pusilus Skrevet 17. oktober 2012 #501 Del Skrevet 17. oktober 2012 Håper det er på ordentlig nå og at det ikke dabber av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 17. oktober 2012 #502 Del Skrevet 17. oktober 2012 Lykke til Kvist.. Se å få pressa ut denna vannmelonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #503 Del Skrevet 17. oktober 2012 Tok meg en tur på skolen i dag. Koselig å snakke med medstudentene igjen! Kjenner jeg kommer til å savne dem skikkelig og at det er veldig rart å skulle gå sammen med noen andre igjen når jeg skal begynne igjen for fullt i august. Etterpå var jeg en liten tur innom det lokale senteret. Fikk kjøpt et par småting som har stått på lista en stund. På vei til bilen igjen delte jeg heis med en gammel mann med rullator. Han så medlidende på meg, spurte om det gikk bra og tilbød meg å sitte på rullatorsetet hans. Takk, da følte jeg meg fresh ja. Nå etterpå har jeg hatt mye tak. Spennende og nervepirrende nå altså. Kommet masse slimgugge også, så det er i hvertfall modning på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #504 Del Skrevet 17. oktober 2012 En av småtingene jeg kjøpte var et målebånd, alle mine gamle har på mystisk vis forsvunnet. Jeg er nå 114 cm rundt livet i navlehøyde. Haha, ikke rart jeg føler meg diger. Måtte regne ut BMI'en også. 30 blank Men det regnes kanskje ikke som fedme når man er høygravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 17. oktober 2012 #505 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hehe.. Ser for meg at du sitter på rulatoren hans Snilt gjort ihvertfall. Du er jo ikke tjukk, bare ekstremt gravid Jeg er tjukk OG gravid.. (tør ikke måle meg rundt livet..) Så regner med å se ut som en elefant før jeg skal presse denne krabaten ut :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. oktober 2012 #506 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hihi, Kvist på rulator Må være et herlig syn!! BMIen din kommer nok til å gå kjapt ned igjen skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #507 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg takka pent neitakk altså Skulle opp en etasje og så rett i bilen. Nå har jeg vondt Såpass vondt at vi tenker å ringe barnevakta nå. Uansett så vondt at jeg helst vil slippe at snuppa ser meg og jeg vil gjerne inn til en sjekk også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 17. oktober 2012 #508 Del Skrevet 17. oktober 2012 ååååå så spennende :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #509 Del Skrevet 17. oktober 2012 Da er snuppa hos barnevakten Herregud så nervøs jeg plutselig ble. Og så vondt det er!!! Jeg har ringt sykehuset og sagt at jeg kommer, må bare få hjem mannen først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 17. oktober 2012 #510 Del Skrevet 17. oktober 2012 Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mielove Skrevet 17. oktober 2012 #511 Del Skrevet 17. oktober 2012 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 17. oktober 2012 #512 Del Skrevet 17. oktober 2012 Lykke til Kvist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 17. oktober 2012 #513 Del Skrevet 17. oktober 2012 Så spennende! Lykke til, Kvist!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. oktober 2012 #514 Del Skrevet 17. oktober 2012 Kvist på rullatoren Man kan ikke regne BMI når man er gravid nei! Lykke til, snart er du tobarnsmamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. oktober 2012 #515 Del Skrevet 17. oktober 2012 Åå spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. oktober 2012 #516 Del Skrevet 17. oktober 2012 Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 17. oktober 2012 #517 Del Skrevet 17. oktober 2012 Oi oi oi.. Lykke til Håper gutten er halvveis ute nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #518 Del Skrevet 17. oktober 2012 Da har jeg prøvd akupunktur, det var bare dritvondt og de forsvant fort. Jeg har gått fram og tilbake på fødestua, hengt over senga, benken og bordet. Grått og stønnet. Ligget med varmeflasker. Fått et langt varmt bad. Og nå til sist en morfinsprøyte. Vondt!!!! Men jeg er ikke i fødsel faen ta denne dumme kroppen som ikke får til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 18. oktober 2012 #519 Del Skrevet 18. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 18. oktober 2012 #520 Del Skrevet 18. oktober 2012 Lykke til. Håper det er skjedd ting i løpet av natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå