Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et kjærestepar jeg har på facebook: Typen postet en artikkel på damen sin vegg om at det er biff og blowjob-dagen den 14.mars. Som kommentar skrev han: ":):):):)):):):):):):)):):):):):):):):):) Har ikke ord bare et STORT SMIL :D. Love you <3"

Hun svarte med: "Hehe, du er herlig vennen! <3 love you <3 <3 :* "

Har flere slike fb-venner. Svært mange som har lagt ut lenken til artikkel og tagget kjæresten på statusen. Under artikkelen er det bare masse kleine kommentarer.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei jeg har på lista er møkksur fordi Norge tar så lite medaljer! ( lite? sjekk statusen over medaljer da!)

Hun legger ut sure linjer etter hver øvelse der det var forventet medaljer, men innimellom så kommer det plutselig slike ordtak ala; "Et vennlig ord kan gjøre underverker".

:ler:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de som klager på medaljer kan vel legge seg i hardtrening og ta noen selv da vel!

Igår tok det jo heeelt av på FB'en min etter stafetten. Ikke ett ord om Kjetil sitt gull!

Endret av Lemuren
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Facebook nesten bare består av sykdom, hjerter og fullkommen familielykke jeg. :bond:

Anonymous poster hash: 69fe8...208
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt oppdateringer fra "mmmm løøøøøv" - dama mi den siste tiden:

"Da vart det kakao å brøskiva med banan til kvelds på kidza skikkelig kooooos ja fyræ i ovn å det e bit kald ute brrrrrrrr godt å va inn ja."

"Er vel bare å få på sæ trenings klean klar for økt to i dag mmmm love it kjenner energien koke ........"

"Klar for bingen ja zzzzzzzz"

"For en herlig dag mmmm love it"

Dama er altså straks 40.. :fnise:

Når jeg leser dette blir det automatisk med Sigrid Bonde Tusvik sin stemme! Er det mye smilefjes også? :fnise:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser dette blir det automatisk med Sigrid Bonde Tusvik sin stemme! Er det mye smilefjes også? :fnise:

Ikke ETT eneste smilefjes! Eller komma. Eller noen form for å dele opp statusen i flere setninger :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:spy:

Hva er det med sånne folk? Ikke bare er det kvalmt og ekkelt å beskrive sånt, men det er respektløst mot ungene også. Hva tenker de med?

Jeg synes ikke det er respektløst ovenfor ungen. Babyer gir vel faen. Det er bare vi voksne som tabubelegger slike ting...

Men teit status anywayz. Jeg mener at mange bør tenke "hm, hvem er det egentlig som bryr seg?" før man trykker "publiser". Man latteliggjør jo seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvis jeg skal trekke fram ett minne fra Gambiaturen, må det bli søndagskvelden. Par hundre afrikanere samlet for å danse, der én og én går fram og rister med rumpa til du tror den faller av. Jeg tok mot til meg, gikk fram, og viste dem hva en jente fra Norge kan få til - Fikk FULL jubel fra HELE crowden!!!"

En skikkelig "javel"-status.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvis jeg skal trekke fram ett minne fra Gambiaturen, må det bli søndagskvelden. Par hundre afrikanere samlet for å danse, der én og én går fram og rister med rumpa til du tror den faller av. Jeg tok mot til meg, gikk fram, og viste dem hva en jente fra Norge kan få til - Fikk FULL jubel fra HELE crowden!!!"

En skikkelig "javel"-status.

Super "øh åkai"-status

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super "øh åkai"-status

Ja!! Er kanskje ikke oversharing, men er bare..... "javel... Takk for informasjonen...." ARGH hahahaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forts. Gambiatur:

Det var tydeligvis et brudepar som filmet hele seansen, og "de får filmen om et par dager :) " så da er jeg vel så heldig at jeg skal få lov til å ta del i ikke bare beskrivelsen av denne fantastiske rumpeshaken, men også VIDEOEN.

Hurramegrundt, gleder meg nesten FOR mye!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Jeg synes ikke det er respektløst ovenfor ungen. Babyer gir vel faen. Det er bare vi voksne som tabubelegger slike ting...

