Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg angrer på at jeg hadde en stooor sletterunde for noen år siden. Det er mange jeg slettet som jeg kan tenke meg hadde vært veldig underholdene å ha nå :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om denne telles som oversharing, i og med at karen i grunn er veldig artig.. Men jeg tenker nok at dattera ikke setter så stor pris på det:

"Har en liten jente her som kom hjem med litt feber i dag, litt mer sitte i fanget enn vanelig men det toppet seg her for en halvtime siden da hun krøyp opp fanget satt seg godt til rette for så TISSE på meg, bokse underbokse stolen ( i skinn) hun sine klær, mine klær. 2 stk i dusjen med høyt stress nivå. godt å kjenne en lever etter ei uke fri i Tyrkia!"

:fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pausemusikk

Dette er fra samme person, på en dag.

"22 år i dag tror jeg ska kose meg med et lite glass vin å fotball kamp i kveld :):)"

"Smerte er ikke dårlig, det er bra. Den lærer deg ting"

"Ikke veldig varmt for tiden ! Merker det nærmer seg vinteren"

"Ei lita kjøre tur"

"Ta en liten joggetur da "

"Kakao å krem å tente lys er ganske koselig"

"Klar for Barcelona - Real madrid ! Da sier jeg skål"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest de siste sidene i denne tråden, så kjenner jeg at jeg lar meg provosere av de som avslutter de fleste av sine statusoppdateringer med "da."

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne karen her har rundt 20 staturoppdateringer hver eneste dag ala denne typen:

"Om palmeolje er skadelig, hvorfor får planter lov av naturen å produsere den da?"

Det er aldri noen som kommenterer eller liker.. aldri.

EDIT: hermetegn..

Endret av -D-
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg har nevnt det før, en fyr på vennelista mi har cannabis mot kreft som hjertesak.

Hvilket i utgangspunktet er greit, cannabis har noen interessante effekter som forskes mye på om dagen.

Greia er at fyren er helt usaklig, og legger ut massevis av ensidige sensasjonsnyheter om folk som har droppet kreftmedisiner og gått over til å kun bruke cannabis i diverse former, og tilsynelatende har blitt helt friske.

Deretter legger han ut om "Big Pharma" som forsøker å holde effektene av vindundermiddelet hemmelig, for at de skal tjene masse penger på sine medisiner i stedet.

Når folk kommer med motargumenter som at det er skummelt å anbefale folk å kutte ut medisinene sine til fordel for et middel som ikke er fullt ut forsket på, og som ikke på langt nær beviselig kan kurere sykdommen, går han helt banan og beskylder folk for å være hjernevaskede - til og med om folk sier at de er delvis enige med ham angående cannabisens positive egenskaper.

Det komiske er at fyren tilbringer nesten hver helg med å stappe i seg både det ene og det andre av suspekte rusmidler, så cannabisens helbredende egenskaper er muligens ikke den viktigste grunnen til at han vil ha det legalisert :fnise:

Kanskje ikke akkurat oversharing, men fælt til mas.... :P

Endret av Anoia
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riskjeks

... og kjærlighetshistorien fortsetter. Trenger virkelig ikke Hotel Cæsar for å bli underholdt, jeg. Kan bare stikke innom facebook av og til :fnise:

Etter ca. 50 statuser a la :

" Ha en vakker dag mine kjære fb-venner. Håper akkurat DU finner en som gjør deg så lykkelig som det xxx gjør meg <3"

" Ligger i armkroken til min kjære xxx nå, og bare tenker på hvor fantastisk livet er <333."

