Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 Populært innlegg #1 Del Skrevet 20. februar 2012 Overskriften sier vel det meste:) Jeg kan begynne. Statuser av typen: "slimproppen er gått:)))" "tante rød er i byen, blir sjokolade på meg da" Gravide, fødende og nybakte mødre som har mistet all sjenanse. Her om dagen kom et bilde av en morkake rett opp i fleisen på meg. God morgen, lissom. Your turn 146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HollyDolly Skrevet 20. februar 2012 #2 Del Skrevet 20. februar 2012 hvor ofte babyen bæsjer om dagen ufff 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 Populært innlegg #3 Del Skrevet 20. februar 2012 - En som oppdaterte statusen sin kontinuerlig under fødselen. - En som la ut om hele utrodramaet med kjæresten (eksen) sin. Forøvrig samme person 83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 Populært innlegg #4 Del Skrevet 20. februar 2012 Bæsjeulykke- historien til treåringen, komplett med bildedokumentasjon og kommentar om at dyna var ødelagt for alltid, muligens madrassen også. 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest najki Skrevet 20. februar 2012 #5 Del Skrevet 20. februar 2012 Hvor mange sting som ble sydd etter en fødsel med påfølgende inngående rapport om hvor komplisert den hadde vært..! Det er oversharing for min del altså! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 Populært innlegg #6 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg "skjønner" de som poster om slimpropper og fødsler. Oversharing i stor grad, men alikevel en sjelden oppelevelse. Men å poste slike som: "Herregud, forbanna dritt mensen!!! Er så lei av å ha vondt i magen! Må jo skifte tampong hele tiden!!! Heldigvis kom kjæresten hjem med sjokolade til meg <3 Håper på spire i magen til neste månte <3 <3 <3 Dritt å være ufriveldig barnløs :/" Eller hun som poster: "Vært syk i 2uker nå, er så lei! Det er ikke kult når man ikke holder på noe mat altså. Begynner å bli sår bak etter all dosittingen he he..." så kommenterer hun seg selv etterpå: "Faen gikk tom for dopapir, må vel våge meg på butikken å kjøpe mere" kvarter etter: "Da var dopair i hus, og kom meg velberget hjem uten at det gikk utover buksa. he he" halvtimes tid etter det igjen: "First price er ikke så behagelig altså :/" Senere på dagen blir det postet 20 klisjebilder av typen "We have all been placed on this earth to discover our own path, and we will never be happy if we live someone else's idea of life" 275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 Populært innlegg #7 Del Skrevet 21. februar 2012 Eller hun som poster: "Vært syk i 2uker nå, er så lei! Det er ikke kult når man ikke holder på noe mat altså. Begynner å bli sår bak etter all dosittingen he he..." så kommenterer hun seg selv etterpå: "Faen gikk tom for dopapir, må vel våge meg på butikken å kjøpe mere" kvarter etter: "Da var dopair i hus, og kom meg velberget hjem uten at det gikk utover buksa. he he" halvtimes tid etter det igjen: "First price er ikke så behagelig altså :/" Oversharing eller ei, jeg lo så vinduene rista! 82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 21. februar 2012 #8 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) 17:00 damer og øl er ikke feil 17:30 øl i sofaen alene er ikke feil 18:50 neivel ingen dame 19:00 film og damer er ikke feil 19:15 film alene er ikke feil 19:30 jeg vil ha dame 20:00 hvor er det fest? 21:00 ingen fest, men øl alene er ikke feil noe sånt i den duren var det. hva skal man svare på det? for ikke å snakke om statusen: har slitt med diarè hele dagen. når skal det stoppe? Endret 21. februar 2012 av Nuppdupp 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. februar 2012 #9 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg trenger tydeligvis mindre konforme facebookvenner! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 21. februar 2012 #10 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg trenger tydeligvis mindre konforme facebookvenner! Jeg kjenner at konforme face-venner er helt ok! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #11 Del Skrevet 21. februar 2012 MER 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Mynona Skrevet 21. februar 2012 Populært innlegg #12 Del Skrevet 21. februar 2012 En skrev på veggen til en av mine facebookvenner. Hei XX, hvordan går det med deg? Svaret var så langt at det var delt over 5 eller 6 kommentarer under. Der ble det lagt ut veldig personlig opplysninger som: Nei, jeg har det skikkelig kjipt nå. Typen har gjort det slutt, og han sa XX og XX og XX blablabla. Psykologen min sier at xx, zz og ææ. Og du vet jo hvordan det er med datra mi og meg når jeg er sånn. Psykologen min mener at jeg burde xx. Også i oppveksten så opplevde jeg jo mobbing og sånn, så det har jo ganske mye å si for hvordan jeg reagerer osv. Så jeg gråt hele den dagen da. Men har ny psykolgtime i morgen. og da skal vi nok ta opp dette med kjærsten. Han må jo komme tilbake til meg osv osv.. Det var lagt ut i det vide og det brede om personlige samtaler mellom vedkommende og psykologen, og mellom kjærsten (exen) og vedkommende. Uten å legge skjul på noe som helst. Jeg slettet henne som venn. For å beskytte hun mot seg selv. Så var det hvertfall 1 mindre som fikk med seg alt det personlige og private som skjer i livet hennes. 83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 Populært innlegg #13 Del Skrevet 21. februar 2012 En kompis skrev i Facebookstatusen sin " Nå har jeg fått klamydia igjen. Jeg prøvde å tagge dere som burde ta dere en sjekk, men fikk bare tagget 6 av dere. De av dere som har pult meg de siste tre månedene - ta dere en sjekk. Sånn. Nå slapp jeg å ringe rundt til alle sammen " OG DET VAR IKKE FACERAPE. 418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. februar 2012 #14 Del Skrevet 21. februar 2012 En kompis skrev i Facebookstatusen sin " Nå har jeg fått klamydia igjen. Jeg prøvde å tagge dere som burde ta dere en sjekk, men fikk bare tagget 6 av dere. De av dere som har pult meg de siste tre månedene - ta dere en sjekk. Sånn. Nå slapp jeg å ringe rundt til alle sammen " OG DET VAR IKKE FACERAPE. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 21. februar 2012 #15 Del Skrevet 21. februar 2012 En kompis skrev i Facebookstatusen sin " Nå har jeg fått klamydia igjen. Jeg prøvde å tagge dere som burde ta dere en sjekk, men fikk bare tagget 6 av dere. De av dere som har pult meg de siste tre månedene - ta dere en sjekk. Sånn. Nå slapp jeg å ringe rundt til alle sammen " OG DET VAR IKKE FACERAPE. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 21. februar 2012 #16 Del Skrevet 21. februar 2012 En kompis skrev i Facebookstatusen sin " Nå har jeg fått klamydia igjen. Jeg prøvde å tagge dere som burde ta dere en sjekk, men fikk bare tagget 6 av dere. De av dere som har pult meg de siste tre månedene - ta dere en sjekk. Sånn. Nå slapp jeg å ringe rundt til alle sammen " OG DET VAR IKKE FACERAPE. Han vil jeg være venn med! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 21. februar 2012 #17 Del Skrevet 21. februar 2012 Han vil jeg være venn med! Jeg håper virkelig ikke du vil ha sex med han! Haha, for en fyr! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. februar 2012 #18 Del Skrevet 21. februar 2012 en god bekjent skrev: endelig fått plass på xxx! gleder meg til å få komme inn i morgen tidlig! ( XX er en psykriatisk avdeling for folk som ikke har de mildeste psykiske problemene, for å si det sånn!) hennes mor kommenterer: er så glad for det jenta mi! jeg kommer å besøker deg hver dag vet du! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gjest Bobler Skrevet 21. februar 2012 Populært innlegg #19 Del Skrevet 21. februar 2012 http://i.imgur.com/d7nhd.jpg Døde litt av denne, spesielt kommentarene. Ei dame som har tatovert ansiktet av kjæresten, de har vært sammen i ei uke! Ellers så har jeg et kjærestepar på facebook som liker å krangle på veggen til hverandre. Underholdene, men litt småflaut.. De utelater ingenting, hverken utroskap, vold, fyll eller lignende. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BamseB Skrevet 21. februar 2012 #20 Del Skrevet 21. februar 2012 Ler så jeg triller!! :skratte: :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå