Scherbatsky Skrevet 30. mars 2013 #1241 Del Skrevet 30. mars 2013 Jeg fant, jeg fant (hurra for eksterne harddisker).. Vet ikke om det var akkurat denne Evilposelos siktet til da, men den er artig uansett. Å herreguuuud! Vet jo ikke om man skal le eller gråte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 30. mars 2013 #1242 Del Skrevet 30. mars 2013 Jeg fant, jeg fant (hurra for eksterne harddisker).. Vet ikke om det var akkurat denne Evilposelos siktet til da, men den er artig uansett. Sitterer Barney på denne: legendary. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 30. mars 2013 #1243 Del Skrevet 30. mars 2013 Å herreguuuud! Vet jo ikke om man skal le eller gråte. Den faren har iallefall fått et seriøst stort problem stakkar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 30. mars 2013 #1244 Del Skrevet 30. mars 2013 Priceless! Og stakkars unge.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #1245 Del Skrevet 30. mars 2013 I kveld fikk jeg vite at bestemor er død. På facebook. Anonym poster: 881c2fb21251a2fb39a0d225ad920d98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 30. mars 2013 #1246 Del Skrevet 30. mars 2013 I kveld fikk jeg vite at bestemor er død. På facebook. Anonym poster: 881c2fb21251a2fb39a0d225ad920d98 Håper resten av slekta visste om det før h*n la ut den der.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #1247 Del Skrevet 30. mars 2013 Håper resten av slekta visste om det før h*n la ut den der.. Dessverre visste knapt de nærmeste noe. Anonym poster: 881c2fb21251a2fb39a0d225ad920d98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 30. mars 2013 #1248 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Har veldig få oversharingar å komme med...Anna enn dei typiske; -Jobb fra 11-17 -Heim frå jobb -Har verdens beste kjærste <3 -Middag og kos med elsklingen, men først trenings og dusj. -lml og evig med hjerter. . . Føler meg egentlig jævlig smart som måtte tenke over hva lml sto for. Takk og pris for denne tråden på dager der man føler seg mindre smart. En side og vips, så var man Einstein igjen. Endret 30. mars 2013 av Scherbatsky 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 30. mars 2013 #1249 Del Skrevet 30. mars 2013 Nei, ikke sånn ment. Men hva om de oppdager det og blir rasende eller dødelig fornærmet? Ja, med tanke på hva de legger ut på Facebook, er vel sjansen der for at terskelen for skam er relativt høy? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Murica Skrevet 30. mars 2013 #1250 Del Skrevet 30. mars 2013 "Jeg er ensom og faen meg ingen som bryr seg og dama jeg pulte på vil faen meg ikke ha noe mer med meg å gjøre faen jeg vil faen pule og "kompisene" mine som sa vi sku ut idag har faen meg dratt på hytta uten meg helvetes drittsekker får jeg sitte her å drikke aleine noen kvinnfolk her som vil være med på party jeg spandere drikke til de som vil være med men jeg må få pule etterpå trykk like på statusen min om du vil være med så skal eeg velge den som er hottest komme til å bli en kveld du aldri glemmer!!!!!!!" 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 30. mars 2013 #1251 Del Skrevet 30. mars 2013 "Jeg er ensom og faen meg ingen som bryr seg og dama jeg pulte på vil faen meg ikke ha noe mer med meg å gjøre faen jeg vil faen pule og "kompisene" mine som sa vi sku ut idag har faen meg dratt på hytta uten meg helvetes drittsekker får jeg sitte her å drikke aleine noen kvinnfolk her som vil være med på party jeg spandere drikke til de som vil være med men jeg må få pule etterpå trykk like på statusen min om du vil være med så skal eeg velge den som er hottest komme til å bli en kveld du aldri glemmer!!!!!!!" Kjenner jeg sliter med å beherske meg, hvem kan vel si nei til noe sånt? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 30. mars 2013 #1252 Del Skrevet 30. mars 2013 Den faren har iallefall fått et seriøst stort problem stakkar Jepp, mora til ungen Har sagt det før... skulle vært IQ-testet før man fikk lov til å få barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Murica Skrevet 30. mars 2013 #1253 Del Skrevet 30. mars 2013 Kjenner jeg sliter med å beherske meg, hvem kan vel si nei til noe sånt? Ikke så vanskelig når han tidligere har informert detaljert om sine do besøk med medfølgende bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #1254 Del Skrevet 30. mars 2013 Dessverre visste knapt de nærmeste noe. Anonym poster: 881c2fb21251a2fb39a0d225ad920d98 Utrolig kjipt. Har opplevd å få vite sånne ting gjennom facebook selv. Folk burde tenke seg om to sekunder før de skriver R.i.p.-statuser. Anonym poster: cfc5e46fc5b5c5e6df30c555daea1bda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 31. mars 2013 #1255 Del Skrevet 31. mars 2013 "15 år siden Håkon skadet armen sin, og dagen ble feiret til sengs med sjefens eks" En dame rundt femti år som skrev dette om mannen sin nettopp. At mannnen har pult på eksen til sjefen sin har vært kjent lenge for oss andre i bygda, men spørs om dette var første gang kona hadde hørt om det... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #1256 Del Skrevet 31. mars 2013 Ei venninne har lagt ut et bilde av den nyfødte på sykehuset, bildet ble tatt rett før han døde og de viste at han kom til å dø. Jeg syns det er et fint bilde. Jeg fikk se han et par dager etterpå og hvis hun hadde lagt ut bilde av hvordan han så ut da så hadde jeg blitt sjokker. På bildet som hun la ut så ser han frisk og levende ut. For noen er det en slags terapi å legge ut et sånt bilde. Jeg har ei jeg kjenner på FB som fikk sønnen tatt fra barnevernet for noen år siden og selvsagt lang hun MASSE dritt om barnevernet på veggen sin. Hun informerte på facebook rett etter hun ble gravid igjen om at hun var gravid (det hadde ikke jeg gjort pga faren for spontanabort), og skrev selvsagt mange statuser etter da om at hun regner med at dette barnet også blir tatt av barnevernet. Det nytter ikke å være så negativ da, og hvorfor trur hun at barnevernet tar den ungen og? Har hun ikke endret seg, hmm.. Ser ofte statuser fra venninner hvor barnet har diare og detaljer om det, aldri i livet at jeg poster noe sånt selv! Ei venninne skrev for bare noen få dager siden at hun selv har sprutdiare og ønsker tips. JÆKK! Hun der har også byttet type ganske ofte i det siste, det blir jo delt på veggen av facebook når hun har endret på forholdene der. Jeg hadde også ei som la for mye ut om sine psykiske plager syns jeg. Jeg har jobbet i psykiatrien, har selv slitt psykisk, og var nær venninne med henne, men jeg syns at det ble for drøyt det hun la ut med tanke på hvor mange tusen venner hun hadde der og mange ikke kjenner henne så godt. Jeg har også ei som skryter flere ganger hver dag i lange statuser med masse hjerter om hvor fantastisk nydelig denne dagen har vært så langt sammen med .... og ...., og de har koset seg såååååå mye og alt var bare paradis og himmelen på en gang. Og takker de som var sammen med henne for denne nydelige vidunderlige eventyrlige dagen. Ser for meg at hun driter regnbuer, enhjørninger og blomstrer Har mye annet jeg kan nevne og egentlig. Anonym poster: 3293af61c55425f40c41797ac21ed0b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 1. april 2013 #1257 Del Skrevet 1. april 2013 Samtale mellom samboere og venn Mannen: er man avhengig av facebook når man tar med seg pcn på dass? Kona: Må jo snakke videre med xx vet du Venninne: æsj jeg tåler å vente jeg altså. Kona: Du kjenner jo ikke lukta da, så går bra det. Denne kona er av typen som poster ALT, HELE tiden. Inklusiv oppdatering under fødsel. Hun har også langt over 700 venner og jobber i barnehage. En kveld jeg kom hjem fra jobb og åpna facebook var det første som kom opp på skjermen ett bilde av en ihjelkjørt katte. Status lenger nede fra samme personen: advarsel sterkt bilde blir snart lagt ut av påkjørt katt. Jo takk skal du ha. Anonym poster: dfd00afd93576c5e794e0ee8a4bcf1e1 Jeg lo høyt av denne! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 1. april 2013 #1258 Del Skrevet 1. april 2013 Når vi først snakker om fødselsoppdateringer, så hadde jeg et bilde på facebook (for lenge siden) av et nyfødt barn som fortsatt var mellom bena på mor. Type kom ut for to sekundr siden (bokstavlig talt). Det ble veldig intimt. Underlivet kom ikke med på bildet, men blodige lår. Jeg syntes at et så intimt og nært øyeblikk som de første ti sekundene av et barns liv, tilhører mor og far. Ikke mor, far og deres 600 facebookvenner. tror vi har samme "venn", eller jeg slettet henne da, for når dette er hva man får servert, så vil ikke jeg være med på det. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #1259 Del Skrevet 1. april 2013 Føler meg egentlig jævlig smart som måtte tenke over hva lml sto for. Takk og pris for denne tråden på dager der man føler seg mindre smart. En side og vips, så var man Einstein igjen. Hva står det for..? Anonym poster: 18229c2a182f598fc3593d8dd441f193 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 1. april 2013 #1260 Del Skrevet 1. april 2013 Hva står det for..? Anonym poster: 18229c2a182f598fc3593d8dd441f193 Jeg regner med at lml betyr love my life, siden fml betyr fuck my life. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå