Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bestemora til en jeg kjenner på veggen hennes: "Gratulerer med den lille!"

Kjæresten hennes: "...HVA FAEN?"

*dø*

Anonymous poster hash: 0585a...89b

:klo:

mulig jeg er teit, men denne forstod jeg ikke...

Anonymous poster hash: 517ab...db3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klo:

mulig jeg er teit, men denne forstod jeg ikke...

At kjæresten ikke visste at hun hadde fått unge! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kjæresten ikke visste at hun hadde fått unge! :fnise:

Eller at hun var gravid? Kjæreste burde vel fått med seg hvis hun hadde fått ungen ut alt :vetikke:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller at hun var gravid? Kjæreste burde vel fått med seg hvis hun hadde fått ungen ut alt :vetikke:

Ja det hørtes jo merkelig ut at kjæresten hverken visste at hun var gravid eller hadde fått en unge? Avstandsforhold? :klo:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Dette er ikke min fb-venn da, men en venn av en venn. Tydeligvis åpen profil. Dama kaller seg for sitt eget navn + kjærestens navn med "etternavnet" Blirsnartgift.... Altså noe alá "Kari Hansen og Ola Jensen Blirsnartgift" :hoho: Og veggene til begge er nedspammet av "elsker deg jenta mi/gutten min"-statuser og pinlige "visdomsord" om kjærlighet. Greit å glede seg til man skal gifte seg altså, men dette ble vel litt for mye av det gode...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd at noen har lagt ut bilder av ferske operasjonssår, sting etc. Det synes jeg er too much...[/quote

Her om dagen kunne jeg beundre bildet av en knust tå...

Anonymous poster hash: 6177b...e9f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har opplevd at noen har lagt ut bilder av ferske operasjonssår, sting etc. Det synes jeg er too much...

Her om dagen kunne jeg beundre bildet av en knust tå...grøsse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige påske hadde mamma satt fram denne skåla i gangen som var formet som en høne. Når pappa kom hjem pleide han alltid å legge nøklene og lommeboka sin i denne skåla.

Jeg går senere innpå facebook og ser at mamma har lagt et bilde av denne skåla og skriver attil: "Gubben legger sakene sine i høna mi, hehe"

åherregud, håper ikke det var ment slik jeg tror det var... :overrasket:

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige påske hadde mamma satt fram denne skåla i gangen som var formet som en høne. Når pappa kom hjem pleide han alltid å legge nøklene og lommeboka sin i denne skåla.

Jeg går senere innpå facebook og ser at mamma har lagt et bilde av denne skåla og skriver attil: "Gubben legger sakene sine i høna mi, hehe"

...og jeg skrev en gang noe slikt som "Har det gøy med musa til kona" og refererte til den som går på batteri og får ting til å lystre på datamaskina :flau::fnise:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det ;)

Anonymous poster hash: 2b23e...2a3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå for tiden er det mange bæsje-oppdateringer fra folk... Greit at folk er syke og vil klage litt, men det er litt for mye informasjon når de går inn på diaré og spy. Har ikke så stort behov for å vite hvem i familien som fikk magesjau når. :riste:

Jeg leste en status for et par år siden somvar omtrent slik:

"Vi har akkurat kommet hjem fra Bæsjelona. Var en dritfin tur!"

Tydeligvis omganssyke ute og gikk. Men den var jo mest morsom :)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hørtes jo merkelig ut at kjæresten hverken visste at hun var gravid eller hadde fått en unge? Avstandsforhold? :klo:

Avstandsforhold ;)

Nå har det samme paret begynt å krangle om navnet til babyen. De ble enige om Markus, men så har visst dama puttet på Chrisander eller noe i den dur uten å si det til faren.

Dama: "Nå har jeg lagt lille Markus Chrisander <3<3"

Fyren: "Markus hvafforno!!!?"

Dama: "Oiii, glemte helt å fortelle deg <3"

Fyren: "Du kødder nå?"

Og sånn går nu dagan...

Moral: Bruk kondom!

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avstandsforhold ;)

Nå har det samme paret begynt å krangle om navnet til babyen. De ble enige om Markus, men så har visst dama puttet på Chrisander eller noe i den dur uten å si det til faren.

Og sånn går nu dagan...

Hahaha, verste er at jeg merker jeg blir frustrert på fyrens vegne.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avstandsforhold ;)

Og sånn går nu dagan...

Hahaha, verste er at jeg merker jeg blir frustrert på fyrens vegne.

Dette har jeg vanskelig for å tro på. Du skal være rimelig tett i nøtta for å unngå å oppdage at dama di er gravid, om man bor i aldri så forskjellige land. Man snakker jo tross alt sammen. Har ingen tro på at denne dama ikke har nevnt på Facebook en eneste gang at hun er gravid, eller at det aldri har kommet opp i en samtale mellom dem. Det er liksom ikke en sånn ting man glemmer å nevne i ni måneder...

Dessuten må jo fyren være rimelig tafatt for å klare å ta så ekstremt lite ansvar. Jeg synes Chrisander er et uten like idiotisk navn, men når han involverer seg så til de grader lite, må jo moren få lov til å kalle ungen hva hun vil.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg vanskelig for å tro på. Du skal være rimelig tett i nøtta for å unngå å oppdage at dama di er gravid, om man bor i aldri så forskjellige land. Man snakker jo tross alt sammen. Har ingen tro på at denne dama ikke har nevnt på Facebook en eneste gang at hun er gravid, eller at det aldri har kommet opp i en samtale mellom dem. Det er liksom ikke en sånn ting man glemmer å nevne i ni måneder...

Merkeligere ting har skjedd i virkeligheten, så who knows.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cevita

Kanskje ikke helt Oversharing, men man utleverer kanskje at man ikke er så fryktelig smart... :

Har ei på vennelista som tydeligvis spiller words in a pic. De siste to dagene har det kommet 20 Statuser med ulike leveler hvor hun ber om hjelp med to eller flere ord, og de fleste levelene er på rad også..

En eller to er vel greit, men jeg ville ikke hatt tjue Statuser på min side som viser noe jeg ikke får til.. Og det er jo ikke akkurat så fryktelig interessant heller..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Funky Punk

Hehe, hadde også ei på min venneliste som ba om hjelp til hvert eneste bilde.

Også toppet hun det hele med å fortelle at hun nå hadde fått til alle bildene og var så stolt

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Dessuten må jo fyren være rimelig tafatt for å klare å ta så ekstremt lite ansvar. Jeg synes Chrisander er et uten like idiotisk navn, men når han involverer seg så til de grader lite, må jo moren få lov til å kalle ungen hva hun vil.

Enig. Det kan vel ikke være sant?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

"Alt er klart, melka på plass, hode er festet, slimproppen er godt. Nå er det bare å vente til prinsen kommer. 28 dager igjen:D"

Er det virkelig nødvendig å dele med alle at slimproppen er gått? :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alt er klart, melka på plass, hode er festet, slimproppen er godt. Nå er det bare å vente til prinsen kommer. 28 dager igjen:D"

Er det virkelig nødvendig å dele med alle at slimproppen er gått? :fnise:

Ekstra kleint med skrivefeilen hennes.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...