Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Edit: noen kom meg i forkjøpet :)

En annen er: hvorfor er jeg alltid alene når jeg er horny? (Eller noe lignende).

Endret av Libe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Navn på vedkommende*

for 2 timer siden.

Damn diarré!

:trist:

Anonymous poster hash: 6bd99...968

Dette er samme "spillet" som den med sokkene og dopapiret. Heldigvis ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse statusen er del av samme "lek":

"*Damn diarré. *Har akkurat brukt mine bryster til å komme ut av en fartsbot! *Noen som har tamponger .. im desperat! *Hvordan kan du slippe unna munnsopp? *Hvorfor er ingen i nærheten av meg når jeg er horny? *Tomt for dopapir.... farvel sokker..."

Og så er det viktig å holde det hemmelig. Oops! ;)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse statusen er del av samme "lek":

"*Damn diarré. *Har akkurat brukt mine bryster til å komme ut av en fartsbot! *Noen som har tamponger .. im desperat! *Hvordan kan du slippe unna munnsopp? *Hvorfor er ingen i nærheten av meg når jeg er horny? *Tomt for dopapir.... farvel sokker..."

Og så er det viktig å holde det hemmelig. Oops! ;)

Og det er alt? Ingen dobbeltbetydning som at "damn diare" egentig betyr "jeg elsker kjæresten min" eller noe annet klisjee- og fjortisaktig? :klo: "lekene" på facebook er jo alltid dårlige, men hallo i luken...

Anonymous poster hash: ec479...5e2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er alt? Ingen dobbeltbetydning som at "damn diare" egentig betyr "jeg elsker kjæresten min" eller noe annet klisjee- og fjortisaktig? :klo: "lekene" på facebook er jo alltid dårlige, men hallo i luken...

Anonymous poster hash: ec479...5e2

Alle som liker eller kommenterer statusen må også skrive en av disse statusene i sitt statusfelt, og ha det oppe i minst en time. og man får ikke lov til å forklare eller utbrodere... :rolleyes: Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle som liker eller kommenterer statusen må også skrive en av disse statusene i sitt statusfelt, og ha det oppe i minst en time. og man får ikke lov til å forklare eller utbrodere... :rolleyes:

Er det der en ny "oi så originale vi er og skaper oppmerksomhet rundt brystkreft"?

I så fall, det funker ikke på meg, blir bare oppgitt... Gi noen kroner til kreftforskningen i stedet og gjør noe nyttig. Ikke spam nyhetsfeeden med slik dritt...

Endret av andy capp
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Godt jeg leste innpå her. Trodde for alvor at det var ei som spurte etter tamponger. En mann har svart henne; "jeg er så gammel nå at jeg har slutta med den slags, dessverre". :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn for at jeg ikke har kommentert noen av disse sokkepuppediaretampongmeldingene. Var redd det var noe slikt tull :P



Anonymous poster hash: 42a8a...106
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det der en ny "oi så originale vi er og skaper oppmerksomhet rundt brystkreft"?

I så fall, det funker ikke på meg, blir bare oppgitt... Gi noen kroner til kreftforskningen i stedet og gjør noe nyttig. Ikke spam nyhetsfeeden med slik dritt...

Nei, denne har ingen andre baktanker enn å forvirre folk. Så sånn sett så er den vel bedre enn alle de andre. :klo: Endret av Store My
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en som alltid legger ut bilde av maten/kaffe/snusen sin, statuser om at han skal på trening, at han er ferdig på trening, sånne sitatbilder om trening, han legger ut veldig mange av bildene han sender på snapchat som ikke er noe spennende i det hele tatt. Type bilde av en veiarbeidere, at er kø, mat, bilen... Er han på ferga tagger han seg selv der, både på vei og tilbake. Først skriver han at han har vært på butikken å handlet, deretter hva han skal lage til middag, bilde av middagen, at han er mett...Det er helt ekstremt. Alle vet hvor han er til enhver tid utifra det han legger ut.

Men jeg syns det er morsomt, fordi det er så overdrevent mye.



Anonymous poster hash: bfee9...fd7
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en som alltid legger ut bilde av maten/kaffe/snusen sin, statuser om at han skal på trening, at han er ferdig på trening, sånne sitatbilder om trening, han legger ut veldig mange av bildene han sender på snapchat som ikke er noe spennende i det hele tatt. Type bilde av en veiarbeidere, at er kø, mat, bilen... Er han på ferga tagger han seg selv der, både på vei og tilbake. Først skriver han at han har vært på butikken å handlet, deretter hva han skal lage til middag, bilde av middagen, at han er mett...Det er helt ekstremt. Alle vet hvor han er til enhver tid utifra det han legger ut.

Men jeg syns det er morsomt, fordi det er så overdrevent mye.

Anonymous poster hash: bfee9...fd7

Minner meg litt om en jeg hadde (ja, HADDE) på snapchat. Veit at tråden handler om facebook, men jeg føler for å fortelle uansett.

Han sendte først et bilde av seg selv og skrev "sulten:(" så et bilde av pizzadeig, så pizzadeig med tomatsaus på, så pizzadeig med tomatsaus og pepperoni, så med ost på, så var pizzaen i ovnen. Så var pizzaen ut av ovnen. Så var det en bit pizza på en tallerken. Så var den en halvspist pizzabit på tallerkenen. Så var det en tom tallerken. Så var det bilde av han igjen der det sto "mm, mett nå ja! :D" herrejesus. Han gjorde forsåvidt det samme med mcdonalds også. Bilde av han i jobbuniform "sulten på jobb ja :(" bilde tatt utenfor mcdonalds. bilde tatt i køa på mcdonalds, bilde mens han venta på maten, bilde av maten. Bilde av burgeren pakka ut. Bilde av en halvspist burger, yeah.. jeg regner med at de fleste skjønner tegninga. Jeg er ikke den som sjekker snapchat veldig ofte, så når jeg skrur på nettet og må vente i 5 minutter på at mobilen skal vibrere seg ferdig fordi en eller annen dust sender sånne bilder så blir jeg ganske irritert.

Anonymous poster hash: 67b96...795

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er han på lista mi som vil bli kvitt munnsoppen en del av denne leken, eller var det bare rett og slett oversharing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg litt om en jeg hadde (ja, HADDE) på snapchat. Veit at tråden handler om facebook, men jeg føler for å fortelle uansett.

Han sendte først et bilde av seg selv og skrev "sulten:(" så et bilde av pizzadeig, så pizzadeig med tomatsaus på, så pizzadeig med tomatsaus og pepperoni, så med ost på, så var pizzaen i ovnen. Så var pizzaen ut av ovnen. Så var det en bit pizza på en tallerken. Så var den en halvspist pizzabit på tallerkenen. Så var det en tom tallerken. Så var det bilde av han igjen der det sto "mm, mett nå ja! :D" herrejesus. Han gjorde forsåvidt det samme med mcdonalds også. Bilde av han i jobbuniform "sulten på jobb ja :(" bilde tatt utenfor mcdonalds. bilde tatt i køa på mcdonalds, bilde mens han venta på maten, bilde av maten. Bilde av burgeren pakka ut. Bilde av en halvspist burger, yeah.. jeg regner med at de fleste skjønner tegninga. Jeg er ikke den som sjekker snapchat veldig ofte, så når jeg skrur på nettet og må vente i 5 minutter på at mobilen skal vibrere seg ferdig fordi en eller annen dust sender sånne bilder så blir jeg ganske irritert.

Anonymous poster hash: 67b96...795

Jeg trodde det var poenget med snapchat jeg?? :klo:

Men jeg har jo ikke snapchat, så mulig jeg ikke har skjønt greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han på lista mi som vil bli kvitt munnsoppen en del av denne leken, eller var det bare rett og slett oversharing?

Jepp same shit.

Anonymous poster hash: 42a8a...106

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trodde det var poenget med snapchat jeg?? :klo:

Men jeg har jo ikke snapchat, så mulig jeg ikke har skjønt greia.

Alt med måte :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i problemer! Lol! En venn gjorde det mot meg! Beklager, men .... Det et spill og du er nettopp blitt neste offer, akkurat som jeg. HeheHehe. Du skulle aldri ha kommentert eller likt min status! Du gikk i fella, dette er et spill! De personene som liker eller kommenterer min status, må velge en av følgende setninger, og sette det på deres egen Facebook-status i minst en time! Hmmm ok .. Du kan vælge ...: *Damn diarré. *Har akkurat brukt mine bryster til å komme ut av en fartsbot! *Noen som har tamponger .. im desperat! *Hvordan kan du slippe unna munnsopp? *Hvorfor er ingen omkring meg når jeg er horny? *Ingen toiletpapir .. farvel sokker .. Husk: du kan kun bruke en av disse setningene. Ingen forklaringer, ingen kommentarer. Når noen kommenterer eller liker din status, send ham/henne denne meldingen. Og Du; Hold det hemmelig! Din tur! Haha, beklager, men god fornøyelse

Takk til FB-vennen min som la ut denne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå poppet det opp

"Skal sepereres, criben er til salgs:D" og så tagges kona, og link til leilighet på finn.. ikke har de vert gift i mer enn noen mnd heller, men hadde aldri todd det er noe å skrye av!

men kan for all del være tull da, at de bare skal flytte, er typen til å finne på sånt..

Anonymous poster hash: edc8c...8b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...