Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Ååååååh, det er så KOSELIG å ha bursdag på Facebook!!!!! :))))) Alle dere herlige folka som har tatt dere tid til å skrive noen ord til meg; det setter jeg så UTROLIG pris på, at dere aner ikke..! =D=D=D Utroooolig koselig å sitte og lese alt sammen! :hjerte: :hjerte: :hjerte: Det har haglet inn sms i hele dag oxo, og det gjør jo det hele enda mere koselig..Bare smiler jeg! Hihihiiiiih.:)))"

Denne dama skriver så barnslig! Hun er i trettiåra, men skriver som en fjortenåring. Og det er slike statuser hver eneste dag.



Anonymous poster hash: be048...3c5
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

"Ååååååh, det er så KOSELIG å ha bursdag på Facebook!!!!! :))))) Alle dere herlige folka som har tatt dere tid til å skrive noen ord til meg; det setter jeg så UTROLIG pris på, at dere aner ikke..! =D=D=D Utroooolig koselig å sitte og lese alt sammen! :hjerte: :hjerte: :hjerte: Det har haglet inn sms i hele dag oxo, og det gjør jo det hele enda mere koselig..Bare smiler jeg! Hihihiiiiih. :)))"

Denne dama skriver så barnslig! Hun er i trettiåra, men skriver som en fjortenåring. Og det er slike statuser hver eneste dag.

Anonymous poster hash: be048...3c5

Joda, jeg er for så vet enig i at det er hyggelig å få bursdagsmeldinger på facebook, men det finnes da grenser for hvor entusiastisk og gira jeg blir av deg :fnise: ...Og noe sier meg at disse sms`ene ikke strømma inn i en så stor grad som hun gir uttrykk for akkuratt. Jeg fikk en litt sånn "stakarslig-følelse" av denne dama.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hipp, Hipp, Hurra, fårr pappa og kjærest såmm har bursdag idag!♥ Håpe du får en fin dag, og at du og lille kose dåkker litt før barnehagen. Vi e kjæmpegla i dæ!♥ Vil å seinn en STOR klæm oppåver te Lottemor, såmm bli 7 år idag. Kos dæ massevis på dagen din! Muss, Muss!♥"

Dama er over 30...



Anonymous poster hash: 5e126...7a0
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fyr på vennelista mi ønsker å låne et par ski, og tilbyr snømåking eller alkohol i bytte; "evt tyngre stoffer, men send da PM."

Så diskret... :fnise:

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Takk for praten **********. Glad i deg!"

Ok, koselig å vite at du har pratet med noen... Men hvorfor i alle verden ha det som status? hvorfor ikke bare sende en melding til den det gjelder?



Anonymous poster hash: b8505...cdf
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på vennelista mi som har begynt å kjøre taxi. Hver eneste dag, natt og kveld kommer det oppdateringer om hvor mange timer hun har kjørt, hvor hun kjører, hvor trøtt og sliten hun er, men så flink hun føler seg som holder ut og står på, når hun har fri og hvor mange timer med søvn hun har fått før det er på'n igjen osv osv.

Nesten bare samboeren/mannen hennes som liker og kommenterer.

Rart at ingen reagerer på at hun legger ut sånn om jobben sin hele tiden.



Anonymous poster hash: ec925...08c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mann som har fem unger med tre forskjellige. Han er vel rundt 45, generelt en hyggelig type. Ingen "taper" heller, men egen bedrift osv.

Det virker nesten som han holder på å dø, for han er utrolig følsom og poster bilder av ungene hele tida. Helst sammen med kommentarer som disse:

"Den ene er 19 år, mens den annen er nylig 5 måneder. Og de er halvsøstre, men med sterke bånd som varer livet ut. Like sterke bånd som om de skulle ha vært "ekte" søstre. Mao - de er mer ekte enn noe annet."

Anonymous poster hash: 9c2b0...3a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Takk for praten **********. Glad i deg!"

Ok, koselig å vite at du har pratet med noen... Men hvorfor i alle verden ha det som status? hvorfor ikke bare sende en melding til den det gjelder?

Anonymous poster hash: b8505...cdf

Kanskje samme dame som jeg er "venn" med. Hun elsker å skrive slike innlegg. Men hun her sperrer tilgang for meg på sin side, sånn ca annen hver dag :fnise: Ene dagen kan jeg se siden hennes, og den andre dagen kan jeg ikke. Paranodi much? :fnise:

Anonymous poster hash: 42a8a...106

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg gruer meg litt til i morgen... Akkurat som om det ikke er nok hjerter på facebook fra før :fnise:

Verdens fineste kjæreste som ga verdens fineste roser på verdens fineste valentines day!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke oversharing akkurat, men reagerte veldig på denne:

"Fikk en stor overraskelse når jeg logget på facebook akkurat nå... min fantastiske mamma *** og *** giftet seg i dag og at på til min fantastiske lillesøster *** og *** har giftet seg og ♥♥ gratulerer til dere 4 :) "

Er det ikke vanlig å fortelle sønnen/broren sin at man gifter seg??

