Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt omvendt problematikk, men jeg har en som nærmest "undersharer" på lista mi. Alt han skriver er omtrent kjemisk fritt for personlighet. Ikke så fryktelig irriterende egentlig, og milelangt unna enkelte av klassikerne i denne tråden, men det er litt fascinerende på sitt vis.

"Natta. Håper jeg får sove da....."

"Ut på tur."

"Mangler inspirasjon....."

"nå var det sykt digg med en øl altså. "

"Og der snorka dama igjen....."

"På vei hjem fra jobb"

"Digg med egg bacon pølser og bønner til frokost"



Anonymous poster hash: 83887...b88
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å gud, jeg blir GAAAAL av denne evinnelige verdens beste-konkurransen på Facebook!

Anonymous poster hash: 69fe8...208

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei dame jeg gikk på ungdomsskolen sammen med har det med å lette hjertet og spørre om det meste på Facebook. Siste bidrag:

"Forstår ikke hvordan man leser av graviditetstester, altså."

Det resulterer selvfølgelig i mange ? og "Hmm...", blant annet fra hennes egen bror (sikkert hyggelig).

Noen timer etter skriver hun: "Nei, det var ingenting, ti hi."

Neivel?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som kjeftet opp sin biologiske mor etter noter på statusen sin (de har aldri hatt kontakt tidligere) fordi hun hadde tatt kontakt og sagt at hun savnet henne. Dette tok vedkommende bilde av og la ut på facebook (med mye anne "inside information") og postet med et saftig utvalg av banneord og diverse. Ble litt målløs :sjokkert:



Anonymous poster hash: 3e5a2...c73
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei på facebook som fjernet overflødig hud på magen. Dagen etter var vi alle så heldige å få se et bilde av arret, med sånn slange som fjerner væske hengende ut OG det meste av hennes nybarberte venusberg.

Gjett hvem som fikk kaffen i halsen da... :natti:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude: "Har verdas beste venninne!"

Agnes: "Nei, det har EG!"

Trude: "Hihi, nei, det er nok eg <3"

Agnes: "Hå nei du, DU er best vennen!"

Trude: "Åeee! Neii, du er best:*"

Agnes: "Nei, duuuuuuu <3"

Trude: "Kem stilte opp når eg var fyllasjuk? Når eg var på rømmen frå voldeleg mann? Jo, DU! Bestepusi <3"

Agnes: "NEieieie du er best aller mest! Du gjør så mye for meg at jeg ikke en gang kan ramse et opp heeer <33"

Trude: "DU ER BEST ferdig med den saken ;*"

Agnes: "Nei, du! dududududu!"

Trude: "DU! DU! DU! DU! DU! DU! <3<3<3<3<3<3<3"

Agnes: "DU ER SÅ GOD OG FIN OG PERFEKT OG SNILL AT EG IKKJE VET KOR EG SKAL GJØRE AV MEG OKÅ???? <3<3<3<3"

Trude: "DA KAN DU KOMME BORT TIL MEG JEG HAR PILS OG FILM HEHE...... BESTEVENNEN MIN <3"

Agnes: "KAN IKKJE NETT NO.. Sorry pus :("

Trude: "Åååååh det var dumt :''''( besteven <3"

Plot twist: Disse damene er begge i 40-åra.



Anonymous poster hash: 255c5...cc8
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lolita8

Trude: "Har verdas beste venninne!"

Agnes: "Nei, det har EG!"

Trude: "Hihi, nei, det er nok eg <3"

Agnes: "Hå nei du, DU er best vennen!"

Trude: "Åeee! Neii, du er best:*"

Agnes: "Nei, duuuuuuu <3"

Trude: "Kem stilte opp når eg var fyllasjuk? Når eg var på rømmen frå voldeleg mann? Jo, DU! Bestepusi <3"

Agnes: "NEieieie du er best aller mest! Du gjør så mye for meg at jeg ikke en gang kan ramse et opp heeer <33"

Trude: "DU ER BEST ferdig med den saken ;*"

Agnes: "Nei, du! dududududu!"

Trude: "DU! DU! DU! DU! DU! DU! <3<3<3<3<3<3<3"

Agnes: "DU ER SÅ GOD OG FIN OG PERFEKT OG SNILL AT EG IKKJE VET KOR EG SKAL GJØRE AV MEG OKÅ???? <3<3<3<3"

Trude: "DA KAN DU KOMME BORT TIL MEG JEG HAR PILS OG FILM HEHE...... BESTEVENNEN MIN <3"

Agnes: "KAN IKKJE NETT NO.. Sorry pus :("

Trude: "Åååååh det var dumt :''''( besteven <3"

Plot twist: Disse damene er begge i 40-åra.

Anonymous poster hash: 255c5...cc8

Hahaha, gud bedre meg vel! Så utrolig slitsomt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som postet bilde av hunden mens den jokket henne på leggen fordi hun syns den

var så søøøøøøøøøøt... :spy:

Får mark.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hipp, Hipp, Hurra, fårr pappa og kjærest såmm har bursdag idag!♥ Håpe du får en fin dag, og at du og lille kose dåkker litt før barnehagen. Vi e kjæmpegla i dæ!♥ Vil å seinn en STOR klæm oppåver te Lottemor, såmm bli 7 år idag. Kos dæ massevis på dagen din! Muss, Muss!♥"

Dama er over 30...

Anonymous poster hash: 5e126...7a0

Samme dama la nettopp ut:

"Har en lit'n en såmm har kasta opp kvært 10-15 minutt sia kl 20.30... Stakkars, lille guillhjærte mitt!! Sjer ut te at de bli skiftårning på fårreildran inatt, så de e bærre å prøv å såv nån minutter meilla slagan! Måtte de vær åver snart no!♡"

Og masse hjerter og suresmileys inni, men tar meg 10 minutter å plotte inn dem...

Anonymous poster hash: 5e126...7a0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR GREIER ET FÅTALL AV FACEBOOKIDIOTENE Å SKRIVE?!

DET GÅR IKKE AN Å SKRIVE "SÅMM" I STEDET FOR "SOM"!

AAAARG JEG BLIR SÅ SUR!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude: "Har verdas beste venninne!"

Agnes: "Nei, det har EG!"

Trude: "Hihi, nei, det er nok eg <3"

Agnes: "Hå nei du, DU er best vennen!"

Trude: "Åeee! Neii, du er best:*"

Agnes: "Nei, duuuuuuu <3"

Trude: "Kem stilte opp når eg var fyllasjuk? Når eg var på rømmen frå voldeleg mann? Jo, DU! Bestepusi <3"

Agnes: "NEieieie du er best aller mest! Du gjør så mye for meg at jeg ikke en gang kan ramse et opp heeer <33"

Trude: "DU ER BEST ferdig med den saken ;*"

Agnes: "Nei, du! dududududu!"

Trude: "DU! DU! DU! DU! DU! DU! <3<3<3<3<3<3<3"

Agnes: "DU ER SÅ GOD OG FIN OG PERFEKT OG SNILL AT EG IKKJE VET KOR EG SKAL GJØRE AV MEG OKÅ???? <3<3<3<3"

Trude: "DA KAN DU KOMME BORT TIL MEG JEG HAR PILS OG FILM HEHE...... BESTEVENNEN MIN <3"

Agnes: "KAN IKKJE NETT NO.. Sorry pus :("

Trude: "Åååååh det var dumt :''''( besteven <3"

Plot twist: Disse damene er begge i 40-åra.

Anonymous poster hash: 255c5...cc8

:hoho: :hoho:

Jeg trodde de var 13-17 år :ler:

Blir litt som disse jentene i den alderen som skriver på hverandres profilbilder: "Peneste <3" "Nei, slutt, du er peneste <3" osv osv. :ler:

Evt. holdt jeg og min venninne på sånn da vi var rundt 6-8 år: "Tegningen din er finere enn min" "Neeeheeeei, din er finest" :ler:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke oversharing akkurat, men reagerte veldig på denne:

"Fikk en stor overraskelse når jeg logget på facebook akkurat nå... min fantastiske mamma *** og *** giftet seg i dag og at på til min fantastiske lillesøster *** og *** har giftet seg og ♥♥ gratulerer til dere 4 :) "

Er det ikke vanlig å fortelle sønnen/broren sin at man gifter seg??

Den så jeg også i går, hjertet mitt brast litt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så jeg også i går, hjertet mitt brast litt :(

Jeg fant også ut at et nært familiemedlem giftet seg, på facebook. Det var ikke noe gøy :(

Anonymous poster hash: 59e2a...5c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så jeg også i går, hjertet mitt brast litt :(

:sukk: Jeg kjenner familien, og det har alltid virket som de har et godt forhold til hverandre. Skjønner godt at han ble skuffa :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå kan vi få masse besøk igjen:D Har kjøpt toalettpapir.... Ikke bare en altsåohmy.png) hehe Blir nesten flau... hehe Happy.gif Men men når det er tilbud så kjøper jeg selvfølgelig 10 pakker:o) 10 kroners tilbud... 4 ruller ohmy.png) SERLA MAXI METER

2 minutter senere:

JEG HAR DIARE!!!! JOIN???

2 minuttter senere:

NOEN SOM VIL KJØPE BEKKENET MITT???? (hun er gravid)

10 minutter senere:

SITTER Å SER PÅ EN KJEKK FILM!!!!!

Haha, caps lock minner meg om en fyr jeg har på Facebook som ikke skjønner seg helt på caps lock, så det blir PLUTSELIG store bokstaver. Omtrent sånn:

"De som tror jeg bare snylter skulle bare visst hvordan det er å ha denne USYNLIGE SYKDOMMEN. DERE KLAGER PÅ SMÅ TING I HVERDAGEN MEN VET IKKE hvor heldige dere egentlig ER. JEG SKULLE gjerne byttet med dere."

OKEI, MEN HVORFOR ROPER DU?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir veldig ot, men folk må vel få lov å gifte seg på den måten de ønsker? Mange gifter seg i stillhet og forteller det til familien etterpå. Det gjor vi også.

Anonymous poster hash: c2c38...448

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir veldig ot, men folk må vel få lov å gifte seg på den måten de ønsker? Mange gifter seg i stillhet og forteller det til familien etterpå. Det gjor vi også.

Anonymous poster hash: c2c38...448

Joa, men her hadde både søster og mor giftet seg (på samme dag?) uten å fortelle bror/sønn om det, verken før eller etter. Han oppdaget det på Facebook - altså samtidig med hundrevis av perifære bekjente av dem. Skjønner godt at det er sårt, altså.

Anonymous poster hash: 37b83...f1a

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men her hadde både søster og mor giftet seg (på samme dag?) uten å fortelle bror/sønn om det, verken før eller etter. Han oppdaget det på Facebook - altså samtidig med hundrevis av perifære bekjente av dem. Skjønner godt at det er sårt, altså.

Anonymous poster hash: 37b83...f1a

Hadde jeg kjent dem hadde jeg fortalt dem akkurat hva jeg mente om den saken. Går ikke an!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...