Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For lang og personlig status å legge ut her. Men ei som skriver en status der hun takker hver og en for ting de har gjort for henne i hele år. Takk til ***** for at du var med meg på legevakta, og sånn forsetter det. Statusen var på 315 ord (ja, jeg sjekka).

Anonymous poster hash: 850b9...bdc
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For lang og personlig status å legge ut her. Men ei som skriver en status der hun takker hver og en for ting de har gjort for henne i hele år. Takk til ***** for at du var med meg på legevakta, og sånn forsetter det. Statusen var på 315 ord (ja, jeg sjekka).

Anonymous poster hash: 850b9...bdc

Håper ikke det blir en trend og man må pløye og slette seg gjennom slike statuser nå rundt nyttår. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner også adventslys bare om søndagen. Har alltid gjort det sånn helt fra barndommen. Gid, nå følte jeg meg gammel! Jeg er over 40 ;)

Oversharing: Ser at en kollega av meg har skrevet noe på en åpen gruppe.

Har det så tøft på jobben, alle de andre er godt voksne (hun er 21 år), jeg prøver å få i gang noe sosialt, men har gitt opp nå, for de andre setter aldri selv i gang med noe positivt.. Får aldri skryt for jobben jeg gjør. Har vært syk og da fikk jeg heller ikke støtte og hjelp. Vet om flere som slutter på den jobben pga kollegene.

Det sto mer, men kan ikke skrive det her. Flere ting som var lite fordelsaktig for oss som jobber sammen med henne. Det negative hun skrev, stemmer ikke. Vi er mange som har prøvd å hjelpe henne på mange måter, bl.a. med barnevakt, og vi er veldig opptatt av å rose hverandre og kreditere hverandre med gode resultater. Hun har fått skryt og oppmuntring. Men selvsagt kan det være at hun opplever det sånn. Jeg har ingenting imot henne.

Hva gjør jeg med dette? Vet at hun har flere kolleger på fb, så jeg er nok ikke den eneste som har fått dette med meg. Kom opp på newsfeeden min da jeg logget på i dag.

Anonymous poster hash: bc190...fcf
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner også adventslys bare om søndagen. Har alltid gjort det sånn helt fra barndommen. Gid, nå følte jeg meg gammel! Jeg er over 40 ;)

Oversharing: Ser at en kollega av meg har skrevet noe på en åpen gruppe.

Hva gjør jeg med dette? Vet at hun har flere kolleger på fb, så jeg er nok ikke den eneste som har fått dette med meg. Kom opp på newsfeeden min da jeg logget på i dag.

Anonymous poster hash: bc190...fcf

Jeg ville hvertfall ikke skrevet noe/ svart på FB om dette. Det har så lett for å oppstå misforståelser.

Det du kan gjøre er å snakke med kollegene dine og at dere sammen kan bli enige om hvordan dere skal takle dette. Det er så utrolig mye bedre å sette seg ned og snakke sammen, enn å skrive noen setninger på nettet.

Kanskje si til den det gjelder at dere ikke har samme oppfatning som henne når det gjelder å bry seg. At dere syns dere har hjulpet henne og føler at dere blir urettferdig behandlet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Ei på vennelista mi har drevet med over-sharing helt siden hun ble sammen med kjæresten for snaue 2 mnd siden. Nå skal de ha barn - i juli.... Dvs at hun må ha blitt gravid med én gang de ble sammen :hoho: De flyttet sammen etter 3 uker.... Hva er det med sånne folk? :klaske:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei på vennelista mi har drevet med over-sharing helt siden hun ble sammen med kjæresten for snaue 2 mnd siden. Nå skal de ha barn - i juli.... Dvs at hun må ha blitt gravid med én gang de ble sammen :hoho: De flyttet sammen etter 3 uker.... Hva er det med sånne folk? :klaske:

Slike folk anser jeg som ganske umodne :P

Anonymous poster hash: 42a8a...106

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Slike folk anser jeg som ganske umodne :P

Definitivt ;)

Får håpe forholdet varer, for barnas skyld (de har begge en unge hver fra før)... Men det er temmelig uansvarlig. De er i slutten av 20-åra/beg. av 30-åra, så de er jo ikke tenåringer heller..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt ;)

Får håpe forholdet varer, for barnas skyld (de har begge en unge hver fra før)... Men det er temmelig uansvarlig. De er i slutten av 20-åra/beg. av 30-åra, så de er jo ikke tenåringer heller..

Du MÅ holde oss oppdatert på dette paret! :D

Jeg ser for meg drama om noen måneder

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke oversharing, bare morsom:

Status:

E: "Cool story babe, now go make me a sandwich!"

Kommentarer:

Kompis: "[Dama di] kommer til å klikke når hun ser dette.."

E: "Tror ikke det gitt, hun kom nettopp med en sandwich til meg!"

Kjæresten: "Stemmer det:) Smakte det?"

E: "Yes :D"

Kjæresten: "Håper den var verdt det:)"

E: "??"

Kjæresten: "Putta avføringsmiddel i den, og du er herved singel:)"

Anonymous poster hash: 6bf95...19d
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

:jepp:

Foreløpig er det bare "Love you Ole Hansen" og tagging av fyren i hvert eneste innlegg hun skriver, samt nedtelling til hvor mange dager det er igjen til termin :fnise:

Dette er for øvrig den tredje kjæresten hun har etter bruddet fra faren til barnet hennes for under et år siden...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg minner meg om ei veninne o.o

Men hun er 21 og mannen hennes er 38...

De møtte hverandre på rusklinikk..

2mnd'er senere var de forlovet, 2,5mnd flyttet de sammen

og 3måned er hun gravid... wah..

-Spent å se hva som skjer med de, hun oversharer iallefall VELDIG mye -.-

Anonymous poster hash: a5f3f...624

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke oversharing, bare morsom:

Status:

E: "Cool story babe, now go make me a sandwich!"

Kommentarer:

Kompis: "[Dama di] kommer til å klikke når hun ser dette.."

E: "Tror ikke det gitt, hun kom nettopp med en sandwich til meg!"

Kjæresten: "Stemmer det:) Smakte det?"

E: "Yes :D"

Kjæresten: "Håper den var verdt det:)"

E: "??"

Kjæresten: "Putta avføringsmiddel i den, og du er herved singel:)"

Herlig :D Kul dame og dust type.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ble delt på min vegg idag:

Nu har d sæ sånn at mitt største ønske t jul e rætt å slætt å få fixa på di utmelka bæverhalan av nån puppa æ har! Så sia æ rætt å slætt ikje klare å spare pænga eller gidd å ta lån t d så sku æ søke lykken på face tænk nu, vest 30.000 ufatteli snille menneska faktisk vil je mæ 1kr så har æ faktisk råd t silikonpuppa
Så folkens, del statusen min t så mange så muli så får vi se om d hær funke

Vedkommende har og lagt ved kontonummer! :daane:

Endret av Nikee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu har d sæ sånn at mitt største ønske t jul e rætt å slætt å få fixa på di utmelka bæverhalan av nån puppa æ har! Så sia æ rætt å slætt ikje klare å spare pænga eller gidd å ta lån t d så sku æ søke lykken på face tænk nu, vest 30.000 ufatteli snille menneska faktisk vil je mæ 1kr så har æ faktisk råd t silikonpuppa

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Ååååh, jeg dør her jeg sitter. XD

"Bæverhalan" :skratte:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...mennesker :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg sponser henne gjerne med en krone! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Regner med man får se resultatet også!

Sikkert i fhm eller noe sånn haha

Anonymous poster hash: a902d...4de

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...