Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Statuser som dette:

...er på biblioteket! De skuler på meg hver gang mobilen ringer, så send mel plz!

Altså.. hva med å bare ta på lydløs da.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne har nok mange postet allerede med god grunn, bilder av fødsler med "saftige" detaljer i teksten under. Seriøst, jada en fødsel er så vakker og naturlig, så, men å få det slengt i trynet i newsfeeden klokka 6 om morgenen, NEI TAKK, jeg klarer meg, yuck :/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg er 23 år, mor til to, arbeidsledig, men fremdeles sammen med far nr 1 (ikke spør...)

Men saken er, hele forbanna dagen deler hun det som deles kan av konkurranser og give-aways. Alt fra penger (P4), den idiotiske, falske BMW - konkurransen, til lamper, barneklær, klistremerker og alt i mellom. Og i tillegg til å like og dele, skriver hun en hjertefølt kommentar om "hvor herlig det hadde vært å vinne, da skulle jeg og mannen endelig unnet oss lalala..." Ingen bryr seg!!!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste for min del var på min egen vegg. Har en god jobb i et operatørselskap og har en del kollegaer på vennelisten min. Siden jeg var liten har jeg ikke hatt noe særlig kontakt med faren min fordi han sliter med rusmisbruk. For noen mnd siden så la han meg til på Facebook, og jeg ble ganske overrasket fordi jeg trodde ikke han kunne dobbeltklikke engang.. Fikk plutselig en dag denne meldingen:

"Hei hor lege eri du på den jævla platform en. Hilsen. pappa". (JA, med de skrivefeilene der!) Kanskje ikke direkte over-sharing, men samtidig ganske flaut for meg! Den ble sletta rimelig kjapt ja.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste for min del var på min egen vegg. Har en god jobb i et operatørselskap og har en del kollegaer på vennelisten min. Siden jeg var liten har jeg ikke hatt noe særlig kontakt med faren min fordi han sliter med rusmisbruk. For noen mnd siden så la han meg til på Facebook, og jeg ble ganske overrasket fordi jeg trodde ikke han kunne dobbeltklikke engang.. Fikk plutselig en dag denne meldingen:

"Hei hor lege eri du på den jævla platform en. Hilsen. pappa". (JA, med de skrivefeilene der!) Kanskje ikke direkte over-sharing, men samtidig ganske flaut for meg! Den ble sletta rimelig kjapt ja.

:klemmer:

Anonymous poster hash: 916c5...5bc

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg er 23 år, mor til to, arbeidsledig, men fremdeles sammen med far nr 1 (ikke spør...)

Men saken er, hele forbanna dagen deler hun det som deles kan av konkurranser og give-aways. Alt fra penger (P4), den idiotiske, falske BMW - konkurransen, til lamper, barneklær, klistremerker og alt i mellom. Og i tillegg til å like og dele, skriver hun en hjertefølt kommentar om "hvor herlig det hadde vært å vinne, da skulle jeg og mannen endelig unnet oss lalala..." Ingen bryr seg!!!

Jeg må spørre (siden du sa ikke spør); hvordan har det seg at hun fortsatt er sammen med barnefar nr 1? :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han "overshar`te" tilstanden sin ihvertfall, på bekostning av deg :sad:

Det var en trist melding du skriver her, sender deg en virtuell klem :klemmer:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei delte alt husarbeidet hun hadde gjort, og fortalte deretter at hun hadde gjort alt dette naken.

Og jeg klarer jo ikke å la være å se det for meg inni hodet mitt. Skulle ønske jeg slapp.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må spørre (siden du sa ikke spør); hvordan har det seg at hun fortsatt er sammen med barnefar nr 1? :fnise:

Haha uff, vil nesten ikke si det i frykt for å bli gjenkjent, men la gå:

Hun og pappa nr 2 har vokst opp sammen og alltid kjent hverandre. Så begynte hun på skole i en annen by, og møtte pappa nr 1. De ble sammen, og et halvår etterpå var de forlovet med barn på vei. Ingen umiddelbare gifteplaner da, det var mest på gøy.

Unge 1 kom, og spedbarnstiden ble vel litt vel hard på det ferske forholdet, så pappa 1 flyttet ut. Heldigvis hadde hun hele tiden beholdt kontakt med sin barndomsvenn, og han stilte raskt opp som stedfortreder. Vi trodde jo nå at det skulle bli disse to, men fikk gang på gang bekreftet at "vi er bare venner". Det ordnet seg igjen med pappa 1, og de bestemte seg for å prøve på nytt, da det viste seg at hun er gravid. Lur som hun er, holdt hun hele tiden kortene tett til brystet, og pappa 1 var lykkelig uvitende om at det kunne være en pappa 2 i bildet, de var jo tross alt "bare venner". Unge nr 2 ble født, og pappa 2,som kunne telle, var rask med å kreve farskapstest, og slik brast den fasaden. Men pappa 1 er en redelig kar, det skal han ha. Selv om han (og sikkert hun også) trodde han var faren, har ingenting hindret ham i å stille opp for unge 2 på lik linje som hans eget barn.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppeluren

Samboeren til broren min skrev på veggen hans; "Nå må du komme hjem gutten min. <3 Jenta di ligger å venter på deg i senga =) <3"

Bør kanskje legge til at hun har passert midten av tjueårene?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for virteuelle klemmer NozMonster og Anonym! Mente ikke å spore helt inni tristheten her i alle de morsomme over-sharingene som har blitt lagt ut! :-) God fredag alle sammen.

:klemmer:

Anonymous poster hash: 916c5...5bc

Han "overshar`te" tilstanden sin ihvertfall, på bekostning av deg :sad:

Det var en trist melding du skriver her, sender deg en virtuell klem :klemmer:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så mange på denne facebooken som liksom måå få det med inn i en eller annen status at han/hun (oftest hun) har gjort noe bra for noen andre..

Har ei som er ganske ekstrem på det, så stadig vekk så dukker det opp statuser hvor hun klare å blande det "helt tilfeldig og passende" inn.. I kveld så har hun vært på butikken og kjøpt inn godis til jentekveld, men siden hun betalte for smøret til damen forran i køen som tydeligvis glemte pengene sine hjemme, så utjevner denne gode samvittigheten seg med den dårlige samvittigheten hun kommer til å få etter å ha trøkka i seg altfor mye sukker i løpet av kvelden :sprettoy::blink:

Endret av NozMonster
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en på vennelista mi hadde for en stund siden en ganske lang diskusjon om hvor uhygenisk det er at kvinner lar håret gro der nede i forbindelse med musember... en veninne av han klikket helt og en kompis kom med en hel avhandling om at han ikke vil ha oralsex med hårete kvinner. alt dette på hans åpne facebookprofil...

Endret av fuksia
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"The car ain't the only thing that needs a jump start these days.. if ya know what I mean ;)"

Nei, å pakke det inn i billige vitser gjør det ikke akseptabelt å fortelle om sexlivet sitt på fb...

Anonymous poster hash: 9fd25...3a6
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren til broren min skrev på veggen hans; "Nå må du komme hjem gutten min. <3 Jenta di ligger å venter på deg i senga =) <3"

Bør kanskje legge til at hun har passert midten av tjueårene?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år, mor til to, to fedre, singel og jobber i bar. Hele dagen lang går det i statuser som dette:

"Awww! my middle finger likes you,bitch"
"Idiot ass"
"Jeg er en såpass hyggelig person at jeg kan be deg dra deg til helvete, og du kommer til å glede deg til turen. Nooooot"
"Så forbanna at det renner over"
ect. ect. ect. redneck if ever I saw one!

Anonymous poster hash: bc38d...f5c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 år, mor til to, to fedre, singel og jobber i bar. Hele dagen lang går det i statuser som dette:

"Awww! my middle finger likes you,bitch"
"Idiot ass"
"Jeg er en såpass hyggelig person at jeg kan be deg dra deg til helvete, og du kommer til å glede deg til turen. Nooooot"
"Så forbanna at det renner over"
ect. ect. ect. redneck if ever I saw one!

Anonymous poster hash: bc38d...f5c

...Jeg tror hun er en smule bitter på livet!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på vennelista som visstnok er notorisk løgner, typ dikter opp en lang utdannelse, påstår hun skal ta en annen utdannelse, snakker mye om alt det flotte hun har i hjemlandet og den rike familien, selv er hun lutfattig. Vanskelig å vite hva som er sant og ikke.

Hun skifter profilbilde ca hver dag, gjerne av henne i undertøyet (tror hun har silikon), og nettopp postet hun bilder av trutmunnen med teksten "I need botox".

Tror hun har et ekstremt behov for oppmerksomhet/lav selvtillit, så egentlig litt trist..

Anonymous poster hash: b53e9...d8b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på vennelista som visstnok er notorisk løgner, typ dikter opp en lang utdannelse, påstår hun skal ta en annen utdannelse, snakker mye om alt det flotte hun har i hjemlandet og den rike familien, selv er hun lutfattig. Vanskelig å vite hva som er sant og ikke.

Hun skifter profilbilde ca hver dag, gjerne av henne i undertøyet (tror hun har silikon), og nettopp postet hun bilder av trutmunnen med teksten "I need botox".

Tror hun har et ekstremt behov for oppmerksomhet/lav selvtillit, så egentlig litt trist..

Anonymous poster hash: b53e9...d8b

:ler:

Hvorfor har jeg bare kjipe fb-venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...