Gå til innhold

En helt ny bok

Kvist

Anbefalte innlegg

SÅ deilig med sommerferie :)

Skal dere reise bort noe sted i løpet av sommeren, eller kose dere hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 uker :bolledeig:

I går kveld var det masse masse liv i magen, og jeg kunne tydelig se det som må ha vært føtter dunke ut mot magen min. Herlig! med snuppa var ikke sparkingen synlig i det hele tatt, både fordi jeg var ganske overvektig, men også fordi morkaka lå foran mot magen. Herlig å kunne "se" Bitteliten.

Snuppa var trøtt og lei sei i går kveld, var på badet med mannen og kom inn i stua for å nattakose mens hun sutret litt. Da tok jeg hånda hennes og la der Bitteliten sparket og sa at det var lillebror hun kjente. Da slutta sutringa brått ja :) Og så sa hun at hun var glad i babyen og spurte om babyen var glad i henne. Vakre ungen min som er så stor!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med masse liv, savner det!

Søte lille snuppa da :hjerte: Kommer til å bli en super storesøster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt å svare på sommerspørsmålet ditt Aricept, vi skal holde oss hjemme. Dårlig bekken og dårlig råd :gjeiper: Men satser på å kose oss da, vi bor jo i en by jeg pleide å dra på sommerferie til som liten, så det er bra her om sommeren.

Nå står Kenwooden og elter bolledeig, sommerfest i barnehagen i dag og jeg sa jeg kunne bake. Tenkte at fersk kringle må vel være bra? Kjekt å kunne gjøre sånt når jeg alikevel har fri. Men fyyyy så trøtt jeg er i dag, når deigen er klar til heving skal jeg finne senga igjen :ler:

To dager på rad med vanlig bare-om-natta-soving og ingen lur på dagtid og jeg er helt skutt. Hahaha, det er tungt å være gravid altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macaron

Så snill mamma du er som disker opp med hjemmebakt kringle til barnehagefesten enda du er trøtt og sliten :) Håper du fikk sovet en liten lur etter bakingen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si jeg synes det er så koselig å lese her inne. Du har så god "vibe" her inne (jada, det er lov med litt syting i graviditetsdagbok!), det lyser gjennom sånn herlig følelse. Jeg er bare glad på deres vegne. Jeg kjenner deg jo egentlig ikke, men har jo fulgt med noen år her inne nå ;). Og det er så gøy når det går veien for noen som har slitt og som virkelig vil og virkelig fortjener.

Sånn, da var det sagt! :klem: Håper du har kost deg på kafé.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅå, Aricept :klemmer:

Ble helt rørt jeg nå :) Så utrolig koselig sagt av deg. Og det er jo sånn at man føler at man kjenner hverandre litt etter mange år her inne.

Vi hadde det veldig koselig på kafé da, deilig med lunsj i sola. Bittelitt skuffa over at lillegutt sov hele tiden :gjeiper: Hihi, hadde håpa på litt babykos jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjek med lunsj i solen med Lucky og lillegutt, selv om han sov. Sol :tommel: Her er det regn i dag, juni i et nøtteskall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nyter at bekkenet er bedre :)

Får jo faktisk gjort litt hjemme og det er veldig deilig. Er mye trøtt fortsatt da, men nå får jeg jo deltatt i snuppas liv og bidratt så smått i familielivet når jeg ikke sover i hvertfall. Hurra! Måtte det bare fortsette. Kjenner godt kynnere når jeg beveger meg da, en tur opp trappa og så er magen steinhard i fem minutter :gjeiper: Lillegutt sparker og spreller, mange ganger hver eneste dag og det gjør meg tryggere og tryggere. Merker tydelig at han blir sterkere og større og det gjør faktisk litt vondt innimellom allerede :)

Og i morgen er jeg 22 uker! Det er vel det samme som fem måneder det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takket ja til tilbud om gruppetrening hos fysioterpeuten for gravide med bekkenplager i dag klokka tolv. Og jeg gruuuuer meg! Håper inderlig det ikke er noe i nærheten av gruppetimer på treningssenter, får helt fnatt av sånne kom-igjen-heia-heia-dette-klarer-du-bare-tre-til-nå-damer. Gahh

Jaja, det er en time, jeg kan takke nei til de neste hvis det er fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det var jo ikke ille i det hele tatt :)

Faktisk bare deilig å få brukt kroppen sin litt. Nå er det dusjen neste og så en kaffekopp før jeg skal hente snuppa i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bestilt meg garn til teppe til Bitteliten i dag da, skal strikke Frisk bris vinterbabyteppe fra Pickles. Håper de er superkjappe med å sende ut garnet mitt så jeg får begynnt. Jeg valgte to blåtoner og to beige/brunetoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen, og heihei elwira, velkommen til boka mi :) Jeg fikk melding om at garnet var sendt i går kveld, så da håper jeg at det kanskje er her i morgen.

Fikk endelig mannen til å ta bilder av meg i går da, haha, var visst ikke så lett å forstå målet med et bilde som viser magen uten å vise hodet... Synes magen ser så liten ut på bildet, den føles myyyye større :P Fikk også kommentarer i går av typen "Oktoooooober?! Er du sikker på at det bare er eeeen?" Haha, de måtte jo komme.

I dag er jeg hjemme med snuppa, hun er forkjøla og har hosta masse i natt. Formen veksler fra sofaligging til show, breakdance og turning. Nå er vi ute, i skyggen, med sommerkjole på, og nyyyyyter at det endelig ble sol, varmt og vindstille en dag.

post-8963-0-71047100-1340096963_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...