Wanita Skrevet 3. oktober 2012 #421 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg er klar som sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #422 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hehe, det er du vel Du sladrer kanskje for meg her i skravletråden på terminforumet også du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 3. oktober 2012 #423 Del Skrevet 3. oktober 2012 Kan jeg vel :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. oktober 2012 #424 Del Skrevet 3. oktober 2012 Må gis beskjed her i dagboka også da for jeg vil ha det med meg! Så det så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #425 Del Skrevet 3. oktober 2012 Kommer rimelig tett her nå Alle takene er på drøye minuttet, og de kommer hvert 3-4 min. En 20 min varm dusj endret ingenting, heller ikke sløving på sofaen. Og den varme dusjen resulterte i råmelkdråper på puppene. Jeg har faktisk aldri lekt melk før! Selv ikke da jeg ammet snuppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. oktober 2012 #426 Del Skrevet 4. oktober 2012 Ojoj, spennende! Håper vondtene fører noe godt med seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #427 Del Skrevet 4. oktober 2012 Skjedde ingen ting Jeg ringte føden, ble bedt om å komme inn og lagt til sjekking. Da er det NULL aktivitet, ingen sammentrekninger, ingen smerter, ingen spark ikkenoe. Forsåvidt deilig med tjue minutter pause, men etter å ha hatt fire skikkelig vonde på vei i bilen og i heisen var jeg så skuffa. Åpning målt til "en finger" også, det vil vel si det samme som for en uke siden. Så mye vondt uten at det hjelper noe som helst. Fikk en supersøt jordmor da, som virket som om forsto hvordan jeg hadde det basert på det jeg fikk sagt, det som sto, det mannen sa og masse snørr og tårer. Hun sa hun hadde gått sånn selv også og visste at man blir så sliten at man ikke klarer å tenke engang. Æsj, nå griner jeg igjen av å tenke på det. Men det var hektisk på føden i natt, med ambulanser som kom inn osv så hun fikk ikke en lege til å snakke med meg da. Så da ble hennes råd, ta noe å sove på, gå hjem, og i morgen tidlig ringer du og ber om å få komme til din vanlige jordmor. Forklar for henne, og få henne til å sende deg til fødepoliklinikken, for det er legene på fødepoliklinikken som kan ta en avgjørelse om eventuell induksjon. Så nå skal jeg avgårde til jordmor. Håååååååper hun kan hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. oktober 2012 #428 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hva sa jordmor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 4. oktober 2012 #429 Del Skrevet 4. oktober 2012 Kvist ligger på barselrom og fikk noe å sove på tidligere i dag. Hun fikk snakket med en lege og de skulle ta det opp på ettermiddagsmøtet om det eventuelt blir igangsetting. Hun har slappet av noe, men dessverre ikke så mye og er litt groggy og svimmel etter sovepilla. Så mye mer enn det vites ikke nå dessverre, men jeg håper virkelig hun får den hjelpen som er best for henne. Hun har hatt en tøff fødsel før og trenger ikke oppleve det på samme måte igjen. (hadde det ikke vært for at disse ser litt kjærester ut så hadde den passe bra) Veldig gla i deg Kvisten, så nå håper jeg virkelig de gjør noe for deg!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #430 Del Skrevet 4. oktober 2012 Innlagt til i morgen foreløpig. Skal få snakke med lege igjen i morgen tidlig. Håper så inderlig de setter i gang snart. Nå skal jeg bare sove, hvile, spise og drikke sa jordmor i sta. Og håpe at det at kroppen får en slags pause gjør at ting starter av seg selv i større grad enn hittil. De er såpass tilbakeholdne med å sette i gang fordi jeg ikke er helt moden. Ikke helt avflatet livmorhals og kun "en finger" i åpning. Legen som undersøkte meg tidligere i dag forsøkte å strippe meg. Men ga opp etter en stund. Da hadde studenten som så på blitt helt blek og måttet sette seg ned av å se på meg. Stakkars jente Stripping er jo vondt så det holder selv når man er moden så jeg så nok litt preget av det ut. Nå har mannen vært her med bagen min, og jeg ligger her og hører på fødeavdelingslyder. Jeg vil også ha baby som lager nusselige babygråtelyder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 4. oktober 2012 #431 Del Skrevet 4. oktober 2012 Du må ha MASSE lykke til. Krysser fingra for at det blir en liten baby innen et par dager Jeg vil forresten også ha en baby som lager nusselige babygråtelyder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #432 Del Skrevet 5. oktober 2012 Skramle skramle, bank bank bank. Og så kom en blond svenske inn på rommet og sa høyt: Oj! Nej, det va fel rum... Og så skramlet hun ut igjen. Klokka halv fem om morgenen. Gjesp! Jaja, skulle sikkert snart ha våknet for å gå å tisse uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 5. oktober 2012 #433 Del Skrevet 5. oktober 2012 Å Kvist, håper det skjer noe positivt for deg i dag altså. Stakkars, slitne kroppen din. Tenker på deg i dag altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #434 Del Skrevet 5. oktober 2012 Tusen takk for omtanken jenter Nå ligger jeg og venter på legevisitt. Og kjenner på akkurat samme type vondter som før jeg ble "dopet" i går. Har i tillegg fått masse utflod som er farget. Men vet ikke om det skyldes noe mer enn rifter etter røskinga i går. Håper det skyldes mer åpning og modning i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #435 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ny registrering av aktivitet nå. Baby har det bra, Spreller og hikker som bare det. Jeg er fortsatt sliten og har fortsatt vonde sammentrekninger hvert fjerde minutt. Og det er selvfølgelig stappfullt på fødeavdelingene så legevisitten er det ennå en god stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 5. oktober 2012 #436 Del Skrevet 5. oktober 2012 Tenker på deg Kvist - håper du har babyen din hos deg snaaart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #437 Del Skrevet 5. oktober 2012 Legen kunne gi meg kontrolltime den 25 oktober. Og sånn piller som gjør meg trøtt men som ikke hjelper meg å sove. Det virka som om hun ikke engang hadde hørt at jeg har vondt. For hun snakka som om jeg var her pga problemer med innsovning. Og hun ville ikke/hadde ikke tid til å høre på meg eller noe. Refererte bare til at overlegen hadde sagt at så lenge alt var bra med baby og med mor så setter de ikke i gang før termin. Det at jeg prøver å si at det IKKE er alt bra med meg bare overhørte hun. Ingen har undersøkt eller snakket med meg utover "sovet i natt?" før jeg dro i snora og gråt mens jeg fortalte at jeg faktisk har vondt. Mye vondt. Hele tida omtrent. Selvfølgelig er den dama som lyttet barnepleier og har sånn sett ikke noe å si, men hun skulle ta det opp på vaktskiftemøtet og be om at jordmor undersøker meg skikkelig og forsøker å finne ut hvorfor jeg har det sånn og om de kan gjøre noe. Jeg vil jo egentlig bare det som er best for baby, og jeg vet jo at det gjerne er å være i magen et par uker til. Men jeg vil også ha kropp og krefter til å få født ungen også da. Og tre uker til med disse smertene gjør IKKE at jeg kan takle en fødsel. Sukk! Håper jordmora som kommer i kveld vil høre på meg. Det ser i alle fall ut til at jeg blir til i morgen eller til mandag i første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 5. oktober 2012 #438 Del Skrevet 5. oktober 2012 Huff Kvist. Det høres ikke noe godt ut. Håper jordmor hører på deg og at de kan hjelpe deg med smertene i alle fall. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 5. oktober 2012 #439 Del Skrevet 5. oktober 2012 Huff da. Dessverre skjønner jeg så alt for godt hvordan du har det. Samme beskjed fikk jeg hele tiden under min fødsel. Barnet i magen har det bra, så da bryr vi oss ikke om mor... Tenker masse på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 5. oktober 2012 #440 Del Skrevet 5. oktober 2012 Skal komme å gi deg en klem i morra jeg vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå