Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun angret vel på at hun ikke klagde på FB og har helt siden den gang lett etter rett mulighet til å gjøre det.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har min egen status, jeg synes ikke den er oversharing men heller kommentarene under. Litt bakgrunnsinfo, jeg studerer og bor i utlandet (England) nå hvor det er full storm på grensen til orkan. Så jeg skrev følgende status i dag tidlig:

Stay inside and stay safe today!

Så får jeg kommentar fra venner om det går fint, de hører folk har dødd allerede av stormen (ikke bare i England) osv. Så kommer følgende kommentar av en venninne:

Jeg synes det er så egoistisk av deg å be mennesker holde seg inne i dag. Litt vind og alle går bananas...Hallo verden går videre?! Jeg spontan aborterte for et år siden, klagde jeg på FB da? NEI!

Jeg mener WTF?? :klo:

Anonymous poster hash: fb4ad...4f7

Jøsses!! Så du har ikke lov til å ønske at det går bra med alle dine kjente og kjære i stormen fordi hun hadde det utrolig vondt for et år siden?? For en logikk :ler:

Svarte du?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses!! Så du har ikke lov til å ønske at det går bra med alle dine kjente og kjære i stormen fordi hun hadde det utrolig vondt for et år siden?? For en logikk :ler:

Svarte du?

Jeg skrev kort og greit at: Det er nok mer enn litt vind "Anne", det er alvorlig enkelte steder. Så jeg ønsker fortsatt mine alt vel, og jeg er trygt innendørs i stormen. Takk for omtanken!

Mens andre har kommentert alt fra å gjøre litt narr av henne, til å påpeke hvorfor i alle dager hun skriver dette n¨å. Ingen av oss har visst at hun har gått gjennom dette..

Hun svarte selv at: Naturens gang vel! Ingen vits i å klage på dette her.

Anonymous poster hash: fb4ad...4f7

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker litt vel selvopptatt vil jeg si... Bor hun i Norge eller i England? Hvis hun bor i Norge kanskje hun ikke forstår hvor alvorlig det er eller noe? :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker litt vel selvopptatt vil jeg si... Bor hun i Norge eller i England? Hvis hun bor i Norge kanskje hun ikke forstår hvor alvorlig det er eller noe? :vetikke:

Jeg er i England, mens hun er i Norge ja. Kan være det jeg vet ikke. Jeg synes rett og slett kommentaren hennes var veldig drøy!

Hun postet på nytt nå, etter at en skrev; Kan man argumentere med at din spontanabort var naturens gang og at du ikke burde klage på det? Bare for å sette ting i perspektiv.

Hun skrev: Helt utrolig at noen våger å sammenligne min største smerte med et uvær. SKAM DEG,

Anonymous poster hash: fb4ad...4f7

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i England, mens hun er i Norge ja. Kan være det jeg vet ikke. Jeg synes rett og slett kommentaren hennes var veldig drøy!

Hun postet på nytt nå, etter at en skrev; Kan man argumentere med at din spontanabort var naturens gang og at du ikke burde klage på det? Bare for å sette ting i perspektiv.

Hun skrev: Helt utrolig at noen våger å sammenligne min største smerte med et uvær. SKAM DEG,

Anonymous poster hash: fb4ad...4f7

Jeg tisser nesten på meg! hahah

Anonymous poster hash: 64273...275

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har min egen status, jeg synes ikke den er oversharing men heller kommentarene under. Litt bakgrunnsinfo, jeg studerer og bor i utlandet (England) nå hvor det er full storm på grensen til orkan. Så jeg skrev følgende status i dag tidlig:

Stay inside and stay safe today!

Så får jeg kommentar fra venner om det går fint, de hører folk har dødd allerede av stormen (ikke bare i England) osv. Så kommer følgende kommentar av en venninne:

Jeg synes det er så egoistisk av deg å be mennesker holde seg inne i dag. Litt vind og alle går bananas...Hallo verden går videre?! Jeg spontan aborterte for et år siden, klagde jeg på FB da? NEI!

Jeg mener WTF?? :klo:

Anonymous poster hash: fb4ad...4f7

I allverden!

Hvordan får hun det til at du er egoistisk som ønsker at alle kjente og kjære holder seg trygt innendørs? O.O

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett mange poste "oppe og ikke gråter" på statusen sin. Har dette en annen betydning eller er det bare sånn at folk gråter hver gang de står opp? Haha.

Det er noe man sier når man er tidlig oppe ... og skal være litt småmorsom. Ganske vanlig uttrykk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt skjer for en grunn. Stakkars unge som hadde fått en så bitter og kald, ond mor.



Anonymous poster hash: c7d84...990
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, når folk legge ut bilde av seg selv etter de har gråtet, og har masse mascara under øynene, og de prøver å se søt ut. Så står det noe slikt: Who told you life was going to be easy? o.s.v

Har det blitt en trend?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny oppdatering fra hun på vennelista mi som har et barn som sliter med forstoppelse...

"Nok engang innlagt på #barneavd, får virkelig håpe at klyster hjelper denne gangen".

Må være kjekt for barnet å lese om på Fb...



Anonymous poster hash: cbd27...103
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på vennelista tagget seg på et sykehus. (selvsagt uten å skrive noe mer)

Noen spør hva som har skjedd.

Vedkommende svarer at h*n ikke tar til seg næring, og må ha intravenøst.

Flere skriver god bedring.

Good to know.

Anonymous poster hash: 7b7d1...262

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...