Gjest Riskjeks Skrevet 15. oktober 2013 #2301 Del Skrevet 15. oktober 2013 Haha, jeg må bare dele en "oversharing" fra virkeligheten! Tok bussen til byen i går, og ei dame satte seg ved siden av meg. Hun hadde jeg seg noen papirer som hun begynte å "breie ut" - jeg kunne ikke unngå å se dem. Det var bl.a "Avtale for gjennomføring av samfunnsstraff" Dama var i tillegg gravid... Kan ikke hjelpe for at fordommene mine begynte å krype frem 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 15. oktober 2013 #2302 Del Skrevet 15. oktober 2013 Når folk skriver en status folk reagerer på og deretter kommer med dette som kommentar: "Hva jeg skriver på status er min sak, ytringsfrihet. Jeg ber ikke folk om å lese det, og om folk ikke tåler mine meninger så er "slette fra venneliste" - knappen veldig enkel å observere :)" Der har vi de kjente kortene; ytringsfrihet og slett-meg-fra-vennelista. Hater de "argumentene"! Grrr Hadde en sånn på vennelista mi jeg og. Tok han på ordet og slettet han. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #2303 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg har en søramerikaner på vennelista. Han legger ut HVER dag status som dette: Ha en god mandag mine venner :D - feeling happy. Og sånn går det hele uka, og når fredag kommer så er det god helg til mine venner! - feeling happy. Han bytter også profilbilde/coverbilde typ 5-6 ganger om dagen. Ofte et bilde der han ligger i badebukse eller trusa. Ekkel fyr. *grøss* Men det er underholdende da,klarer ikke slette han heller. Anonymous poster hash: 687b9...55c Hvor gammel er han, sånn ca? Ble nysgjerrig på om det er en jeg kjenner til Anonymous poster hash: 31f3d...138 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 17. oktober 2013 #2304 Del Skrevet 17. oktober 2013 Når folk skriver en status folk reagerer på og deretter kommer med dette som kommentar: "Hva jeg skriver på status er min sak, ytringsfrihet. Jeg ber ikke folk om å lese det, og om folk ikke tåler mine meninger så er "slette fra venneliste" - knappen veldig enkel å observere :)" Der har vi de kjente kortene; ytringsfrihet og slett-meg-fra-vennelista. Hater de "argumentene"! Grrr Har noen slik på face, og det klør(!!) etter å skrive til dem at selvom man har ytringsfrihet betyr ikke det at man skal dele ALT heller 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 17. oktober 2013 #2305 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Jeg har dessverre få gøyale på min liste, men en god del av dem som overdeler ved å dele ALT av uviktige små detaljer.. her om dagen så jeg feks en status som var noe ala "ja da har hu mor bestilt seg legetime". Virkelig? Var det viktig å dele at du har bestilt legetime? Er det seriøst noe man pleier å i det hele tatt snakke om med folk? Jeg har høy toleranse for dagbok-innlegg men noen ganger synes jeg det blr VEL uinteressant:P Ellers veldig merkelig å omtale seg selv som "hu mor" selv om man har barn. En annen på listen min skriver på master eller bachelor-oppgave eller noe og hun oppdaterer daglig, gjerne flere ganger, om hvor mye hun har lest/skrevet/jobbet med oppgaven/ikke jobbet med oppgaven pga x,y,z/planer om å jobbe med oppgaven senere osv osv... det kan bli litt mye altså Endret 17. oktober 2013 av SoftKitty 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #2306 Del Skrevet 17. oktober 2013 http://www.huffingtonpost.com/wait-but-why/annoying-facebook-behavior_b_4081038.html Anonymous poster hash: 2a3e1...9a6 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #2307 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hvor gammel er han, sånn ca? Ble nysgjerrig på om det er en jeg kjenner til Anonymous poster hash: 31f3d...138 Mulig du kjenner han ja, han har mange venner Han er vel 30 eller 31, fra Brazil.. Anonymous poster hash: 687b9...55c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 17. oktober 2013 #2308 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) "Etter mye tanker har jeg bestemt meg for å si min mening om mye følelser og tanker som har vært de siste månedene. I en alder av 17 år kom sannheten for en dag om hvordan mennesker faktisk er. Kan si jeg ble sjokkert, såra, sint, skuffa, rett og slett stum! At faktisk de som har stått deg nærmest siden jeg kom til viser deg sitt sanne jeg etter så mange år. At jeg ikke fikk opp øynene før!!:-(Men som mamma alltid har sagt, alt kommer for en dag! Venner er den familien du velger selv! Utrolig glad for at jeg har de vennene jeg har, de støtter meg uansett hva!!Og mamma, pappa, og søsknene mine. Dere betyr alt for meg Veit dere aldri kommer til å skuffe meg sånn som de andre har gjort!" 70 likes! Og i kommentarfeltet er det selvfølgelig noen i familien som prøver å si "Ikke glem besteforeldrene dine" og hun svarer "De driter i oss alle, hele familien, jeg har ikke gjort noe". Til og med mora til denne jenta har skrevet masse hjerter...jeg har så lyst til å skrive at dette er for drøyt, men gidder ikke legge meg borti noe jeg ikke har noe med. Edit: Nå har mora skrevet til den slektningen som ba dem ta det litt med ro at han ikke har noe med dette å gjøre, at han ikke vet hva som har skjedd og at han bare kan drite i det... Herregud... Endret 17. oktober 2013 av Emmanuelle 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 17. oktober 2013 #2309 Del Skrevet 17. oktober 2013 En jeg "kjenner" skrev dette nå nettopp: Nå har jeg og XXXX nettopp hatt samboer praten, og kommet frem til at vi ikke bør flytte sammen helt ennå, vi er ikke modne nok for dette steget nå. Javel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 17. oktober 2013 #2310 Del Skrevet 17. oktober 2013 En jeg "kjenner" skrev dette nå nettopp: Nå har jeg og XXXX nettopp hatt samboer praten, og kommet frem til at vi ikke bør flytte sammen helt ennå, vi er ikke modne nok for dette steget nå. Javel. Good to know 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 18. oktober 2013 #2311 Del Skrevet 18. oktober 2013 Har noen slik på face, og det klør(!!) etter å skrive til dem at selvom man har ytringsfrihet betyr ikke det at man skal dele ALT heller Ja, de misbruker ordet ytringsfrihet! "Se på mensblodet mitt" er ikke definasjonen. Ytringsfrihet går ut på å slippe å bli fengslet for å ytre seg politisk (eller noe annet stort). De har ikke ytringsfrihet i Russland, Iran og Nord-Korea, men de kan fremdeles dele mensblodet sitt på Facebook. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 18. oktober 2013 #2312 Del Skrevet 18. oktober 2013 Good to know Jeg klarte ikke å slappe av før jeg visste dette, puh! Nå kan livet mitt gå videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 18. oktober 2013 #2313 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Dere vet de obligatoriske lår/bein bildene fra stranda? De er nå greie nok. Men i dag dukket et lårbilde opp, fra solarium! Er vel kanskje mer irriterende enn oversharing, men... aaargh! Man må ikke dele alt man foretar seg, og i alle fall ikke med bildebevis. Endret 18. oktober 2013 av Store My 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 19. oktober 2013 #2314 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hvordan går det med Eirik, Janne og Nina lurer jeg på 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #2315 Del Skrevet 19. oktober 2013 I forgårs: "Jeg elsker gutten min over alt på jord, jeg aner ikke hva jeg gjorde før jeg traff deg og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre hvis vi noen gang må være fra hverandre!!!! <3<3<3<3" I dag: "Menn er faen så ubrukelige, Hitler var mann for en grunn!!!!!!!" Anonymous poster hash: b8afe...eeb 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #2316 Del Skrevet 19. oktober 2013 "Spydd litt i munnen. Svelger." Fra en vanlig fyr, venn av meg, som skriver lite. Er det et forsøk på humor? *Rister på hodet* Anonymous poster hash: 038ec...5de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #2317 Del Skrevet 19. oktober 2013 Akkurat ei som tagget seg selv på #barneavdelingen#... Mange lurer på hva som har skjedd, og hun legger ut om at barnet, på 12 år, er innlagt med forstoppelse. Kjekt for barnet at alle vet det da... Anonymous poster hash: cbd27...103 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 19. oktober 2013 #2318 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Akkurat ei som tagget seg selv på #barneavdelingen#... Mange lurer på hva som har skjedd, og hun legger ut om at barnet, på 12 år, er innlagt med forstoppelse. Kjekt for barnet at alle vet det da...Anonymous poster hash: cbd27...103 Endret 19. oktober 2013 av ^littletoomuch 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 19. oktober 2013 #2319 Del Skrevet 19. oktober 2013 I forgårs: "Jeg elsker gutten min over alt på jord, jeg aner ikke hva jeg gjorde før jeg traff deg og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre hvis vi noen gang må være fra hverandre!!!! <3<3<3<3" I dag: "Menn er faen så ubrukelige, Hitler var mann for en grunn!!!!!!!" Anonymous poster hash: b8afe...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposaa Skrevet 19. oktober 2013 #2320 Del Skrevet 19. oktober 2013 Har sett mange poste "oppe og ikke gråter" på statusen sin. Har dette en annen betydning eller er det bare sånn at folk gråter hver gang de står opp? Haha. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå