Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lolita8

Naboene våre er et merkelig par som har vært sammen i et halvt år. De møttes på en rehabiliteringsklinikk for kanskje 7-8 mnd siden. Hun har flyttet inn hos han, de er forlovet, de har fått seg hund, og hun er gravid. De oversharer hele tiden.

Dette fant jeg spesielt i dag. Hun har lagt ut bilde av hunden hvor hun skriver "Fineste jenta vår <3", kommentarene lyder som følgende:

Han: Flotte pia vårres! <3
Hun: Nydelig :) Like nydelig som dæ!!!!! :* ;)
Han: Snakke du om, deilie pia mi ;) ;) ;)
Hun: Uuuuuhh, ja høre du ikke at æ rope det ut?!!! ;) <3

Jeg synes dette er litt drøyt, men så er jeg kanskje merkelig da......

Edit: skriveleif....... haha!

Endret av Lolita8
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, digget skriveleifen din! "Hund" skriver: fineste jenta vår ... Så for meg hunden satt og skrev på facebook :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, digget skriveleifen din! "Hund" skriver: fineste jenta vår ... Så for meg hunden satt og skrev på facebook :fnise:

Haha, samme.

Først trodde jeg at en av dem hadde skrevet en status på vegne av hunden sin. DET hadde vært lol, det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en sammenheng mellom overvekt og trangen til å skrive på Facebook om at man trener. Mine mest veltrente venner og venner som driver med sport på NM- og EM-nivå skriver lite til ingenting om trening på Facebook. Så har jeg en del lubne venner som flere ganger i uken sjekker inn på treningssenteret og skriver om hvilke "steinharde" treningstimer de har vært på.

Fra samme person i løpet av en uke:

"Dobbeldate med Shbam og bodypump i kveld"

"Kvelden blei avslutta med en fantastisk MorsdagsZumba"

"Våkne før jobb med litt Corebar Hit"

"Lenge sida sist, Zumbatid"

"Tid for Sh bam"

Disclaimer: Synes selvfølgelig det er superflott at folk trener og finner glede i å være fysisk aktiv, synes bare det er ironisk at det er de som nylig har startet å trene og/eller ikke ser ut som at de trener som skriver mest om det.



Anonymous poster hash: 35612...83d
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en sammenheng mellom overvekt og trangen til å skrive på Facebook om at man trener. Mine mest veltrente venner og venner som driver med sport på NM- og EM-nivå skriver lite til ingenting om trening på Facebook. Så har jeg en del lubne venner som flere ganger i uken sjekker inn på treningssenteret og skriver om hvilke "steinharde" treningstimer de har vært på.

Fra samme person i løpet av en uke:

"Dobbeldate med Shbam og bodypump i kveld"

"Kvelden blei avslutta med en fantastisk MorsdagsZumba"

"Våkne før jobb med litt Corebar Hit"

"Lenge sida sist, Zumbatid"

"Tid for Sh bam"

Disclaimer: Synes selvfølgelig det er superflott at folk trener og finner glede i å være fysisk aktiv, synes bare det er ironisk at det er de som nylig har startet å trene og/eller ikke ser ut som at de trener som skriver mest om det.

Anonymous poster hash: 35612...83d

Det er vel fordi det er en mye større "bragd" (om jeg kan kalle det det) for en som er overvektig å trene, enn en som lever for å trene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lolita8

Haha, digget skriveleifen din! "Hund" skriver: fineste jenta vår ... Så for meg hunden satt og skrev på facebook :fnise:

Hahaha! Å neei! Nå ble jeg nesten like teit som de! :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han: Takk for god mat og vin kjære. Elsker deg<3

Hun: Bare hyggelig det kjæresten min ♡♡♡

Skrevet med 2 minutters mellomrom, og av noen i 45 års alderen... Hallo, de sitter max 2 meter fra hverandre. Hva med å snakke SAMMEN?

Virker som en særdelse "koselig" FBmiddag. Lurer på om de var pålogget gjennom hele, for jeg så han like mange ting rett før denne statusen.

Merkelig hvordan livet til noen har forandret seg etter FB.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en sammenheng mellom overvekt og trangen til å skrive på Facebook om at man trener. Mine mest veltrente venner og venner som driver med sport på NM- og EM-nivå skriver lite til ingenting om trening på Facebook. Så har jeg en del lubne venner som flere ganger i uken sjekker inn på treningssenteret og skriver om hvilke "steinharde" treningstimer de har vært på

Anonymous poster hash: 35612...83d

Hos meg er det motsatt. Folk som driver med idrett på høyere nivå som deler aller mest om trening. Så jeg tror rett og slett det er enkeltindividets behov for å dele det kommer an på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Hos meg er det motsatt. Folk som driver med idrett på høyere nivå som deler aller mest om trening. Så jeg tror rett og slett det er enkeltindividets behov for å dele det kommer an på.

Samme her.

De som deler mest om trening og kosthold er fitnessfolk, tynne folk som elsker trening eller de som har gått ned mye

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har disse folka barn? :overrasket:

Anonymous poster hash: ec479...5e2

Ja, hun har en sønn på 2/3 år.

Anonymous poster hash: 8b103...ca0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statusen i seg selv er ikke ille! Men å ikke be om kommentarer er i seg selv ganske merkelig! Haha!

Anonymous poster hash: 5f2bd...322

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statusen i seg selv er ikke ille! Men å ikke be om kommentarer er i seg selv ganske merkelig! Haha!

Anonymous poster hash: 5f2bd...322

Fikk ikke bilde med! Merkelig!

Anonymous poster hash: 5f2bd...322

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke bilde med! Merkelig!

Anonymous poster hash: 5f2bd...322

Nå gikk det heldigvis! Beklager for rotete innlegg :)

Anonymous poster hash: 5f2bd...322

post-37809-0-47487800-1392209615_thumb.p

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min venninnes tvillingsøster er narkoman, og oppdaterer jevnlig lange, agressive poster om "hvordan faen våger folk å dømme henne bare fordi hun har grønt hår" blabla, sjeller ut familiemedlemmer på statusen som ønsker henne alt vel osv. "Hvorfor dømmer folk meg bare fordi jeg setter amfetamin, alle har det ikke like lett som alle andre" ............. Nei jeg undres.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gikk det heldigvis! Beklager for rotete innlegg :)

Anonymous poster hash: 5f2bd...322

Haha hva pokker var greia med den der? Jeg lo forresten godt, både høyt og tydelig, når det gikk skeis for duden igår. Ler faktisk litt ennå.

Anonymous poster hash: 42a8a...106

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Riskjeks

Han: Takk for god mat og vin kjære. Elsker deg<3

Hun: Bare hyggelig det kjæresten min ♡♡♡

Skrevet med 2 minutters mellomrom, og av noen i 45 års alderen... Hallo, de sitter max 2 meter fra hverandre. Hva med å snakke SAMMEN?

Virker som en særdelse "koselig" FBmiddag. Lurer på om de var pålogget gjennom hele, for jeg så han like mange ting rett før denne statusen.

Merkelig hvordan livet til noen har forandret seg etter FB.

:ler:

Tror noen har stort behov for å vise verden hvor koselig de har det, eller noe. Selv har jeg en mistanke om at de som driver på sånn hele tiden i virkeligheten er de som ikke har det så veldig bra...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...