melly666 Skrevet 3. februar 2014 #3181 Del Skrevet 3. februar 2014 Jeg har helt glemt denne klassikeren! Sommer for noen år tilbake var en av mine facebookvenner i et varmt turistland. I slike land er det vanlig med hjemløse katter som får mat fra turistene. Og han - merk deg han - matet en av disse kattene. Snilt sant? ... Han la ut bilder og videoer av at han satt der og ammet katten! Der lå katten i typisk ammestilling, med munnen rundt brystvorten og den ene poten på brystet hans - og drakk hans melk... Ew! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #3182 Del Skrevet 3. februar 2014 Jeg har helt glemt denne klassikeren! Sommer for noen år tilbake var en av mine facebookvenner i et varmt turistland. I slike land er det vanlig med hjemløse katter som får mat fra turistene. Og han - merk deg han - matet en av disse kattene. Snilt sant? ... Han la ut bilder og videoer av at han satt der og ammet katten! Der lå katten i typisk ammestilling, med munnen rundt brystvorten og den ene poten på brystet hans - og drakk hans melk... Ew! Hvordan... hæ... hadde han melk i puppene?! Anonymous poster hash: 6bf95...19d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Akiko Skrevet 3. februar 2014 #3183 Del Skrevet 3. februar 2014 Jeg har helt glemt denne klassikeren! Sommer for noen år tilbake var en av mine facebookvenner i et varmt turistland. I slike land er det vanlig med hjemløse katter som får mat fra turistene. Og han - merk deg han - matet en av disse kattene. Snilt sant? ... Han la ut bilder og videoer av at han satt der og ammet katten! Der lå katten i typisk ammestilling, med munnen rundt brystvorten og den ene poten på brystet hans - og drakk hans melk... Ew! En mann med melk?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #3184 Del Skrevet 3. februar 2014 "Da kan jeg endelig si at jeg har gjort noe for meg selv og for sønnen min. Jeg har klart og turt og spørre om hjelp og jeg får hjelp. Jeg har den siste tiden blitt til noe man idag kaller for en narkoman og det var ikke Før jeg begynte og høre det av andre at jeg skjønte jeg MÅTTE ha hjelp for og komme meg ut av dette. Dere kan få lov til og dømme meg frem og tilbake og si jeg ikke fortjener og Være mamma for Truls, men det er mest for hans del at jeg Gjør dette. Jeg vil ikke at han ikke skal ha en mamma for jeg vet hvordan det føles, så idag den 03.02.14 spurte jeg om hjelp og skal nå i veldig nær fremtid på avrusning. Jeg har bare meg selv og takke for at det har blitt sånn, men idag er jeg stolt over meg selv. Når du veier 40 kilo og ikke føler trøtthet eller sult så skjønner du at det er noe som ikke stemmer. Jeg legger ved ett bilde av meg der jeg er ganske rusa og er på vei til og bli det enda mer. Så til venner og familie vil jeg bare si at jeg er veldig lei meg for alt jeg har forårsaket. Og rus var ikke grunnen til at jeg mistet Truls, for jeg begynte rett etter jeg mistet han. Kommer sterkere og FRISKERE tilbake ! Takk til dere som har Vært der for meg denne tiden. Jeg er så glad i dere alle " Teksten står til et "selfie" i speilet med sprøyte i hånda. Jeg kjenner ikke denne jenta, men allikevel dukker det opp i feeden min. Dét er oversharing. Anonymous poster hash: b899f...adb 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #3185 Del Skrevet 3. februar 2014 "Da kan jeg endelig si at jeg har gjort noe for meg selv og for sønnen min. Jeg har klart og turt og spørre om hjelp og jeg får hjelp. Jeg har den siste tiden blitt til noe man idag kaller for en narkoman og det var ikke Før jeg begynte og høre det av andre at jeg skjønte jeg MÅTTE ha hjelp for og komme meg ut av dette. Dere kan få lov til og dømme meg frem og tilbake og si jeg ikke fortjener og Være mamma for Truls, men det er mest for hans del at jeg Gjør dette. Jeg vil ikke at han ikke skal ha en mamma for jeg vet hvordan det føles, så idag den 03.02.14 spurte jeg om hjelp og skal nå i veldig nær fremtid på avrusning. Jeg har bare meg selv og takke for at det har blitt sånn, men idag er jeg stolt over meg selv. Når du veier 40 kilo og ikke føler trøtthet eller sult så skjønner du at det er noe som ikke stemmer. Jeg legger ved ett bilde av meg