Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Riskjeks

Et par på vennelisten min har kalt huset sitt "Per's og Lise's Love Shack (jepp, skrevet slik, byttet ut navn bare)... Og tagger seg der stadig vekk :fnise: Blir helt flau på deres vegne...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Gått opp 6 kilo:/ fått mensen så pleier å gå opp da:/ får jo ikke tisset gitt. Snufs snufs"

Anonymous poster hash: 6041e...a57
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Ei på ventelista mi: "Jippi nå skal vi flytte, gleder meg." Og folk spør, hvor skal du flytte da? Nei, det kunne hun ikke skrive på Facebook. Herregud! Men nysgjerrig som jeg var gikk jeg inn på facebooken til typen hennes, ha ha.

Kunne ikke skrive det på facebook? :klo:

Det er jo bare å søke på navnet hennes i telefonkatalogen om en liten stund da, så er ikke

det så vanskelig å finne ut av, så hvorfor det er så farlig å skrive på facebook skjønner jeg ikke helt...

(så sant hun ikke har en stalker/ hemmellig adresse da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Ny oppdatering fra denne gutten idag:

"Har ikke snakket om dette med noen før... Men tenkte siden det er i gang, er det på tide å informere familien værtfall og venner! Har en stund nå snakket med ei jente/dame som bor i Tyskland. Snakket om surrogatmor ja. Hun har tenkt over dette en stund nå og vi skal snakke på skype litt senere! Spennende prosess kjenner jeg. Trenger dette nå :))
Så vet folk det!"
Denne dukket opp på nyhetsoppdateringen min sent i går kveld, fra en ganske så ung gutt. Han har snakket om i det vide og det brede at han har så inderlig lyst på barn så lenge jeg har kjent han (er bare et par, tre år det da) , og nå er han så vidt over 20 år og ønsket er tydeligvis like sterkt. Menneeh.....?

Dagens oppdatering kom absolutt ikke som en stor overraskelse, ikke som en overraskelse i det hele tatt egentlig;

Nå skal jeg komme med noe som mange sikkert har visst lenge, jeg er bifil! Ja jeg sa det, 100 kg fra skuldrene mine nu

Ikke misforstå, jeg synes det er flott av gutten kommer ut av skapet, men i og med at han har en del hundre venner på facebook og det er en veldig liten andel av dem som han faktisk har kontakt/er venner med, så kalles dette oversharing!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror vi har en mutual friend gitt.

Jeg har henne ikke som venn, men hun har veggen sin offentlig sånn at alle kan lese. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har henne ikke som venn, men hun har veggen sin offentlig sånn at alle kan lese. :P

Da vet jeg definitivt hvem personen er, tror jeg.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da vet jeg definitivt hvem personen er, tror jeg.. :P

:ler:

Jaja, da får jeg bare håpe du ikke er så god venn med henne, sånn at dette ikke blir awkward.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jaja, da får jeg bare håpe du ikke er så god venn med henne, sånn at dette ikke blir awkward.

Du vet når du har den ene vennen som du går inn på når du har en dårlig dag? Ja, that´s her. Dagen min blir plutselig veldig mye bedre etterpå :)

Anywho, oversharing;

"Han kommer til ----- for å si natta og gi meg et suss <3<3<3<3<3<3" x30 ganger om dagen.

":( hater livet" - Kommentarene -> Hva har skjedd? hallo!!! -> kan ikke fortelle <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet når du har den ene vennen som du går inn på når du har en dårlig dag? Ja, that´s her. Dagen min blir plutselig veldig mye bedre etterpå :)

Anywho, oversharing;

"Han kommer til ----- for å si natta og gi meg et suss <3<3<3<3<3<3" x30 ganger om dagen.

":( hater livet" - Kommentarene -> Hva har skjedd? hallo!!! -> kan ikke fortelle <3

:tommel:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ei som er en spennende case. Hun har ikke så drøye oppdateringen som en del her, de er mer...rare. Og mange. Siste:
"Bergensere er sare folk. Blir stadig overrasket og er vel i overkant sjokkert over hvor selvhøytidelig man kan ta seg selv. Visst ikke at man skulle tilbe visse folk her i byen pga den sosiale statusen. DET skjer ikke. Hvilket drama man skal måtte oppleve i en voksen alder." Hvorpå hun kommenterer "Jeg kom med en uskyldig kommentar igår som vedkommende og alle vet bedre enn å ta bokstavlig. Tydeligvis så fornærmet jeg deres høyet. Ble umiddlebart blokkert. Når man ikke tåler å bli snakket til å reagerer slik, da er du 12 år gammel".
(Med de skrivefeilene ja) Nå aner jeg ikke hva greia er, men jeg vet hun kan være temmelig drøy, og skrive helt upassende ting på veggen eller bildene til andre.
Ellers oversharer hun i form av nytt profilbilde ca hver dag, eller et posebilde/bikinibilde/undertøysbilde av seg selv på egen vegg titt og stadig. Når hun er ute på byen en kveld legger hun gjerne ut 20 bilder, uansett hvor dårlig kvalitet det er. Stort sett er det bilder av henne og kjæresten. Så jeg lo litt da jeg så denne (fra samme dama!):

"Før sosiale medier så var vi ute, punktum. Nå, derimot, så teller det ikke med mindre du har et hav av bilder som dokumenterer det."

Anonymous poster hash: b53e9...d8b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny oppdatering fra denne gutten idag:

Dagens oppdatering kom absolutt ikke som en stor overraskelse, ikke som en overraskelse i det hele tatt egentlig;

Nå skal jeg komme med noe som mange sikkert har visst lenge, jeg er bifil! Ja jeg sa det, 100 kg fra skuldrene mine nu

Ikke misforstå, jeg synes det er flott av gutten kommer ut av skapet, men i og med at han har en del hundre venner på facebook og det er en veldig liten andel av dem som han faktisk har kontakt/er venner med, så kalles dette oversharing!

Hadde det vært oversharing om han hadde skrevet "jeg er heterofil"?

Anonymous poster hash: 9644b...530

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par på Facebook som fikk en unge for 3 måneder siden. Nå har de laget en egen Facebook-konto for ungen. Han har 35 venner og skriver stadig på veggen til moren, noe ala "har verdens beste mamma, elsker deg sånn <3 <3". Det legges dessuten ut masse bilder, og den ungen skifter profilbilde oftere enn jeg gjør. Hva pokker er vitsen med at en baby har Facebook profil??

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Har et par på Facebook som fikk en unge for 3 måneder siden. Nå har de laget en egen Facebook-konto for ungen. Han har 35 venner og skriver stadig på veggen til moren, noe ala "har verdens beste mamma, elsker deg sånn <3 <3". Det legges dessuten ut masse bilder, og den ungen skifter profilbilde oftere enn jeg gjør. Hva pokker er vitsen med at en baby har Facebook profil??

Rapporter det. Det er 13 års aldersgrense på FB.

Jeg tar i alle fall ikke fem flate øre for å rapportere barne/dyre-profiler på FB.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...