Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette møtte meg mens jeg drakk morgenkaffen min i dag:

"Du veit du snart skal kalve når du har hemorroider så digre at du vurderer å ta bilde og legge ut på facebook!"

Jeg kunne ikke dy meg, så jeg kommenterte "HAVE MERCY!!" hvorpå kjerringa blokkerte meg... :trist:

Anonymous poster hash: b8afe...eeb
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Riskjeks

"Du veit du snart skal kalve når du har hemorroider så digre at du vurderer å ta bilde og legge ut på facebook!"

Jeg kunne ikke dy meg, så jeg kommenterte "HAVE MERCY!!" hvorpå kjerringa blokkerte meg... :trist:

:hakeslepp:

:spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, om man er så hårsår bør man være litt mer forsiktig med hva man velger å dele med verden :fnise:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som lever livet sitt på FB! En eks-kollega og mannen deler alt på FB - selv fødselsdetaljer og intern humor. De kommenterer seriøst alt den andre skriver. Har også en person som skriver masse til folk hun er sammen med der og da. Forleden uke var hun på hyttetur med ei venninne og skrev på egen status "Vbbbbb jeg digger å være på tur med deg." Og ja, venninna svarte like mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"En kjappe dusj å en kjappe barbering av leggene... Endte med 5 liter blod på gulvet.. Kjekt me ny høvel... Ekkelt med den langa remså me hud så gjekk av. LOVE dokk! Det va nasty! Straffå for å ha hastverk."

Kanskje ikke det verste, men det er virkelig ikke noe jeg trenger å vite!!

Ser tydelig at jeg ikke har så verst på min facebook, vet ikke om jeg syntes det er kjipt eller ei.. :P

Anonymous poster hash: edc8c...8b1
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 30-åring kommenterer på et bilde av sin 10 år yngre kjæreste (som nesten bestandig viser kløft på bilder). "nydelige kjærestn min :hjerte: those titts am i gonna taaaaste tomorrow :biggrin::kyss2: "

Anonymous poster hash: ac9ac...0bb
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En som la ut video fra da kjærsten frir. Det blir litt for privat for min del altså...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Note to self: Don't get pregnant.

Pelsbarn for the win!

Anonymous poster hash: c91ff...748

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en som for tiden driver å legger ut masse statuser om at barnevernet har tatt barna hans fra ham og hvor trist det er. Joda det er trist, men spar nå de stakkars barna fra å bli blottlagt slik på et offentlig nettsted.

I tillegg legger han all skyld på barnevernet og han har jo ikke gjort noe galt, noe vi så klart vet ikke stemmer. Helt forferdelig å lese disse statusene fra en godt voksen mann.

Anonymous poster hash: c2c38...448

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her spys og drites det i vinkel, og matlysten er på bånn.... Også presterer min kjære å lage seg bønner i tomatsaus! Mer kvalmende syn skal man jo lete lenge etter...!

Tipper det er noen som ikke fikk så lyst på fredagskosen etter den...

Anonymous poster hash: 2a3e1...9a6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som flere dager på rad klaget over løs avføring... Han er nå blokkert.

Anonymous poster hash: 28d50...113

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hvorfor ligger dama mi sitt undertøy på rommet ditt?"

En fyr til kompisen... Altså... IKKE TA SÅNT PÅ FACEBOOK DA HERREGUD!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble forøvrig blokkert selv da jeg skrev TMI under statusen til en tidligere kollega som la ut om ungenes omgangssjuke. "å nei, nå har ... diaré, skal det aldri slutte? Ikke nok med at .... (sønnen på 10 år!)har sittet på do i hele natt og bæsja ut senga si, bla, bla, bla... "

Anonymous poster hash: 28d50...113

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvorfor ligger dama mi sitt undertøy på rommet ditt?"

En fyr til kompisen... Altså... IKKE TA SÅNT PÅ FACEBOOK DA HERREGUD!

OMG?! Skrev han det på veggen til noen?! Har ikke denne personen fått med seg at man nå kan sende private meldinger på Facebook?

For en oppmerksomhetssyk dust...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag la kona til en kompis av meg ut et bilde av sønnen deres som dreiv med do-trening... Vi kunne ikke se lillemann, men likevel...

Om jeg får barn skal jeg ALDRI, ALDRI legge ut bilder av dem på do!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag la kona til en kompis av meg ut et bilde av sønnen deres som dreiv med do-trening... Vi kunne ikke se lillemann, men likevel...

Om jeg får barn skal jeg ALDRI, ALDRI legge ut bilder av dem på do!

Sånne bilder har jeg og sett. Ikke så lenge siden sist, men husker ikke om barnet var gutt eller jente. Men bilde av nakent barn sittende på do har INGENTING på internett å gjøre :kjefte:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Det minner meg på ei jeg har som har lagt ut masse sommerbilder av en naken nesten 4 år gammel gutt. Veldig koselig med bade og strandbilder fra sommeren, men det er vel ikke så vanskelig å la være å bruke de hvor barnet er nakent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har voksne unger, er det vanlig at du legger ut karakterene deres på fb?

Leste i en avis hva du ikke bør legge ut. Mye blir oppfattet som skryt. Eks sutring over det varme været på Bali..

Så to oppdateringer i sommer. En gikk på karakterene til en voksen unge,hvor flink ungen er osv...

I helgen så jeg en annen oppdatering. En voksen "unge" har flyttet hjemmefra. Har leid seg en leilighet i det "beste " strøket, så legger forelder ut navnet på naboene. Masse naboer som er kjendiser. tydeligvis noe stort for forelder, men jeg stusset voldsomt over denne oppdateringen

Anonymous poster hash: 20870...2dc
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...