Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag har det vært typ Ricki Lake på feeden min (noen som husker det programmet?). Dessverre er statusen slettet nå, så får ikke gjengitt den ordrett. Men det gikk noenlunde som følger:

"Anette": (lagt ut bilde av sin sønn på 3-4 måneder hvor hun har tagget "Thomas") Se på denne godgutten da! Hvem synes dere han ligner på?

Thomas: Hvorfor har du tagget meg?

Anette: Haha, Thomas. Han er jo som snytt ut av deg. Alle sier det.

Thomas: Neppe.

Anette: Neivel, men du kan bare slutte å juge uansett. Jeg vet hvem faren hans er, og det er deg. Uten tvil.

Anette: Veldig voksent. Vi får nok bevis etter hvert, og da skal jeg le deg opp i det stygge trynet ditt.

Kine (Thomas sin kjæreste): haha! Snakk om å tråkke seg selv på foten. Hvem er det som juger her liksom! Drittungen din ligner på hvem som helst, men ikke på Thomas. Ikke i det hele tatt.

Anette: tror du jeg bryr meg om hva du mener, Kine? Thomas er faren til Kenny, om du liker det eller ikke.

Kine: eeeeeeh...nei. Han har jo ikke hatt sex med deg engang. Man må ha sex for å få barn. Du får heller se hvem av de ca 1000 du faktisk har hatt sex med og finne hvem han ligner på der. Jeg skjønner at du gjerne vil at Thomas skal være faren, men det er han ikke. Jeg kjenner han og vet han ikke ville tatt i deg med en saks en gang.

Anette: pell deg ut av statusen min! Jeg driter i hva du mener, og har kjent Thomas lenger enn deg uansett. Dette angår Thomas og meg, du kan bare drite i å blande deg. Og jo, vi har hatt sex. Hvordan ellers skal jeg kunne vite at han har en føflekk på pungen..? Eeeeeh in your face tror jeg vi sier.

Så ble statusen slettet. Men det var gøy så lenge det varte. Bare litt absurd at alt ble skrevet som kommentarer på et bilde av en søt liten baby...

Anonymous poster hash: 18229...193

Denne ble det høytlesing av altså! Hahaha som jeg ler :fnise:

Endret av Siennna
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

My lord.... hvem gjør sånt? Tilfeldig status eller? :P

hehee, neei, det er ikke godt å si...

Tilfeldig? Ja, det var jo for så vet det, men han fyren som hadde denne statusen

er litt......utenom det vanlige :ler: Han har kun usammenhengende og totalt meningsløse statuser, så han får like usammenhengende og totalt meningsløse kommentarer også..Har fått sms`er av han midt på natta hvor han skriver ut av det blå, bare "heis" eller en hel og detaljert avhandling hva som skjer på en eller annen navngitt brannstasjon langt borti gokk en eller annen gitt dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, en ekte gudbrandsdøl. Hjelpe meg!!

Anonymous poster hash: 916c5...5bc

...og jeg som trodde vedkommende var dyslektiker eller noe.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

I dag har det vært typ Ricki Lake på feeden min (noen som husker det programmet?). Dessverre er statusen slettet nå, så får ikke gjengitt den ordrett. Men det gikk noenlunde som følger:

"Anette": (lagt ut bilde av sin sønn på 3-4 måneder hvor hun har tagget "Thomas") Se på denne godgutten da! Hvem synes dere han ligner på?

Anette: Neivel, men du kan bare slutte å juge uansett. Jeg vet hvem faren hans er, og det er deg. Uten tvil.

Anette: Veldig voksent. Vi får nok bevis etter hvert, og da skal jeg le deg opp i det stygge trynet ditt.

Kine (Thomas sin kjæreste): haha! Snakk om å tråkke seg selv på foten. Hvem er det som juger her liksom! Drittungen din ligner på hvem som helst, men ikke på Thomas. Ikke i det hele tatt.

Anette: tror du jeg bryr meg om hva du mener, Kine? Thomas er faren til Kenny, om du liker det eller ikke.

Kine: eeeeeeh...nei. Han har jo ikke hatt sex med deg engang. Man må ha sex for å få barn. Du får heller se hvem av de ca 1000 du faktisk har hatt sex med og finne hvem han ligner på der. Jeg skjønner at du gjerne vil at Thomas skal være faren, men det er han ikke. Jeg kjenner han og vet han ikke ville tatt i deg med en saks en gang.

Anette: pell deg ut av statusen min! Jeg driter i hva du mener, og har kjent Thomas lenger enn deg uansett. Dette angår Thomas og meg, du kan bare drite i å blande deg. Og jo, vi har hatt sex. Hvordan ellers skal jeg kunne vite at han har en føflekk på pungen..? Eeeeeh in your face tror jeg vi sier.

Så ble statusen slettet. Men det var gøy så lenge det varte. Bare litt absurd at alt ble skrevet som kommentarer på et bilde av en søt liten baby...

:hoho:

:grine:

Tragisk! (og komisk! tenk at det finnes slike mennesker... ubetalelig!)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket::skratte:

Er det mulig!! Ja fikk skikkelig Ricky Lake vibber jeg også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmanuelle

Åh, sikkert stort for deg at ungen din har overlevd en måned til...men er det virkelig nødvendig å poste det på facebook?

"Åh, søte gullejenta er snart 2 år, hele 23 mnd i dag! Ååååh, hun er verdens beste, dullegullet!"

Og sånn har det vært helt siden ungen ble født...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er fra samme dama:
Koser oss med kjekks og frukt. Ser på film:) ønsker alle en fin kveld
Vi har gått tur på Hornseten 190 m.o.h. har vore ute i 2 timer og gått.. her snakker vi om og være spreke... det var en kjempe fin søndagstur
No har vi tatt helgevask og rydda her. skal bake pizza horn snart. Ønsker alle en fin dag
Bilde av henne, følgende kommentarer:
Fyren: Eg er heldig som har så søte dame
Hun: Go du vennen, heldig som har deg og, elska deg
Han: Blinkesmiley
Og det er de eneste kommentarene...
Hun er 26. Og sånn går no dagan.

Anonymous poster hash: a046d...317
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er fra samme dama:
Koser oss med kjekks og frukt. Ser på film:) ønsker alle en fin kveld
Vi har gått tur på Hornseten 190 m.o.h. har vore ute i 2 timer og gått.. her snakker vi om og være spreke... det var en kjempe fin søndagstur
No har vi tatt helgevask og rydda her. skal bake pizza horn snart. Ønsker alle en fin dag
Bilde av henne, følgende kommentarer:
Fyren: Eg er heldig som har så søte dame
Hun: Go du vennen, heldig som har deg og, elska deg
Han: Blinkesmiley
Og det er de eneste kommentarene...
Hun er 26. Og sånn går no dagan.

Hahaha. Har ei som pleier å skrive akkurat det samme, men hun er mye eldre. (samme skrivefeilene også)

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Celine*

Først talte hun dager etter at hun forlova seg.

Så snart bryllupsdatoen ble satt talte hun ned dager til bryllupet (fra 400 og noe).

Nå teller hun ned dager til de kanskje skal begynne å prøve å få barn.

Kvinnemennesket oppdaterer hver dag. Her har vi det med andre ord gående de neste ti-tjue årene.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Har ei som pleier å skrive akkurat det samme, men hun er mye eldre. (samme skrivefeilene også)

:laugh:

Fire bokstaver i navnet og det begynner med U, eller bare tilfeldigheter? Jeg så på profilen hennes nå, hun er litt eldre enn jeg trodde, haha.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire bokstaver i navnet og det begynner med U, eller bare tilfeldigheter? Jeg så på profilen hennes nå, hun er litt eldre enn jeg trodde, haha.

Ja, er det Unni??

Anonymous poster hash: 6523c...804

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riskjeks

Først talte hun dager etter at hun forlova seg.

Så snart bryllupsdatoen ble satt talte hun ned dager til bryllupet (fra 400 og noe).

Nå teller hun ned dager til de kanskje skal begynne å prøve å få barn.

Kvinnemennesket oppdaterer hver dag. Her har vi det med andre ord gående de neste ti-tjue årene.

:hoho:

Er det mulig? :riste:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er oversharing når folk kringkaster slike statuser:

"Nå er jeg på vei til Oslo og skal være en hel uke hos skjønningene mine".

Oki- så da står huset ditt tomt en hel uke altså? Just saying.

Om jeg er borte en uke, så bor noen i huset mitt for å passe katter - er ikke alltid en invitasjon til innbrudd, vet du. ;)

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det er nok ikke samme. Men et godt eksempel på hva folk flest skriver på FB.

Nei, ikke folk flest. Hadde det vært folk flest hadde ikke denne tråden eksistert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg er borte en uke, så bor noen i huset mitt for å passe katter - er ikke alltid en invitasjon til innbrudd, vet du. ;)

:heks:

Folk innretter seg på forskjellige måter. JEG ville ikke skrevet noe slikt på FB. Heller lagt ut noe når jeg var vel tilbake igjen, for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E e itte rassist.Men når d sitt n Kineser her e frå d åpnes t d stænjest. Har både iPhone,DC sko å merke bukse tå nå slag. Supe gratis kaffe å surfe på nette her.. Itte forståt n k oss si,Jajaja ere æneste n svårrå når n si nå v n. K jerr n her da? Få n på skula å få n t å lere Norsk,å ut e arbeidslivet etterpå :-)

Ja, dette er oversharing. Av egen stupiditet.

Anonymous poster hash: 916c5...5bc

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje ikke oversharing, men et eksempel på saueflokkmentaliteten som er på Facebook;

En bekjent har nettopp blitt forelder (men ikke publisert noe selv om det ennå), det ryr inn av gratulasjoner av typen "gratulerer med prinsen" osv, noen skriver bare "grattis", til det utvikler seg til at det blir "gratulerer med dagen" til "gratulerer med 29-års dagen, håper du får en fin dag" :laugh:

Hva med å sjekke hva man faktisk gratulerer for, før man poster på veggen til folk? (vedkommende har ikke bursdag før til sommers og det står jo også i profilen)

Anonymous poster hash: d4656...30d
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...