Gjest Nikee Skrevet 11. januar 2014 #3041 Del Skrevet 11. januar 2014 Er det mulig! Jeg har ingen underholdende venner på FB for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #3042 Del Skrevet 11. januar 2014 Oppdatering fra den nysingle party-bergenseren: Han sovna ved siden av sin store stolthet i toalettet, og kompisene tok selvsagt bilder og la ut... En pikk fikk han også tegna i trynet og greier. Så dukket det opp en video av at de vekket ham ved å helle dovann i håret hans og han ble sur. Så ble det stille en stund, før han begynte å pepre facebook fra vennen hans sin telefon om hvor jævla stygge damer er og hvordan han er ferdig med damer og attpåtil noe semi-homo greier før det igjen ble stille, og kort etter var disse slettet sammen med en beklagelse fra mobileieren. Han fikk tilbake sin egen telefon og posta et bilde hvor han styrta en flaske med teksten "BACK IN BUSINESS MOTHERFUCKERS" Så kom det noen statuser og bilder av at de røyka noe og en video av at de skjøt på husveggen, eh, flasker med luftgevær (tenker noen får pryl i morra når huseieren ser det, lol) før en bekymret facebookvenn skrev en kommentar: "Dette er nok. Jeg ringer [søstra hans].." Bla bla bla, masse bønnfallelser om at de ikke måtte ringe henne, det gikk i en salig blanding av "JEG HATER DEG SIN SATANS NISSEROMPE GÅ OG DØ DIN FITTE" og "EG E KONGEN AV MALLORCA BABY LOOOOOOOOOOOOOOOOOL" sammen med et variert utvalg av blottede rumper og attpåtil en penis... Så kom det en video av en bil som kjørte opp grusveien, et rungende "NOOOOOO SHIIIIIIT" fra alle i lokalet, og søstra hans kom inn fly forbanna og skjelte ut alle sammen (beklageligvis fik vi ikke høre hva hun sa, men det hørtes ganske saftig ut) og så brølte hun "SKAM DERE!" til alle der og dro fyren ut etter øret... Det siste vi så av ham var at han gjorde et godt forsøk på en peace- og metal-tegn-hybrid og han ulte noe som hørtes ut som "i'll be back bitches" der han ble slept ut døra med buksa på knærne og bæsjevann nedover skjorta. Så ble det stilt Og nå har søstra begynt å slette det. Men FADER så morsomt å lese!!! Anonymous poster hash: 6bf95...19d 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #3043 Del Skrevet 12. januar 2014 Oppdatering fra den nysingle party-bergenseren: Han sovna ved siden av sin store stolthet i toalettet, og kompisene tok selvsagt bilder og la ut... En pikk fikk han også tegna i trynet og greier. Så dukket det opp en video av at de vekket ham ved å helle dovann i håret hans og han ble sur. Så ble det stille en stund, før han begynte å pepre facebook fra vennen hans sin telefon om hvor jævla stygge damer er og hvordan han er ferdig med damer og attpåtil noe semi-homo greier før det igjen ble stille, og kort etter var disse slettet sammen med en beklagelse fra mobileieren. Han fikk tilbake sin egen telefon og posta et bilde hvor han styrta en flaske med teksten "BACK IN BUSINESS MOTHERFUCKERS" Så kom det noen statuser og bilder av at de røyka noe og en video av at de skjøt på husveggen, eh, flasker med luftgevær (tenker noen får pryl i morra når huseieren ser det, lol) før en bekymret facebookvenn skrev en kommentar: "Dette er nok. Jeg ringer [søstra hans].." Bla bla bla, masse bønnfallelser om at de ikke måtte ringe henne, det gikk i en salig blanding av "JEG HATER DEG SIN SATANS NISSEROMPE GÅ OG DØ DIN FITTE" og "EG E KONGEN AV MALLORCA BABY LOOOOOOOOOOOOOOOOOL" sammen med et variert utvalg av blottede rumper og attpåtil en penis... Så kom det en video av en bil som kjørte opp grusveien, et rungende "NOOOOOO SHIIIIIIT" fra alle i lokalet, og søstra hans kom inn fly forbanna og skjelte ut alle sammen (beklageligvis fik vi ikke høre hva hun sa, men det hørtes ganske saftig ut) og så brølte hun "SKAM DERE!" til alle der og dro fyren ut etter øret... Det siste vi så av ham var at han gjorde et godt forsøk på en peace- og metal-tegn-hybrid og han ulte noe som hørtes ut som "i'll be back bitches" der han ble slept ut døra med buksa på knærne og bæsjevann nedover skjorta. Så ble det stilt http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_sad.gif' alt=':('> Og nå har søstra begynt å slette det. Men FADER så morsomt å lese!!! Anonymous poster hash: 6bf95...19d Sosialt selvmord :S Stakkars fyr i morgen. Anonymous poster hash: 6177b...e9f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #3044 Del Skrevet 12. januar 2014 Sosialt selvmord :S Stakkars fyr i morgen.Anonymous poster hash: 6177b...e9f Absolutt!! Han er typen som tar det meste med en god dose humor, men han har aldri gått så langt før. Anonymous poster hash: 6bf95...19d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #3045 Del Skrevet 12. januar 2014 Absolutt!! Han er typen som tar det meste med en god dose humor, men han har aldri gått så langt før. Anonymous poster hash: 6bf95...19d Du får holde oss oppdatert Jeg har nesten bare kjedelige venner Anonymous poster hash: 6177b...e9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 12. januar 2014 #3046 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) -Vi er samboere, og du har meg og bikja di her Bikja? Det minner meg om en som skreiv rapport fra Syden på FB: "Ai lei on the bitch all day". Endret 12. januar 2014 av hjertesukka 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #3047 Del Skrevet 12. januar 2014 DAUER AV LATTER, MERE, MERER!!!!! Anonymous poster hash: a902d...4de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Akiko Skrevet 12. januar 2014 #3048 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Godt han har ei vettug søster! Endret 12. januar 2014 av Akiko 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #3049 Del Skrevet 12. januar 2014 En som har fylleangst i dag, tenker jeg :D (Ref: nysingle festfyren)Anonymous poster hash: 6177b...e9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 12. januar 2014 #3050 Del Skrevet 12. januar 2014 <p> Jeg har en som deler ganske mye. Hun er generelt flink på å oppdatere fb jevnlig. Her er et lite knippe statuser. Kansje man skulle vært singel så man hadde slippi å gitt beskjed vært 5 min om hvor man r , hva man gjør å hvem man r sammen m (her var det en haug av kommentarer). Ser på mammon eller hva d heter (her kommer det oppfølgingsskommentarer) -Hvor ?Fint om du gir lyd i fra deg etter du dro ut i går kveld, og skulle komme hjem på kvelden -hviste ik at jg hadde meldeplikt for dg ... -Vi er samboere, og du har meg og bikja di her - å man har automatisk meldeplikt fordi man r samboere.. ? Hu burde jo blitt singel ganske fort? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 12. januar 2014 #3051 Del Skrevet 12. januar 2014 Ikke oversharing akkurat, men har et par venninner som er så veldig fotballinteresserte, og liker bildene til "liverpool fans" støtt og stadig, så de dukker opp på min vegg. Og det er alltid slike kleine vitser, som "Why couldn't Suarez listen to music? Because he broke his record". Hahahaha...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 12. januar 2014 #3052 Del Skrevet 12. januar 2014 Har en kompis som nettopp slo opp med dama si, og som tydeligvis har drukket seg full. Kvelden har forløpet slik: 18.00 SINGEL FOR FÆÆN!!!! Feeeest gutta!!!! (...) 20.34 [video av seg selv som pisser utover hele badet] 20.42 [bilde av en bæsj i doskåla] SJEKK DEN BAJSEN DÅ!!!!!!!!!! Og sånn går nu kvelden... Kjenner noen kommer til å angre i morgen Anonymous poster hash: 6bf95...19d Hva skrev han i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #3053 Del Skrevet 12. januar 2014 I dag er det merkelig stille fra partyfyren... En status om "helvettes hodepine :S" og en "haha ka faen skjer med likes då.." når han fikk enorme mengder likes Anonymous poster hash: 6bf95...19d 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #3054 Del Skrevet 12. januar 2014 Kanskje ikke oversharing men en på lista postet nettopp et slikt instaweatherbilde med 30 hashtags... Anonymous poster hash: da21b...123 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 12. januar 2014 #3055 Del Skrevet 12. januar 2014 Kanskje ikke oversharing men en på lista postet nettopp et slikt instaweatherbilde med 30 hashtags... Anonymous poster hash: da21b...123 Det er da du skriver en kommentar under hvor det står "#overtagging" 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 12. januar 2014 #3056 Del Skrevet 12. januar 2014 I dag er det merkelig stille fra partyfyren... En status om "helvettes hodepine :S" og en "haha ka faen skjer med likes då.." når han fikk enorme mengder likes Anonymous poster hash: 6bf95...19d Det hadde vært hysterisk morsomt om du hadde kommentert den statusen med en link til denne tråden ... Det kan jo være hvem som helst av hans fb-venner som har skrevet dette i tråden, så om jeg fjerner dette innlegget så kan du jo bare si at du så det her på kvinneguiden 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #3057 Del Skrevet 13. januar 2014 Fikk nettopp bilde av en unge som tydeligvis har spist sjokolade eller noe sånt, den gulpa utover hele kjøkkenbordet og har grisa i det med hendene. Moren skriver stolt "Seee lille gullet mitt, gulpet litt og nå koser han seg med å lage mønstre". Jeg er så kvalm at jeg vil spy, rote i det med hendene mine, spy mer, legge det ut på facebook til henne og skrive "det klarer jeg også, imponert?". Anonymous poster hash: a902d...4de 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #3058 Del Skrevet 14. januar 2014 Det hadde vært hysterisk morsomt om du hadde kommentert den statusen med en link til denne tråden ... Det kan jo være hvem som helst av hans fb-venner som har skrevet dette i tråden, så om jeg fjerner dette innlegget så kan du jo bare si at du så det her på kvinneguiden Skal få venninna mi til å gjøre det! :D Hahaha Anonymous poster hash: 6bf95...19d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #3059 Del Skrevet 14. januar 2014 Blir skikkelig irritert over en fyr på facebooken min. Han klarer jo ikke skrive ordentlig. "Go måren alle fålk" "Nå er det tid får midag. Sjylling på menyen;-)" "Ut å sjøre med gojenta;-)" Blæææ... Anonymous poster hash: 6bd99...968 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #3060 Del Skrevet 14. januar 2014 Fikk nettopp bilde av en unge som tydeligvis har spist sjokolade eller noe sånt, den gulpa utover hele kjøkkenbordet og har grisa i det med hendene. Moren skriver stolt "Seee lille gullet mitt, gulpet litt og nå koser han seg med å lage mønstre". Jeg er så kvalm at jeg vil spy, rote i det med hendene mine, spy mer, legge det ut på facebook til henne og skrive "det klarer jeg også, imponert?". Anonymous poster hash: a902d...4de Jeg også lurer på hva som skjer med enkelte når det får barn...Anonymous poster hash: 6177b...e9f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå