AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #2841 Del Skrevet 11. desember 2013 Ho må jo va fra Mosjøen... Mæn kem?? Anonymous poster hash: 37b83...f1a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 12. desember 2013 #2842 Del Skrevet 12. desember 2013 Mæn kem??Anonymous poster hash: 37b83...f1a Kay-Morgan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gancider Skrevet 12. desember 2013 #2843 Del Skrevet 12. desember 2013 Mæn kem??Anonymous poster hash: 37b83...f1a Haha nei det veit jeg ikke, det bare virka sånn på statusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #2844 Del Skrevet 12. desember 2013 Haha nei det veit jeg ikke, det bare virka sånn på statusen Jeg tenkte det samme, og ble innmari nysgjerrig Og nå ble jeg fryktelig nysgjerrig på hvem du er.... Anonymous poster hash: 37b83...f1a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 12. desember 2013 #2845 Del Skrevet 12. desember 2013 Åh herregud, tenk om dere er naboer. Eller søskenbarn! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 12. desember 2013 #2846 Del Skrevet 12. desember 2013 - Faen har et kateter langt nedi blæra, snart sprenges alt utover hele meg-.-- Nei da får det bli hamburger i morgen da -.- blir extra got når en ikke har spist på 2 døgn ^^ - Har ikke såve på 1 år - Herregud så folk syter på den jevla snøen, vi er jo knapt begynt på vinteren. Slutt og syt hvert år. Å nei det snør, ånei må skrape bilen, å så kalt det er, ditt og datt! Hjelper det og syte? bare spør jeg? - Jeg som hadde gleda meg så jæveligt til å se førsteintrykket til kattene nå når snøen kom. Tenkte jeg bare skulle lempe de ut i dype snøen og le meg igjel.. men men den gleda må jeg vente lenge på. - Ok hvordan var det en sperra ute disse faens $@^#* spillene meldingene på facebooken? Sletta mamma på facebook siden hun spamma så jævlig! faens kjerring 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gancider Skrevet 12. desember 2013 #2847 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg tenkte det samme, og ble innmari nysgjerrig Og nå ble jeg fryktelig nysgjerrig på hvem du er.... Anonymous poster hash: 37b83...f1a Haha kem i fan e du?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #2848 Del Skrevet 12. desember 2013 - Faen har et kateter langt nedi blæra, snart sprenges alt utover hele meg-.-- Nei da får det bli hamburger i morgen da -.- blir extra got når en ikke har spist på 2 døgn ^^ - Har ikke såve på 1 år - Herregud så folk syter på den jevla snøen, vi er jo knapt begynt på vinteren. Slutt og syt hvert år. Å nei det snør, ånei må skrape bilen, å så kalt det er, ditt og datt! Hjelper det og syte? bare spør jeg? - Jeg som hadde gleda meg så jæveligt til å se førsteintrykket til kattene nå når snøen kom. Tenkte jeg bare skulle lempe de ut i dype snøen og le meg igjel.. men men den gleda må jeg vente lenge på. - Ok hvordan var det en sperra ute disse faens $@^#* spillene meldingene på facebooken? Sletta mamma på facebook siden hun spamma så jævlig! faens kjerring Hahaha, så skrev han om snøen selv da!! :D :D :D Anonymous poster hash: a0647...d24 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 12. desember 2013 #2849 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Å fy faen, nå holdt jeg faktisk på å kaste opp :o *ikke en av mine venner, men dette dukket opp på newsfeeden likevel* "Er det Noen som skal ha strimlet kjøtt til middag i dag?" - hvor han har lagt ut bildeserie av at han får operert ut et svært kjøttstykke (typ 4x4 cm) av kinnet.. veldokumentert med såret vidt åpent Endret 12. desember 2013 av RompeRusk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #2850 Del Skrevet 12. desember 2013 "Ble vinket inn av politiet på **** et sted og tenkte fort;"kjørte eg for fort???"Heldigvis ble det bare min første rutinekontroll med en alkotest blant annet. Veldig spennede!" Anonymous poster hash: 0666f...d8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #2851 Del Skrevet 12. desember 2013 Haha kem i fan e du?? haha hvem er du? Så det fins KGére puinn fjelle i mosjyæ, dæ ha e kje trudd;) Må vel holde meg til bokmål for å ikke bli kastet ut, men haha så arti Okei, nå er det nok avsporing Anonymous poster hash: ec479...5e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 12. desember 2013 #2852 Del Skrevet 12. desember 2013 "Ble vinket inn av politiet på **** et sted og tenkte fort;"kjørte eg for fort???"Heldigvis ble det bare min første rutinekontroll med en alkotest blant annet. Veldig spennede!"Anonymous poster hash: 0666f...d8e Syns ikke den var så ille jeg da 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 12. desember 2013 #2853 Del Skrevet 12. desember 2013 Syns ikke den var så ille jeg da Akkurat det der kunne jeg også ha skrevet. Det er ikke så ofte man kommer opp i kontroll og når det først skjer, så blir man litt paff og skjelven."Gud, har jeg gjort noe galt, liksom." 