Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En på vennelista tagget seg på et sykehus. (selvsagt uten å skrive noe mer)

Noen spør hva som har skjedd.

Vedkommende svarer at h*n ikke tar til seg næring, og må ha intravenøst.

Flere skriver god bedring.

Good to know.

Anonymous poster hash: 7b7d1...262

Måtte sjekke om vi hadde samme venn, for jeg har også en som har tagget seg selv gjentatte ganger på sykehuset uten å skrive hva det er. Men var ikke den samme. Min har tagget seg tre ganger på sykehuset, svarer ikke når folk lurer på hva h*n gjør der. Har skrevet tristefjes. Når folk spør hva som er i veien, svarer h*n kryptiske ting. Når noen ber om mer utfyllende svar sier vedkommende "alt trenger ikke å stå på Facebook". Men vedkommende har i alle fall vett til å sende privat melding til den som spør.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny oppdatering fra hun på vennelista mi som har et barn som sliter med forstoppelse... "Nok engang innlagt på #barneavd, får virkelig håpe at klyster hjelper denne gangen". Må være kjekt for barnet å lese om på Fb... Anonymous poster hash: cbd27...103

Noen mennesker burde virkelig ikke fått barn...

Anonymous poster hash: 6177b...e9f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gammel nabo som er litt rar for å definerer det :P

Utifra statuser hun har postet har jg tolket det som om datteren hennes ikke bor hos henne antagelig på grunn av barnevernet da hun poster om dem :P

Vartfall, hun poster nå om at hun har vært på sykehuset for å ta blodprøve for å finne ut om hun er gravid. Poster også oppdateringer typ "Beklager å måtte skuffe dere, men får svar da og da" oooog atpåtil poster at hun og mannen har prøvd å sette inn egg 2 ganger og nå prøver tinforsøk(?)..

Oversharing alert!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så egoistisk av deg å be mennesker holde seg inne i dag. Litt vind og alle går bananas...Hallo verden går videre?! Jeg spontan aborterte for et år siden, klagde jeg på FB da? NEI!

Anonymous poster hash: fb4ad...4f7

God dag mann, spontanabort!

Det er jo veldig egoistisk å ønske venner å kjente trygge! :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, angående hun dama med barn med forstoppelse... Hadde en lignende status i feeden min også, bare at datteren var 15. Hun kommenterte og bad mora slette det, men da fikk hun til svar at hun ikke skulle blande seg fordi det er tøft for mora også.

Noen mennesker burde blitt sterilisert, herregud.



Anonymous poster hash: 3060f...840
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pausemusikk

Uff, angående hun dama med barn med forstoppelse... Hadde en lignende status i feeden min også, bare at datteren var 15. Hun kommenterte og bad mora slette det, men da fikk hun til svar at hun ikke skulle blande seg fordi det er tøft for mora også.

Noen mennesker burde blitt sterilisert, herregud.

Anonymous poster hash: 3060f...840

HAHAHAHAAH!!!!!!!!!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei som forteller ALT som foregår i huset dems. Og bilder av ALT!!! Typisk dame midt i 40 åra. Virker som disse er de værste på facebook. Her er dagens: GuttA dro 03.20, lite viste de da at Bilen streiker på vei til Gardemoen (Drammen).Tony bare "jeg kommer ikke til å rekke flyet, det er greit pappa "!! Rune bare, vi må gjøre et forsøk, ring mamma ring Mommi ( men vi. har jo slå av mobilene våre ) .. Men Falken kom raskt, så det er håp.. Kjører dem til togstasjonen, for å rekke flytoget, yes går et flytog så de er inne 06.30 flyet går 07,05.. Men det Skjer maaaaaase krøll det inne med papirer og andre greier, før de kan gå ... Går mot gate .. Og så "siste opprop til Malaga" OMG ... Og de løøøøøper .. Og Han RAK DET !! flinkeste pappaen står igjen og gleder seg over at GO guttens flyr tar av. Og nå sitter han, Trøtt, sliten og oppgitt på Gardemoen over bilen .. Snilleste mamma min i verden henter en veldig sliten pappa THE END !!

Anonymous poster hash: 3e276...098

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei som forteller ALT som foregår i huset dems. Og bilder av ALT!!! Typisk dame midt i 40 åra. Virker som disse er de værste på facebook. Her er dagens: GuttA dro 03.20, lite viste de da at Bilen streiker på vei til Gardemoen (Drammen).Tony bare "jeg kommer ikke til å rekke flyet, det er greit pappa "!! Rune bare, vi må gjøre et forsøk, ring mamma ring Mommi ( men vi. har jo slå av mobilene våre ) .. Men Falken kom raskt, så det er håp.. Kjører dem til togstasjonen, for å rekke flytoget, yes går et flytog så de er inne 06.30 flyet går 07,05.. Men det Skjer maaaaaase krøll det inne med papirer og andre greier, før de kan gå ... Går mot gate .. Og så "siste opprop til Malaga" OMG ... Og de løøøøøper .. Og Han RAK DET !! flinkeste pappaen står igjen og gleder seg over at GO guttens flyr tar av. Og nå sitter han, Trøtt, sliten og oppgitt på Gardemoen over bilen .. Snilleste mamma min i verden henter en veldig sliten pappa THE END !!

Anonymous poster hash: 3e276...098

Du kødder!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pausemusikk

Har ei som forteller ALT som foregår i huset dems. Og bilder av ALT!!! Typisk dame midt i 40 åra. Virker som disse er de værste på facebook. Her er dagens: GuttA dro 03.20, lite viste de da at Bilen streiker på vei til Gardemoen (Drammen).Tony bare "jeg kommer ikke til å rekke flyet, det er greit pappa "!! Rune bare, vi må gjøre et forsøk, ring mamma ring Mommi ( men vi. har jo slå av mobilene våre ) .. Men Falken kom raskt, så det er håp.. Kjører dem til togstasjonen, for å rekke flytoget, yes går et flytog så de er inne 06.30 flyet går 07,05.. Men det Skjer maaaaaase krøll det inne med papirer og andre greier, før de kan gå ... Går mot gate .. Og så "siste opprop til Malaga" OMG ... Og de løøøøøper .. Og Han RAK DET !! flinkeste pappaen står igjen og gleder seg over at GO guttens flyr tar av. Og nå sitter han, Trøtt, sliten og oppgitt på Gardemoen over bilen .. Snilleste mamma min i verden henter en veldig sliten pappa THE END !!

Anonymous poster hash: 3e276...098

Vær så snill å si du kødder. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun vært en god og morsom historieforteller kunne jo den der blitt artig. Men det var jo vanskelig å følge gangen i historien. Bare rør :ler:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei som forteller ALT som foregår i huset dems. Og bilder av ALT!!! Typisk dame midt i 40 åra. Virker som disse er de værste på facebook. Her er dagens: (........)

Anonymous poster hash: 3e276...098

Herregud :sjokkert::hoho:

Ja, hva er det med damer i 40-åra? Jeg har også et par som forteller absolutt alt de gjør, type "nå skal jeg på butikken" og som bytter profilbilde omtrent hver dag. Ingen andre holder på sånn på min facebook hvert fall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Har ei som forteller ALT som foregår i huset dems. Og bilder av ALT!!! Typisk dame midt i 40 åra. Virker som disse er de værste på facebook. Her er dagens: GuttA dro 03.20, lite viste de da at Bilen streiker på vei til Gardemoen (Drammen).Tony bare "jeg kommer ikke til å rekke flyet, det er greit pappa "!! Rune bare, vi må gjøre et forsøk, ring mamma ring Mommi ( men vi. har jo slå av mobilene våre ) .. Men Falken kom raskt, så det er håp.. Kjører dem til togstasjonen, for å rekke flytoget, yes går et flytog så de er inne 06.30 flyet går 07,05.. Men det Skjer maaaaaase krøll det inne med papirer og andre greier, før de kan gå ... Går mot gate .. Og så "siste opprop til Malaga" OMG ... Og de løøøøøper .. Og Han RAK DET !! flinkeste pappaen står igjen og gleder seg over at GO guttens flyr tar av. Og nå sitter han, Trøtt, sliten og oppgitt på Gardemoen over bilen .. Snilleste mamma min i verden henter en veldig sliten pappa THE END !!

Anonymous poster hash: 3e276...098

:hoho:

Høres ut som et veldig dårlig forsøk på å være morsom/selvironisk :ler:

Å uttrykke seg skriftlig ser ikke ut til å være hennes sterke side...

Var det i det hele tatt noen som skjønte hva dette egentlig dreide seg om? :klo:

Endret av Riskjeks
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Høres ut som et veldig dårlig forsøk på å være morsom/selvironisk :ler:

Å uttrykke seg skriftlig ser ikke ut til å være hennes sterke side...

Var det i det hele tatt noen som skjønte hva dette egentlig dreide seg om? :klo:

dette dreier seg om at guttungen skal reise alene med fly til en kompis i utlandet.

Det skulle vært noen avsnitt i innlegget, men det kom tydeligvis ikke med.

Og til dere andre som lurer :P Dette er helt seriøst. Slike statuser er det hver dag, om alt de foretar seg.

Anonymous poster hash: 3e276...098

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei som forteller ALT som foregår i huset dems. Og bilder av ALT!!! Typisk dame midt i 40 åra. Virker som disse er de værste på facebook. Her er dagens: GuttA dro 03.20, lite viste de da at Bilen streiker på vei til Gardemoen (Drammen).Tony bare "jeg kommer ikke til å rekke flyet, det er greit pappa "!! Rune bare, vi må gjøre et forsøk, ring mamma ring Mommi ( men vi. har jo slå av mobilene våre ) .. Men Falken kom raskt, så det er håp.. Kjører dem til togstasjonen, for å rekke flytoget, yes går et flytog så de er inne 06.30 flyet går 07,05.. Men det Skjer maaaaaase krøll det inne med papirer og andre greier, før de kan gå ... Går mot gate .. Og så "siste opprop til Malaga" OMG ... Og de løøøøøper .. Og Han RAK DET !! flinkeste pappaen står igjen og gleder seg over at GO guttens flyr tar av. Og nå sitter han, Trøtt, sliten og oppgitt på Gardemoen over bilen .. Snilleste mamma min i verden henter en veldig sliten pappa THE END !!

Anonymous poster hash: 3e276...098

Er de norske? Om norsk ikke er morsmålet så er det jo forståelig at måten det er skrevet på er noe ... rotete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de norske? Om norsk ikke er morsmålet så er det jo forståelig at måten det er skrevet på er noe ... rotete.

Ja de er norske. Men tror hu har skrivevansker.

Anonymous poster hash: 3e276...098

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har noen jeg også..

"Ja, da stakk man til butikken da :-P"

og så kommenterer vedkommende på sin egen status fortløpende;

"da var man tilbake fra butikken, da :-) Litt kaldt, regnet da jeg hadde kommet halvveis, så føler meg som en bløt hund nå, hehe!"

"da sitter man på rommet da"

"næh, må vel ha seg ned på kjøkkenet da, og prøve å lage noe godt til middag, tror det blir løvstek og pommfri i dag, gitt"

og vedkommende pleier å ha slike statuser iallefall annenhver dag!

En annen pleier å legge ut hele forholdet og dets nedturer på nettet;

"Åherreguuud xxx, enn at du kyssa xxxx på festen på lørdagen, da!!! Gratulerer med å ha ødelagt livet mitt og knust hjertet mitt, veit ikke hva jeg gjør nå... Så utrolig glad for at jeg ikke tatoverte navnet ditt, for du er bare en drittsekk og en løgner!!!!"

Hvorpå hele slekta til han som visstnok var utro begynte med ren drittslenging til hun som hadde skrevet det. Bl.a. "glad du ikke har noe mer med xxx å gjøre, likte deg aldri uansett", etterfulgt av de styggeste gloser du kan tenke deg. Og dette var altså godt voksne mennesker ut i fra profilbildene å dømme. Tror det var over 100 kommetarer til slutt, jeg! :omg:

Et par dager senere legger dama ut et bilde av de to i badekaret (tildekket med skum) med champis og jordbær, stearinlys og det hele, med teksten "glem det jeg skrev tidligere, det var ikke sant. Jeg elsker deg xxx, oss to for alltid puzen <3333" og så videre.

Og så til slutt faren til en god kompis av meg som (tydeligvis) er hypokonder.

"Har fått en rød prikk på armen, hmm, hva kan det være, tro? Er litt bekymret!!!" Han oppdager jo noe nytt hver uke, men de to verste må være:

"Huff, blødde ganske kraftig neseblod i sted, det var ganske mørkt, nesten svart, men ikke helt det heller, kanskje litt mer burgunderaktig. Var en hel masse klumper der også. Er dette normalt??" Og, som om det ikke var detaljert nok, så la han ved et bilde!! Brekte meg, jeg! :kvalm:

" Ja, da havnet man på legevakta, da. Har hatt smerter der nede i snart to uker, og det har bare blitt verre og verre. Nå har jeg så vondt at jeg klarer nesten ikke å gå, og testiklene er på størrelse med to tennisballer" og en lang avhandling videre..

(Har truffet sistnevnte på butikken et par ganger etter den neseblod-statusen, og jeg må bare innrømme at jeg automatisk tenker på det og blir litt småkvalm :sprettoy: )

... og kjærlighetshistorien fortsetter. Trenger virkelig ikke Hotel Cæsar for å bli underholdt, jeg. Kan bare stikke innom facebook av og til :fnise:

Etter ca. 50 statuser a la :

" Ha en vakker dag mine kjære fb-venner. Håper akkurat DU finner en som gjør deg så lykkelig som det xxx gjør meg <3"

" Ligger i armkroken til min kjære xxx nå, og bare tenker på hvor fantastisk livet er <333."

"Jeg elsker deg xxx!!! <3 Du aner ikke hvor forelsket jeg er i deg. :-) <33 Du er det beste som har skjedd meg, og jeg ser ikke for meg livet uten deg!! De 4 månedene vi har vært sammen har vært de beste i mitt liv! <3 Du er bare så god du!! <3 Alltid oss to puz! <333"

Og nå ble det tydeligvis slutt igjen

" Jaja, da ble man singel igjen da! Er så knust og nede som det går an å bli nå. Fy f*en xxx, at jeg stolte på deg når du sa at du aldri hadde vært utro og aldri kom til å være det heller!!!!! Jeg burde jo ha skjønt at det var noe mellom deg og xxxx!!! Føler meg så dum og lurt og alt som er!! F*en ta deg, xxx. Håper jeg aldri ser deg igjen!!! Jæ**a drittsekk og feiging, det er det du er!!!

Så var det ei som kommenterte "Uff, trist at det endte sånn da, men tror du ikke det er best at du og xxx tar dette utenom facebook? Litt dumt å skrive sånt på nett, særlig når det er så mange såre følelser inn i bildet"

Så svarte moren til hun som skrev statusen : "Sist jeg sjekka, så hadde vi ytringsfrihet i dette landet her!! :-) :-) .-) :-) .. Stå på, jenta mi! Du er ufattelig sterk, dette klarer du!!! Mamma elsker deg!!! Og xxx: du behøver ikke så mye som en gang vise deg i nærheten av oss iallefall! Drittsekker og løgnere som deg finnes det nok av! :-) :-)"

................ :klaske:

Forresten bare meg som er lei av det ytringsfrihetskortet, eller?? Ja, man har ytringsfrihet, men det har ingenting med å legge ut all slags svada på facebook å gjøre!

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og kjærlighetshistorien fortsetter. Trenger virkelig ikke Hotel Cæsar for å bli underholdt, jeg. Kan bare stikke innom facebook av og til :fnise:

Etter ca. 50 statuser a la :

" Ha en vakker dag mine kjære fb-venner. Håper akkurat DU finner en som gjør deg så lykkelig som det xxx gjør meg <3"

" Ligger i armkroken til min kjære xxx nå, og bare tenker på hvor fantastisk livet er <333."

"Jeg elsker deg xxx!!! <3 Du aner ikke hvor forelsket jeg er i deg. :-) <33 Du er det beste som har skjedd meg, og jeg ser ikke for meg livet uten deg!! De 4 månedene vi har vært sammen har vært de beste i mitt liv! <3 Du er bare så god du!! <3 Alltid oss to puz! <333"

Og nå ble det tydeligvis slutt igjen

" Jaja, da ble man singel igjen da! Er så knust og nede som det går an å bli nå. Fy f*en xxx, at jeg stolte på deg når du sa at du aldri hadde vært utro og aldri kom til å være det heller!!!!! Jeg burde jo ha skjønt at det var noe mellom deg og xxxx!!! Føler meg så dum og lurt og alt som er!! F*en ta deg, xxx. Håper jeg aldri ser deg igjen!!! Jæ**a drittsekk og feiging, det er det du er!!!

Så var det ei som kommenterte "Uff, trist at det endte sånn da, men tror du ikke det er best at du og xxx tar dette utenom facebook? Litt dumt å skrive sånt på nett, særlig når det er så mange såre følelser inn i bildet"

Så svarte moren til hun som skrev statusen : "Sist jeg sjekka, så hadde vi ytringsfrihet i dette landet her!! :-) :-) .-) :-) .. Stå på, jenta mi! Du er ufattelig sterk, dette klarer du!!! Mamma elsker deg!!! Og xxx: du behøver ikke så mye som en gang vise deg i nærheten av oss iallefall! Drittsekker og løgnere som deg finnes det nok av! :-) :-)"

................ :klaske:

Forresten bare meg som er lei av det ytringsfrihetskortet, eller?? Ja, man har ytringsfrihet, men det har ingenting med å legge ut all slags svada på facebook å gjøre!

:skratte::skratte:

Hahahaha! Hvorfor har ikke jeg sånne venner på facebook?? Hvor finner dere alle disse menneskene?

Endret av skyflakes
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte::skratte:

Hahahaha! Hvorfor har ikke jeg sånne venner på facebook?? Hvor finner dere alle disse menneskene?

De som underholder meg for tiden, har jeg faktisk funnet i denne tråden (jada, fy meg).. Det er av og til noen som legger ut identifiserbare linker, og jeg klarer så klart ikke å styre nysgjerrigheten. De fleste av disse menneskene har helt åpne profiler!

Mye skumle mennesker ute og går altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...