Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett mange poste "oppe og ikke gråter" på statusen sin. Har dette en annen betydning eller er det bare sånn at folk gråter hver gang de står opp? Haha.

Har en person på vennelista som holdt på sånn i lange perioder. "Da er det lørdag og jeg er oppe og ikke gråter" osv om resten av dagens gjøremål. Jeg syntes det ble litt kleint. Turte aldri å spørre...

Anonymous poster hash: be048...3c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

‹‹Tidlig oppe og ikkje gret›› er et uttrykk.

Anonymous poster hash: 2a3e1...9a6
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

‹‹Tidlig oppe og ikkje gret›› er et uttrykk.

Som betyr...?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som betyr...? Anonymous poster hash: be048...3c5

Sikkert at man er tidlig oppe og klager ikke

Anonymous poster hash: 2b23e...2a3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kan bli så forbanna åtte!!!! Jeg er så lei av disse utlendingene som sender venneforespørsel til meg,,,,jeg kjenner de ikke og har faen ikke lyst å bli kjent med de heller,,,,!!!!! Lager bare bråk her i landet!!! Faens dyr,,,!"

også har folk kommentert "Tenk på måten du uttaler deg på! Dette er åpent for alle.." Så har hun svart: "Nei, jeg har stengt profil, og jeg står for det jeg skriver ;) "

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som betyr...?

Hva tror du? :fnise:

Er litt som ‹‹Opp og hopp›› eller ‹‹Rise and shine››.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei venninne av meg hadde ei på facebook med denne statusen: Jeg våknet i en blodig seng nå nettopp og har visst spontanabortert i løpet av natten, så nå må jeg vel komme meg på legevakten og høre hva de sier..

Prioriteringer :vetikke:

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg hadde ei på facebook med denne statusen: Jeg våknet i en blodig seng nå nettopp og har visst spontanabortert i løpet av natten, så nå må jeg vel komme meg på legevakten og høre hva de sier..

Er da man skal kommentere "Gratulerer, hva skal den hete?"

Anonymous poster hash: b8afe...eeb

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en som til stadighet deler statuser og notater på åpen profil om underlivssykdom, overgrep hun har opplevd, historier om konflikter med kjæreste/ekser/seg selv, videoer/bilder av datteren på 3 både med og uten klær i alle slags settinger, og et tonn av visdomsord.

Kjenner det blir litt drøyt noen ganger, spesielt ved en laaaang status forleden hvor hun linket til krise/incest-senteret hun har gått i terapi og flere andre som har opplevd lignende kommenterte og delte sine historier, var kanskje ikke helt klare over at det ikke bare var for henne og hennes nære venners øyne, men hele vennelisten på over 1000 og ellers alle andre som titter innom.

Anonymous poster hash: 46335...cdd
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler halvparten av hva folk poster i denne tråden egentlig ikke er oversharing, men veldig morsomt og sært. Dette var både oversharing, sært, morsomt og helt sykt å dele det på facebook før man drar på legevakta. Altså herregud, den der tok kaka!

Endret av minimio
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett mange poste "oppe og ikke gråter" på statusen sin. Har dette en annen betydning eller er det bare sånn at folk gråter hver gang de står opp? Haha.

Da jeg var liten pleide mamma å vekke meg med "Opp og stå, og ikke gråt!". Som noen skriver over her er det vel en slags variasjon av "Opp og hopp" osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytt...Noen som har noen nye statuser å dele? Utrolig artig tråd :)

Anonymous poster hash: 6177b...e9f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en fyr på vennelista mi som er veldig rølpete, og hver helg legger han ut statuser som dreier seg om hans fylleeskapader.

Slossing og spying og hærverk, hvordan han har blitt kastet ut fra utesteder allerede på ettermiddagen, offentlig intimbarbering, blotting, osv., samt en uendelig liste over hvilke drikkevarer han har inntatt denne helgen.

:blink::eeeh::fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke helt oversharing, men likevel sharing.

En venn på face tagget seg selv på fødeavdelingen i natt. To timer etter fødselen oppdaterte hun igjen på face om at hun hadde fått en sønn.

Er det såå viktig at hele vennelista vet alt med en gang?

Anonymous poster hash: 7b7d1...262
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pausemusikk

Eller hun som poster:

"Vært syk i 2uker nå, er så lei! Det er ikke kult når man ikke holder på noe mat altså. Begynner å bli sår bak etter all dosittingen he he..."

så kommenterer hun seg selv etterpå: "Faen gikk tom for dopapir, må vel våge meg på butikken å kjøpe mere"

kvarter etter: "Da var dopair i hus, og kom meg velberget hjem uten at det gikk utover buksa. he he"

halvtimes tid etter det igjen: "First price er ikke så behagelig altså :/"

Senere på dagen blir det postet 20 klisjebilder av typen "We have all been placed on this earth to discover our own path, and we will never be happy if we live someone else's idea of life"

Åh herregud jeg ler!!! Takk for dagens latter. Gull! :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har min egen status, jeg synes ikke den er oversharing men heller kommentarene under. Litt bakgrunnsinfo, jeg studerer og bor i utlandet (England) nå hvor det er full storm på grensen til orkan. Så jeg skrev følgende status i dag tidlig:

Stay inside and stay safe today!

Så får jeg kommentar fra venner om det går fint, de hører folk har dødd allerede av stormen (ikke bare i England) osv. Så kommer følgende kommentar av en venninne:

Jeg synes det er så egoistisk av deg å be mennesker holde seg inne i dag. Litt vind og alle går bananas...Hallo verden går videre?! Jeg spontan aborterte for et år siden, klagde jeg på FB da? NEI!

Jeg mener WTF?? :klo:

Anonymous poster hash: fb4ad...4f7

I all verden! :sjokkert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden! :sjokkert:

Jeg vet! :overrasket:

Jeg mener hvorfor i alle dager si det i kommentarfeltet??

Anonymous poster hash: fb4ad...4f7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...