Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En kommende far som posta bilde av sin fødende kone, ca hver time, med oppdatering av antall cm åpning/ute å går for å få fortgang/epidural/hastesnitt/nyfødt baby osv. OG JEG ER IKKE VENN ENGANG! Men en av mine venner hadde likt disse bildene og da fikk jeg og se dem. Jeg er rystet!

Har også ei som har blitt mamma for noen uker siden. Hun legger ut bilde av babyen ca 3-4 ganger daglig både på face og insta. I tillegg til statuser over hvor fantastisk lykkelig hun er. Gjør meg ingenting å se dette, men for meg er det litt rart å legge ut så mange bilder av barnet sitt på nettet.



Anonymous poster hash: 8640e...f8b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en på face som LIVE OPPDATERTE SITT EGET BRYLLUP.

Jeg tuller ikke. Vi fikk oppdatering av at bruden gikk oppover kirkegulvet, mens de satt ved presten, mens de kysset utenfor kirken, etc etc. Og bildene var helt tydelig tatt med brudgommens mobil og lagt ut mens det skjedde.

Og det var veldig koselig egentlig, så se. Men jeg tenker det må være litt trist for bruden når brudgommen har like mye fokus på å oppdatere facebook som han har på deg, UNDER VIELSEN I EGET BRYLLUP.

Endret av Alice123
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De samme folkene som spammer ned newsfeeden når de er på ferie, og klør seg i hodet når det har vært innbrudd.

Off topic, men dette er bare en myte. Hørte et intervju med en forsikringsmann, og de hadde ikke merket noen økning i innbrudd pga at folk la ut statuser om at de er bortreist. Fordi de færreste har innbruddstyver på vennelista, og har de det ville de vel visst at de var borte likevel.

Det er mye lurere å ha tidsinnstilt belysning og alarm hvis man skal bort. Så kan man skryte så mye man vil om reisen på face :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic, men dette er bare en myte. Hørte et intervju med en forsikringsmann, og de hadde ikke merket noen økning i innbrudd pga at folk la ut statuser om at de er bortreist. Fordi de færreste har innbruddstyver på vennelista, og har de det ville de vel visst at de var borte likevel.

Det er mye lurere å ha tidsinnstilt belysning og alarm hvis man skal bort. Så kan man skryte så mye man vil om reisen på face :)

Skjedde med naboen. En tidligere kollega av mannen videreformidlet informasjonen til noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kommende far som posta bilde av sin fødende kone, ca hver time, med oppdatering av antall cm åpning/ute å går for å få fortgang/epidural/hastesnitt/nyfødt baby osv. OG JEG ER IKKE VENN ENGANG! Men en av mine venner hadde likt disse bildene og da fikk jeg og se dem. Jeg er rystet!

Anonymous poster hash: 8640e...f8b

Hadde mannen min gjort noe sånt så hadde jeg søren meg stappa mobilen hans oppi en plass der solen aldri skinner før han hadde blitt kastet ut av fødestuen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde med naboen. En tidligere kollega av mannen videreformidlet informasjonen til noen andre.

Javel, men forsikringsbransjen selv merker lite til dette, altså.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her en merkelig skrue på face.....

"Det ekke morsomt når folk hopper ut fra vennelisten min på facebook!!! Vil ha flere venner på facebooken min. Har bare 733 venner nå, fordi de bare hopper ut fra vennelisten min på facebook. Målet mitt er mer enn 800 venner. "

"Har kjærlighetssyken og vil ha meg kjæreste "

"Nei, nå ble veldig glad her Nå vet jeg hva en gutt ser i en jente selvsikkerhet, ærlighet, selvinnsikkt, god humor og fast inntekt "

"When a boy buy you a flowers it means that I'm sorry and when he buys you chocolate it means that I loves you"

.... sukk.....
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brakk meg bare seks ganger og tørket ikke mer enn to bæsjerumper. God dag på jobb.

Og: To bæsjebleier på rad ble litt vel mye når man aldri har skiftet sånt før. Nå gjemmer jeg meg på do et lite minutt, jeg. Ugh.

Greit at du bytter bleier, men begynner å få nok av daglige oppdateringer av hva h*n bedriver med på jobb... :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt venn med en fyr som tar stolthet i å være åpent nymfoman, noe han gir uttrykk for på facebook:

"Kjørte visst ufrivillig brannbil i går. Jaja, ikke jeg som må til legen med tampong langt opp i livmora!"

"Ny forskning utført av undertegnete avkrefter myten om at rødhårete er ville i senga. Sorthårete, derimot, tendenserer til å ha langt større eksperimentelle tilbøyeligheter."

"Skulle stemme, men hadde sex i stedet. Da sparte jeg iallfall bensinen, så det regnes vel som en stemme til MDG."

"Knullet en black metall-jente i går. Pikken er fornøyd, men det suser fortsatt i øregangene." (der lo jeg seriøst høyt..!)

"I dag ble det meg bekjent at italienske kvinner visstnok er gode elskere. Reiser i juni."

"Jeg knullet en gutt i går. Hvorfor har jeg ikke gjort det før? Homsesex er undervurdert!"

Og så, mens jeg spiste frokost, la han ut bilde av et utsperma laken.. Med teksten "Tror jeg må få meg hvitt sengetøy, så slipper jeg å skifte hver dag."



Anonymous poster hash: b8afe...eeb
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent har legger stadig ut laaange statusmeldinger der hun beskriver samværsstrid. meldingene er av det slaget hun burde betrodd svært nære venner, ingen andre, for å si det sånn.

Hun har åpenbart mista omsorgen for et av barna sine, blir stadig bekyldt for å være rusa, noe hun sier hun ikke er, og det er mye snakk om barnevern og urinprøver og i det hele tatt.

Faren til barnet, samt hans nye samboer, kalles de mest utrolige ting. Jeg gikk på skole med dama for veldig lenge siden, og har ikke sett henne på sikkert 15 - 20 år. Må jo si at når jeg, som er en veldig fjern bekjent, vet alt dette via FB, synes jeg det blir ganske mye for mye. Syntes det toppa seg da hun avslutta en lang melding om stort sett bestod av navnekalling av eks og hans nye dame og gjenfortelling av fæle ting de hadde gjort med setningen "jeg har bare en ting å si: DET HANDLER OM KOMMUNIKASJON!!".



Anonymous poster hash: c2f46...6d8
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brakk meg bare seks ganger og tørket ikke mer enn to bæsjerumper. God dag på jobb.

Og: To bæsjebleier på rad ble litt vel mye når man aldri har skiftet sånt før. Nå gjemmer jeg meg på do et lite minutt, jeg. Ugh.

Greit at du bytter bleier, men begynner å få nok av daglige oppdateringer av hva h*n bedriver med på jobb... :glare:

Vi er venn med samme person på facebook! Synes de statusene ble litt mye ja :P

Anonymous poster hash: 75605...5e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er venn med samme person på facebook! Synes de statusene ble litt mye ja :P

Anonymous poster hash: 75605...5e2

:fnise: Liten verden!

Det kommer nok flere!

Endret av Nikee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat oversharing, men jeg er LEI av folk (stort sett briter i mitt tilfelle) som må gjøre så stort nummer ut av at de er hjemmeværende mor. Det kommer alskens visdomsord og sitater om at det å ha barn, det er visst en heldagsjobb. "Full time mummy" er en veldig populær yrkestittel...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De samme folkene som spammer ned newsfeeden når de er på ferie, og klør seg i hodet når det har vært innbrudd.

Jepp... Og når det har vært innbrudd, så forteller de FB om det før de ringer politiet :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... Og når det har vært innbrudd, så forteller de FB om det før de ringer politiet :P

Går da fint det, er da bare å skrive det på veggen til politiet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...