Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun bannlyste forøvrig sin sønn offentlig på facebook, for han hadde hintet frampå at han ikke var sikker på om han trodde på gud og jesus noe mer. Da var han altså ikke velkommen i hennes hus, og hun ville ikke snakke til han igjen. Men det ordnet seg nok, for den himmelske pappa ville ikke la barna sine forville seg for langt vekk fra stien.

:hakeslepp:

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Stakkars barn.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hakeslepp:

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Stakkars barn.

Man skulle tro hun var med i en sær sekt, men neida. Går til vanlig kirke med vanlige folk. Men hun tar det nok litt mer tungt enn de fleste andre. Hun hadde kanskje passet bedre inn i en sekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TING BLIR IKKE BEDRE AV Å SYTE PÅ FACEBOOK!! :kjefte:

så enig. Men samtidig blir face beskyldt for at vi bare viser glansbilde av hverdagen vår.

Så man kan visst ikke gjøre det riktig uansett i dette gamet ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein person på venelista mi hadde "har køyrt ambulanse til sjukehuset i dag!" for ei stund sida. Kom sjølvsagt masse kommentarar om "kva har skjedd?" osv. Etter sikkert 20 kommentarar behaga det vedkommende å svare, og då vart det utbrodering om kva som hadde skjedd og korleis tilstanden var og kor fælt alt var. Når vedkommende tydelegvis ynskja å dele dette på FB, kunne han vel berre skreve det med ein gong, framfor å hinte etter oppmerksemd på den måten. Sånt irriterar meg. Når det er sagt, skjøner eg ikkje kvifor folk må dele sjukdomshistoriar o.l på FB i det heile tatt. Men skjøner eg har ei tam veneliste ift noko av det som er her, vert heilt :sjokk: av ein del av statusane folk legg ut her :ler:

Endret av imli
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så enig. Men samtidig blir face beskyldt for at vi bare viser glansbilde av hverdagen vår.

Så man kan visst ikke gjøre det riktig uansett i dette gamet ;)

Det går jo an med ein mellomting ;) Og ein MÅ ikkje leggje ut status heile tida. Eg legg vel ut ein status annakvar månad... Synest ikkje noko om å verka over-privat eller glansbilete på FB...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fyr jeg har på fjaseboka la nettopp ut et bilde av seg seg naken i boblebadekar hvor man igrunnen ser ganske så mye.

Ler så jeg griner....vet faktisk ikke om han tuller, eller hva greia er. Er det hevn for alle disse baby-badebildene? :gjeiper:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nettopp informert av en av mine facebookvenner om at han har fått seg et nytt fancy dosete med soft-close funksjon. Det trengte jeg virkelig å vite kjenner jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nettopp informert av en av mine facebookvenner om at han har fått seg et nytt fancy dosete med soft-close funksjon. Det trengte jeg virkelig å vite kjenner jeg.

Shit, at jeg ikke tenkte på det :ler: dog, de er ikke så fancy og dyre da...400,- og vel verdt når ungene har ødelagt to ved å smelle de i ringen (så vet du enda mere du ikke trenger å vite :)))

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slowpoke

Våknet til denne på veggen i dag:

"Etter 36 tima med en liten gutt som "tømme" "sydenmagen" sin, så sir vi oxo endelig god natt!! GOD NATT allihopa!"

Jeg har veldig lite behov for å vite at ungen har fått rennebæsj i løpet av ferien kjenner jeg......

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en sånn "er på sykehuset"- person på vennelista.

Det går ofte i "noen folk kan man ikke stole på" og "livet er noen ganger veldig kjipt, altså"-.

Etter at omtrent 20 personer har spurt og kommet med støtteerklæringer, så kommer sannheten fram og det viste seg ikke å være så alvorlig likevel. Noen ganger svarer hun ikke.

Si meg, kjeder folk seg så voldsomt??

Skal snart på sykehuset selv (ikke alvorlig) og vet iallefall at jeg skal ikke si et pip på FB. :smilorange:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fyr på fb som er ganske raus med å dele av livet sitt. Men idag er jeg stolt! Selv han, har en grense!

Han eks som han har barn med, skrev på veggen hans noe i den duren her:

Eks- Dårlig av deg å ikke ringe sønnen din på bursdagen hans! &%*$3!!! (Forkortet utgave).

Han- Dette her kan vi ta privat! (Samt en forklaring på hvorfor ikke nevnte tlf oppringning var tatt).

Jeg er imponert.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei som er hyper kristen. Til det ekstreme. Det haggler inn med jesus og gud er god, og satan er ille bilder flere ganger om dagen. Skulle tro hun ikke gjør annet enn å dra på gudstjeneste og lete på nettet etter bilder.

Hun skriver også slikt hele tiden

Drar på møte igjen... Ingen annen bestevenn er så god å ha som Jesus!!! ♥

[.....]

Hun bannlyste forøvrig sin sønn offentlig på facebook, for han hadde hintet frampå at han ikke var sikker på om han trodde på gud og jesus noe mer. Da var han altså ikke velkommen i hennes hus, og hun ville ikke snakke til han igjen. Men det ordnet seg nok, for den himmelske pappa ville ikke la barna sine forville seg for langt vekk fra stien.

Jeg liker sånne folk på ett vis. De får fornuftige folk til å tenke seg om, før de begynner å sysle med den typen galskap.

Men jeg syns synd på sønnen, som må holde ut med slike umodne barn som foreldre.

Endret av Lutetium 71
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne av en venninne la en gang ut et bilde av en annen venninne som satt på huk og tissa! Jenta var tydelig brisen og lo til kamera mens hun satt der på huk og tissa. Kunne se tisset på bakken under henne. Stakkars jente!

Min beste venninne har tatt et slikt bilde av meg, og lagt det ut på facebook! :kjefte: Står riktignok en annen venninne foran meg, men det ser jo ut som hun står og tisser på MEG! :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min beste venninne har tatt et slikt bilde av meg, og lagt det ut på facebook! :kjefte: Står riktignok en annen venninne foran meg, men det ser jo ut som hun står og tisser på MEG! :(

Om hun ikke har innhentet tydelig samtykke fra deg, er det ett mulig brudd på åndsverkloven og straffeloven. Tips Facebook.

Om de ikke bryr seg >> Datatilsynet og politiet.

Endret av Lutetium 71
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller bare spørre venninnen om å ta vekk bildet? Hvis det er en god venninne så gjør de jo det om du ber dem..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eller bare spørre venninnen om å ta vekk bildet? Hvis det er en god venninne så gjør de jo det om du ber dem..

Siden hun i det hele tatt nevner det, vil jeg tror hun allerede har foreslått at venninnen fjerner det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på facebook som tar bilde av seg selv hver dag med overskriften "dagens antrekk".

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt småsprø av ei venninne om dagen:

Sitter her og griner for meg sjøl og savner pappa og skulle ønske gutten min var her.. Savner deg

et par timer seinere:

:'(

Et par timer seinere:

Life isn't fair.... :'( samma det...

et par timer seinere:

Ensom:-(

et par timer seinere:

Null søvn... Fine greier... Yep.... ;(

enda litt seinere:

Snakker om å ha en dårlig dag... Da får man den jævla uka i tillegg.. Fint... :'(

(<-- den tok forresten kaka)

og nå siste oppdatering:

Har vondt når jeg puster innimellom.. Stikker i på høyresida..... :-(

Ingen tvil om at hun vil at hele verden skal vite alt om hennes kroppslige og personlige problemer... blir litt formye for min del ja...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...