Gå til innhold

En helt ny bok

Kvist

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk alle sammen. Jeg er kjempespent og nervøs selv jeg. Regner med at det blir CTG-registrering og en del spørsmål. Og så antagelig undersøkelse av åpning/modning. Igangsetting blir det nok i alle fall ikke i morgen, for det er visst ikke noe legen kan bestemme på egenhånd. Sist sa han at han skulle ta det opp på ettermiddagsmøtet, men da jeg fikk høre om avgjørelsen var jeg blitt snakket om først på morgenmøtet dagen etter.

Vet ikke hva jeg håper på jeg. Annet enn at jeg aller helst vil komme inn med 5-6 cm åpning og rier som setter i gang skikkelig bare av undersøkelsen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3cm åpning :) Men fortsatt liten skjededel. Baby har det bra, vokser som han skal. Ble estimert til 3700g nå. Hadde jeg vært 40 uker hadde hun tatt vannet. Nå nøyde hun seg med å tøye skikkelig.

Hun regnet med fødsel innen noen dager, hvis ikke skulle min faste jordmor tøye mer på torsdag. Legedama trodde ikke noe mer skulle være nødvendig.

:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende. Nå er det seriøst ikke lenge igjen Kvist! Straks er du tobarnsmamma! Ta deg ti sekunder og tenk på det store bildet! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks er du tobarnsmamma!

Jaa! :danse:

Nå begynner "Hvordan går det? Skjedd noe?" samtalene å komme :) Er det noe som er et tydelig tegn på nært forestående fødsel så er det de telefonene der. Hihi. Bare kos når det er mormoren min som ringer da.

Og så begynner det å gå opp for meg, at det faktisk kan bli fødsel denne uka, og at jeg antagelig slipper igangsetting med drypp og styr. Veldig glad for det. Og jeg vet nå at hvis det blir enormt med vonde maserier igjen så kan jeg ringe føden, og så kan de faktisk ta vannet. Veldig betryggende å tenke på. Og ikke minst gjør det det litt lettere å holde ut når jeg kan tenke, eeeen dag til klarer jeg, og ikke ukesvis fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå griiiiiin altså!!!!

Tenk at snart er verdens fineste vennefamilie enda fler fantastiske mennesker.

Jeg gleeeeder meg sånn!!!!

Jeg bare MÅ ha hatt vannkopper før så jeg kan komme å hilse på.

:grine: :grine: :grine: :grine: :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare MÅ ha hatt vannkopper før så jeg kan komme å hilse på.

Søte deg :) Det et best for deg at du har hatt det ja. Herregud for en uoppdragen mann du har. Sist jeg fødte dro han deg langt utti ødemarka, og nå får han vannkopper?

Tror absolutt tøyingen har hatt noe effekt. Definitivt vondere rier i kveld, selv om de ikke er hyppige og helt regelmessige. Så nå skal jeg prøve å få meg litt søvn. Det kan jo faktisk skje noe i morgen. Weeeeeee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart det er normalt å stå opp nå for å spise en porsjon cottage cheese og bananskiver :)

Heeeeelt normalt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå venter man i spenning på neste oppdatering :)

Er forresten derfor jeg ikke skal si til noen når ting skal i gang. For man blir jo helt galen av å vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så spennende Kakaoen :) Bare ikke Internett hjemme i dag. Og 3G som slår inn og ut gjør mobilsurfing veeeeldig tregt. Så da blir det babysokkstrikking og søpletv ;) Noen tak som tar skikkelig innimellom, men ikke noe fødsel med det første ser det ut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murringer mer eller mindre konstant nå. Og med vonde tak innimellom. Kjenner det både i korsryggen og magen. Håååååper dette kan ta seg opp og ikke bare dabbe av igjen denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg, kvist! Du fortjener å komme igang skikkelig nå, og få fødselen overstått. Det er slitsomt å gå sånn på vent :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...