der jeg er ganske rusa og er på vei til og bli det enda mer. Så til venner og familie vil jeg bare si at jeg er veldig lei meg for alt jeg har forårsaket. Og rus var ikke grunnen til at jeg mistet Truls, for jeg begynte rett etter jeg mistet han. Kommer sterkere og FRISKERE tilbake ! Takk til dere som har Vært der for meg denne tiden. Jeg er så glad i dere alle " Teksten står til et "selfie" i speilet med sprøyte i hånda. Jeg kjenner ikke denne jenta, men allikevel dukker det opp i feeden min. Dét er oversharing. Anonymous poster hash: b899f...adb Jeg endret på navnene, altså. Anonymous poster hash: b899f...adb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 3. februar 2014 #3186 Del Skrevet 3. februar 2014 Hvordan... hæ... hadde han melk i puppene?! Anonymous poster hash: 6bf95...19d En mann med melk?? Jupp. Det er mulig, men ikke så vanlig - og ofte ikke de store mengdene som damer kommer opp i. (Men det er da ingen grunn til å gi den stakkars katten det! Kjøp en biff til den!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 3. februar 2014 #3187 Del Skrevet 3. februar 2014 Nå har min fb - venninne kommentert på en status om en som savner faren sin som døde for noen måneder siden. - Ja, jeg vet du savner ham verdens beste venninne , hjerte, hjerte, hjerte. Jeg savner ham også, jeg tenker på ham hver dag når jeg drar til UNIVERSITETET og når jeg skal hjem igjen , hjerte, hjerte, hjerte 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #3188 Del Skrevet 3. februar 2014 Kom nettopp over denne: "Så jävlig....kan isje beskrive koss d föles:'( personen eg elske vil isje lenger:'(:'(:'( fy faen så vondt det gjör:'(:'(:'(:'(:'(:'( sjyd mg :'(:'( — følte seg sønderknust."Anonymous poster hash: c2c38...448 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 3. februar 2014 #3189 Del Skrevet 3. februar 2014 Usikker på om det kan kalles oversharing, men jeg har ei venninne som omtrent daglig legger ut bilder av barnet sitt, fulgt av tekster som feks "lillegull er 16(15/14/13 osv)mnd i dag hjerte hjerte". (Det hadde jo vært hyggelig det, om det skjedde en gang eller to, men oppdatering for å markere hver måned er litt mye.) Eller "ut på tur", "kosestund", "tid for mat", "vil ikke", "tannpuss", "pappatid"(her selvsagt med en forholdsvis oppgitt far, delvis ute av fokus) osv osv osv. Venninna er for all del hyggelig hun, men må innrømme at jeg er drit lei ungen hennes etter å ha sett den i all verdens situasjoner hver eneste dag. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 3. februar 2014 #3190 Del Skrevet 3. februar 2014 Amerikaner'n sjæl: "What the FUCK does coke meen by that commersiel.. it's fucking RACIST to sing the anthum in anohter lanugage than ENGLISH!!!! america is WHITE!!! english is our NATIVE langugae!! fuck obama see ppl this what happns when em librals get 2 rool our county. fucking racist scumm!!!!" Trodde han hadde blitt facerapa, men etter de andre statusene hans å dømme... Hvordan kjenner du han?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inferno Skrevet 3. februar 2014 #3191 Del Skrevet 3. februar 2014 Hvordan kjenner du han?? Felles venner. Han virket, utrolig nok, noenlunde oppegående ansikt til ansikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #3192 Del Skrevet 3. februar 2014 I løpet av helgen har jeg en venn som har oppdatert og holdt nedtelling og spurt om super-bowl fest (minst 4 ganger) ca. hver andre time. Hælle Måne sier jeg ass. Er det noen som har super bowl fest på søndag? Noen som skal se Super Bowl på søndag? Hvem blir med på Collosseum for å se Super Bowl på søndag? Super Bowl i kveeeeld! Fett! Collosseum!! Bare 12 timr til det bryter løs 6 timer igjen! Iiiha! Det er liv i Colloseum for å si det sånn Wow, for en kamp! Broncos! Haha! De blir jo gruuuuusaaa! Fy fader for en kamp! Noen som har Super Bowl Nach? Jeg er klar for nach ass! Jaaa... det er jo ikke pinlig oversharing, men det ble litt vel mye sharing av noe som bryr de aller fleste på vennelista hans midt i ryggen. Anonymous poster hash: 95048...3d9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #3193 Del Skrevet 4. februar 2014 Amerikaner'n sjæl: "What the FUCK does coke meen by that commersiel.. it's fucking RACIST to sing the anthum in anohter lanugage than ENGLISH!!!! america is WHITE!!! english is our NATIVE langugae!! fuck obama see ppl this what happns when em librals get 2 rool our county. fucking racist scumm!!!!" Trodde han hadde blitt facerapa, men etter de andre statusene hans å dømme... Hvis det er et direkte sitat burde han lære seg sitt eget språk.Anonymous poster hash: b2807...cdf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. februar 2014 #3194 Del Skrevet 4. februar 2014 I løpet av helgen har jeg en venn som har oppdatert og holdt nedtelling og spurt om super-bowl fest (minst 4 ganger) ca. hver andre time. Hælle Måne sier jeg ass. Er det noen som har super bowl fest på søndag? Noen som skal se Super Bowl på søndag? Hvem blir med på Collosseum for å se Super Bowl på søndag? Super Bowl i kveeeeld! Fett! Collosseum!! Bare 12 timr til det bryter løs 6 timer igjen! Iiiha! Det er liv i Colloseum for å si det sånn Wow, for en kamp! Broncos! Haha! De blir jo gruuuuusaaa! Fy fader for en kamp! Noen som har Super Bowl Nach? Jeg er klar for nach ass! Jaaa... det er jo ikke pinlig oversharing, men det ble litt vel mye sharing av noe som bryr de aller fleste på vennelista hans midt i ryggen. Anonymous poster hash: 95048...3d9 Fikk han noen med seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #3195 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg la tidligere ut en status av noen på facebook, dergutten har lagt et bilde på veggen til kjæresten sin. det er bilde av en jente som står på kne foran en gutt og tydelig utfører orale tjenester, med påfølgene kommentarer. Nå er det noen nye "godbiter" fra samme par. 1. gutten i forholdet har lagt ut denne linken fra en blogg på veggen til jenta. -Sug mannen din kvinne-Hun svarer at han får jo aldri nok, og han svarer : "vet du hvor digg det er eller:) " 2. gutten har skrevet på veggen til jenta: "Vil bare si det jenta mi at måten du vekte meg på i dag er helt oki sånn fremover." 3.Gutten har postet bilde på veggen til jente: et par som tydelig har sex i dusjen med teksten " morgencardio" Anonymous poster hash: 8b103...ca0 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #3196 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg la tidligere ut en status av noen på facebook, dergutten har lagt et bilde på veggen til kjæresten sin. det er bilde av en jente som står på kne foran en gutt og tydelig utfører orale tjenester, med påfølgene kommentarer. Nå er det noen nye "godbiter" fra samme par. 1. gutten i forholdet har lagt ut denne linken fra en blogg på veggen til jenta. -Sug mannen din kvinne-Hun svarer at han får jo aldri nok, og han svarer : "vet du hvor digg det er eller:) " 2. gutten har skrevet på veggen til jenta: "Vil bare si det jenta mi at måten du vekte meg på i dag er helt oki sånn fremover." 3.Gutten har postet bilde på veggen til jente: et par som tydelig har sex i dusjen med teksten " morgencardio"Anonymous poster hash: 8b103...ca0 Er det noen andre som kommenterer? Anonymous poster hash: 7b7d1...262 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #3197 Del Skrevet 4. februar 2014 Er det noen andre som kommenterer?Anonymous poster hash: 7b7d1...262 Anonymous poster hash: 8b103...ca0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #3198 Del Skrevet 4. februar 2014 Er det noen andre som kommenterer?Anonymous poster hash: 7b7d1...262 Nei, de har selv trykket liker på statusene, begge to. samt en eller to på de andre statusene. Anonymous poster hash: 8b103...ca0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 4. februar 2014 #3199 Del Skrevet 4. februar 2014 Er det mulig! Kan ikke du komentere at dette passer seg ikke på face hahah! Men hvor gamle var dem igjen? Husker ikke om det var nevnt over Nei, de har selv trykket liker på statusene, begge to. samt en eller to på de andre statusene.Anonymous poster hash: 8b103...ca0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #3200 Del Skrevet 4. februar 2014 Han er 81 modell og hun er 86 modell tror jeg. Anonymous poster hash: 8b103...ca0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå