Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet dere hva som er skikkelig slitsomt?

Facebookmennesker. De som legger ut alle disse syke statusene er etter min erfaring veldig engasjert i facebook, også i det virkelige livet.

Jeg har vært på middager og lignende (jobbsammenheng), hvor - og dettte gjelder spesielt damer, jeg har til gode å møte en facebookmann - ALT dreier seg om facebook.

"Vent jeg må ta bilde av dette for jeg skal legge det på facebook"

"Jeg så på facebook atte..."

"ÅH! Bare vent, jeg skal se på facebook om..."

Og slik går samtalen. Det er masse om mennesker jeg også vet, fordi de skrev det på facebook. Men for disse facebookmenneskene snurrer livet rundt facebook.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ms_kwang

FB mennesker er såååå irriterende..

jeg har prøvd å være litt mer aktiv på FB bare fordi alle mine venner forteller meg at jeg MÅ jo være det fordi alle andre er det..

Idag:

Faen! Ka e vitsen å dra 1,5 timer tidligere på jobb, å ende opp med å komme 15min forsenka bra fordi den FØRRPULTE BUSSEN IKKE FØLGER DEN FORBANNA RUTA SI!!?!?!?!?!?"

ettermiddag:"*sukk* bussen er forsinka igjen....*raseri utbrudd*

:fnise:

nå:" Natta!"

også fikk jeg 20 likes på det da o.o

Hvem bryr seg når jeg legger meg?

Jeg sier bare "natta" til facebook, bare fordi jeg ikke gidder å være der 24/7 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det et par som har gjort det slutt. Begge endret status til "its complicated" den samme dagen. Lot det stå et par dager, så var de begge blitt single. Og uten å vite hva som har skjedd eller noe som helst (har ikke snakket med de på et halv år), føler jeg at jeg nå kan gjøre meg opp en mening om det på bakgrunn av dette:

Hun: Fuck my life

Han: Tar en øl i sola med *tagget jentenavn* - KOOOS!

Hun: quote om kjærlighet som ikke funker

Han: Tagget på bilde lagt ut av en jente med påskriften: koser oss med vin

Hun: Er så takknemlig for min fantastiske familie og venner

Han: Skal man ta en tur ut i *tagget by* med *tagget jentenavn* i kved da?

Han: Vin i sola *tagget jentenavn*

Han: Pepperbiff og vin

OSV! Og det er det samme jentenavnet som er tagget hver gang. Makan til opptatt han var av vin!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

"Kåt i musa, våt i trusa, kom inn jeg har åpna slusa, bare kom med tissen din jeg skal lære deg trinn for trinn!"

"Den følelsen, når man er så kåt på t banen at man stapper fingrene i buksa og begynner å stønne.....ikke kleint i det hele tatt^^"

"Den følelsen, når jeg sitter på kne foran en gutt og han spruter meg i annsiktet. "

:hakeslepp: Oi!

Endret av Dreamdrops
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bikkja er søt nok den, og jeg liker hunder, men ærlig talt?

Det rare er at dama har en datter og, og hun nevnes bare en gang eller to i uka ...

Jeg legger gjerne ut bilde av Fido, men statuser om ungene mine skal du lete godt etter. Deler av og til bilder og hendelser med nær familie, men eller skjermer jeg dem veldig mot profilering i øst og vest overfor alle mine "venner". Det skal da ikke flyte info og bilder av dem på nett, tilgjengelig for masse bekjente?

At de ser bilde og info om Fido om 10 år, gjør derimot ingenting ;-)

Anonym poster: 40f85fc980e493757659c1ad13915dd3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Jaja, siden det er for seint å ta abort etter 4 mnd, så skal ***** bli storebror :o)"

Anonym poster: 1680c54cfa01683f380df345ed5bcdab

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest finurlig

"Jaja, siden det er for seint å ta abort etter 4 mnd, så skal ***** bli storebror :o)"

Er jo ikke noe gøy hvis alle nå skal kopiere de som havner på "kontrollorgan for retarderte statuser og debattinnlegg"...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er jo ikke noe gøy hvis alle nå skal kopiere de som havner på "kontrollorgan for retarderte statuser og debattinnlegg"...

Det skal jeg være enig i, men denne stausen var tatt fra en på min venneliste ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har flere som legger ut alt mulig uintressant. Men har en kompis som i det siste har lagt ut disse to statusene:

"*sitt eget navn* er fremme, *tagget kjæresten* på lemmet"

noen dager senere:

"Beib på pikk, det er blitt, ganske deilig gitt .."

Blir litt for ja, jeg vet ikke. Ikke helt min kopp te ihvertfall.

Anonym poster: 7d186fec6934cd1b18efaedcbd3fcb0b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Har flere som legger ut alt mulig uintressant. Men har en kompis som i det siste har lagt ut disse to statusene:

"*sitt eget navn* er fremme, *tagget kjæresten* på lemmet"

noen dager senere:

"Beib på pikk, det er blitt, ganske deilig gitt .."

Blir litt for ja, jeg vet ikke. Ikke helt min kopp te ihvertfall.

Anonym poster: 7d186fec6934cd1b18efaedcbd3fcb0b

:hakeslepp: Det er ikke mulig!

Hadde min kjæreste skrevet noe slik så :balltre:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke om noen her husker trekant dramaet mellom Nina, Eirik og Janne? :sjenert:

Jeg sluttet å poste oppdateringer fordi en venninne (som vet om meg her inne på KG) kommenterte det jeg hadde skrevet :fnise:

Så da tok jeg en liten pause fra det i tilfelle hovedpersonene oppdaget det, da hadde det blitt drama uten like!

Men de dro i alle fall på ferien sammen Nina og Eirik og deres lille prinsesse. Under hele ferien postet Nina statuser ala:

- Verdens beste familie på tur <3 <3 <3

- Verdens beste pappa!!

- Verdens beste kjæreste!!! <3 <3 <3

- Nå er det ingenting i verden som kan røre oss! <3

- Kjærlighet gjør deg sterk <3 <3

:rolleyes:

Idyllen varer ikke lenge på Facebook, fordi når de kom hjem gikk det en time fra statusen:

- Hjemme igjen! Takk for en kjempeherlig ferie *tagget Eirik* elsker deg! <3

til statusen:

- Javel ja! Så fordi en annen berte vil ha oppmerksomhet så blir JEG dumpet når vi skal kose oss sammen ikveld! *Eirik er tagget igjen*

Jeg tror ikke de noen gang kommer til å lære, men det er nå en morsom greie å følge med på

Anonym poster: 779bb08d7e2f7f2ec50f3f86bc67d778

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Verdens beste familie på tur <3 <3 <3

- Verdens beste pappa!!

- Verdens beste kjæreste!!! <3 <3 <3

- Nå er det ingenting i verden som kan røre oss! <3

- Kjærlighet gjør deg sterk <3 <3

Det er jo ikke akkurat oversharing, men jeg blir så flau av slike statuser. En gang imellom er kanskje (under tvil) greit, men når noen peprer FB med hjerter og "elsker verdens beste XXX" i et eneste kjør, så gremmes jeg på deres vegne :sjenert:

Og forresten: tror du har rett når du sier at de ikke kommer til å lære ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var facebook venn med ei fra parallellklassen på barneskolen...de siste årene har hun virkelig trent seg opp og er nå en flott 40 + :Nikke:

Men etter å ha lagt ut mengder med bilder av seg selv med sine 2 døtre på 18 + i ulike positurer og tilslutt endret profilbildet sitt til ett hvor hun har klint seg oppetter baderomsveggen i bare en string var det nok! Vi er ikke facebookvenner lengre en gang...;)

...som en annen sa her..."not my cup of tea"...;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minpin

Søstra mi viste meg en status hvor ei i vennelista hennes hadde skrevet at tåneglene hennes hadde blitt så lange at hun hadde skjært seg til blods på dem mens hun sov.

:haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er drit-lei av at hele "Hjem-siden" min på facebook er spammet ned av middelaldrende, ugifte damer som liker, deler, kommenterer og legger ut slike "indianer i skyene bilder", noe ala disse: http://www.sodahead....41f8adc2531.gif og skriver: "God natt alle mine FBvenner!"

Aaaah...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Kan du ikke bare ignorrere de appene vennene dine bruker eller i verste fall ignorere de få brukerne som deler slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare ignorrere de appene vennene dine bruker eller i verste fall ignorere de få brukerne som deler slikt?

Jo, for all del, men jeg plages ikke så ille av det at jeg trenger å ignorere dem/det. Jeg synes bare at det er et tilfelle av oversharing, som ikke akkurat beriker livet mitt. Damene er jo i og for seg greie de så jeg har ikke overvettes lyst til å ignorere de.

Dessuten er det ikke bare apper, de legger jo ut slik av seg selv også. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...