Men teit status anywayz. Jeg mener at mange bør tenke "hm, hvem er det egentlig som bryr seg?" før man trykker "publiser". Man latteliggjør jo seg selv!

Husk at alt som blir lagt ut på internett, blir der! Ungen kan finne dette når han/hun blir gammel nok, kjipt at hele oppveksten med omgangssyke og dritt er dokumentert på nettet...

Likevel - skal man ikke vise respekt uansett? Ta f.eks gamle/alvorlig syke/demente etc - de bryr seg vel muligens heller ikke, men man trenger vel ikke å informere verden om dovanene deres likevel?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chloe87

En gang skrev en fyr at ikveld skulle han ta dop, det måtte han da få lov til en gang i året. Dette var i tillegg en fyr i tretti åra med barn( som han heldigvis ikke har omsorgen for eller samvær med). Ingen trykte liker på den statusen gitt, kan ikke skjønne hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Ja, også skrev eksen (den gangen kjæresten) til kompisen min på veggen hans: Nå skal vi ha masse deilig vill sex når jeg ser deg igjen! Øh, det var også noe å dele med hele verden...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kjekk og oppegående fyr (som er en pappa i 30/40 årene) som overrasker meg med de harry statusene sine.

-om dere ikke slutter å snakke drit om meg får deres bedre halvdel vite hva dere bedriver tiden med i Oslo by på natterstid;husk, min personlighet kommer ikke ann på meg, den kommer ann på DEG! (Og masse annet kryptisk og "truende", etterfulgt av kommentarer som støtter han men som egentlig bare hauger han opp for å le - dette skjønner han ikke..)

Har også en harry jente som skriver mye om hvor mye Nav, purken og tollvesenet(?!) kan brenne. I sommer skrev hun også følgende status

-NÅ HAR DET SPRUKKET FOR MEG HER. TYPEN HAR FAEN MEG HATT ET FORHOLD PÅ SI". (De ble forlovet kort tid etter)

Anonymous poster hash: 7cbd7...3c5

Vel, da kan du konkludere med at han IKKE er kjekk og oppegående..

Anonymous poster hash: 2b23e...2a3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ei dame på facebook som tydeligvis liker å få frem hva hun liker og hva hun ikke liker:

"Vet dere hva jeg synes er helt på jorde????? jo at vi skal ha alt så billig, rimelig,ta 3 betal for 2, lavpris......... eller er jeg gal? hummmmmmm.....liker ikke dette jeg"

"Vel vel, helg igjen, det kan vi like, blir vel litt Russisk da, god helg FBer , jeg liker folklore jeg <3"

"Snart ferdig med Viking-kofta mi, brikkebanda er prikken over Ien <3 liker og sy jeg vett dere "

"God helg alle Fbene mine, jeg liker helg:D"

Trenger kanskje ikke legge til at hun er type 50 år? Sånn går no' dagan...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

I disse dager: Alle OL-statusene!

Ja, det er kanskje ikke så oversharing, men fryktelig irriterende er det ingen tvil om at det er...

Jeg skroller meg nedover forbi både 10 og 20 statusen daglig med "jaaaaaaa emiiiiil GUUULL!!!!", "Endeliiiiiiiig får NORGE GULL!!" ....."GUUUUUUULL TIL NORGEEEE!!!!!" ........osv, osv, osv......... Skikkkelig spamming!

Hva søren er poenget!? De fleste leser nettaviser, hører på radio og/eller ser på fjernsynet. Det er virkelig ikke så vanskelig å få med seg at en nordmann får gull utenom facebook....

Endret av NozMonster
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig litt lei av alle oppdateringene om været. Ja, det snør idag. Ja, jeg er også lei av snøen. Men jeg føler ikke for å fortelle absolutt alle jeg kjenner om det alikevel - igjen. For tredje gang idag. Jeg har vinduer på huset mitt jeg også, så jeg klarer fint å finne ut av at det er snø på egenhånd :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...