Calypso Skrevet 8. mai 2013 #1601 Del Skrevet 8. mai 2013 Bekjent av meg: "Da var kjole og hårpynt i boks!!!! Ser ut til at jeg får drømmebryllupet mitt :-)" Hvorav kjæresten kommenterer: "Hæ?" Anonym poster: 7f190bf45f146d6e4cdb4aa343172ae3 Hahaha! (Betyr forresten dette at hun har flere kjærester eller at hun liker å planlegge ting i god tid?) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 8. mai 2013 #1602 Del Skrevet 8. mai 2013 Oj, oj, oj...ikke bra. "Løp mann,-LØP!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. mai 2013 #1603 Del Skrevet 9. mai 2013 Har ei som med jevne mellomrom skriver "har du lyst til å fortsette å være på vennelista mi, så skriv en kommentar, hvis ikke er det på hue og ræva ut". Som oftest er det bare typen, mora og ei venninne som kommenterer. Hun har enda det samme antall venner på Fb.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 9. mai 2013 #1604 Del Skrevet 9. mai 2013 Bekjent av meg: "Da var kjole og hårpynt i boks!!!! Ser ut til at jeg får drømmebryllupet mitt :-)" Hvorav kjæresten kommenterer: "Hæ?" Anonym poster: 7f190bf45f146d6e4cdb4aa343172ae3 Jeg kjenner for øvrig et par som fint kunne lagt ut dette som en spøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommee Skrevet 9. mai 2013 #1605 Del Skrevet 9. mai 2013 Mulig jeg er skrekkelig gammeldags, men sorg synes jeg også er en veldig personlig greie som ikke hører hjemme på fjaseboka. Så enig, så enig. En barndomsvenn mistet faren sin for ikke lenge siden. Virker som om det er konkurranse blant enkelte om å vise mest medfølelse. Jeg kondolerte i en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline55 Skrevet 9. mai 2013 #1606 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) . Endret 9. november 2013 av Caroline55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #1607 Del Skrevet 9. mai 2013 Oj, oj, oj...ikke bra. "Løp mann,-LØP!" Hahaha, var en som kommenterte: "Er dette en spøk? Hvis ikke: Run, Forrest, run!" Dama klikka og sletta hele statusen Anonym poster: 7f190bf45f146d6e4cdb4aa343172ae3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oreokake Skrevet 9. mai 2013 #1608 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg vet ikke om det kan kalles oversharing egentlig, men ei gammel venninne av meg (les: har ikke snakket med henne på sikkert 9-10 år) la ut ultralydsbilde av sin nye spire på veggen min. Det er koselig at hun er gravid og alt, men hvorfor veggen min? Kunne hun ikke ha lagt den på sin egen? Haha, åååh, det er faktisk noe av det verste jeg vet. Jeg har ganske ordentlige FB-venner, men jeg har ei nær venninne som legger ut masse skit på MIN vegg. Jeg føler meg jo slem når jeg sletter det Min mor presterte også å legge ut et bilde på kjæresten min sin vegg, av oss, under en treningstur i utlandet. Kleint for hannes del, jeg gav han lov å slette det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 9. mai 2013 #1609 Del Skrevet 9. mai 2013 Haha, jeg synes også det er kleint dersom folk poster ting på min vegg. Har en kompis som er med i en kortfilm som han er SÅÅÅÅ stolt av og han har lagt den ut på sin egen men kun fått 2 liker (han er en sånn som pleier å få over 20). Grunnen til dette er at den filmen er så forferdelig dårlig, alt med den er dårlig...lyd, bilde, historie (jeg tenkte bare "wtf" gjennom hele filmen), hans prestasjon er så sykt klein å se på at jeg døde litt inni meg.. Da tenkte jeg "har du ikke noe bra å si så ikke si det i det hele tatt" så da gjorde jeg ikke det. Men NEIDA, da la han den ut på MIN vegg og da jeg ikke kommenterte innen dagen var omme sendte han meg den på pm og spurte om jeg hadde sett den. Klarte å lire utav meg at den var "interessant", "dramatisk" og "artsy". Jedda... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 9. mai 2013 #1610 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Har ei på facebook som kun skriver statuser om hvor fælt alt er, gjerne flere ganger daglig: "Jada.. Enda ikke kommet meg ut av senga og allikevel er dagen kjørt på ræva!" "NAV kan brenne!! :@ sure klærringer i overgangsalderen som ikke ha fått seg no på flere mnd skulle faen ikke hatt lov til å sitta å ta i mot tlf eller hjelpe folk i det heletat!" "Fint enn ska få sova! Forbanna dritt! Hue sku vært utstyrt med en "delete" knapp og en "go to sleep" Knapp.. Ville vært fint enkelte dager.." "Skuffelse på skuffelse... Jeg er så LEI!! Skjønner ikke at jeg aldri lærer å ikke stole på det som blir lova..til helvete med alt! Ikke kom til meg å lov meg noe igjen!!" And the list goes on... Endret 9. mai 2013 av Infinite 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 9. mai 2013 #1611 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg har en venninne som er skikkelig avhengig av facebook. Hun ble sur fordi jeg ikke hadde trykket like på noen bilder hun hadde lagt ut.. Eller de mange sttusoppdateringene hennes. Blir bare litt mye! Som f.eks: Deilig å sove lenge i dag! Både mor, datter, sønn og hund er uthvilt )))) Gleder meg til hyggelig selskap og god vin med en spesiell i kveld <3 Mmm tyrkiske menn <3 10 ganger bedre enn de norske! Dennee damen er godt over 40, og har 2 barn. Hun legger ut alt om hva hun gjør hele dagen, og visdomsord om singellivet og kjærlighet. For ikke å snakke om tyrkiske musikkvideoer fra youtube, og hundreogørten bilder! Litt underholdende da En annen jeg kjenner fra Sør-Amerika, mann på ca 30, oppdaterer profilbilde/coverbilde av seg selv flere ganger om dagen. Også legger han ut masse bilder av seg selv.. tror han er narsissist jeg. En gang la han ut et bilde av seg selv i bare trusa, der han lå og skræva på en plen.. Og han liker alle bildene sine. Spesielt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #1612 Del Skrevet 9. mai 2013 Vet ikke om det kan kalles oversharing. Men har en bekjent jeg irriterer meg over på fb.. Hun klager heeeele tiden! og hvis hun ikke klager, så skryter hun over sine matkunnskaper. Toppen av kransekaka, så spør hun om andre til hjelp matlaging, og noen prøver å hjelpe henne så kritiserer hun dem. Hun har fått sparken fra så og si alle jobbene hennes og lever nå under nav.. Lenge har hun klaget på at hun har lite peng og at alle må krysse fingrene for henne for å få verden til å gå rundt. Slike statuser har kommet de siste 3-4 ukene. Og nå skriver hun plutselig at hun har kjøpt seg tidlig bursdagsgave, en flunka ny mobil til 5K.. og så kommenterer en av vennene hennes at hun burde kanskje vurdere hva hun bruker pengene på siden hun har så dårlig råd.. Men det ender opp med en kjempe krangel og artig diskusjon å lese. Anonym poster: 5f2bdc7eaad58c0d9ceeb4da04fbd322 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 9. mai 2013 #1613 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg er så glad ingen av mine statuser har blitt nevnt her 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #1614 Del Skrevet 9. mai 2013 Vet ikke om det kan kalles oversharing. Men har en bekjent jeg irriterer meg over på fb.. Hun klager heeeele tiden! og hvis hun ikke klager, så skryter hun over sine matkunnskaper. Toppen av kransekaka, så spør hun om andre til hjelp matlaging, og noen prøver å hjelpe henne så kritiserer hun dem. Hun har fått sparken fra så og si alle jobbene hennes og lever nå under nav.. Lenge har hun klaget på at hun har lite peng og at alle må krysse fingrene for henne for å få verden til å gå rundt. Slike statuser har kommet de siste 3-4 ukene. Og nå skriver hun plutselig at hun har kjøpt seg tidlig bursdagsgave, en flunka ny mobil til 5K.. og så kommenterer en av vennene hennes at hun burde kanskje vurdere hva hun bruker pengene på siden hun har så dårlig råd.. Men det ender opp med en kjempe krangel og artig diskusjon å lese. Anonym poster: 5f2bdc7eaad58c0d9ceeb4da04fbd322 Den diskusjonen skulle jeg gjerne fått med meg! Anonym poster: 3fe333c56e3c00a748f6116ec8c3f859 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 9. mai 2013 #1615 Del Skrevet 9. mai 2013 JEG ELSKER ALLE VENNENE MINE SÅ SUPERDUPERMYE!!!!!!!!!!!! DERE ER DE BESTE I HELE VERDEN. JEG KAN IKKE LEVE UTEN DERE. SUSS OG KLEM! BLIR DRITFETT I HELGEN OG JEG KLARER IKKE SLÅ AV CAPS LOCK puh... Ja. det er faktisk en som skrev dette nå nettop 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. mai 2013 #1616 Del Skrevet 9. mai 2013 Haha, folk trenger jo ikke spørre om noe, de får jo tydeligvis informasjon servert på løpende bånd Hun kunne jo bare latt være å fortelle at hun skulle ha keisersnitt. Ingen har jo noe med det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #1617 Del Skrevet 9. mai 2013 Uff, jeg har som mange andre ei skikkelig "hjerte hjerte smilefjæs" facebook-venn. Det blir både så overdrevet Og særlig når det ikke stemmer med virkeligheten i det hele tatt F.eks; "Nå kan jeg endelig slappe av. leiligheten er vasket, sengetøy er byttet, og en maskin med klær er satt på!! Nå blir det alenekos i sofaen, før jeg tar kveld! Har hatt en suuuuper helg måtte uka som kommer bli like bra!" "fiiiine roser er kommet opp på bordet, stearinlysene er tent... det er rent og pent rundt meg.. Nå skal jeg slappe av og kose meg i mitt eget selskap!" "Har sovet utrooooolig godt inatt!!!! Nå blir det en litt for god frokost,også skal man planlegge dagen!!:D *happyface*" Ofte sendes også "god natt vennelista mii" osv ut om kveldene Anonym poster: 1b0577987c2ff64a5090392612fa4ed6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #1618 Del Skrevet 9. mai 2013 " Så sinnsykt deilig og komme tilbake til mannen, har armene hans, lukten hans og ikke minst pikken hans" " Heerlig og være hos mannen, her brukes dagene til og sole oss på stranda, spise og pule" Kom fra ei som er sammen med en som bor i Tyrkia... Djeez Anonym poster: 64c3f885a396f950e9f2b93df1f6de50 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 9. mai 2013 #1619 Del Skrevet 9. mai 2013 " Så sinnsykt deilig og komme tilbake til mannen, har armene hans, lukten hans og ikke minst pikken hans" " Heerlig og være hos mannen, her brukes dagene til og sole oss på stranda, spise og pule" Anonym poster: 64c3f885a396f950e9f2b93df1f6de50 Haha, i alle dager, lurer på hva som får sånne til å tro at folk vil vite sånt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 9. mai 2013 #1620 Del Skrevet 9. mai 2013 " Så sinnsykt deilig og komme tilbake til mannen, har armene hans, lukten hans og ikke minst pikken hans" " Heerlig og være hos mannen, her brukes dagene til og sole oss på stranda, spise og pule" Kom fra ei som er sammen med en som bor i Tyrkia... Djeez Anonym poster: 64c3f885a396f950e9f2b93df1f6de50 Hahah seriøst?! Forsåvidt ganske underholdende, men er ganske pinlig for henne da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå