge til at det er samme person som skriv desse statusane på samme dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mariah

Gjør påska noe med folk, eller? Usedvanlig mye rart på feeden min i dag:

"Endelig hjemme etter tidenes kjipeste ferie hos svigers" også har vedkommende tagget partneren. Partneren (som også er en venn av meg), har mora si på Facebook.

"Ut på tur, aldri sur" statusen i seg selv er ikke så dum, det er bare det at hun som skriver den er kjent for å hate all form for trening. Hun går maks ti minutter før hun blir lei, uansett om det er vanlig tur/skitur etc...

"Har overspist godteri i hele dag, nå gjenstår det bare å kvitte seg med det." (Ikke at det er noe galt i å ha spiseforstyrrelser, men å informere ei venneliste som inkluderer 2000 mennesker om det?)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

"SMÅKJIPT Å FÅ MENSEN MIDT I KJÅKASTE SKIBAKKEN DA, VAR IKKE BARE KAKAOSØL PÅ BAKKEN DA VI DRO NEI, HAHAHA".

Ja, skrevet i caps lock. Really?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"SMÅKJIPT Å FÅ MENSEN MIDT I KJÅKASTE SKIBAKKEN DA, VAR IKKE BARE KAKAOSØL PÅ BAKKEN DA VI DRO NEI, HAHAHA".

Ja, skrevet i caps lock. Really?

Herregud!

Du har de rareste facebookvennene, Emmanuelle.

Første som datt ned i hodet mitt var hvordan hun klarte å blø gjennom alle vinterklærne, men det er vel ikke relevant.... :ler:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariah

"SMÅKJIPT Å FÅ MENSEN MIDT I KJÅKASTE SKIBAKKEN DA, VAR IKKE BARE KAKAOSØL PÅ BAKKEN DA VI DRO NEI, HAHAHA".

Ja, skrevet i caps lock. Really?

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Herregud!

Du har de rareste facebookvennene, Emmanuelle.

Første som datt ned i hodet mitt var hvordan hun klarte å blø gjennom alle vinterklærne, men det er vel ikke relevant.... :ler:

Håper det er en aprilsnarr! Og hun blødde vel da hun måtte skifte? Jeg aner ikke, vil ikke tenke på det heller :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg var IKKE blid da jeg åpnet Facebook i morges og det først so treffer meg er en overkjørt hare, eller det som er igjen av den, ufattelig blodig grotesk syn, og teksten? "Sorry folkens, traff visst påskeharen :P"

Anonym poster: 9c56878a8a2ac1b3866efcb85d520c4a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariah

Nyter siste påskefri med strikking, hekling, brodering og ti liter rødt i glasset. Verdens beste kjæreste baker boller og brød mens han synger opera.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Det gledezz til ei ny uke med nye muligheter!!!!! :))))))))

And the life always shines... on Facebook!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyter siste påskefri med strikking, hekling, brodering og ti liter rødt i glasset. Verdens beste kjæreste baker boller og brød mens han synger opera.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Det gledezz til ei ny uke med nye muligheter!!!!! :))))))))

And the life always shines... on Facebook!

Når folk ikke poster idiotiske ting, så poster de gjerne ting om hvor rosenrødt og fantastisk livet og hverdagen er, at de gidder, er jo ingen som er SÅ lykkelig hele tiden som mange glansen det til med?

Anonym poster: 9c56878a8a2ac1b3866efcb85d520c4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter siste påskefri med strikking, hekling, brodering og ti liter rødt i glasset. Verdens beste kjæreste baker boller og brød mens han synger opera.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Det gledezz til ei ny uke med nye muligheter!!!!! :))))))))

And the life always shines... on Facebook!

Med "ti liter rødt" i glasset hadde jeg også vært såpass munter :fnise::skaal:

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke måte på hvor mye rødt, hvit, brunt og gult det er i glassene til folk på Facebook. Er nesten som jeg mistenker at nesten hele vennelista er alkoholikere. :laugh:

Jada, høres ikke særlig appetittelig ut med gult og brunt :fnise:

Endret av Samaysa
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mariah

Når folk ikke poster idiotiske ting, så poster de gjerne ting om hvor rosenrødt og fantastisk livet og hverdagen er, at de gidder, er jo ingen som er SÅ lykkelig hele tiden som mange glansen det til med?

Anonym poster: 9c56878a8a2ac1b3866efcb85d520c4a

Vet, samme dama poster bilde (sånne close ups) av seg og kjæresten heeele tida. Kanskje en uvane man pådrar seg ved å jobbe i Se&Hør..? De gjør tross alt livet gladere :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, det der MÅ jo være ironi/tulling over sånne "åh så kos med noe rødt i glasset og verdens beste kjæreste<3"-statuser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariah

Hæ, det der MÅ jo være ironi/tulling over sånne "åh så kos med noe rødt i glasset og verdens beste kjæreste<3"-statuser?

I så fall består hele Facebooken hennes utelukkende av ironi, og jeg har misforstått dama totalt. Det _er_ jo en mulighet for det. Og at hun skriver "takk<3" som en del av spillet. :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fine barn, fine dyr, fin familie og nå såååå fin kjæreste. Derfor skal jeg skrive en fin TV-serie og en fin bok når den ufine Mac'en kommer tilbake. Leke med Nova nu! — på Frognerbekken.

Dette må da være ironi? :laugh:

Ser vi har samme venn på facebook. "A" liker å skrive om ting hun gjør i hverdagen på en ganske underfundig og spesi måte. Vil ikke kalle det oversharing (min mening), heller litt forvirrende til tider. Ikke alltid jeg skjønner like bra hva hun mener ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...