"Jeg elsker deg xxx!!! <3 Du aner ikke hvor forelsket jeg er i deg. :-) <33 Du er det beste som har skjedd meg, og jeg ser ikke for meg livet uten deg!! De 4 månedene vi har vært sammen har vært de beste i mitt liv! <3 Du er bare så god du!! <3 Alltid oss to puz! <333"

Og nå ble det tydeligvis slutt igjen

" Jaja, da ble man singel igjen da! Er så knust og nede som det går an å bli nå. Fy f*en xxx, at jeg stolte på deg når du sa at du aldri hadde vært utro og aldri kom til å være det heller!!!!! Jeg burde jo ha skjønt at det var noe mellom deg og xxxx!!! Føler meg så dum og lurt og alt som er!! F*en ta deg, xxx. Håper jeg aldri ser deg igjen!!! Jæ**a drittsekk og feiging, det er det du er!!!

Så var det ei som kommenterte "Uff, trist at det endte sånn da, men tror du ikke det er best at du og xxx tar dette utenom facebook? Litt dumt å skrive sånt på nett, særlig når det er så mange såre følelser inn i bildet"

Så svarte moren til hun som skrev statusen : "Sist jeg sjekka, så hadde vi ytringsfrihet i dette landet her!! :-) :-) .-) :-) .. Stå på, jenta mi! Du er ufattelig sterk, dette klarer du!!! Mamma elsker deg!!! Og xxx: du behøver ikke så mye som en gang vise deg i nærheten av oss iallefall! Drittsekker og løgnere som deg finnes det nok av! :-) :-)"

................ :klaske:

Forresten bare meg som er lei av det ytringsfrihetskortet, eller?? Ja, man har ytringsfrihet, men det har ingenting med å legge ut all slags svada på facebook å gjøre!

:ler::grine::riste:

For en gjeng...

Og å kommentere at noen kanskje ikke bør brette ut livet på FB, er jo faktisk sagt i beste mening.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Etter å ha lest de siste sidene i denne tråden, så kjenner jeg at jeg lar meg provosere av de som avslutter de fleste av sine statusoppdateringer med "da."

Eller de som begynner alle statuser med "da". For ikke å snakke om de som både begynner OG avslutter alle statuser med "da" :fnise:

"Da var man singel igjen da!" :hoho:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller de som begynner alle statuser med "da". For ikke å snakke om de som både begynner OG avslutter alle statuser med "da" :fnise:

"Da var man singel igjen da!" :hoho:

Hadde akkurat tenkt å skrive de som bruker "man", og det hadde du jo i eksemplet ditt også faktisk.

Da skal man i butikken en tur.

Man koser seg på ferie!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Har ei på vennelista som er en skikkelig seriemonogamist. Hun har to barn fra to forskjellige tidligere forhold, tok slutt med faren til den yngste for noen måneder siden. Da var det "Nyter singellivet" annenhver dag, og diverse dårlig skjulte "spark" til ekskjæresten alá "Har det sååå mye bedre i livet mitt uten visse personer!" Så fikk hun seg ny kjæreste, alt var fryd og gammen og lykke på FB, før det plutselig var "Alle mannfolk er dumme, nå skal jeg være singel LENGE!". Vel, dette er ca to uker siden. Og nå har hun fått seg ny kjæreste igjen :hoho: De markerte seg "i et forhold" på FB i går, og hun omtaler han allerede som "mannen" og skryter av at han er så flink med barna hennes. Lykkelig familie på 1-2-3?

Lurer på hva som foregår oppe i hodet på enkelte???

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Hadde akkurat tenkt å skrive de som bruker "man", og det hadde du jo i eksemplet ditt også faktisk.

Da skal man i butikken en tur.

Man koser seg på ferie!

Haha, jeg vet, det er utrolig irriterende!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OH SWEET LORD!

Kan du ikke skrive en status som dette "i dag skjedde det noe skikkelig dritt, men det overgår ikke en spontanabort, så da skal jeg ikke klage på det" eller noe sånt. Lage litt drama :ler:

Hvor gammel er denne damen egentlig? Hun høres ut som hun er 12,5 år i hodet hvertfall. Og er dette en venn av deg, eller bekjent, eller hvordan er det?

Hva kommenterer folk på statusen hennes?

jeg vil ha henne som venn!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet helt ærlig ikke hva som foregår med henne nå! Hun har alltid vært normal, utenom det siste :klo:

Ja hun er en venn, eller det vil si vi gikk i klasse sammen på VGS og har holdt kontakten litt sånn sporadisk nå som jeg er i utlandet.



Anonymous poster hash: fb4ad...4f7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en som fortalte om at nevøen var blitt slått ned på byen, blind vold kalte hun det. Selv om det sto i avisen (som hun linket til) at det hadde vært slosskamp! Men så kommer venninna hennes og kommenterer statusen: sånne mennesker har ikke livets rett! Alle som gjør slikt burde vært abortert. Hadde jeg fått tak i ham, så skulle jeg knekt nesa hans og brukket noen ribbein. Så kommenterer en annen: synes litt synd på foreldrene til voldsmannen, må jo være fælt for dem også . Nei, kommenterer "abortdama", slike foreldre må skamme seg resten av livet!!! Hvis man vet at det er voldelige gen i familien, bør man ta abort. Man må aldri få barn!! Jævla avskum!! Selv har jeg oppdratt mine barn til å være snille mot sine medmennesker.



Anonymous poster hash: bc190...fcf
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

[...]sånne mennesker har ikke livets rett![...]Hadde jeg fått tak i ham, så skulle jeg knekt nesa hans og brukket noen ribbein. [...] Hvis man vet at det er voldelige gen i familien, bør man ta abort. Man må aldri få barn!! Jævla avskum!! Selv har jeg oppdratt mine barn til å være snille mot sine medmennesker.

Anonymous poster hash: bc190...fcf

Det er så "søtt" med sånne mennesker som har så stor selvinnsikt, altså... Endret av Store My
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på vennelista som er en skikkelig seriemonogamist. Hun har to barn fra to forskjellige tidligere forhold, tok slutt med faren til den yngste for noen måneder siden. Da var det "Nyter singellivet" annenhver dag, og diverse dårlig skjulte "spark" til ekskjæresten alá "Har det sååå mye bedre i livet mitt uten visse personer!" Så fikk hun seg ny kjæreste, alt var fryd og gammen og lykke på FB, før det plutselig var "Alle mannfolk er dumme, nå skal jeg være singel LENGE!". Vel, dette er ca to uker siden. Og nå har hun fått seg ny kjæreste igjen :hoho: De markerte seg "i et forhold" på FB i går, og hun omtaler han allerede som "mannen" og skryter av at han er så flink med barna hennes. Lykkelig familie på 1-2-3?

Lurer på hva som foregår oppe i hodet på enkelte???

Begynner hun på M, og nyeste kjæresten på R?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte::skratte:

Hahahaha! Hvorfor har ikke jeg sånne venner på facebook?? Hvor finner dere alle disse menneskene?

Må innrømme at det er til tider nokså underholdende, ja, men har i mitt stille sinn lurt på hvilken gjeng jeg omgir meg med. :sjenert: Nå er ikke disse i min nærmeste omgangskrets, bare bekjente og venners venner...

Og må bare få legge til at det er kun de tre personene av mine totalt litt over 500 venner på facebook som er så ekstrem, da. Resten er normale (eller, har iallefall vett til å innse at ikke absolutt alt man føler og foretar seg trenger å deles med resten av verden :fnise: )

Edit: irriterende skriveleif

Endret av Miss_Sunshine*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::grine::riste:

For en gjeng...

Og å kommentere at noen kanskje ikke bør brette ut livet på FB, er jo faktisk sagt i beste mening.

Ja, bare så synd at de ikke forstår det, virker som om de tar det som kritikk eller noe...

Mora tok kaka her, synes jeg, blir helt flau på hennes og datterens vegne. Nok et bevis på at eplet faller ikke langt fra stammen. :rolleyes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...