Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har to homofile jenter på facebook som har et hysterisk av/på forhold. Begge to er dramaqueens og vi får full oppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har to homofile jenter på facebook som har et hysterisk av/på forhold. Begge to er dramaqueens og vi får full oppdatering.

oppdatter oss og litt:) :popcorn:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella111

Noen har lagt ut dette :laugh: jeg har droppet å ta med ansiktene og andre ting som kan identifisere dem.

hadde flere venner som tar sånne bilder å legger ut på facebook...jeg trenger ikke å se det..så de er ikke mine venner lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde flere venner som tar sånne bilder å legger ut på facebook...jeg trenger ikke å se det..så de er ikke mine venner lengre...

Sånne bilder blir så merkelige... èn ting er at de selv vil ha sånne bilder men jeg lurer så fælt på hva som får dem til å tro at familie og venner vil se dem?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liss`pia

Tror ikke jeg har så veldig spennende venner egentlig...

Men har ei som spurte om råd vedr.om hun skulle ta silikon eller ikke...

OG en som la ut bilde av morkaka til dama etter fødsel...

Har også ei som rett og slett bare er plagsom fordi hun HELE tiden legger ut type "jeg er søt, snill og vakker" bilder med dådyrøyne som stirrer i kamera og type kommentar "dreaming, love, magic", i tillegg legger hun ut visdomsord HVER DAG på statusen. Hun har heldigvis roet seg nå :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella111

Sånne bilder blir så merkelige... èn ting er at de selv vil ha sånne bilder men jeg lurer så fælt på hva som får dem til å tro at familie og venner vil se dem?

ja det blir for sært for meg. :gjeiper: de kan henge de opp på soverommet mye bedre idè en facebook :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke akkurat oversharing, men en på kontaktlista mi har det med å legge ut bilder av seg selv konstant, tror det er bortimot 700 bilder av henne der nå.

Men greia er at hun kun har ETT eneste uttrykk på bilder. Alle bildene ser omtrent like ut, type portrettbilde tatt med webcam. Med det fantastiske ene uttrykket hun har.

Minner fælt om berta fra Twilight, bare med wannabe duckface og anime-øyne..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjente en fyr som postet "<3<3<3 Elsker deg NN. Du er alt for meg. Du og jeg for alltid <3<3" HVER DAG i ulike varianter. Alltid med kjæresten fornavn og etternavn. Det var slik i månedsvis.

Etter hvert ble hun gravid, og statusene hans ble "<3<3<3 Elsker NN av hele mitt hjerte. Snart er vi tre. Vi tre for alltid <3<3<3"

Datteren kom til verden, og statusene fortsatte. "<3<3<3 Elsker jentene mine NN og NN. Jeg er verdens heldigste <3<3<3"

Plutselig sluttet statusene å komme. Jeg lurte på om han hadde tatt til fornuft eller om noe var galt, så jeg gikk inn på profilen hans. "In a relationship" fremdeles, men navnet hennes var ikke tagget mer. Etter å ha lest navnet hennes i newsfeeden hver dag i et par års tid, husket jeg hva hun het, og fant profilen hennes. "Single". Hun må ha dumpet ham.

Disse elskerdegmerennnoeannetiheleverden-parene er ikke noe lykkeligere enn oss andre.

Nå poster han forresten "<3<3<3 NN <3<3<3" med navnet på datteren ganske ofte, men heldigvis ikke hver dag.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oi, mine facebookvenner må være gørr kjedelige!!

Jeg har en 15 år gammel jente som venn på facebook, da jeg er venn av storesøstera hennes, som til tider fremstår som litt uavhengig og blond. I følge facebook har hun vært på en knallhard diett i flere måneder (men i følge bildene er hun slik som hun alltid har vært) og legger hele tiden ut "fitspo" og "thinspo" bilder av anorektiske jenter. Hun legger ofte ut bilder av seg selv fra når hun bleker tennene sine hjemme, bleker håret, smører seg inn i selvbruner, bilder fra da hun tok sol, 30 bilder av seg selv i de fem nye bikiniene sine, osv. Jeg fikk også hakeslepp da hun spurte åpent på facebook om hvor hun kunne kjøpe melanotan (barbiedop) i Molde, uten at noen reagerte på det. De var vel heller oppmuntrende, som for eksempel: "du kommer til å bli sååååå fin og såååå brun, søtami<3!!!!"

Egentlig er ikke det så ille, i forhold til mange her, men om det er fremtidens jenter, så sier jeg takk og farvel til menneskeheten og flytter for meg selv i skogen!

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ei av mine venner på FB som har barn la ut en detaljert beskrivelse av skittbleia til yngstemann i dag...ikke akkurat det man vil lese når man spiser frokost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke akkurat oversharing, men en på kontaktlista mi har det med å legge ut bilder av seg selv konstant, tror det er bortimot 700 bilder av henne der nå.

Men greia er at hun kun har ETT eneste uttrykk på bilder. Alle bildene ser omtrent like ut, type portrettbilde tatt med webcam. Med det fantastiske ene uttrykket hun har.

Minner fælt om berta fra Twilight, bare med wannabe duckface og anime-øyne..

Er det hun her? :fnise:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det hun her? :fnise:

Åh herregud, lurer på hvem som har fortalt henne at det ser attraktivt ut?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest notetur nomen

Ei av mine venner på FB som har barn la ut en detaljert beskrivelse av skittbleia til yngstemann i dag...ikke akkurat det man vil lese når man spiser frokost

Herre, hva ER problemet til sånne folk? Skjønner de ikke at de er sykelig opptatt av noe helt sinnsvakt?

Hva vil de man skal si? "Gratulerer, du har et barn som greier å drite?"

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fant ikke noen tråd om morsomme facebookstatuser, men jeg må bare dele denne. Beklager at det er feil tråd. Håper dere overlever.. ;)

"Den følelsen når du tar en wetwilly på noen du tror er NN bakfra på tbanen, men så er det faen meg en helt random fyr..."

:skratte:

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje ikkje det verste tilfellet, men eg stussa veldig:

"Har urinveisinfeksjon".

Ho var også av typen som er veldig glad i å informere om ungen, til dømes beskrivelse av bleieinnhold og oppkast o.O

Endret av muesli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, her er dagens overshare fra en av mine venner : "si lille flinke *** har fått til å bærsje på potta i dag.... Mammaen e såååå stolt!!" :skratte:

Endret av lizzie88
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett lykkelig forskånet for overshares, men har en bekjent som har mellom 5 og 15 poster/bilder om bikkja si hver dag. Ingen av postene er for mye i seg selv, selv om de kanskje er litt uinteressante for oss andre, det er MENGDEN:

Fido ble så glad da jeg våkna

Skiftet vann i vannskåla til Fido

Fido røyter mer enn vanlig

Naboen klappet Fido da vi gikk tur

Lurer på om jeg skal melde Fido på en utstilling

Leter etter utstillinger å melde Fido på

Skiftet nettopp til nytt vann i skåla til Fido, han drikker jammen mye!

Fineste Fidohunden, er så glad i deg!

Skal prøve nytt fôr til Fidobassen i dag

Ser på TV med Fidohunden i fanget - såååååååååååååååååååååå koselig <3

Er vel på tide for Fidosnatten og matmor å legge seg nå.

Etc, i det UENDELIGE!

Bikkja er søt nok den, og jeg liker hunder, men ærlig talt?

Det rare er at dama har en datter og, og hun nevnes bare en gang eller to i uka ...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nesten alt på fjesbok er oversharing jeg,men det er sikkert fordi jeg aldri skriver noen der..(jeg er så kjedelig ja) :sjenert:

Likevel er det jo noe som merker seg ut!

Venninne 1: Aaaah,elendig drittdag,hvorfor skal alt være så jævlig med meg?

Venninne 2: chat?

venninne 1: NEI,orker ikke å snakke om det..!

Og en annen:

Dagen før v-dagen: Aaaaaah, valentinas dag er jævlig piss når gubben aldri vil gjøre noe uansett..!!!

selve V-dagen: Min kjære kom på jobben min med roser, halskjede og sjokolade <3 elsker deg :*

ja,det må ha vært veldig spontant og frivilligt av han!

:skratte:

Edit: når jeg tenker meg om,så var jo ikke dette tilfelle på oversharing,men på festelig facebook kommentar..Er litt sent til å tenke klart! Men lar den stå likevel..Heller det enn bare en forklaring på hvorfor ingenting står i innlegget mitt :fnise:

Endret av Mobillader
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ei jeg vet hvem er la ut bilder av blåmerkene ene barnet hadde fått etter å ha slått seg skikkelig. Akkurat det synes jeg var både oversharing og totalt unødvendig

Det har jeg også gjort en gang... :sjenert: Vi var på ferie, og lille vår falt og slo seg voldsomt i ansiktet. Jeg la ut bilde på FB. Jeg tenkte ikke på det som oversharing, men det var antakelig det da :sjenert:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...