Gjest Emmanuelle Skrevet 19. januar 2014 #3081 Del Skrevet 19. januar 2014 Jeg synes det er vel drøyt med mennesker du vet er konservative og dømmende som alltid legger ut ordtak som "Følg dine drømmer" og "Ikke la noen fortelle deg hva du skal gjøre" osv osv. (Dere skjønner greia, deler sånne inspirerende bilder). Og så vet du at de baksnakker de som velger å dra til utlandet, satse på en utdanning som ikke baserer seg på realfag, melde seg på et eller annet morsomt kurs etc. Misunnelse? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #3082 Del Skrevet 19. januar 2014 Jeg synes det er vel drøyt med mennesker du vet er konservative og dømmende som alltid legger ut ordtak som "Følg dine drømmer" og "Ikke la noen fortelle deg hva du skal gjøre" osv osv. (Dere skjønner greia, deler sånne inspirerende bilder). Og så vet du at de baksnakker de som velger å dra til utlandet, satse på en utdanning som ikke baserer seg på realfag, melde seg på et eller annet morsomt kurs etc. Misunnelse? Jeg tror ikke det er misunnelse, jeg tror det er ignoranse. Anonymous poster hash: 9644b...530 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #3083 Del Skrevet 19. januar 2014 Merkelig status. Mulig hun glemte et ord der, men denne er fra dame på nærmere 30 år: Nok en gang så våkner jeg opp til flere spm på innboksen.... NEI jeg ikke type ;;;; Anonymous poster hash: 59056...fe8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Akiko Skrevet 19. januar 2014 #3084 Del Skrevet 19. januar 2014 Jeg irriterer meg over de som legger ut statuser om brannen i Lærdal som det skulle vært deres hus som brenner ned. De har aldri vært der, kjenner ingen der, men vil likevel dra likes på å skrive følelsesladde ting om brannen. Litt det samme når kjendiser dør, store ulykker skjer i utlandet mm. Sympatijegere.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #3085 Del Skrevet 19. januar 2014 faen eg savne deg ********* forstått at eg aldri får se deg og det er ingen grunn verkjen rus eller vold men sånn er politikken blitt .gammelt rykte så glem dattera di men heldigvis er du i hjerta mitt min lille venn og sinnet mitt og det kan ingen ta ifra meg vennen sjøl smertene etter savnet er større så er ting mye lettere for eg vett eg aldri gir opp du er trossalt min engel og eg vil alltid være rundt deg ingen kan krumme et hår på ditt skjønne lille hodet for du tilhører ***** -der vreden for sånt er stort !!! gud er stor elsker deg En som har ei datter på noen år som han ikke får se fordi han ruser seg, er voldelig, psykisk ustabil og går inn og ut av fengsel. Kommer innimellom slike statuser som dette, innimellom statuser om hevn, folk man ikke kan stole på, bilder av narko osv. En gang hadde han en status om at han hadde banket opp en gatemusikant som spilte for høyt, senere samme dag kom ny status om at han ikke skjønte hvorfor han ikke fikk se dattera si når han hadde gått på alternativ til vold og hverken rørt stoff eller vært voldelig på flere år. Jojo... Anonymous poster hash: 9c249...9c6 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #3086 Del Skrevet 19. januar 2014 Jeg irriterer meg over de som legger ut statuser om brannen i Lærdal som det skulle vært deres hus som brenner ned. De har aldri vært der, kjenner ingen der, men vil likevel dra likes på å skrive følelsesladde ting om brannen. Litt det samme når kjendiser dør, store ulykker skjer i utlandet mm. Sympatijegere.. Helt enig!! Nå har jeg en som spør: hva kan vi gjøre for ofrene? Innsamling eller noe - jeg er med som alltid. Liker å gjøre noe for mine medmennesker. Dette er en som bor pokker i vold langt unna Lærdal, og aldri løfter en lillefinger for andre. Men vedkommende er for tiden singel og har gitt sterkt uttrykk for at han i 2014 vil endre sin sivilstatus. Så nå går det bare i statuser om hvor snill, fantastisk som forelder, hjelpsom, populær, sprek og i mente denne personen er. Det er en som skal bli skuffet som faller for dette her. Anonymous poster hash: bc190...fcf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 19. januar 2014 #3087 Del Skrevet 19. januar 2014 I går kveld ble en facebookbekjent tagget i en bilde der han står i underbukse med en sånn dings man har biljardkulene oppi, mellom beina, og trusestrikken litt sånn tredd over den. Med caption "Ola fikk endelig oppleve trekant" I dag var jaggu bildet borte, gitt?? :D 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kardashian Skrevet 19. januar 2014 #3088 Del Skrevet 19. januar 2014 En som la ut bildet av sin avdøde prematur baby .. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #3089 Del Skrevet 20. januar 2014 I går kveld ble en facebookbekjent tagget i en bilde der han står i underbukse med en sånn dings man har biljardkulene oppi, mellom beina, og trusestrikken litt sånn tredd over den. Med caption "Ola fikk endelig oppleve trekant" I dag var jaggu bildet borte, gitt?? :D Skulle ønske noen hadde screenshot, det var jo utrolig morsomt! Anonymous poster hash: 9c249...9c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #3090 Del Skrevet 20. januar 2014 På min vegg i dag; "Som dere ser på bildet, så ser det riktig ekkelt ut"- og sjølsagt hadde hunden kasta opp utover hele gulvteppet. (Nærbilde av et sår på en hund) Herregud, er det nødvendig med så mange detaljer??? Tror jeg dropper kveldsmaten. Anonymous poster hash: ff883...192 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 20. januar 2014 #3091 Del Skrevet 20. januar 2014 Statuser som dette dukker som regel opp minst en gang i uka på newsfeeden min.. Fra samme person ja: "Uansett hvor mye man stiller opp for folk for å få dem til å føle seg bedre, så skal man tydeligvis bli behandlet ti ganger dårligere. SÅ glad jeg har verdens beste kjæreste og andre venner og ikke minst min vakre tulle, xxx " "Kjenner jeg blir irritert på folk som finner på teite unnskyldninger når de bare kan fortelle meg sannheten!!" Jeg tenker litt sånn: Finn deg andre venner da, hvis de du har er så forferdelige?? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #3092 Del Skrevet 20. januar 2014 Hadde en som la ut i det vide og brede om dop og horer og alt mulig, og som ble forbanna når politiet kom på døra, overbevist om at noen hadde forrådt ham. Anonymous poster hash: 6bf95...19d 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 21. januar 2014 #3093 Del Skrevet 21. januar 2014 Jeg har en som hele tiden legger ut sånne Godt å vite hvem de EGENTLIGE vennene er! ****** føler seg TRIST Blir så sliten av dette <3 :'( Tusen takk fantastiske *tagget person* for at du støtter meg i denne vanskelige tiden Og bare så det er sagt så ER det ingenting som har skjedd. Det er ikke noe samlivsbrudd eller dødsfall eller alvorlig sykdom eller noe. Vedkommende bor forøvrig på indre østland og er er "alenemamma til Emmilia-Dior, Sander-Maxmillius og Beatrice-Chanette" og jobber for "Mammapermisjon". 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 21. januar 2014 #3094 Del Skrevet 21. januar 2014 De som støtt skal klage over alt som er å klage på. Alt fra at "nå er den helvetes snøen tilbake" og "stakkars meg, jeg skal til tannlegen :'(" + at jeg har en gutt som venn på Facebook som er mer pms en en voksen, skikkelig grinete kjerring i sin beste overgangsalder. Det går fra "elsker livet! )" til "får gå å henge meg.. Ingen som bryr seg uansett." På en halvtime. I tilleg kjefter han og smeller over at snøen ikke kom når værmeldinga sa det skulle snø "meldt snø ja, SER DETTA!!!!!?" Og "får begynne å tenke lengre en nesa rekker om man vil beholde lappen.." To sek etterpå "SNØ <3 Ut å slædde VÆÆÆÆÆ!!!!!!!!! :D" Sånn ellers så har jeg kun idioter som MÅ dele videoer av dyr som blir mishandla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 21. januar 2014 #3095 Del Skrevet 21. januar 2014 Jeg har en som hele tiden legger ut sånne Godt å vite hvem de EGENTLIGE vennene er! ****** føler seg TRIST Blir så sliten av dette <3 :'( Tusen takk fantastiske *tagget person* for at du støtter meg i denne vanskelige tiden Og bare så det er sagt så ER det ingenting som har skjedd. Det er ikke noe samlivsbrudd eller dødsfall eller alvorlig sykdom eller noe. Vedkommende bor forøvrig på indre østland og er er "alenemamma til Emmilia-Dior, Sander-Maxmillius og Beatrice-Chanette" og jobber for "Mammapermisjon". Nå ble jeg nysgjerrig, har vedkommende blogg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #3096 Del Skrevet 21. januar 2014 Alle er fra samme person: Kommer titt og ofte slike: "E har verdens beste familie, kjerest å venner! Å en herle plass å gå åt på jobb! Et hemat e trives godt i, å verdens beste pus! Med det så vil e medele at e ha ælder vorre mær fornøgd me livet mitt enn det e e idag ️ gonatt )" "Rart kå'n bli sett te sies å glømt fordi en har arbei å et liv en må ta se tå! Ja, sjølsagt gjer det vondt! Men såmmå faan kæn det ver au, når alt berre va en stor løgn tydlehvis. kun nok itte betydd så my uansett! Hjerte hjerte :)" Og veldig mange slike… Veldig viktig å oppdatere alle i vennelista om hva som skjer oppi hodet sitt til enhver tid: Kun tænkt me å sovve i 3 time te.. Vorre någgå det.." "E vil at brøte-mænn min ska kåmmå hemat! NÅÅ!! " "E nå messom kaffetyst e!:)" "Kem vil ver me me å stable ved i helga? nønn må hjølpe en stakkar me vond rygg" "Sku ha vorte smort me tålmod å lært me en beherskelses teknikk for sinne, for det må e nå erle innrømme e itte e nå go på.." "Syns det egentle va godt å få ut juletreet!:)" "Lure på om e ska lure me me mini'n på kafè idag e ️" "Kæn itte kåmmå ihaug sist e låg drog me så længe! godt mn fe vel stå opp e au nåååå )" "Driv å lure på om e ska lure me åt åt ********* entur o efta e" "E driv lure på om e kanskje e for gla ti levende lys e. Lys ælle stann " "Vorre heldig å vorre på spa inatt e " Ingen av disse statusene er eldre enn rundt en måned. Da har jeg ikke tatt med x-antall bilder av lille sønnen eller kommunikasjon mellom henne og kjæreste nr. XXX på veggen hennes, som hun selvfølgelig elsker over alt på jord. Anonymous poster hash: a122d...716 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. januar 2014 #3097 Del Skrevet 21. januar 2014 Åh, det er så slitsomt å lese dialekt. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #3098 Del Skrevet 21. januar 2014 Åh, det er så slitsomt å lese dialekt. Jeg vurderte å oversette det, men orket ikke Bare såvidt jeg skjønner det selv. Anonymous poster hash: a122d...716 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten Skrevet 21. januar 2014 #3099 Del Skrevet 21. januar 2014 En som la ut bildet av sin avdøde prematur baby .. hvem gjør noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 21. januar 2014 #3100 Del Skrevet 21. januar 2014 OMG! Hvor enfoldig går det an å bli? "messom kaffetyst" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå