Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha han reise-jorden-rundt-mannen som venn på facebook.... ler så godt av den engelsken, og de ulogiske reiseplanene :-D pliis, hvor mye skal du ha for å dele han?

Anonymous poster hash: 8cc6b...8db

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, han har nettopp lagt ut bilder av kart :P

En kom med denne kommentaren:

it will be 20 years since I traveled (damn!). I think maybe it's better to talk about this at some time.

It's interesting that you avoid a backpacker hot-spot like South East Asia (Thailand/Malaysia/Indonesia). You've got plenty of interesting places on that list!

Da var svaret:

Dont think things have changed so, lots of the same things in the countries even if its 20 years ago

Nei... verden forandrer seg ikke på 20 år altså.

Så Asia utenom Kina er ikke så spennende? :klo: Heller Asia i 10 dager enn LA og USA!

:fnise: er enig Emmanuelle denne turen skjer ikke :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Så Asia utenom Kina er ikke så spennende? :klo: Heller Asia i 10 dager enn LA og USA!

:fnise: er enig Emmanuelle denne turen skjer ikke :lol:

På meg så virker det som han bare har addet land/stedetrhan har hørt om på TV :P Hva med Sør-Korea (som er det kuleste landet noensinne) eller Japan? Og hvorfor i svarte skal han gjøre i Aberdeen, Skottland i 5 dager??? Er ti ganger så mye å finne på i Edinburgh eller Glasgow, noe som underbygger min teori om at han bare har googlet "kule steder i verden" og legger ut sine store planer for å virke kontinental og spennende.

Han kan like greit låse seg inn på campingen i Østersund og tagge seg på de forskjellige stedene, funker ekstra godt om han er ram på photoshop :fnise:

Endret av Emmanuelle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, morsom reisemann! Artig at han gjør et poeng utav at han skriver på "engelsk", mens alle landene er på norsk! Og enkelte til og med på dialekt!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine facebookvenner skal delta i fitnesskonkurranse i helgen. Det tror jeg alle har fått med seg nå. VI har fått daglige (eller timelige..) updates om kosthold, trening, tanning og alt annet som fitness innebærer. Her om dagen kunne hun meddele at hennes kjæreste hadde vokset hele henne, til og med rumpa. Godt å vite!



Anonymous poster hash: 7b7d1...262
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine facebookvenner skal delta i fitnesskonkurranse i helgen. Det tror jeg alle har fått med seg nå. VI har fått daglige (eller timelige..) updates om kosthold, trening, tanning og alt annet som fitness innebærer. Her om dagen kunne hun meddele at hennes kjæreste hadde vokset hele henne, til og med rumpa. Godt å vite!

Anonymous poster hash: 7b7d1...262

Og ja, holdt på å glemme de daglige bildene av kroppen i den minste bikinien mennesket har sett.

Anonymous poster hash: 7b7d1...262

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har ett vennepar som er nygifte, og som flere ganger om dagen skriver oppdateringer som "JEG ELSKER DEG SÅ INNMARI HØYT, BABY!!!!!!!!!" eller (min personlige favoritt denne uken) "månen SKINNER ikke UTEN deg, MIN KJÆRE ELSKEDE!!!!!!!!" der de tagger den andre personen. Iblant kan grensen mellom søtt par og creepy par være mindre enn man tror...

Jeg har også en venn som nylig postet en oppdatering der han klaget over hvor forferdelig det var å komme hjem til "en kvinne som bare ligger på sofaen hele dagen og er sur når man snakker til henne." Kjæresten (nå exen) hans er ufør pga henholdsvis alvorlige helseproblemer. Deretter fulgte en masse kommentarer på linje med "du må se å få oppdratt henne ordentlig! Frem med riset!" fra flere av hans venner med lignende svar tilbake fra ham. Dagen etter var han single, gitt.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter Nilsens status: skjønner ikke hva disse kvinnfolka syter om.. kroppspress og alt mulig.. de har da for svarte å shave musa, de gjør jo ikke noe annet av verdi enn å spre beina og åpne kjeften hehe..

Dagen etterpå: Petter Nilsen endret sivilstatus til singel.

Og så har jeg en venninne som er innlagt på psykiatrisk med jevne mellomrom, og da oppdaterer hun hyppig med "kryptiske" statuser om fæle vakter, isolasjon, tvang, medisiner og alt mulig, men nekter plent å si hva det er når en eller annen treig person spør hva som foregår. Hvis det er for personlig å si at du er innlagt på psyk. er det kanskje litt motsigende å legge ut medisinlista di..?



Anonymous poster hash: 3060f...840
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 2 dager siden synes jeg de få bitstripesbildene jeg så var litt morsomme.. I dag er hele newsfeeden min full av bitstripes, og de samme folkene legger en hel haug... Så kort tid skal det til før noe blir oppbrukt..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en som er tydelig stolt over å studere på universitetet. Ex.phil!!!! Filosofi!!!!!!!! Tannhelse!!!!!!!!!!!! Sliten etter mange timer på lese salen!!!!! Nå blir det godt å ligge i armkroken til verdens beste mann <3 <3 <3 <3

Lese salen? Går det an å lese en sal da? :fnise:

Hun slenger om seg med hjerter og verdens beste ditt og datt. Åååååå du er verdens beste venninne Lise <3 <3 <3 Du herlige skjønne venninnen min Beate <3 <3 <3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så morsomt å lese her, dere må ikke stoppe delingen :) Jeg har (dessverre?) ikke noen spesialfolk på min venneliste, jeg har kun blokkert èn eller to som alltid sender invitasjoner til spill.

Jeg har jo noen få som skriver ganske mange statusmeldinger på en liten kveld, og av og til får jeg bare lyst til å kommentere med "du trenger ikke å skrive ALT du gjør". Èn av dem er faktisk stemoren min :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet sikkert en Facebook venn eller 2 nå men faen eller må få sakt det: jeg er Guds gave til kvinnen myk og hard på innsiden så vell som utsiden;) jeg liker lange samtaler som gjerne ender i litt latter , frustrasjon så vell som tårer å drama ;p er ikke noe bemerkelsesverdig sjalu for er du så dum å velge en annen en meg i et svakt øyeblikk så er det da ALLE de andre kvinnene der ute som tar din plass i strålen av min shine med glede jeg er katten din som maler i sofaen med en film fra netflix.no kan til å med fikse det tekniske for se det på soverommet men må advare Deg i mørke av sadin senge tøyet transformeres den malene å murrende pusen til en tiger mellom, over, på siden ,under , fram lengst så vell som baklengs , og grrrr tiger is always hungry;) jeg har et vid spekter følelser som jeg ikke er redd for å vise for jg er jo mann for faen! å alle de andre følelse vi begge må komme helt til buns i gjerne over en flaske rød (eller 2) mens vi sitter under vårt 1 teppe å har en reise i våres indre som en gondol stilfull å elegant runder Venezias kanaler , jeg er ikke redd for å ta deg verbalt i forsvar å beskytte deg (slikt som er ansett riktig i dagens kultur guden lure på hvem som fant ut at visa noe kaller dame de for et stygt ord skal du med tydelig å mandig Røst respondere en passiv agresiv irettesettelse tilbake som om du ikke må se ut som The rock ( noe jg by The way har hør jeg gjør med solen i ryggen å med vind ;p) for å kunne gjør det som jeg ikke er for flau til trekker opp skjorte armene å gir han en Winge noe tette å en bed hette ao. avsluttes med en skikkelig Lusing så neste gang du all tøffe deg forand venne din har du et ar i leppe som minner deg om at kvinne liker ikke at du skriker "yo sexy få se de mugga a " jeg hvet om mange parings rop men tror de orden der aldri gitt noe annet en tabb eventuelt klamydia! Men nok om slikt vi snakker om noe hyggelig som kroppen min hvordan de vakre søte 41 føtene mine er festet til maskuline hårete manne legger som leser opp til noe tømmer stokker av lår som med hånden på hjerte har løftet 500 kg 5 rep å kanskje det er derfor en nydelig spretten latino rumpe er en fryd for deg som er så heldig å se sterten av meg så etter det har jeg normal flat mage gyllen brun å med en babyrumpes hud etter set så er det et oppløftet brystparti som kan danse for deg for de som miner slikt å sånn gunsa er starten som leder til det jeg liker å kaller magiens opphav

Anonymous poster hash: 64273...275

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet sikkert en Facebook venn eller 2 nå men faen eller må få sakt det: jeg er Guds gave til kvinnen myk og hard på innsiden så vell som utsiden;) jeg liker lange samtaler som gjerne ender i litt latter , frustrasjon så vell som tårer å drama ;p er ikke noe bemerkelsesverdig sjalu for er du så dum å velge en annen en meg i et svakt øyeblikk så er det da ALLE de andre kvinnene der ute som tar din plass i strålen av min shine med glede jeg er katten din som maler i sofaen med en film fra netflix.no kan til å med fikse det tekniske for se det på soverommet men må advare Deg i mørke av sadin senge tøyet transformeres den malene å murrende pusen til en tiger mellom, over, på siden ,under , fram lengst så vell som baklengs , og grrrr tiger is always hungry;) jeg har et vid spekter følelser som jeg ikke er redd for å vise for jg er jo mann for faen! å alle de andre følelse vi begge må komme helt til buns i gjerne over en flaske rød (eller 2) mens vi sitter under vårt 1 teppe å har en reise i våres indre som en gondol stilfull å elegant runder Venezias kanaler , jeg er ikke redd for å ta deg verbalt i forsvar å beskytte deg (slikt som er ansett riktig i dagens kultur guden lure på hvem som fant ut at visa noe kaller dame de for et stygt ord skal du med tydelig å mandig Røst respondere en passiv agresiv irettesettelse tilbake som om du ikke må se ut som The rock ( noe jg by The way har hør jeg gjør med solen i ryggen å med vind ;p) for å kunne gjør det som jeg ikke er for flau til trekker opp skjorte armene å gir han en Winge noe tette å en bed hette ao. avsluttes med en skikkelig Lusing så neste gang du all tøffe deg forand venne din har du et ar i leppe som minner deg om at kvinne liker ikke at du skriker "yo sexy få se de mugga a " jeg hvet om mange parings rop men tror de orden der aldri gitt noe annet en tabb eventuelt klamydia! Men nok om slikt vi snakker om noe hyggelig som kroppen min hvordan de vakre søte 41 føtene mine er festet til maskuline hårete manne legger som leser opp til noe tømmer stokker av lår som med hånden på hjerte har løftet 500 kg 5 rep å kanskje det er derfor en nydelig spretten latino rumpe er en fryd for deg som er så heldig å se sterten av meg så etter det har jeg normal flat mage gyllen brun å med en babyrumpes hud etter set så er det et oppløftet brystparti som kan danse for deg for de som miner slikt å sånn gunsa er starten som leder til det jeg liker å kaller magiens opphav

Anonymous poster hash: 64273...275

Damene står sikkert i kø.
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For 2 dager siden synes jeg de få bitstripesbildene jeg så var litt morsomme.. I dag er hele newsfeeden min full av bitstripes, og de samme folkene legger en hel haug... Så kort tid skal det til før noe blir oppbrukt..

Ah so tired of that shit...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet sikkert en Facebook venn eller 2 nå men faen eller må få sakt det: jeg er Guds gave til kvinnen myk og hard på innsiden så vell som utsiden;) jeg liker lange samtaler som gjerne ender i litt latter , frustrasjon så vell som tårer å drama ;p er ikke noe bemerkelsesverdig sjalu for er du så dum å velge en annen en meg i et svakt øyeblikk så er det da ALLE de andre kvinnene der ute som tar din plass i strålen av min shine med glede jeg er katten din som maler i sofaen med en film fra netflix.no kan til å med fikse det tekniske for se det på soverommet men må advare Deg i mørke av sadin senge tøyet transformeres den malene å murrende pusen til en tiger mellom, over, på siden ,under , fram lengst så vell som baklengs , og grrrr tiger is always hungry;) jeg har et vid spekter følelser som jeg ikke er redd for å vise for jg er jo mann for faen! å alle de andre følelse vi begge må komme helt til buns i gjerne over en flaske rød (eller 2) mens vi sitter under vårt 1 teppe å har en reise i våres indre som en gondol stilfull å elegant runder Venezias kanaler , jeg er ikke redd for å ta deg verbalt i forsvar å beskytte deg (slikt som er ansett riktig i dagens kultur guden lure på hvem som fant ut at visa noe kaller dame de for et stygt ord skal du med tydelig å mandig Røst respondere en passiv agresiv irettesettelse tilbake som om du ikke må se ut som The rock ( noe jg by The way har hør jeg gjør med solen i ryggen å med vind ;p) for å kunne gjør det som jeg ikke er for flau til trekker opp skjorte armene å gir han en Winge noe tette å en bed hette ao. avsluttes med en skikkelig Lusing så neste gang du all tøffe deg forand venne din har du et ar i leppe som minner deg om at kvinne liker ikke at du skriker "yo sexy få se de mugga a " jeg hvet om mange parings rop men tror de orden der aldri gitt noe annet en tabb eventuelt klamydia! Men nok om slikt vi snakker om noe hyggelig som kroppen min hvordan de vakre søte 41 føtene mine er festet til maskuline hårete manne legger som leser opp til noe tømmer stokker av lår som med hånden på hjerte har løftet 500 kg 5 rep å kanskje det er derfor en nydelig spretten latino rumpe er en fryd for deg som er så heldig å se sterten av meg så etter det har jeg normal flat mage gyllen brun å med en babyrumpes hud etter set så er det et oppløftet brystparti som kan danse for deg for de som miner slikt å sånn gunsa er starten som leder til det jeg liker å kaller magiens opphav Anonymous poster hash: 64273...275

Damn,that boy got some issues!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BESTE tråden på KG :fnise: Har lest gjennom alle sidene, jeg har blitt flau og ledd!

Mine bidrag:

"Hva faen er så jævli bra med utelivet i oslo lissom!!!!! Dårligere enn i ********* jo!!! Hva faen..oslo folk... slutt å skryt!! Musikken er jo 15-20 år gammel og lite liv"

"Usj og fysj. Da var mamma her igjen :(. Takk og lov for at det bare er for 3-4 dager denne gangen."

"Da kom Kari innom jobben med babyen sin, og jeg fikk holde babyen først!"

OMG. Who cares, samme dame btw. Hun oppdaterer hver helg "skjer a?", uten at noen svarer og sletter selvfølgelig oppdateringen dagen etter, hver bidige helg. Jeg blir oppgitt :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ei dame i tredve-åra på vennelisten min. Hun er midt i en høydramatisk skilsmisse, og blir bare mer og mer fjortis (eller midtlivskrise, like gjerne), for hver dag som går. Mannen hennes har fått seg ny kjæreste, og er som enhver nyforelsket mann på facebook. Profilbilde av dem sammen, tagger dem sammen rundtom, osv.
Hun derimot, har blitt den bitre kjerringa som kjøpte hus for pengene hun var sikker på at hun kom til å få av sin rike (eks)mann etter skilsmissen, men som hun ikke fikk likevel.

Nå poster hun statuser som:
"Skal reise verden rundt i noen måneder... Hva burde man oppleve da?" (Her må det nevnes at hun også kjemper for foreldreretten for sine tre barn fra ti år og nedover)
"Faen også, er bare å selge hus og bil og gå tilbake til start" (Her fikk hun et skikkelig slag i trynet da hun oppdaget at hun ikke hadde råd til huset hun nettopp hadde kjøpt)

Hun tagger seg selv på treningssenteret HVER eneste dag, men hver gang sier hun noe ala "Ikke i form og humør til å trene, men årene setter seg raskt på baken!"
Så prøver hun å vise eksmannen hvor attraktiv hun er, ved å poste et bilde av seg selv i bikini og tagge "havregrøttilmanspyr" under det. Samt et bilde av seg selv i en boxershorts, med hashtags under. #undertøy #stjeler;) #sexy? #låner

Oversharing kan det kanskje ikke kalles, men pinlig, barnslig og ikke akkurat positivt for hennes del, kan man i hvert fall si at det er!



Anonymous poster hash: 7c441...4b3
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei som ALLTID klager på at togene i Oslo ALLTID er forsinka.
"Jævla NSB, DRA TIL HÆLVETTE!!" :bond:
"Nå gir jeg opp og flytter..... Kommer alltid for seint på jobb jo"
"Burde ikke NSB gjøre noe med forsinkelsene sine snart?"

MEN! I går.......
"Hater tog som går presis!! De tog jeg skal ta bør være to minutter forsinket:D"
:vetikke:



Anonymous poster hash: 7c441...4b3
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei som oppdaterer helt usakelig statuser som:

Gud elsker alle divaer, jeg er bare ekte! Du kan ikke mate en diamant med sjokolade!

Ekte mennesker går forbi alle, haters gonna hate - Gud elsker meg!

En gang skrev hun:

Alle som tar tatoveringer eller percinger er horer! Gud skapte oss naturlige!

Ekte kvinner trenger ikke å gjøre seg selv falske for å bli prinsesser. Stolt av å være ekte!

2 måneder senere:

Gleder meg til å bestemme meg for hvor jeg skal ta tatovering! Dronningen på nye eventyr!

Forandring skaper glede. 1000 følgere på instagram! Prinsesser fortjener diamanter!

Slettet henne som venn til slutt. Tok helt av med 5-10 statusoppdateringer om Gud, prinsesser, ekte kvinner, karma og antall følgere som elsket henne. :rasende:



Anonymous poster hash: 312aa...ff5
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå skal jeg på fakkeltog mot pels og alle som ikke drar burde brenne i helvette for å ikke bry seg om de fine små uskyldige dyrene!!!!!!! karma kommer og tar dere hvis dere ikke støtter viktige saker, dere egoistiske rottefitter som ikke klarer å tenke på andre enn dere selv, hvor jævla vanskelig er det å EN GANG I ÅRET bry seg om andre???? ehhh åh blir så sint av folk. Nei nå skal jeg i fakkeltog og faktisk GJØRE noe for en mer rettferdig verden, så kan dere andre bare sitte der på rompen og syte og velte dere i prompelukten av egoismen deres ;)"

...well, that escalated quickly. :fnise:



Anonymous poster hash: 3060f...840
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...