Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en jente på facebook som er i en liten jentegjeng som alltid er sammen og skriver statuser om hvor mye de elsker hverandre, og spesielt hva de gjør på skolen sammen.
De legger også ut videoer om at de går på senteret eller noe sånt noe veldig ofte.

Også poster hun selvfølgelig slike:

2a9nneu.jpg
Syns det er morsomt å lese.
Men det er jo bra de har det så fint sammen da.



Anonymous poster hash: 4f4de...8c5
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei bekjent på Facebook la ut dette igår: "<3 Å, jeg har bare verdens snilleste mann! <3 Tusen takk for en fantastisk nydelig gave <3 Dere er verdens beste familie <3 Ungene mine: Tora, Odin og Lars <3 Og ikke minst mannen min, Øyvind <3 Jeg blir helt rørt av verdens beste gave <3 Så nydelige dere er <3 Jeg kunne ikka ha ønsket meg en bedre gave <3 Jeg elsker dere! <3 <3 "

Vedlagt lå det et bilde av et gavekort på en fotpleietime. Trodde dama hadde fått jorda-rundt-reise, eller noe lignende. Haha.

Anonymous poster hash: 0d007...fd7

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg på morgenen å aner fred og ingen fare, og hva er det som dukker opp på nyhetsoppdateringen min!? ...Joda, en venn som har en nokså vanlig status, men i kommentarfeltet under så postet en fyr bilde av penisen sin når skal skal tisse :overrasket: Han holder tydeligvis kamera selv og tar bilde av penis og doskåla- etterfulgt av det samme bilde en gang til, bare da at han faktisk urinerer :daane:

Øøh? :P Jaa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det verste, men gud så lei av alt med hjerter på...

Pakker på senga <3 Glade barn og Mann <3 Mmmmm Frokost <3 og Gratulerer til alle dere fantastiske mødre der ute <3 <3

Anonymous poster hash: 9c2b0...3a6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei på facebook i går:

"Har akkurat brukt mine bryster til å komme ut av en fartsbot!"

Ei annen i dag:

"Ingen Toalett papir, farvell sokker"

Javell ja. Aldri skal jeg noensinne låne sokker igjen av noen.

Begge de 2 så jeg i går. :-) Mulig vi ikke har tatt poenget med dem. Fartsboten skrevet av ei jente på 21 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke den. Men hans navn starter på R. :-)

Ha ha ja, fiskene het Glefs. Og han tar de med på fest og greier.

Men om det er samme fyr, ler jeg så det griner støtt og stadig av oppdateringene hans.

Anonymous poster hash: 82774...31f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme par, krig i paradiset:

Jeg sitter hjemme tanke full og klump i halsen Har tilbringt tid med XXX og snakka om forhold vi hadde og hva som gjorde at ting gikk galt! Og hvor dum jeg var som sa det jeg gjorde og som ikke stolte på henne denne gangen som gjorde at vi krangla og diskuter ting. Som fikk meg til og Be henne flytte og komme seg ut! jeg skulle aldri ha gjort det jeg skulle aldri ha sakt di orden til... deg XXX. Jeg angrer som en hund og føler meg bare dum :$!! Hadde jeg kunne gjort om det og gjort fått dagen i går tilbake skulle jeg takla ting helt andeledes en sånn det ble gjort det var en liten ting som fikk helle begre mitt til og renne over og det skulle aldri ha skjedd

For du er det beste av det beste XXX og den familien vi har skapt sammen er det herligs jeg har opplevet og jeg vil gjøre alt jeg kan med nebb og klør for og få deg til og forstå at det er deg jeg elsker og deg jeg vil ha resten av live mitt! Og får jeg mulighet til det sånn som jeg ønsker skal du aldri jeg mener aldri få høre di orda fra meg i gjenn om og flytte

Som sakt jeg takker Gud for at jeg fikk tid med deg i dag og snakke i sofa og holde hånda og fortelle og være frustrete og gråte sammen og sånn

Og noen sier at det kreves en mann for og fortelle alle i verden hva et annet menske betyr for en men for meg er det helt naturlig. Du XXX ( jenta mi) du er det beste jeg noen gang har opplevet og hatt og vil gjøre alt for deg og for at du skal forstå at jeg vil jobbe for deg og bevise at dette vil aldri aldri skje i gjenn

Håper du gir meg mulighet til og være din i gjenn og at vi kan få det sånn som vi hadde det xxx

Ps Det var jeg som var duste og det var jeg som gjorde noe dum sorry det skal aldri skje i gjenn

— med xxx

Anonymous poster hash: 8b103...ca0

Han fyren der er så dum at han burde blitt satt i fengsel - for egen beskyttelse :P

Anonymous poster hash: 42a8a...106

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med sokker som toalettpapir og pupper mot fartsbot... De som kommenterer på disse statusene får tilsendt en mld med fire valgmuligheter hvor de må poste en av dem selv.

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Akkurat nå: Tomt for dopapir.... Farvel sokker...

Altså, hva leste jeg nå? :vetikke:

Anonymous poster hash: 67498...74e

Haha, den dukket opp her også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med sokker som toalettpapir og pupper mot fartsbot... De som kommenterer på disse statusene får tilsendt en mld med fire valgmuligheter hvor de må poste en av dem selv.

:)

Men WHYY? Hva oppnår de med det??

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men WHYY? Hva oppnår de med det??

Hehe, ingenting annet enn å glede seg til likes/kommentarer så man kan dele utdritingen man nettopp ble utsatt for med noen andre :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ingenting annet enn å glede seg til likes/kommentarer så man kan dele utdritingen man nettopp ble utsatt for med noen andre :)

Drite seg ut klarer de greit hvertfall..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samme par, krig i paradiset:

Jeg sitter hjemme tanke full og klump i halsen Har tilbringt tid med XXX og snakka om forhold vi hadde og hva som gjorde at ting gikk galt! Og hvor dum jeg var som sa det jeg gjorde og som ikke stolte på henne denne gangen som gjorde at vi krangla og diskuter ting. Som fikk meg til og Be henne flytte og komme seg ut! jeg skulle aldri ha gjort det jeg skulle aldri ha sakt di orden til... deg XXX. Jeg angrer som en hund og føler meg bare dum :$!! Hadde jeg kunne gjort om det og gjort fått dagen i går tilbake skulle jeg takla ting helt andeledes en sånn det ble gjort det var en liten ting som fikk helle begre mitt til og renne over og det skulle aldri ha skjedd

For du er det beste av det beste XXX og den familien vi har skapt sammen er det herligs jeg har opplevet og jeg vil gjøre alt jeg kan med nebb og klør for og få deg til og forstå at det er deg jeg elsker og deg jeg vil ha resten av live mitt! Og får jeg mulighet til det sånn som jeg ønsker skal du aldri jeg mener aldri få høre di orda fra meg i gjenn om og flytte

Som sakt jeg takker Gud for at jeg fikk tid med deg i dag og snakke i sofa og holde hånda og fortelle og være frustrete og gråte sammen og sånn

Og noen sier at det kreves en mann for og fortelle alle i verden hva et annet menske betyr for en men for meg er det helt naturlig. Du XXX ( jenta mi) du er det beste jeg noen gang har opplevet og hatt og vil gjøre alt for deg og for at du skal forstå at jeg vil jobbe for deg og bevise at dette vil aldri aldri skje i gjenn

Håper du gir meg mulighet til og være din i gjenn og at vi kan få det sånn som vi hadde det xxx

Ps Det var jeg som var duste og det var jeg som gjorde noe dum sorry det skal aldri skje i gjenn — med xxx

Anonymous poster hash: 8b103...ca0

Har disse folka barn? :overrasket:

Anonymous poster hash: ec479...5e2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg på morgenen å aner fred og ingen fare, og hva er det som dukker opp på nyhetsoppdateringen min!? ...Joda, en venn som har en nokså vanlig status, men i kommentarfeltet under så postet en fyr bilde av penisen sin når skal skal tisse :overrasket: Han holder tydeligvis kamera selv og tar bilde av penis og doskåla- etterfulgt av det samme bilde en gang til, bare da at han faktisk urinerer :daane:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Navn på vedkommende*
for 2 timer siden.

Damn diarré!



:trist:



Anonymous poster hash: 6bd99...968
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...