Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er fryktelig mange som legger ut nærbilde av seg selv rennende av svette (æsj!) etter trening for å vise hvor hardt de har trent, eller hvis de har skadet fingeren sin med dypt kutt. For ikke lenge siden var det noen som hadde revet av et svært hudflak og la det så klart på bordet og tok bilde av det.

Kanskje jeg skal begynne å legge ut nærbilde av streptokokkhalsen min og brukte bind.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Det kan vel ikke være sant?

Kanskje han visste at hun var gravid, men at hun ikke ga ham beskjed når hun fødte? Slik at han ble litt sånn "HVA FAEN er ungen allerede født!?"

:vetikke:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jente på min jeg har på facebook liker godt å ta fine bilder av seg selv. Vell.. her om dagen blødde hun neseblod og bestemte seg for å ta ett "sexy bilde" med neseblod rennende nedover leppene og haka.. det var digg før frokosten det :kvalm:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Å herregud nå skrev hun igjen. (Hun som var kry over at barnet hennes hadde gått uten bleie, og kun hatt ett par uhell med drit).

"Alt er klart, melka på plass, hode er festet, slimproppen er godt. Nå er det bare å vente til prinsen kommer. 28 dager igjen:D"

Makan til utbrodering!

Endret av LonelyAngel
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

"Alt er klart, melka på plass, hode er festet, slimproppen er godt. Nå er det bare å vente til prinsen kommer. 28 dager igjen:D"

Er det virkelig nødvendig å dele med alle at slimproppen er gått? :fnise:

øh, slimproppen? :glare::spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alt er klart, melka på plass, hode er festet, slimproppen er godt. Nå er det bare å vente til prinsen kommer. 28 dager igjen:D" Er det virkelig nødvendig å dele med alle at slimproppen er gått? :fnise:

Å herregud nå skrev hun igjen. (Hun som var kry over at barnet hennes hadde gått uten bleie, og kun hatt ett par uhell med drit).

Makan til utbrodering!

Det er ordrett samme statusen, til og med skrivefeilen :hoho:

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Er det virkelig nødvendig å dele med alle at slimproppen er gått? :fnise:

HAHAHA jeg så ikke at du også hadde postet det! Så syyykt morsomt at vi har henne som felles venn. Liten verden :fnise::laugh:

Endret av LonelyAngel
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på facebook som ble sammen med en i slutten av juni, og det har vært love love love mange ganger pr dag med hjerter, nuss, bilder osv....

flytte sammen skulle de også nå, og jeg tenkte at det her går snart galt og ga de max to mnd.

i dag var det slutt. ikke var de venner mer heller så jeg :fnise:

Anonymous poster hash: d40b8...65f
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

HAHAHA jeg så ikke at du også hadde postet det! Så syyykt morsomt at vi har henne som felles venn. Liten verden :fnise::laugh:

:fnise: Kunne bare ikke dy meg fra å dele den her når jeg så den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt sjokkert da jeg så "X.X changed her relationshipstatus to it's complicated" i dag. Damen er høygravid og har egentlig hatt en perfekt tilværelse med kjæææærsten sin på facebook hele tiden.

Synes jo skikkelig synd på dama (selv om jeg ikke kjenner henne lenger), hun er vel helt i sjokk/ubalanse og trenger sympati. Men jeg hadde vel heller sendt sms'er til mine nærmeste venner tror jeg..

Anonymous poster hash: 95048...3d9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Åååååiiiiiii... Det va jævlig teit at ..... jobbe te 24-01 eller 02, å så har æ tante Rød på besøk. Hahahhaha =0)"

Hun hadde lagt ut link til at det er den store orgasmedagen.

Off....

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På valentines day skrev en jente noe ala dette:

Helt greit dag, men liker beef and blow job day bedre;)

Så oppdaterte hun på B and BJ day om at denne dagen skulle de kose seg

:O

Anonymous poster hash: 7b7d1...262
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slimproppen går jo ofte før man føder. Er ikke alle som oppdager at den går heller da og det er ikke det beste tegnet på at fødsel er i gang. Er kanskje ikke noe man nødvendigvis måååå dele med alle heller da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Godt å få sove litt etter en lang kveld med masse kos" + bilde av begge i sengen, hvor man kunne se stringtrusen på gulvet ved siden av og kondompakningen på nattbordet..

Vet ikke helt hva jeg skal si om slikt..blir for mye for meg!

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Godt å få sove litt etter en lang kveld med masse kos" + bilde av begge i sengen, hvor man kunne se stringtrusen på gulvet ved siden av og kondompakningen på nattbordet..

Vet ikke helt hva jeg skal si om slikt..blir for mye for meg!

Hvor gammle er de? 16?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...