Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kunne godt vert foruten bildet av galleblæra til en bekjent. Jeg hadde trodd henne uten bildebevis lissom. Bilde kom vel å merke etter uker med syt om operasjon og sykdom. Dette mennesket horer etter oppmerksomhet hver gang hun kan og får det. Det er alltid de samme som gir respons. Resten av ventelista er sikkert like flaue som meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fluttershy

Jeg kunne godt vert foruten bildet av galleblæra til en bekjent. Jeg hadde trodd henne uten bildebevis lissom. Bilde kom vel å merke etter uker med syt om operasjon og sykdom. Dette mennesket horer etter oppmerksomhet hver gang hun kan og får det. Det er alltid de samme som gir respons. Resten av ventelista er sikkert like flaue som meg.

Har ei slik jeg også, bare det var gallestein meinte brunt gøsj det ble lagt ut bilde av her(tror jeg). Mye innlegg om sykdom og smerter etter opprasjoner ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blei det legevakta på XX. Hun har hatt liten kvise på rumpa nå en ukes tid på noen timer har det blitt en hoven tennis ball i str... har aldri vært borti noe sånt før!!!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Fødselsoppdateringer av typen:"Nå er det over 5 cm åpning her,svetter som en gris, fyyy faen hvor vondt det gjør!"

-En perifer bekjent (tidligere klassekamerat) skrev på veggen slik at alle 1200 "vennene" kunne se det: "Kom ut fra fengsel i dag,kommer meg ikke på NAV før mandag.Noen som kan låne meg 200 spenn til mat"?

Anonymous poster hash: 841ad...635
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vil ha fitte.. serr hadde knullet hvem somhelst nå bare de har fitte!!!! stor eller liten, samma f.. du kan være feit og ekkel og stygg som faen, har du fitte knuller jeg deg GJERNE her og nåååå!!!! serr, ta kontakt jenter."

...eh, nei takk o.o

Anonymous poster hash: b8afe...eeb
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vil ha fitte.. serr hadde knullet hvem somhelst nå bare de har fitte!!!! stor eller liten, samma f.. du kan være feit og ekkel og stygg som faen, har du fitte knuller jeg deg GJERNE her og nåååå!!!! serr, ta kontakt jenter."

...eh, nei takk o.o

Tenk om man hadde tatt kontakt og fått til svar "ikke deg da"... Det tror jeg kanskje ville vært det mest nedverdigende scenarioet jeg noensinne har sett for meg!

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blei det legevakta på XX. Hun har hatt liten kvise på rumpa nå en ukes tid på noen timer har det blitt en hoven tennis ball i str... har aldri vært borti noe sånt før!!!

Haha, hun er på min venneliste også :D

Anonymous poster hash: 4b76c...352

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eh, nei takk o.o

Tror virkelig folk at de får seg noe som følge av en slik melding på Facebook? :rolleyes:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror virkelig folk at de får seg noe som følge av en slik melding på Facebook? :rolleyes:

Er jo så tiltrekkende med gutter som ikke diskriminerer feite, ekle, stygge fitteinnehavere, må vite!

Haha, det eneste svaret han har fått er en homofil som tilbyr seg å knulle han i ræva mot en grandiosa. Han fikk til svar "Åfyfaen så ekkel du er" :fnise:

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo så tiltrekkende med gutter som ikke diskriminerer feite, ekle, stygge fitteinnehavere, må vite!

Haha, det eneste svaret han har fått er en homofil som tilbyr seg å knulle han i ræva mot en grandiosa. Han fikk til svar "Åfyfaen så ekkel du er" :fnise:

Tenk om han hadde svart ja, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen jeg også..

"Ja, da stakk man til butikken da :-P"

og så kommenterer vedkommende på sin egen status fortløpende;

"da var man tilbake fra butikken, da :-) Litt kaldt, regnet da jeg hadde kommet halvveis, så føler meg som en bløt hund nå, hehe!"

"da sitter man på rommet da"

"næh, må vel ha seg ned på kjøkkenet da, og prøve å lage noe godt til middag, tror det blir løvstek og pommfri i dag, gitt"

og vedkommende pleier å ha slike statuser iallefall annenhver dag!

En annen pleier å legge ut hele forholdet og dets nedturer på nettet;

"Åherreguuud xxx, enn at du kyssa xxxx på festen på lørdagen, da!!! Gratulerer med å ha ødelagt livet mitt og knust hjertet mitt, veit ikke hva jeg gjør nå... Så utrolig glad for at jeg ikke tatoverte navnet ditt, for du er bare en drittsekk og en løgner!!!!"

Hvorpå hele slekta til han som visstnok var utro begynte med ren drittslenging til hun som hadde skrevet det. Bl.a. "glad du ikke har noe mer med xxx å gjøre, likte deg aldri uansett", etterfulgt av de styggeste gloser du kan tenke deg. Og dette var altså godt voksne mennesker ut i fra profilbildene å dømme. Tror det var over 100 kommetarer til slutt, jeg! :omg:

Et par dager senere legger dama ut et bilde av de to i badekaret (tildekket med skum) med champis og jordbær, stearinlys og det hele, med teksten "glem det jeg skrev tidligere, det var ikke sant. Jeg elsker deg xxx, oss to for alltid puzen <3333" og så videre.

Og så til slutt faren til en god kompis av meg som (tydeligvis) er hypokonder.

"Har fått en rød prikk på armen, hmm, hva kan det være, tro? Er litt bekymret!!!" Han oppdager jo noe nytt hver uke, men de to verste må være:

"Huff, blødde ganske kraftig neseblod i sted, det var ganske mørkt, nesten svart, men ikke helt det heller, kanskje litt mer burgunderaktig. Var en hel masse klumper der også. Er dette normalt??" Og, som om det ikke var detaljert nok, så la han ved et bilde!! Brekte meg, jeg! :kvalm:

" Ja, da havnet man på legevakta, da. Har hatt smerter der nede i snart to uker, og det har bare blitt verre og verre. Nå har jeg så vondt at jeg klarer nesten ikke å gå, og testiklene er på størrelse med to tennisballer" og en lang avhandling videre..

(Har truffet sistnevnte på butikken et par ganger etter den neseblod-statusen, og jeg må bare innrømme at jeg automatisk tenker på det og blir litt småkvalm :sprettoy: )

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn som alltid legger ut like interessante statuser... Denne kom nettopp frem i newsfeeden min:

"Da var jeg hjemme igjen etter en knallbra tur til Gran Canaria med en knallbra gjeng!:-) Eneste som legger en liten demper på hjemkomstgleden er at Pussi og Knerten har vært så greie å legge fra seg velkomstpakker i alle hjørnene i 2.etg slik at leiligheten min minner mer om et offentlig toalett et sted langt inn i Øst-Europa enn en leilighet i Bykle kommune. Får vel bare finne frem vaskestav, bøtte, salmiakk og resten av arsenalet mitt med sterke, og dels helseskadelige rengjøringsmidler å sette igang å skrubbe. Ellers er jo alltids litt velplassert avispapir dynket i bensin og en fyrstikeske et rimelig godt alternativ. Bare synd det også medfører at jeg blir hjemløs, og ender med å måtte bo under en busk hos naboen nå i disse høsttider. Nei, får vel bare tre på meg gummihansker, tresko og godt humør å vaske som jeg aldri har vasket før, så blir det vel jul i år også! "

Pussi og Knerten er kattene til denne personen...

Anonymous poster hash: f7697...13a

Du får kommentere for den personen at salmiakk bare fører til mer pissing og driting i hjørnene. :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen jeg også..

"da var man tilbake fra butikken, da :-) Litt kaldt, regnet da jeg hadde kommet halvveis, så føler meg som en bløt hund nå, hehe!"

"næh, må vel ha seg ned på kjøkkenet da, og prøve å lage noe godt til middag, tror det blir løvstek og pommfri i dag, gitt"

Nå er jeg litt dømmende.... men men. Jeg føler meg ikke akkurat spesielt overrasket over at denne personen skulle spise løvstek og pommes frites til middag, for jeg føler at slike mennesker som skriver slike statuser ganske ofte koser seg med mat som løvstek og pommes frites :gjeiper:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen jeg også..

En annen pleier å legge ut hele forholdet og dets nedturer på nettet;

"Åherreguuud xxx, enn at du kyssa xxxx på festen på lørdagen, da!!! Gratulerer med å ha ødelagt livet mitt og knust hjertet mitt, veit ikke hva jeg gjør nå... Så utrolig glad for at jeg ikke tatoverte navnet ditt, for du er bare en drittsekk og en løgner!!!!"

Hvorpå hele slekta til han som visstnok var utro begynte med ren drittslenging til hun som hadde skrevet det. Bl.a. "glad du ikke har noe mer med xxx å gjøre, likte deg aldri uansett", etterfulgt av de styggeste gloser du kan tenke deg. Og dette var altså godt voksne mennesker ut i fra profilbildene å dømme. Tror det var over 100 kommetarer til slutt, jeg! :omg:

Et par dager senere legger dama ut et bilde av de to i badekaret (tildekket med skum) med champis og jordbær, stearinlys og det hele, med teksten "glem det jeg skrev tidligere, det var ikke sant. Jeg elsker deg xxx, oss to for alltid puzen <3333" og så videre.

Og så til slutt faren til en god kompis av meg som (tydeligvis) er hypokonder.

"Har fått en rød prikk på armen, hmm, hva kan det være, tro? Er litt bekymret!!!" Han oppdager jo noe nytt hver uke, men de to verste må være:

"Huff, blødde ganske kraftig neseblod i sted, det var ganske mørkt, nesten svart, men ikke helt det heller, kanskje litt mer burgunderaktig. Var en hel masse klumper der også. Er dette normalt??" Og, som om det ikke var detaljert nok, så la han ved et bilde!! Brekte meg, jeg! :kvalm:

" Ja, da havnet man på legevakta, da. Har hatt smerter der nede i snart to uker, og det har bare blitt verre og verre. Nå har jeg så vondt at jeg klarer nesten ikke å gå, og testiklene er på størrelse med to tennisballer" og en lang avhandling videre..

(Har truffet sistnevnte på butikken et par ganger etter den neseblod-statusen, og jeg må bare innrømme at jeg automatisk tenker på det og blir litt småkvalm :sprettoy: )

:hakeslepp::hoho:

Fantastisk, man blir både fascinert og frastøtt av sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, en sånn en har jeg også! Bare at han driver og legger ut bilder av alskens rariteter han finner på kroppen sin. Han har faktisk delt dem opp i album! Det beste tror jeg må være "føflekk kreft?" hvor han legger ut bilde av hver jævla føflekk han har og spekulerer i om disse er kreftfarlige. Han legger dem ut på diverse legesider også, og det siste er at han ble venn med en ekte lege som han nå spammer veggen til med bilder av klumper på huden sin!!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenk om man hadde tatt kontakt og fått til svar "ikke deg da"... Det tror jeg kanskje ville vært det mest nedverdigende scenarioet jeg noensinne har sett for meg!

HAHAHAHAHHA nå fikk jeg dagens lættis whohooo :D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nettopp har mora til niesa mi lagt ut et bilde av de 3 søskenbarna som leker i badekaret. Selvfølgelig nakne. Man ser bare naken hud, men jeg synes likevel ikke dette er greit.

Hvordan kan man si ifra?!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nettopp har mora til niesa mi lagt ut et bilde av de 3 søskenbarna som leker i badekaret. Selvfølgelig nakne. Man ser bare naken hud, men jeg synes likevel ikke dette er greit.

Hvordan kan man si ifra?!

Ei jeg kjenner la ut bilde av 7år gamle sønnen sin naken, så jeg raporterte bilde til facebook. bilde var profilbilde hennens, så fikk jeg melding om hvor trist det var at hun ikke kunne ha sommerminner i fred, så svarte jeg bare "ha sommerminnene dine du, men ikke tissen til sønnen din trøkt ut på facebook"

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kamerat som spamma veggen med negativt om innvandrere, måtte slette han , når det kom 10 nyhets artikler, om invandring:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...