Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om dette er oversharing er jeg litt usikker på, men jeg ble rent sjokkert over en FB-venns dårlige manerer i går.

Hun la ut et bilde av datteren som holder en drøss penger, med teksten "en glad og rik konfirmant".

Skjønner godt hvorfor hun konfirmerte seg ja. :roll:

Anonym poster: da6167c60dabecb5f734c2d0d10ea5d8

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om dette er oversharing er jeg litt usikker på, men jeg ble rent sjokkert over en FB-venns dårlige manerer i går.

Hun la ut et bilde av datteren som holder en drøss penger, med teksten "en glad og rik konfirmant".

Hun er ikke alene.... I løpet av mai måned har det vært opptil flere bilder på feeden min fra diverse konfirmasjoner, OG gavebort.

Det ene bildet viste en pen bunke med konvolutter, der tanten til konfirmanten hadde skrevet "Nå får du sikkert kjøpt deg både pc, kamera og shoppetur til London"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om dette faller inn i denne kategorien.. Men når foreldre legger ut bilder av barnet sitt splitter naken, for hele facebook. Makan til eksponering. :cry:

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke til å legge skjul på at pengene, og forsåvidt resten av gavene, er en store gleden ved å konfirmere seg. Svært få er personlig kristen som niendeklassing. Så det bildet var ikke så ille vil jeg si.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke til å legge skjul på at pengene, og forsåvidt resten av gavene, er en store gleden ved å konfirmere seg. Svært få er personlig kristen som niendeklassing. Så det bildet var ikke så ille vil jeg si.

Men jeg synes fortsatt slikt er ufint.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel. Jeg er enig i det at mange konfirmerer seg for pengene, men personlig kristne 15-åringen finnes det en drøss av.

Anonym poster: 9644bfcb7768f3969d19a3b87ac39530

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nuvel. Jeg er enig i det at mange konfirmerer seg for pengene, men personlig kristne 15-åringen finnes det en drøss av.

Anonym poster: 9644bfcb7768f3969d19a3b87ac39530

Ja, feilformulerte meg der. *Mindretallet personlig kristne som niendeklassing. Da tenker jeg ikke på Bibelbeltet, men iallfall her jeg bor - kanskje hele Norge.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, feilformulerte meg der. *Mindretallet personlig kristne som niendeklassing. Da tenker jeg ikke på Bibelbeltet, men iallfall her jeg bor - kanskje hele Norge.

Kristne ungdommer er ikke bare i bibelbeltet, men over hele Norge.

Vi bor i Trondheim, veldig bra kristent miljø her!

Anonym poster: cbd276750ee73357e6884da579bf8103

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristne ungdommer er ikke bare i bibelbeltet, men over hele Norge.

Vi bor i Trondheim, veldig bra kristent miljø her!

Anonym poster: cbd276750ee73357e6884da579bf8103

Jeg vet da det, men det er det stedet jeg vet om hvor det er mange og store kristne miljøer.

Vi har et kristent miljø her i Tromsø også! :) Men det er lite, kontra alle konfirmantene hvert år.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne bilder med konfirmasjonspenger er jeg enig i at er ufine, uansett hvor mange som legger dem ut.

Forøvrig: "glede meg nokke sinnsjukt te han ivar komme hem! ska bli godt me pulings no, SORRY TMI men itte tre måna me femten ødlagte vibratora står kje verda te påske!"

Hvorpå Ivar-mannen kommenterer: "nei fy sånt ska kje på fb vettu ! fortjene dask på rompa gjer du"

Hvor er selvrespekten til folk!?

Anonym poster: 0585ad0833f0338c28ead484e29cf89b

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne bilder med konfirmasjonspenger er jeg enig i at er ufine, uansett hvor mange som legger dem ut.

Forøvrig: "glede meg nokke sinnsjukt te han ivar komme hem! ska bli godt me pulings no, SORRY TMI men itte tre måna me femten ødlagte vibratora står kje verda te påske!"

Hvorpå Ivar-mannen kommenterer: "nei fy sånt ska kje på fb vettu ! fortjene dask på rompa gjer du"

Femten ødelagte vibratorer på tre måneder? Mon tro om hun vet at de fleste vibratorer har mulighet for batteribytte :fnise:

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kvalm:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Femten ødelagte vibratorer på tre måneder? Mon tro om hun vet at de fleste vibratorer har mulighet for batteribytte :fnise:

I en av jernvarebutikkene jeg jobbet i bestemte plutselig en av eierne seg for at vi skulle selge et lite parti dildoer. To stykker som jobbet i en annen butikk spleiset på en dildontil en tredjemann som var homofil. To dager senere kom vedkommende mottager tilbake og reklamerte på den da den hadde brukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle Gunnes

Ler meg fillete av denne tråden. Utrolig hva folk får seg til å si (hvordan i helsike klarer man å ødelegge så mange dildoer på tre måneder?? Og at på til klare å skryte av det??)

Disse leggene er jeg glad jeg slapp å se :o

etter 1 time og 30 min er leggene frie fra hår..... auuu.....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en av jernvarebutikkene jeg jobbet i bestemte plutselig en av eierne seg for at vi skulle selge et lite parti dildoer. To stykker som jobbet i en annen butikk spleiset på en dildontil en tredjemann som var homofil. To dager senere kom vedkommende mottager tilbake og reklamerte på den da den hadde brukket.

At en dildo kan bli ødelagt etter et par dager har jeg ingen problemer med å forestille meg. Men femten stk på tolv uker blir i meste laget :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo, også ei som hadde halsbetennelse, og hadde ekstrem slimproduksjon. OK, hun var redd, forstår den, eller var det oppmerksomhetssyk kanskje.

I alle fall, hun la like greit ut et bilde av herligheten etter at hun hadde snytt seg, med teksten:

"Er det noen som vet om det er normalt at det ser ut sånn??"

Men det verste var kanskje alle de seriøse svarene hun fikk, diskusjonen gikk over et par sider.

Noen ganger skjønner jeg de som mister troen på menneskeheten.

(mistet nesten litt troen på meg selv som gadd å bla det igjennom, når jeg tenker meg om :P )

Endret av Flair
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, også ei som hadde halsbetennelse, og hadde ekstrem slimproduksjon. OK, hun var redd, forstår den, eller var det oppmerksomhetssyk kanskje.

I alle fall, hun la like greit ut et bilde av herligheten etter at hun hadde snytt seg, med teksten:

Men det verste var kanskje alle de seriøse svarene hun fikk, diskusjonen gikk over et par sider.

(mistet nesten litt troen på meg selv som gadd å bla det igjennom, når jeg tenker meg om :P )

Å Herregud! :sjokkert:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjuk :spy:

Jeg som brekker meg av spytteklaser på bakken hadde dævva av det der.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...