Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Silvermist

:hakeslepp: Makan! Enkelte blir aldri voksen!

Jeg vet, det er helt gale. Vedkommende har samme humor som han hadde i 5. klasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest notetur nomen

Jeg vet, det er helt gale. Vedkommende har samme humor som han hadde i 5. klasse.

Humor? Jeg kaller det rendyrka rasist med utviklingsforstyrrelser.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

*snip*

Nei, han kan neppe ha vært voksen nok til å bli arrestert.

Han er utrolig nok i slutten av tyveårene.

Humor? Jeg kaller det rendyrka rasist med utviklingsforstyrrelser.

Ja, som sagt, det er ille. Har forøvrig rapportert postene hans.

Endret av Silvermist
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

er en som føler for å fortelle om hver eneste måltid som blir konsumert. :spise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor politiet ikke arresterte han voldelige jævelen jeg?

Er ikke rart det stadig skjer drap på byn, når enkelte er skrudd sammen sånn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ThaAncientAndNobleArtOfPissingPeopleOff2 er jo overshare i seg selv, å ha en åpen gruppe man bare trenger trykke "liker" for å være med å som poster bilder av missbrukte barnelik og poenget er hvor morsomt og hvor mye narr man kan gjøre av det er.......er liksom så oppgitt over at slike folk finnes at jeg glemmer å være sint.. :tristbla:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, mulig dette er utenom tema, men må le!

I fare for å bli gjenkjent må jeg holde meg anonym. Jeg har ei som klager på alt, alt dyr husleie, NAV osv mens hun i den andre øyeblikket har daglige oppdtateringer (mange) om rydding, baking osv

Nå idag klaget hn over husét hun leide og at hun gledet seg til den dagen hun kunne kjøpe nytt... Jeg liker å provosere litt så jeg skrev: bare begynne å jobbe og spare penger. Dette ble hun fornærmet over og skrev hva vet vel du...

Kremt...Altså, når du har tid til oppdatere statusen din flere ganger daglig, bake fem slag, rydde og stå , henge ut og potensielle arbeidsgivere osv så tviler jeg på at du har en fast jobb. Men mulig jeg tar feil. Ga hun også et tips om å tippe Lotto i morgen....

Hun: du må være det FREKKESTE vesenet jeg har på min venteliste. At det går an...

Og så ble jeg blokkert, hehe :) hvis noen kjenner igjen dama gi meg beskjed om fortsettelsen :P hun var den mest "underholdene" jeg hadde på min venteliste. ;)

Beklager at jeg spør, men hva vet du egentlig?

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ei som for noen måneder siden fikk barn, med en fyr hun hadde vært sammen med rimelig kort. Hun er også kjent for å.. ligge litt rundt. Så her en dag stod det at hun var gått fra forlovet til singel, og da spør folk hva som skjer. Så svarer eksen hennes (faren til ungen): Ja, sånn går det når man driver å puler rundt.

Da vet vi det.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var en på min facebook som la ut et bilde med " :( " som kommentar under,av en regning fra statens innkrevningssentral på mangfoldige tusen kroner....

Jeg hadde ikke lagt ut det for å si det slik!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg har sett må vel være en som peprer ut statuser HELE tiden. Mange av statusene er rettet mot enkeltpersoner som han skjeller ut fordi de er slemme mot han. Det kan godt være de er det, men etter å ha lest x antall statuser og kommentarer fra han, er det helt tydelig at han ikke er bedre selv. Og han har tydeligvis ingen sperrer på å krangle åpenlyst på FB.

Ca annenhver status er noe ala: ***** ****** og ****** ****!!! jeg er altid snill mot alle men er folk frekke da tar jg igjen å ja tru mg folk får igjen med 1000 ganger så harde ord en det dem sier sjøl ingen klarer å knekke mg jg er sterkere enn noen gang før så bring it on a jævla psyckofitter som synes det er så jævlig kult å bråka laga kvalm osv så ska vi se å tøffe i tryne dere er

Før det litt senere kommer noe ala:

jg er en snill grei kul morsom smart voksen inteligent ærlig god snill omtenksom forstålsesfull gutt jg er her for folk støtter bryr mg om passer på trøster folk som har det vondt er lei seg gjør alt å hva som helst for folk jg går ikke inn for å lage bråk kvalme å faenskap ikke juger utnytter lurer manipulerer bruker jg folk heller jg respekterer forstår hører på tar folk på alvor er like grei mot alle tenker over hva jg sier å gjør kort sagt jg sier bare sannheten.

Personen har i tillegg flere ulike FB kontoer, og kommenterer sine egne statuser med de forskjellige....

:daane:

HAHAHAHAHA. Eg døyr av latter! Kjenner meg så utrolig godt igjen. Har en mannlig bekjent på FB som er akkurat slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg leste en statusmelding som ble lagt ut på en amerikansk nettside en gang hvor det stod noe sånt som "Din jævla drittsekk, jeg svelget spermen din, det minste du kan gjøre er å svare på meldingene mine!"...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, kom til å tenke på denne tråden igår når ei jeg perifert kjenner på fb og som ofte kommer med slike hintete statuser vi alle hater - postet noe a'la følgende:

"Er så jævla drittlei!!!"

Venn 1: "Hva er det du er drittlei? jobben?"

Originalposter: "Ikke jobben eller noe, men HVEM jeg er dritt lei!"

Venn 2: Skriver noe om dop e.l. og spør om "de" har blitt "busta" i leiligheten der OP bor. Her begynner det å skurre.

OP: Bannehylebanne faen møkk osv, før den klassiske: "Jeg gidder ikke legge ut det her"

Venn 1: "Hvorfor lage status om det som alle vennene dine kan se, om du ikke vil forklare hva det gjelder?"

OP: "Fordi facebook er liksom for å få ut frustrasjon, ikke for å fortelle alle hva som skjer hele tida!!"

(eeeeeehhhh feil :D )

Venn 1: Men du skjønner at folk begynner å lure og du vet at de kommer til å spørre når du skriver sånt? Om du ikke orker at folk spør burde du bare droppe det.

OP sletter statusen.

lol.

Endret av frøkenfryd
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fra utlandet som poster et bilde av ungen før hun skal opereres. Da spør noen hva hun skal opereres for, som er labial adhesion. Måtte google dette: It means the inner lips of her vagina — her labia minora — have become stuck together.

Er vel ikke så gøy når hun blir eldre at alle vet at hun har hatt det..

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kanskje ikke det verste tilfellet av overshare, men allikevel utrolig irriterende!

Har en på lista mi som MÅ dele absolutt ALT han foretar seg! og ikke nok med det, men etter alle statusene skriver han (mann godt opp i 20 årene, nærmer seg drastisk 30) : one luv <3 (innimellom kommer han på at luv faktisk staves love, så da skriver han one love).

Eksempler på en dag:

Deilig vær! one luv <3

Må ut å se litt i dette deilige været! one luv <3

Hjemme igjen, finne på nå tro? one luv <3

Lager seg litt mat, å ser en film. :) one love <3

Nei, nå er det sent, på tide å komme seg i seng. <3 one luv. <3

:kjefte:

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det verste tilfellet av overshare, men allikevel utrolig irriterende!

Har en på lista mi som MÅ dele absolutt ALT han foretar seg! og ikke nok med det, men etter alle statusene skriver han (mann godt opp i 20 årene, nærmer seg drastisk 30) : one luv <3 (innimellom kommer han på at luv faktisk staves love, så da skriver han one love).

Eksempler på en dag:

Deilig vær! one luv <3

:sjokkert:

Vi MÅ ha samme venn!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Ikke helt oversharing men morsomt likevel. Jeg har en som jeg gikk i klasse med på VGS, hun legger stadig ut bilder av seg selv og en liten jente, 90% av bildene i hennes albumer er av henne og denne lille jenta.

Naturlig nok har det kommet en del kommentarer under dette, mange som er av typen: :O Jeg visste ikke at du hadde ei UNGE! OMG lissom! eller HVORFOR har du ikke fortalt meg at du har ei lita ei??

Nå har hun begynt å irritere seg og nå sist var statusen hennes: JEG ER FOR F*** IKKE MOR! Slutt å si det!

Venn 1: hvorfor har du bilder av deg og ei unge hele veien da?

Henne: Det er kusinen min!

Venn 2 (som også kjenner moren til denne jenta): Ja men i alle dager da, du har jo flere bilder av den jenta enn morra har på si side! Det er da ikke så rart?

Henne: Ikke min feil at ungen liker meg bedre enn morra da..

:skratte: Jaja

EDIT: måtte legge til resten av kommentarene

Endret av Anuket
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksempler på en dag:

Deilig vær! one luv <3

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

One luv <3

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne FB-statusen kunne jeg godt vært foruten:

Statusoppdatering:

Avføring, fin og myk konsistens i dag, litt gulaktig.

Gebisset falt ut under samleie.

- Inga, 81 år

Endret av Flair
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Denne typen statuser får meg både til å bli utrolig flau på personens vegne, og deretter le. (Tatt fra Lamebook)

thanks1.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3-4 stykker på facebook som stadig vekk skriver ting ala "Håper jeg får dra hjem i dag, er bare sååå lei av å ligge på sykehus nå"..

Sånt overser jeg glatt, spør aldri hva som har skjedd eller hvorfor de er på sykehuset. Jeg nekter å belønne sånt med oppmerksomhet, og jeg tror de fleste tenker det samme, for det er sjelden noen svarer på disse statusoppdateringene deres.

Jeg fikk en venneforespørsel fra ei jeg hadde god kontakt med på barneskolen. Da sendte jeg henne en melding og spurte hvordan livet var, og fikk hele epikrisen hennes..

Har generelt lite til overs for å få sykdomshistorier servert av folk jeg ikke står nær.

Har også en kollega som stadig vekk skriver om krangler hun har med kjæresten sin.

Puh! Godt å få ut litt irritasjon rundt dette. Jeg er egentlig ganske heldig og får lite "sånt" servert på facebook siden jeg ofte er ganske streng og sletter folk over en lav sko når de irriterer meg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...