Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Funky Punk

Ei annen, elsker å fortelle om ungen sin i hver eneste status. Hun fronter stolt en "politikk" om ikke å legge ut bilder av ungen på nett. Men hva hjelper det da, når hun kommer med all mulig informasjon om ham på FB, flere ganger pr dag? :sukk:

:fnise:

Er som å si at jeg har et veldig spesielt bilde, men jeg vil ikke vise det til NOEN! Kan likevel forklare alle detaljer på bildet da :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjekt å ha facebook, her er oppdatering fra han som angivelig ga eksen sin herpes ( står om dem på forrige side her )

"Jeg ga ikke herpes til *eksen* jeg er ganske sikker på at det kom sammen med utroskapet, synd man ikke ser hvem som er hore før det er for sent"

Jeg fatter ikke at folk legger sånt ut på åpent nett, vi er ikke så gode venner en gang.

Anonym poster: a902d642dde6f0a37ad9971213de44de

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei som jeg lurer på om la ut bilde av sin svært syke eller døde datter. Hun fikk henne tidligere i år. Hun skriver stort sett på morsmålet sitt, som jeg ikke forstår, så jeg aner ikke hva det er. Uff! :(

Anonym poster: ac2df7cc45c5b8e2334f1394c2d39519

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei som jeg lurer på om la ut bilde av sin svært syke eller døde datter. Hun fikk henne tidligere i år. Hun skriver stort sett på morsmålet sitt, som jeg ikke forstår, så jeg aner ikke hva det er. Uff! :(

Anonym poster: ac2df7cc45c5b8e2334f1394c2d39519

Google translate kan hjelpe deg et stykke på veien.

Anonym poster: 9644bfcb7768f3969d19a3b87ac39530

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google translate kan hjelpe deg et stykke på veien.

Anonym poster: 9644bfcb7768f3969d19a3b87ac39530

Jeg har prøvd, men uten hell. Er ikke sikker på hvilket språk det er, og Google kjenner ikke igjen språket.

Anonym poster: ac2df7cc45c5b8e2334f1394c2d39519

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

Har heldigvis ingen mongoloide analfabeter på min facebook, men jeg må si jeg dør litt innvendig hver gang enkelte kvinner poster sånne "filosofiske" klisjetekster med blinkende skrift av typen; " In order to love yourself, you must first learn to love others" og gud vet hva. Voksne mennesker... Og elitister, som regel de med best utdannelse som ferierer nitti ganger i året, gjerne i land man ikke har hørt om, som legger ut helt like bilder hver gang. Alltid et rart hus eller et gjerde, gjerne med sånn filter så det ser "autentisk" ut. Djeez

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei på min facebook vet ikke helt når man skal bruke punktum og komma, og skriver statuser som dette:

da har jeg kjøpt meg to kjoler som er på veg og hårfarge så blir det taco tel medda å kjæresten sitter å sparker i gulvet hver gang manU scorer for det er en herremann nede som har sagt det så skriker gutten min ut hver gang brann scorer og leder over vålerenga og sier "fryder meg"! haha og han trur jeg bryr meg ;)

:klo:

Anonym poster: 7560553d18efdaff4933450192e1f5e2

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanne__

Ei nervøs ei som i annenhver setning skriver,å så kowsli gitt, å det blir kowsli altså!

Hver dag er kowsli og alle mennesker er falske.

Herregud lær deg norsk da kjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Poster som anonym siden dette er copy-paste)

"Jeg tror ikke jeg noen gang har blitt kastetopp på så mange ganger iløpet av en dag før i hele mitt liv!.. Nå sover lille prinsen igjenn og jeg håper på at det ikke blir mere oppkast eller diaré resten av natten.. Krysser fingrer og tær får at lillemann blir frisk til bursdagen sin! ♥

Er det for mye å be om at newsfeeden er en spy- og diarèfri sone?

Anonym poster: 2319e559af419271735dfbd2603fb0fc

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg har denne jenta massevis av katter, og en av hennes favorittsysler er tydeligvis å lage egene FB-kontoer til hver av dem. Kjenner jeg dør litt inni meg hver gang en av kattene hennes legger meg til som venn.. :haar:

Jeg ler så hjertelig godt av denne! :ler: :ler: :ler:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har fått venneforespørsler fra to undulater. Hver sin konto hadde de og eieren oppdaterte hyppig både sin egen og undulatenes status, et snodig skue.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ei venninne la meg til som hunden sin. Oppdateringer som "Voffvoff, nå sitter jeg og ser på matmor og håper jeg får mat snart"

Mener å huske at det var ei gravid dame som hadde lagd profil for det ufødte barnet sitt. Så hadde hun lagt til barnefaren eller noe sånt og kranglet med han. Noen hadde tatt bilde av det og lagt det ut på internett :skratte:

Endret av Evilposelos
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nok si at min egen mor som finner frem bilde-sitater og den slags - I LOVE YOU, SON, på veggen min :P

Anonym poster: 40cf346b72de05167719585ec6e47ab4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to katter og er selvsagt glad i dem. Dette får kattene mine bekreftet av to stykker på vennelista mi som sender dem beskjeder via FB-veggen min; "Mjaaou, I love cats" All you need is love....and a cat! Og innholdet på bursdagskortene er No surprise ;)

Kanskje jeg kan løse dette med å lage en egen side til kattene mine? :lur:

Endret av Maisie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er TMI-kommentar??

Anonym poster: 40cf346b72de05167719585ec6e47ab4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mener å huske at det var ei gravid dame som hadde lagd profil for det ufødte barnet sitt. Så hadde hun lagt til barnefaren eller noe sånt og kranglet med han. Noen hadde tatt bilde av det og lagt det ut på internett :skratte:

Hadde det bildet på pc'en inntil nå nylig, forstår godt at barnefaren ble irritert, hehe.. =P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det bildet på pc'en inntil nå nylig, forstår godt at barnefaren ble irritert, hehe.. =P

Du MÅ dele!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du MÅ dele!:D

Jeg fant, jeg fant (hurra for eksterne harddisker)..

Vet ikke om det var akkurat denne Evilposelos siktet til da, men den er artig uansett.

post-36095-0-30617400-1364676918_thumb.j

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...