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens fineste kjæreste som ga verdens fineste roser på verdens fineste valentines day!

Jeg tror det er et direkte sitat!

Endret av Mynona
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei på lista mi har fått seg kjæreste som liker kliss og skribler konstant på veggen hennes.

-Glad idg <3 verdens beste <3*navn* <3<

-Våknet opp til værdens største melding i dag<3 Skjønner hvor heldig jg ær<3 stolt av dg å utrolig glad idg finæste *navn*<3<3

-Klisse puseeeen

-Om jg kunne forklare hva du betyr... Utrolig glad idg jenta mi <3

-Ha en fin dag jenta mi<3 glad pådg<3

-Glad på dg shærstepus<3

Han er 33 år...

Anonymous poster hash: 46335...cdd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mine daaaamer og herrer!

La meg presentere...

Facebook-klissets mestere!:

Kjærestepar i begynnelsen av 20-årene!

Noen av hans statuser:

"Skal bli godt å ta kveld med verdens beste xxx♥"

"Ubeskriveli å legge seg nydusjet under dyna med verdens beste gull <3"

"Er ikke farlig å komme hjem når verdens beste prinsesse overasker meg med verdens beste mat :D du er så ubeskrivelig snill, søt omtenksom, go å fin og tror ikke jeg kunne ha fått ei bedre jente enn deg <3 snart har vi vært ilag i 2 år. 2 fantastiske år. <3 Ha vært ei fantastisk tid å mer fantastisk skal den bli. Er stolt av deg kjære og elsker deg av hele mitt hjerte puusn min ♥♥♥"

Noen av hennes:

"Godt å stå opp til fyr i ovnen og nykokt kaffe :) snille kjærestenmiin<3 "

"Gikk i dusjen, og når jeg kom ut sto kjæresten å stekte pannekaker på kjøkkenet! :D
Skal bli godt med det til kveldsmat jaa snille å goe guttnmiin <3
"

"Jeg er så utrolig heldig som har en så fantastisk go og snill kjæreste, som jeg får ligge intil hver natt ;$
♥xxx♥
"

Har bare x-et navnene, og omgjort dialekten litt!

Disse står for myyyye av underholdningen min på facebook :popcorn::rulle:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Dette er faktisk en status fra en fyr på 29 år!! Og han har flere like klissete (og pinlige!) statuser ukentlig.

Uansett hvor tungt du har det.
Uansett hvor vondt det gjør.
Uansett hvor håpløst det er.
Uansett hvor fortapt du er.
Uansett hvor sliten du er.
Uansett hvor drittlei du er.

Finnes det noen som uten å blunke strekker ut en hånd og hjelper deg.
Uansett i hvilken situasjon de selv er i.

Dette er mennesker jeg ELSKER !!
Dette er personer som betyr alt for meg !
Dette er de jeg vil gi mitt liv til !!

Uten dere to !! *tagget pelle* og *tagget lise* !
Er jeg ikke meg selv !!
Tuuuusen takk for at dere alltid er her !
Jævlig usansynlig glad i dere !!!

Jeg fikk lyst til å spørre i kommentarfeltet "er du dritings?" Men jeg vet at han skriver disse statusene sine klinkende edru..

Endret av NozMonster
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan vi få masse besøk igjen:D Har kjøpt toalettpapir.... Ikke bare en altsåohmy.png) hehe Blir nesten flau... hehe Happy.gif Men men når det er tilbud så kjøper jeg selvfølgelig 10 pakker:o) 10 kroners tilbud... 4 ruller ohmy.png) SERLA MAXI METER

2 minutter senere:

JEG HAR DIARE!!!! JOIN???

2 minuttter senere:

NOEN SOM VIL KJØPE BEKKENET MITT???? (hun er gravid)

10 minutter senere:

SITTER Å SER PÅ EN KJEKK FILM!!!!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hipp, Hipp, Hurra, fårr pappa og kjærest såmm har bursdag idag!♥ Håpe du får en fin dag, og at du og lille kose dåkker litt før barnehagen. Vi e kjæmpegla i dæ!♥ Vil å seinn en STOR klæm oppåver te Lottemor, såmm bli 7 år idag. Kos dæ massevis på dagen din! Muss, Muss!♥"

Dama er over 30...

Anonymous poster hash: 5e126...7a0

Dama har lagt ut denne i dag:

"Hver gang jeg ser bilen min, tenker jeg "TENK at den er MIN!" :hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Hihihiii...!!"

Anonymous poster hash: be048...3c5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...