Calypso Skrevet 22. mai 2013 #1681 Del Skrevet 22. mai 2013 Fordi de ser på Torsdag kveld fra Nydalen-driten og det er en av karakterene der som sier det hele tiden. Fant det ut da jeg så på Gullfisken på tv og denne karakteren dukka opp til vill jubel og latter hver gang hun sa noe om rødt i glasset og smilefjæs. Så da skjønte jeg endelig hva folk på Facebook dreiv på med. I see, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 22. mai 2013 #1682 Del Skrevet 22. mai 2013 Noe rødt i glasset, har da folk sagt leeenge før Torsdag kveld fra Nydalen kom til verden 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 22. mai 2013 #1683 Del Skrevet 22. mai 2013 Torsdag kveld fra Nydalen parodierer vel heller det AT folk pleier å skrive sånn på facebook? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 22. mai 2013 #1684 Del Skrevet 22. mai 2013 Ikke vet jeg, aldri sett på det, så jeg bare assosierte det med det når den figuren dukka opp på Gullfisken. Men det er klart jeg kan ta feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommee Skrevet 22. mai 2013 #1685 Del Skrevet 22. mai 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oreokake Skrevet 22. mai 2013 #1686 Del Skrevet 22. mai 2013 Haha. Den karakteren er basert på en blogger, faktisk. Anette-Marie elns. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celebi Skrevet 23. mai 2013 #1687 Del Skrevet 23. mai 2013 Så nettopp en video av 2 stk som hadde sex på toalettet på et utested. Det ble filmet av fyren i avlukket ved siden av. Det var ovenfra og ned og det virket ikke som de merket at de ble filmet. Uansett så må han ha visst hvem de var, for han la ut videoen på facebook og tagget begge to, så den dukker opp på newsfeeden deres. Den blir nok fjernet ganske snart, men ikke før mange av familie og venner får sett den. Hittil har den fått 92 likes og 43 delinger. Jeg håper du tuller. Hvis ikke, så håper jeg de to personene som ble filmet anmelder. Dette er helt klart straffbart. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. mai 2013 #1688 Del Skrevet 23. mai 2013 Haha. Den karakteren er basert på en blogger, faktisk. Anette-Marie elns. Har hørt det jeg og, men aldri skjønt hvorfor. Den bloggen er jo alt annet en smil og lykke og rødt i glasset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 23. mai 2013 #1689 Del Skrevet 23. mai 2013 Vi har samme venn på facebook Anonym poster: 3e276636555a178e0d9b23bd3f1fe098 Kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S4 Active Skrevet 23. mai 2013 #1690 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg håper du tuller. Hvis ikke, så håper jeg de to personene som ble filmet anmelder. Dette er helt klart straffbart. Tuller ikke, dessverre. Er ikke venn med noen av de involverte, men videoen dukket opp på newsfeeden min etter at en fra min venneliste hadde delt videoen. Den er forøvrig fjernet nå. Var inne på profilen til jenta (som var åpen) igår og da var det kommet ganske mange stygge kommentarer og idag har hun deaktivert profilen. Ganske forståelig. Så siden jeg ikke kjenner dem, så får jeg ikke vite hva de bestemmer seg for å gjøre. Men håper virkelig at de anmelder det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 23. mai 2013 #1691 Del Skrevet 23. mai 2013 Tuller ikke, dessverre. Er ikke venn med noen av de involverte, men videoen dukket opp på newsfeeden min etter at en fra min venneliste hadde delt videoen. Den er forøvrig fjernet nå. Var inne på profilen til jenta (som var åpen) igår og da var det kommet ganske mange stygge kommentarer og idag har hun deaktivert profilen. Ganske forståelig. Så siden jeg ikke kjenner dem, så får jeg ikke vite hva de bestemmer seg for å gjøre. Men håper virkelig at de anmelder det. Folk som deler sånt skulle skamme seg! Burde blitt anmeldt hele gjengen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattjenta Skrevet 24. mai 2013 #1692 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) "jeg gleder meg til å reiser til Damnark i sommerfeiren med emil i en uke i juli 9 til 16 det kommer blir kjempe koselig med beste gutten min jeg elsker deg over alt på denne jord jeg er så utrolig glad i deg du er verdens beste kjæresten min det er deg jeg vil ha du er bare min og du er kun min jeg kommer alltid til å være her for deg jeg kommer alldrig å forlate deg du kan si sannheten hele tiden til meg vi skal alltid holde sammen hele livet jeg er kjempe lykkelig sammen med deg jeg er kjempe heldig som har deg du er så nydelig kjæresten min du er en kjempe skjønn og søt gutt du kan være ærlig mot meg" Bruk punktum for god sake.. Endret 24. mai 2013 av Nattjenta 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #1693 Del Skrevet 26. mai 2013 "jeg gleder meg til å reiser til Damnark i sommerfeiren med emil i en uke i juli 9 til 16 det kommer blir kjempe koselig med beste gutten min jeg elsker deg over alt på denne jord jeg er så utrolig glad i deg du er verdens beste kjæresten min det er deg jeg vil ha du er bare min og du er kun min jeg kommer alltid til å være her for deg jeg kommer alldrig å forlate deg du kan si sannheten hele tiden til meg vi skal alltid holde sammen hele livet jeg er kjempe lykkelig sammen med deg jeg er kjempe heldig som har deg du er så nydelig kjæresten min du er en kjempe skjønn og søt gutt du kan være ærlig mot meg" Bruk punktum for god sake.. Det ser ut som hun har Downs! Anonym poster: 916c57f1ba8c4a1d8ad53c0b713a85bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 26. mai 2013 #1694 Del Skrevet 26. mai 2013 Det ser ut som hun har Downs! Anonym poster: 916c57f1ba8c4a1d8ad53c0b713a85bc Hva i alle dager har Downs med manglende tegnsetting å gjøre? 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. mai 2013 #1695 Del Skrevet 26. mai 2013 jeg har et par venner som absolutt må fortelle slikt som at "da drar jeg til byen, du får tak i meg på telefonen om du vil ha tak i meg", x antall ganger for uken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 Populært innlegg #1696 Del Skrevet 26. mai 2013 Har ei ekte masekråke på facebook. Hun er nøyaktig like irriterende i virkeligheten som hun gir uttrykk for, så sånn sett er det vel fair. 17:32 nuuuuu har jeg plukket blomsteeeeeer!!!!!!!!!!! endelig SOMMEEEEEEEER! 17:39 finner ikke blomstrene jeg plukket åååååh nå er det sikkert eddiskoppiser i HEEEEELE huseeeeeeet!!!!! 17:45 ahhhhh fant blomstene! hihihihihihihihihi den som leter skal finne <3 17:58 så var det å pynte seg fiiiiiin til dagens mannejakt ihih!!! skal bli kjøtt på denne jenta hohohohihihi 18:43 feeeeest!!!!!!!! [masse folk tagget og innsjekka på en bar] 21:15 drar tiiiiiidlig omgomg exciiiited!!!!!!!! MANN på denne fjolleberta iiiih <3 03:09 har funnet mitt liiiiivs kjærlighet!!!! åguuuud forelskaaaaa!!! guttebassen sover nå tnååååweeeh så søøøøøøt iiihihihihiahahhaahohohohoho <3 07:40 tidlig opp og hopp med guttebassen iihhhehehho panniskakiser til froooookost!!!!!!!! 08:31 menn er faen ikke til å stole på åååh fuuuuck yooou lurt opp i stry IGJEN åååååweeeeeh jeg hater menn skal bli lesbisk!!!!!!! Anonym poster: 0585ad0833f0338c28ead484e29cf89b 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. mai 2013 #1697 Del Skrevet 26. mai 2013 Hva jeg skulle gitt for å ha en sånn på newsfeeden!! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whimsical Skrevet 26. mai 2013 #1698 Del Skrevet 26. mai 2013 Mine venner er ganske tamme, men venninna mi hadde ei kjerring på facebook som postet følgende status "Det er forskjell på hva tamponger av forskjellig merke tåler, se bare her!!" Og der var det faen meg bilde av to brukte tamponger, for å liksom vise at den ene tålte mer enn den andre. Eller vise at dama var fullstendig nutcase, ble i allefall sletta på flekken, etter at venninna mi var ferdig med å spy. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 27. mai 2013 #1699 Del Skrevet 27. mai 2013 Har ei ekte masekråke på facebook. Hun er nøyaktig like irriterende i virkeligheten som hun gir uttrykk for, så sånn sett er det vel fair. 17:32 nuuuuu har jeg plukket blomsteeeeeer!!!!!!!!!!! endelig SOMMEEEEEEEER! 17:39 finner ikke blomstrene jeg plukket åååååh nå er det sikkert eddiskoppiser i HEEEEELE huseeeeeeet!!!!! 17:45 ahhhhh fant blomstene! hihihihihihihihihi den som leter skal finne <3 17:58 så var det å pynte seg fiiiiiin til dagens mannejakt ihih!!! skal bli kjøtt på denne jenta hohohohihihi 18:43 feeeeest!!!!!!!! [masse folk tagget og innsjekka på en bar] 21:15 drar tiiiiiidlig omgomg exciiiited!!!!!!!! MANN på denne fjolleberta iiiih <3 03:09 har funnet mitt liiiiivs kjærlighet!!!! åguuuud forelskaaaaa!!! guttebassen sover nå tnååååweeeh så søøøøøøt iiihihihihiahahhaahohohohoho <3 07:40 tidlig opp og hopp med guttebassen iihhhehehho panniskakiser til froooookost!!!!!!!! 08:31 menn er faen ikke til å stole på åååh fuuuuck yooou lurt opp i stry IGJEN åååååweeeeeh jeg hater menn skal bli lesbisk!!!!!!! Anonym poster: 0585ad0833f0338c28ead484e29cf89b Gjett om han fyren ble livredd når han våkna opp 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 27. mai 2013 #1700 Del Skrevet 27. mai 2013 Gud så kjedelige venner jeg har... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå