Gå til innhold

En helt ny bok

Kvist

Anbefalte innlegg

Så godt å høre :)

Masse lykke til i morgen, blir spennend å se om den lille vil vise seg frem da :hjerte: Jeg ble flyttet frem ca en uke, noe som ikke kan stemme...men bedre frem enn tilbake i allefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Macaron

Lykke til på UL i morgen! Det går helt sikkert kjempefint, og så blir det veldig spennende å få vite kjønn på den lille mageboeren din da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitteliten er frisk, rask og helt perfekt :)

Sprella masse så det var vanskelig for jordmor å få gode bilder, fikk med oss noen men de er utydelige og rare ;) Liten baby med masse futt i kroppen. Herlig å se. Også moro å se at bitteliten sparka i fra oppover og nesten samtidig kjenne dunket av hodet som traff meg nederst i magen. Vi fikk også se en liten tut mellom beina, så bitteliten er nok en gutt.

Heder og ære til Macaron som tippet riktig!

Også var bitteliten stor og fin, så jeg ble flyttet noen dager fram, ny termin er 25 oktober :hoppe:

Lykkelig og veldig forelsket i Bitteliten

:bolledeig::skya::strix::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Jippi, jeg hadde rett :hoppe: Gratulerer så masse med frisk og aktiv gutt! Deilig at du ble flyttet frem litt også da, hører om mange som blir flyttet tilbake, det må være kjipt. Håper du får en fin helg og nyter den deilige følelsen av overstått (og bra) UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått unna litt jobb på morgenen i dag. Nå sitter jeg med en diger karamellfrappe i byen og slapper av etter en liten shoppingtur. Kjøpt bukse, jakke og fire bodyer til Bitteliten. Nå føles det mye mer virkelig. Gleder meg til å vise til mannen og snuppa etterpå.

Ble en ny bh til meg også. Har trengt ny en stund, helst flere også men jeg hater å kjøpe bh. Håpløst å finne en modell som passer i en størrelse som passer. Jeg er 75 DD eller 80 D, så da er utvalget heller trist. Fant en grei en i hvitt da, som faktisk virket som om den passet. Jeg vil også ha søte BHer med blomster, farger og sommerfugler på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått unna litt jobb på morgenen i dag. Nå sitter jeg med en diger karamellfrappe i byen og slapper av etter en liten shoppingtur. Kjøpt bukse, jakke og fire bodyer til Bitteliten. Nå føles det mye mer virkelig. Gleder meg til å vise til mannen og snuppa etterpå.

Ble en ny bh til meg også. Har trengt ny en stund, helst flere også men jeg hater å kjøpe bh. Håpløst å finne en modell som passer i en størrelse som passer. Jeg er 75 DD eller 80 D, så da er utvalget heller trist. Fant en grei en i hvitt da, som faktisk virket som om den passet. Jeg vil også ha søte BHer med blomster, farger og sommerfugler på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kjapt innom for å sjekke noe på macen før jeg kryper i seng etter en lang og koselig dag med snuppa og mannen. Da så jeg at klokka har tippet midnatt og jeg er offisiellt 19 fullgåtte uker. Hurra! Føles herlig å få lov å snike litt i køen :)

Og jammen hadde ikke tickeren endret seg fra papaya til søtpotet :ler:

Mon tro om det betyr at fruktperioden er over for denne gang og vi har gått over til grønnsaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 uker i dag!

Det vil si halvveis i morgen det. :hoppe:

Og jeg er ferdig med 11 av 11 innleveringer, og 4 av 5 eksamener. Hadde matte i dag og jeg tror det gikk greit. Fikk tilbake to karakterer i dag også, en A og en B. Kjenner jeg er litt skuffa over B'en i det faget, siden vi har fått så utrolig gode tilbakemeldinger og ingenting fra lærerene om at oppgaven manglet noe etc. men men, det er jo fortsatt en god karakter da. Og nå er det bare tre dager igjen og så har jeg 10 uker sommerferie!

Store planer om å fylle ut masse i snuppas fotoalbum, hun elsker å se i det. Men det er desverre sørgelig lite oppdatert... Det skal være helt oppdatert innen Bitteliten kommer i hvertfall.

Også skal jeg finne meg et strikketøy og strikke til Bitteliten, jeg skal lese bøker fordi det er kos, jeg skal ta en større del av husarbeidet enn jeg har gjort de siste månedene så mannen også kan få litt pause, jeg skal besøke gamle oldeforeldre, jeg skal sørge for masse tid og moro sammen med snuppa og bare kooooose meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjoner Pusilus, Aricept, Lucky og Alabama! Føles veldig rart å tro at det er en gutt, hadde vel egentlig en jentefølelse, i hvertfall sånn i etterkant.

Men vi så jo "noe" mellom beina på ultralyden da, om enn litt uklart. Satser på at jordmor sa riktig jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig deilig med 10 ukers sommerferie, kjenner at jeg misunner deg det litt. Og gratulerer med en liten bror i magen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med 10 ukers ferie og tid til å lese bok fordi det er kjekt :strix:

Høres ut som du har mange gode planer for ferien :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sommerferie!

Helt fram til uti august en gang. Herlig herlig :)

Nå er det bare å sette i gang med å jobbe med NAV nå da, lurer på hvor svangerskapspengene mine er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...