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 Populært innlegg #2854 Del Skrevet 12. desember 2013 "Vil noen pule??" Hvorpå eksdama kommer i kommentarfeltet: "IKKE pul han, han har kjønnssykdommer så det renner!!!" Da svarte han: "du er bare bitter, din kjerring" Hun: "jeg er for faen ikke bitter, hahahahaa!!! hvorfor skulle jeg være det, du er en ekkel gris ;)" Han: "bitter fordi du ikke får deg pikk ellr? ikke min feil at du er feit og stygg skjønner du" Hun: "hahaha dropp herseteknikkene lillemann ;) eller skal jeg si MINImann???" Han: "heller ikke min feil at du har en vid fitte;)" *hente popcorn* Anonymous poster hash: 8ac1a...bf9 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #2855 Del Skrevet 12. desember 2013 "Vil noen pule??" Hvorpå eksdama kommer i kommentarfeltet: "IKKE pul han, han har kjønnssykdommer så det renner!!!" Da svarte han: "du er bare bitter, din kjerring" Hun: "jeg er for faen ikke bitter, hahahahaa!!! hvorfor skulle jeg være det, du er en ekkel gris ;)" Han: "bitter fordi du ikke får deg pikk ellr? ikke min feil at du er feit og stygg skjønner du" Hun: "hahaha dropp herseteknikkene lillemann ;) eller skal jeg si MINImann???" Han: "heller ikke min feil at du har en vid fitte;)" *hente popcorn* Anonymous poster hash: 8ac1a...bf9 Haha den var hysterisk! Anonymous poster hash: 687b9...55c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. desember 2013 #2856 Del Skrevet 12. desember 2013 "Vil noen pule??" Hvorpå eksdama kommer i kommentarfeltet: "IKKE pul han, han har kjønnssykdommer så det renner!!!" Da svarte han: "du er bare bitter, din kjerring" Hun: "jeg er for faen ikke bitter, hahahahaa!!! hvorfor skulle jeg være det, du er en ekkel gris ;)" Han: "bitter fordi du ikke får deg pikk ellr? ikke min feil at du er feit og stygg skjønner du" Hun: "hahaha dropp herseteknikkene lillemann ;) eller skal jeg si MINImann???" Han: "heller ikke min feil at du har en vid fitte;)" *hente popcorn* Anonymous poster hash: 8ac1a...bf9 Pliiis si at de er max 18 år. Voksne folk kan ikke holde på sånn vel? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #2857 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg har ei på facebook som deler bilder, videoer, tilbud, julekalender og nyhetssaker konstant. Og hver gang hun deler de er det med kommentaren "wow".Anonymous poster hash: 3ac7d...d0f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 12. desember 2013 #2858 Del Skrevet 12. desember 2013 "Vil noen pule??" Hvorpå eksdama kommer i kommentarfeltet: "IKKE pul han, han har kjønnssykdommer så det renner!!!" Da svarte han: "du er bare bitter, din kjerring" Hun: "jeg er for faen ikke bitter, hahahahaa!!! hvorfor skulle jeg være det, du er en ekkel gris ;)" Han: "bitter fordi du ikke får deg pikk ellr? ikke min feil at du er feit og stygg skjønner du" Hun: "hahaha dropp herseteknikkene lillemann ;) eller skal jeg si MINImann???" Han: "heller ikke min feil at du har en vid fitte;)" *hente popcorn* Anonymous poster hash: 8ac1a...bf9 Fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #2859 Del Skrevet 12. desember 2013 AB over: De er 20 og 23 år. Trenger jeg å si at de var av typen som skrev lange statuser hver dag om hvor høyt de elsket hverandre og hvor bra sexliv de hadde og alt mulig? Anonymous poster hash: 8ac1a...bf9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 12. desember 2013 #2860 Del Skrevet 12. desember 2013 "Vil noen pule??" Hvorpå eksdama kommer i kommentarfeltet: "IKKE pul han, han har kjønnssykdommer så det renner!!!" Da svarte han: "du er bare bitter, din kjerring" Hun: "jeg er for faen ikke bitter, hahahahaa!!! hvorfor skulle jeg være det, du er en ekkel gris ;)" Han: "bitter fordi du ikke får deg pikk ellr? ikke min feil at du er feit og stygg skjønner du" Hun: "hahaha dropp herseteknikkene lillemann ;) eller skal jeg si MINImann???" Han: "heller ikke min feil at du har en vid fitte;)" *hente popcorn* Anonymous poster hash: 8ac1a...bf9 Herregud. Enkelte har jo rett og slett ingen sperrer. Skremmende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå