Gancider Skrevet 15. desember 2013 #2901 Del Skrevet 15. desember 2013 Sorry, men må bare svar; eg e åsså fra Mo i Rana :D Hahah nei ka i alle dager det her drog jo sjinne a pølsa! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 15. desember 2013 #2902 Del Skrevet 15. desember 2013 Overraskende mange ranværinger her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #2903 Del Skrevet 15. desember 2013 Dette er jo faktisk ganske tragisk. Denne personen må jo ha store problemer. Jeg hadde selv et drogehue i min venneliste. Hun kunne skrive masse babbel på andres vegger. Totalt usammenhengende og bare vrøvl. Og det gikk fra noe, som kunne virke positivt, til noe, som skinte igjennom stort sinne for så å sprette tilbake til solskninn og hjertehjerte. Jeg slettet henne som venn, med klump i halsen. Man burde stilt opp for å hjelpe, men man kan ikke redde alle heller... Anonymous poster hash: 42a8a...106 Ja. Tror ikke hun er der hun skulle ønske hun var i livet og istedet for å prøve å gjør noe med det så rakker hun ned på venner som har det bra på facebook. For en stund tilbake hadde en veldig god venn av henne forlovet seg, det kom masse gratulasjoner mens hun skrev: her går det fort i svingene gitt... Anonymous poster hash: 9c249...9c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 15. desember 2013 #2904 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) En dame jeg har på listen som er rundt 40 år skrev nettopp dette på sin side; "Se eksen til meg og ******* har fått seg ny dame. Og sier til dama si at han ikke har barn. Skal love dere min pappa jenta ble glad for det. Han behøver ikke prøve å ringe meg ell ungene mine igjen. Helt greit for meg at han har funni seg nye beite marker. Da slipper jeg de ekle mld og tlf fra ham. Men igjen og svikte ungene sine!!!!! Og det gjelder ikke bare mine, men ***** sine også For meg så er han dø. Nå driter jeg i om det er ufint og skrive om idioter på nett. Men sånt utro pakk som det der. Nå skal alle få vite. Han var utro mot meg den korte tia vi var gift og han var utro mot alle etter meg. Når skal vi kvinnfolk lære, først utro alltid utro. Stakkars den nye dama hans. Jeg syns faktisk veldig synd på henne, da ingen kommer til og fortelle henne det, så det kan desverre gå mange år før hun får vite det. For sier jeg eller ***** noe til henne, kommer han til og avfeie det med at vi er sjalu ekser." Pluss bilde av han karen og nye damen hans. Endret 15. desember 2013 av frksølekopp 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #2905 Del Skrevet 15. desember 2013 Ei dame som for under ett år siden var forlovet og skulle gifte seg. Forlovelsen ble brutt, og det har tydeligvis vært veldig mye krangel rundt dette, noe hun stadig har skrevet om, og at hun er så lei av drama og hva folk sier om henne osv. Nå har hun ny type, og har ALDRI vært så forelsket før i hele sitt liv (selvsagt ) Men dramaen ender visst aldri, nå er det til og med i familien hennes:"Godt å se hvem man har rundt seg 24/7 uavhengig på hvor mye jeg ser til personene <3 idag fikk jeg en beskjed av et familiemedlem at jeg IKKE er familie mer. Tydelig er verken jeg eller min bror god nok for vedkommende. Men jeg tar min bror og vedkommende kan KYSSE DEN VAKRE RÆVA VÅR! du eier ingen skam! Anonymous poster hash: 2e250...488 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 15. desember 2013 #2906 Del Skrevet 15. desember 2013 En dame jeg har på listen som er rundt 40 år skrev nettopp dette på sin side; "Se eksen til meg og ******* har fått seg ny dame. Og sier til dama si at han ikke har barn. Skal love dere min pappa jenta ble glad for det. Han behøver ikke prøve å ringe meg ell ungene mine igjen. Helt greit for meg at han har funni seg nye beite marker. Da slipper jeg de ekle mld og tlf fra ham. Men igjen og svikte ungene sine!!!!! Og det gjelder ikke bare mine, men ***** sine også For meg så er han dø. Nå driter jeg i om det er ufint og skrive om idioter på nett. Men sånt utro pakk som det der. Nå skal alle få vite. Han var utro mot meg den korte tia vi var gift og han var utro mot alle etter meg. Når skal vi kvinnfolk lære, først utro alltid utro. Stakkars den nye dama hans. Jeg syns faktisk veldig synd på henne, da ingen kommer til og fortelle henne det, så det kan desverre gå mange år før hun får vite det. For sier jeg eller ***** noe til henne, kommer han til og avfeie det med at vi er sjalu ekser." Pluss bilde av han karen og nye damen hans. Wow.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #2907 Del Skrevet 15. desember 2013 Langt i fra oversharing, men den var litt vittig. Ei har lagt ut følgende "Da har vi tent det tredje advetslyset:-D Er ikke lenge til jul nå Bare 9 dager igjen:-D " med bilde av 3 tente lys. Den første kommentaren på statusen er " Første gang du tenner alle ser jeg... " Anonymous poster hash: c2c38...448 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #2908 Del Skrevet 15. desember 2013 Ei dame som for under ett år siden var forlovet og skulle gifte seg. Forlovelsen ble brutt, og det har tydeligvis vært veldig mye krangel rundt dette, noe hun stadig har skrevet om, og at hun er så lei av drama og hva folk sier om henne osv. Nå har hun ny type, og har ALDRI vært så forelsket før i hele sitt liv (selvsagt ) Anonymous poster hash: 2e250...488 Tone Damli? Anonymous poster hash: f13d4...7ec 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #2909 Del Skrevet 15. desember 2013 Tone Damli? Anonymous poster hash: f13d4...7ec Hahahaha! Nei... Er nok mer Linni-typen (les: wannabe-glamourmodell) Anonymous poster hash: 2e250...488 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 16. desember 2013 #2910 Del Skrevet 16. desember 2013 Du har ikke noen edderkopper i kjelleren, da? Kjeller har jeg ikke, men har noen hybelkaniner under senga 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #2911 Del Skrevet 16. desember 2013 Langt i fra oversharing, men den var litt vittig. Ei har lagt ut følgende "Da har vi tent det tredje advetslyset:-D Er ikke lenge til jul nå Bare 9 dager igjen:-D " med bilde av 3 tente lys. Den første kommentaren på statusen er " Første gang du tenner alle ser jeg... " Anonymous poster hash: c2c38...448 Langt i fra oversharing, men den var litt vittig. Ei har lagt ut følgende "Da har vi tent det tredje advetslyset:-D Er ikke lenge til jul nå Bare 9 dager igjen:-D " med bilde av 3 tente lys. Den første kommentaren på statusen er " Første gang du tenner alle ser jeg... " Anonymous poster hash: c2c38...448 Mulig det er for tidlig på mandagsmorgenen, eller at jeg ikke henger helt med, jeg skjønte den ikke...? Anonymous poster hash: 708da...e9b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #2912 Del Skrevet 16. desember 2013 Siden vi snakker om oversharing: http://www.rb.no/lokale_nyheter/article7047194.ece Anonymous poster hash: 916c5...5bc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento_2 Skrevet 16. desember 2013 #2913 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Kanskje ikke akkurat oversharing, men likevel! Synes det er svært irriterende med folk som absolutt MÅ avsløre vinnerne i diverse TV- programmer (F.eks Farmen). Jeg lurer virkelig på hvorfor folk har et behov for å annonsere dette på facebook. Er det for å vise alle at "Hei, jeg ser farmen, og har heiet på vinneren hele tida, Hurra for meg", eller er det for å ødelegge for andre som ikke hadde muligheten til å se programmet direkte (og som kanskje vil ha litt spenning i en eventuell reprise/ sumo). Endret 16. desember 2013 av jento_2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #2914 Del Skrevet 16. desember 2013 Mulig det er for tidlig på mandagsmorgenen, eller at jeg ikke henger helt med, jeg skjønte den ikke...? Anonymous poster hash: 708da...e9b Det var første gang de 3 lysene var blitt tent. Man skal jo tenne et hver søndag, men her var ingen av lysene blitt tent tidligere.Anonymous poster hash: c2c38...448 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 16. desember 2013 #2915 Del Skrevet 16. desember 2013 Kanskje ikke akkurat oversharing, men likevel! Synes det er svært irriterende med folk som absolutt MÅ avsløre vinnerne i diverse TV- programmer (F.eks Farmen). Jeg lurer virkelig på hvorfor folk har et behov for å annonsere dette på facebook. Er det for å vise alle at "Hei, jeg ser farmen, og har heiet på vinneren hele tida, Hurra for meg", eller er det for å ødelegge for andre som ikke hadde muligheten til å se programmet direkte (og som kanskje vil ha litt spenning i en eventuell reprise/ sumo). Eller skrive hvem som går ut før episoden vises :@ Slettet en "bekjent" fordi han gjorde dette gang på gang på gang. Var ikke noe gøy å følge med på programmet når jeg viste hvem som gikk ut dagen før den utstemnings episoden skulle vises. Unødvendig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #2916 Del Skrevet 16. desember 2013 Kanskje ikke akkurat oversharing, men likevel! Synes det er svært irriterende med folk som absolutt MÅ avsløre vinnerne i diverse TV- programmer (F.eks Farmen). Jeg lurer virkelig på hvorfor folk har et behov for å annonsere dette på facebook. Er det for å vise alle at "Hei, jeg ser farmen, og har heiet på vinneren hele tida, Hurra for meg", eller er det for å ødelegge for andre som ikke hadde muligheten til å se programmet direkte (og som kanskje vil ha litt spenning i en eventuell reprise/ sumo). De liker å tro at de er kule, fordi de vet noe som ikke alle andre vet. Fryktelig barnslig oppførsel er det i hvert fall. Anonymous poster hash: 42a8a...106 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #2917 Del Skrevet 16. desember 2013 Kanskje ikke oversharing, men fant ingen rare-ting-på-facebook-tråd. En mann som fikk sin første unge for et par mnd siden. understreker at det finnes over 200 bilder av *barnets navn* på en passordbeskyttet photobucket. Det er lett å få tillgang, bare skriv epostadressa deres her! Det er vel ikke for meget å forlange Har sett at det har vært mange "likes" på det ene bildet av *barnets navn*, så det er vel flere som har lyst til å se flere ? *tagget barnemoren* ??? Han har også lagt ut denne statusen på engelsk, bare for å forsikre seg at alle får med seg denne unike muligheten til å se en liten unge. - Det normale ville vært å poste noen få bilder på facebook. hvor ungen er påkledd og som på ingen måte er pinlige, ekle osv. Så får han heller finne andre måter å vise bilder til sine nærmeste, og ikke gnåle om dette for alle på facebook. - Hvorfor tagge moren? Ellers ville hun aldri sett denne statusen? Bare moren som har likt, ingen andre som har likt eller kommentert ennå. Bare en time siden dette ble postet, men han har 500+ "venner". Anonymous poster hash: 9824f...b33 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #2918 Del Skrevet 16. desember 2013 Kanskje ikke oversharing, men fant ingen rare-ting-på-facebook-tråd. En mann som fikk sin første unge for et par mnd siden. understreker at det finnes over 200 bilder av *barnets navn* på en passordbeskyttet photobucket. Det er lett å få tillgang, bare skriv epostadressa deres her! Det er vel ikke for meget å forlange Har sett at det har vært mange "likes" på det ene bildet av *barnets navn*, så det er vel flere som har lyst til å se flere ? *tagget barnemoren* ??? Han har også lagt ut denne statusen på engelsk, bare for å forsikre seg at alle får med seg denne unike muligheten til å se en liten unge. - Det normale ville vært å poste noen få bilder på facebook. hvor ungen er påkledd og som på ingen måte er pinlige, ekle osv. Så får han heller finne andre måter å vise bilder til sine nærmeste, og ikke gnåle om dette for alle på facebook. - Hvorfor tagge moren? Ellers ville hun aldri sett denne statusen? Bare moren som har likt, ingen andre som har likt eller kommentert ennå. Bare en time siden dette ble postet, men han har 500+ "venner". Anonymous poster hash: 9824f...b33 Hadde satt pris på om en del av mine venner valgte den løsningen der. 9 av 10 oppdateringer er "seeeee så søt lillegull er med gulp i håret" også er alt av slekt, venner og familie tagget Anonymous poster hash: 9c249...9c6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. desember 2013 #2919 Del Skrevet 16. desember 2013 Siden vi snakker om oversharing: http://www.rb.no/lokale_nyheter/article7047194.ece Anonymous poster hash: 916c5...5bc OMG! Det der var drøyt. 50-150 bilder HVER DAG! Hva i alle dager har han å legge ut bilder av? Han opplever jo ikke stort når han kun sitter på facebook, twitter og instagram. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 16. desember 2013 #2920 Del Skrevet 16. desember 2013 Det var første gang de 3 lysene var blitt tent. Man skal jo tenne et hver søndag, men her var ingen av lysene blitt tent tidligere.Anonymous poster hash: c2c38...448 Eller så har de brent ned og blitt skiftet....? Jeg må bytte ut lysene støtt og stadig gjennom desember, og da hender det at de blir like lange. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå