Gå til innhold

En helt ny bok

Kvist

Anbefalte innlegg

Min liste over veldig fine ting i dag:

16 fullgåtte uker i dag, to uker til UL :gravid:

Bitteliten sparker og spreller :babysmokk:

Etter trassanfall på morgenen med snuppa holder hun små lubne armer rundt halsen min og sier at jeg er beste mammaen :rodmer:

Første massasje fra fysioteapeuten i dag. Fytti h!! så vondt... men jeg kjenner at hun løsner på stive og stramme muskler som gjør vondt, så det er jo egentlig en god ting. :tommelsmil:

Vi har fått lagt en plan over 17. mai, så det kan bli så koselig som mulig, uten vondter for meg. Og det er foreløpig meldt sol! :sol:

Det er fredag, straks helg. :duskedame:

Jeg har verdens beste mann :kyss:

Om under en måned er eksamenstiden og studieåret over :danser:

Bare helga og litt til, og så har jeg kaffedate med Wanita :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tippeliste:

:babyjente:

Kommende storesøster

Pusilus

Lucky?

Venninne S

Aricept

:babygutt:

Tidligere kollega I (var veldig veldig "sikker")

Macaron

Om to uker får vi kanskje svaret :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeee. Kaffedate.

Jeg tror jeg vil tippe gutt for å gå mot strømmen (men egentlig tror jeg jente)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste:

:babyjente:

Kommende storesøster

Pusilus

Lucky?

Venninne S

Aricept

egentlig-Wanita

:babygutt:

Tidligere kollega I (var veldig veldig "sikker")

Macaron

liksom-Wanita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennes ut som om noe stort har hoppet hoftene mine. De er tydelig blå der fysioterapeuten har trykket på triggerpunkter. Særlig venstre side, der det var vondest og hun holdt på lengst. Auauau! Men ryggen kjennes faktisk bedre ut allerede :) Og nå er det jo lett å se hvor noen triggerpunktene er, selv for meg som ikke har en eneste time anatomi, hehe, de er der det er tommelstore blålilla flekker.

Var en bitteliten tur på butikken i sta, bare måtte ha is :gjeiper: Der var en bestefar med tre barnebarn surrende rundt seg, han trille handlevogn mens han så etter ungene og klarte å bumpe borti hofta mi mens jeg sto ved isdisken. Tror nesten han skvatt mest da jeg helt ufrivillig lagde en høøøy auau-lyd. Han skjønte vel ikke hva som skjedde, han var jo såvidt borti meg :ler: Fikk voldsomt mange unnskyldninger for noe som egentlig ikke var noe i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macaron

Oi stakkars, høres ut som om kroppen din er passe møbanket nå... Men veldig bra a det faktisk hjelper da! Håper du har en fin helg :)

Endret av Macaron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig dusja og klar for fysio. Deilig med fredelig morgen for meg selv. Mannen kjørte snuppa til barnehagen, han gjorde det en dag jeg var dårlig for en stund siden også, og det var visst veldig kult å være først i barnehagen så det måtte de gjøre igjen. Haha. Prioriteringene endrer seg nok litt med årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en veldig koselig 17. mai, med venner og familie, kake, brus og pølser :)

Men fy så sliten jeg var i går kveld, og i dag. Meningen var at jeg skulle bruke dagen på eksamenslesing og oppgaveskriving. Har ikke skrevet et ord, og bare fått lest litt. Pga. bekkenet sitter jeg i skredderstilling i sofaen, støttet opp av puter og midt i lesingen våknet jeg av at nakken verket etter at jeg hadde sovnet og hodet hadde ligget bakover helt merkelig. Da var det bare å legge vekk dokumentene og tusle opp i senga.

Fikk lest litt mer etterpå da, men det er så kjedelig. Stoffet er forsåvidt greit, og jeg har lest pensumboka godt, men dette er en lang rapport skrevet av noen i en gruppe jeg er med i og de skriver så barnslig og dårlig at jeg blir helt sprø. Det er plattheter, selvfølgeligheter, særskrivingsfeil, stavefeil, formuleringer av typen Sitat: "Dette betyr at man må sjekke for å være på den sikre siden og må være sikker på at man sjekker det som er feil eller riktig".

Klassen min er ikke veldig fornøyde med at premissene for eksamen ble endret for noen uker siden, fra å være basert på boka skal det nå baseres på disse rapportene.

Til uka er det skriftlig eksamen i dette dumme faget på tirsdag, innleveringsfrist av mappe i et annet fag onsdag og i et tredje fag på fredag. Gjett hva jeg skal gjøre i helga? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en festlig helg gitt.

Godt det snart er litt sommerferie da :)

Kom på at dere må komme å grille med oss når vi er ute på hytta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer på grilling både der og hjemme vi :) Alltid koselig sammen med dere.

Og det er vel noe ledningsgreier som skal fikses en gang vi får middag er det ikke :gjeiper:

Takk for i går, veldig stas med besøk av en kul kar med hatt og ei stilig dame (og en kul kar uten hatt og med litt liten vest, sånn etterhvert...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går kveld var det masse liv i magen. Mannen fikk kjent sprell og spark en god stund :)

Nå skal jeg straks inn til fysio, håper på massasje som virkelig hjelper i dag, hatt mye vondt i helga. Og etterpå er det lesing på skolen, prosjektledelseeksamen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Masse lykke til med diverse eksamner og innleveringer denne uken :) Håper ikke bekkenet ødelegger mye for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Macaron, tror heldigvis ikke bekkenet ødelegger så mye. Det er heldigvis mest muntlige presentasjoner jeg skal ha, så de er lette å tilrettelegge.

Og jeg er litt flink til å tilrettelegge for meg selv også, sånn som i dag. Da kom gruppa hjem til meg og så satt vi i sola i hagen og jobbet oss igjennom temaene til i morgen. Mye koseligere enn en overfyllt skole :) Og faktisk mer effektivt også tror jeg, her var det jo lite forstyrrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom å ser om alt er bra med deg :klemmer:

:klemmer: Alt er bra her :)

Sola og varmen gjør underverker for en vond rygg og bekkenplagene er også merkbart mindre. Herlig! I går luka jeg faktisk litt, og det føles fantastisk og ikke være sengeliggende av smerter.

Nå sitter jeg i skyggen av et tre i hagen, og skal egentlig skrive produktutviklingsanalyse og egenevaluering. Det går saaaaakte... tankene flyr til bitteliten i magen og ultralyd i morgen. Spent, nervøs, grugleder meg skikkelig. Er så redd for å få en dårlig beskjed, selv om jeg innerst inne tror risikoen for det er veldig liten. Prøver å ikke trekke den tankerekken videre :) Også er jeg spent på om vi får se kjønnet. Jeg har veldig lyst til å få vite det, det føles på en måte mye mer personlig da, å vite om det er en han eller hun jeg tenker på halve dagen.

Tenk 18 uker i morgen, hvis de ikke flytter terminen da. Håper og tror ikke det, fordi på de tidlige ultralydene så har jo mål og dato stemt veldig godt overens. Kjenner jeg blir småsur hvis jeg blir flytta til november altså! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...