Gjest frøken am Skrevet 31. mars 2012 #481 Del Skrevet 31. mars 2012 Ei bekjent av meg har ei prinsesse. Og hun ER laget av gull! "For 1år siden kom en nydelig liten prinsesse til verden ) hipp hipp hurra for gull babyen miin <3<3 *NAVN* <3<3. Ser frem til mange herlige år , og kanskje ikke fult så morsomme dager :D Elsker deg over alt gull <3<3 Ingen *DATTER* - ingen *MAMMA* )))". Ungen har falsk krupp og feberkramper. Dette synes mor er grusomt, føler med henne. "(...)det høres helt for jævlig ut, men er jo ikke det.. Får vondt av gulligull <3<3 elsker deg, gullbabyen min <3<3". Mammaen til ei venninne er også veldig aktiv. Og jeg ser vennelisten trenger en liten oppvask... "Åyåyåyåyåyåyåy!!!!!!! Tenk hvis jeg blir tante i kveld/natt........ DETTE BLIR STAS!!!!!!! :-))))))" -- noen min. senere -- "DA BLE JEG TANTE!!!!!!!!!!!!!!!! Hihihihihihihihi!!!!!!!! GRATULERER TIL *foreldre* fra en STOLT TANTE :-))))))))))))) En tidlig dag på jobb: "HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!! ER det mulig.......?! Som ikke en time søvn ikke er nok......så dro jeg med på 2..... Satt i bilen og klokka var halv 7.......helt til de sa på radioen at den var 6..... HELVETE ALTSÅ........IKKE RART MAN ER TRØTT!!!!!!!!!!!!! .......men men.......tid til en kopp kaffe da........". Ja, copy/paste alt sammen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #482 Del Skrevet 31. mars 2012 Åh, nå kom jeg på noe. Dette er egentlig ganske trist, for å være ærlig, for fyren er psykisk syk (husker ikke diagnosen, selv om jeg garantert har fått vite den flere ganger..). Samtaler med fyren går sånn: Han: Hei! Long time no see! Hvordan går det? Jeg: Heisann. Det går bra med meg. Mye å gjøre på skolen nå. (Jeg lar være å spørre tilbake, bare for å se hva som skjer.. Og joda..) Han: Så bra. Jeg vet ikke om jeg har fortalt deg halve livshistorien min om sykdommer generelt, broren min som tok selvmord, det jeg studerer nå, hva jeg vil studere istedenfor, hvordan jeg har det, at jeg er deprimert, at det går litt bedre nå med det psykiske, skriver litt for ditt og datt, hører på den og den musikken, osv., osv., osv. Dette gjør han ikke bare med meg heller. Han tar runder på facebook (ser jeg av felles venner), ofte hos de som nettopp har postet noe (da er de jo pålogget!), der han skriver på veggen deres: "Hei. Long time no see! Hvordan går det?", og samtalen går omtrent likt som de han har med meg.. Man trenger jo egentlig ikke ha en samtale med ham for å vite alt som foregår i livet hans, for det får man vite av hans siste offentlige samtale med hvemdetnåmåttevære. Uff, fyren er jo ensom, syk osv., noe som er veldig trist, for han er kjempehyggelig, det er bare så veldig slitsomt å prate med ham. Av og til får man ikke svart hvordan man selv har det en gang, før han er i gang med livshistorien sin. I tillegg maser han om at man må komme på facebook chat, msn, osv., så man kan "prate litt". Han fikk en rimelig krass kommentar en gang han skrev til noen at "Hei! Du må komme på facebook chat. Jeg bare MÅ prate med deg!". Det var ikke noe spesielt nemlig, han bare savnet å prate til personen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #483 Del Skrevet 31. mars 2012 Vi MÅ ha samme venn! det hadde ikke forundret meg, han har nærmere 1300 'venner' :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #484 Del Skrevet 31. mars 2012 Ikke min FB-venn, men ei venninne av meg har en gammel klassekompis på FB som er meget åpen om egen psykiske ustabilhet. Han forteller åpent om episoder der han har klikket, blitt hentet av politiet og tvangsinnlagt. Så snart han er på plass på psykiatrisk sykehus er det rett på FB for oppdatering om tilværelsen der. Og så oppdaterer han når han kommer hjem igjen. Dette gjentar seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Destin Skrevet 31. mars 2012 #485 Del Skrevet 31. mars 2012 "Pusen min "Pjusken" har mista jomfrudommen sin OG fått seg kjæreste Og har laga seg elskovsrede under campingvogna. KJEMPE MISUNNELIG!! er vel helt feil å bli misunnelig på en svart hårball men jeg og vil ha! " 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #486 Del Skrevet 31. mars 2012 En av grunnene til at jeg har lagt ned fb. Vet ikke hva det er,men folk er veldig opptatt av å legge ut personlige ting om seg selv,familie osv En legger ut hva han spiser til froskost,middag,lunc. Hvor han kjører bilen,gjerne oppdaert fra bilen. Skriver hvem som er på besøk,dusjing.sengetid,står opp osv.............Slitsomt liv!!! En annen oppdaterer et hvert sykebesøk av et fam.medlem. Oppdatert hjemmefra og fra bilen. En venn skriver: Har hatt besøk av to gode venner. Vi har sittet i biblioteket og drukket te. Viste seg at hun hadde en stor bokhylle i stuen,foran står det tre stoler. Ja, viktig å legge ut på fb at man har god plass. Så er det de som må legge ut om småens skriking,bleieskift,feber,besøk til mor,svigers,barnevakt.Hva er det som mangeler folk? Hva er det som får dem til å tro at vi er intr? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirama Skrevet 31. mars 2012 #487 Del Skrevet 31. mars 2012 Jeg får brekninger av statuser ala : "F*** NAV!!!! " "NAV kan bare dra til H******!!!" 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aeternitas Skrevet 1. april 2012 #488 Del Skrevet 1. april 2012 Hm, overshare og overshare. Har ihvertfall ei på facebook som er 24 år. Hun skriver alt mulig rart, ingen gidder og kommentere:P Tror ikke hun har så mange venner at det gjør noe. Og alt hun skriver er liksom for å få oppmerksomhet. Men et par teite/oversharing ting da: Det er så hyggelig når naboen truer med å Politi anmelde meg!!! Jeg ønsker meg en Kjæreste i julegave!!!! Skal ikke åpne kjeften å si noen ting hereetter,for det blir jo bare rykter av alt! Blir jo tydeligvis rykter av ingenting og så.... :/ Til de som bryr seg så er det ingen ting mellom meg og <navn på fyr>. Akkurat nå vet jeg ikke om det er et vennskap engang... Vet ikke hvor dere som trodde noe annet har fått det fra... Den siste er sååå latterlig... Stakkars dame. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 1. april 2012 #489 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg får brekninger av statuser ala : "F*** NAV!!!! " "NAV kan bare dra til H******!!!" Hehe å dem er det mange av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 1. april 2012 #490 Del Skrevet 1. april 2012 en venn av meg inviterte alle de 500 vennene sine på onani fest. og sa alle måtte ta med papir 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finpåvin Skrevet 1. april 2012 #491 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg synes det verste er feks: " Jeg gruver meg til i morgen, håper det går bra". Så er det folk som kommenterer og spør hva som skjer og får til svar : " nei, kan ikke ta det over face". Eller en venninne som hadde premature rier, skjekket inn på sykehuset og fikk ingen respons. Så et par timer etterpå kommer det : " har ikke Jon Blund fått med seg at jeg er på sykehuset" og dagen etterpå, et bilde av en hånd med en venflon Og hva er greia med at folk skal legge ut bilde av hva de spiser? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #492 Del Skrevet 1. april 2012 En jente jeg har på fb som la ut nye modellbilder av seg selv, men plassere de ikke i rekkefølge, men litt her og der..slik at vi nesten måtte se hele albumet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 1. april 2012 #493 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg synes det verste er feks: " Jeg gruver meg til i morgen, håper det går bra". Så er det folk som kommenterer og spør hva som skjer og får til svar : " nei, kan ikke ta det over face". Eller en venninne som hadde premature rier, skjekket inn på sykehuset og fikk ingen respons. Så et par timer etterpå kommer det : " har ikke Jon Blund fått med seg at jeg er på sykehuset" og dagen etterpå, et bilde av en hånd med en venflon Og hva er greia med at folk skal legge ut bilde av hva de spiser? Ja, det er skikkelig irriterende, men ingen oversharing. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #494 Del Skrevet 1. april 2012 Ja, det er skikkelig irriterende, men ingen oversharing. Fordi du gjør det selv? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 1. april 2012 #495 Del Skrevet 1. april 2012 Fordi du gjør det selv? Om jeg legger ut bilder av maten min eller å virke mystisk med statusoppdateringer som bare sier A og ikke B er ikke poenget. Dette er en tråd om folk som legger ut for mye informasjon, gjerne på en klein måte. Jeg vet ikke for mye om deg ved at jeg ser hvordan din omelett ser ut. Jeg vet for mye om deg hvis du "har fått klamydia på grunn av den jævla kjerring du møtte på byen i februar. ALDRI MER ONS!". Catch my drift? Var ikke kritikk mot finpåvin, jeg bare påviste at det er ikke irriterende ting som skal skrives her. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
popnagle Skrevet 1. april 2012 #496 Del Skrevet 1. april 2012 "dæven det hade vært gått å vore singel" Når man skriver slike statuser så ber man vel om og bli singel :gjeiper: 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 1. april 2012 #497 Del Skrevet 1. april 2012 "dæven det hade vært gått å vore singel" Når man skriver slike statuser så ber man vel om og bli singel :gjeiper: HAHA! Jeg lo, men er ikke sjokkert. Gud hvor mange idiotiske ting folk i parforhold skriver på Face. Ett eksempl jeg husker godt som dukket opp på min newsfeed: "Dæven nå har dama mensen igjen!! Sur som satan er ho, men ho blir vel glad igjen når vi skal kjøre brannbil... Brom-brom" 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
popnagle Skrevet 1. april 2012 #498 Del Skrevet 1. april 2012 "Dæven nå har dama mensen igjen!! Sur som satan er ho, men ho blir vel glad igjen når vi skal kjøre brannbil... Brom-brom" Brom-brom! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finpåvin Skrevet 2. april 2012 #499 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Ja, det er skikkelig irriterende, men ingen oversharing. Kanskje ikke for deg, men jeg synes faktisk det er oversharing når man tagger seg på sykehuset, osv osv. Og mulig jeg er teit, men så synes jeg det er litt for mye å legge ut bilder av maten sin også!! Endret 2. april 2012 av finpåvin 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solbærsaft Skrevet 2. april 2012 #500 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Kanskje ikke for deg, men jeg synes faktisk det er oversharing når man tagger seg på sykehuset, osv osv. Og mulig jeg er teit, men så synes jeg det er litt for mye å legge ut bilder av maten sin også!! Enig! Har en på facebook som er veldig engasjert i lchf, og er utdannet kokk. H*n legger stadig vekk ut bilder av "gourmetmiddager" som for meg egentlig ser ut som diare på en tallerken pyntet med noen basilikumblader... Brun saus har ingenting å gjøre på bilder! Endret 2. april 2012 av Solbærsaft 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå