UnderCover Skrevet 12. mars 2012 #181 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) ja, likte stian selv jeg han virket jordnær- den eneste som virket jordnær faktisk! men det er flere etter pausen da heheee... halloooo- iselin skulle IKKE ha sex, jaffal ikke den første uken haaaallooo-ooooo! Det tror jeg ikke før det er motbevist Edit: Sant Stian var han bamse Brakar? Går litt fort i svingene her. Mange nye navn og en sånn (brus.... ? )eller fler for å feire sesongstart Endret 12. mars 2012 av UnderCover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 12. mars 2012 #182 Del Skrevet 12. mars 2012 Are Stian var en kosebamse! Mens Dennis var jeg småskuffa over pesonligheten så langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swipper Skrevet 12. mars 2012 #183 Del Skrevet 12. mars 2012 heheee... halloooo- iselin skulle IKKE ha sex, jaffal ikke den første uken haaaallooo-ooooo! Hahahaha! Ja vi får vente å se. Hvem tror dere det blir i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 12. mars 2012 #184 Del Skrevet 12. mars 2012 Dennis haha fuck, han er en skikkelig klyse da. Har sett han leke sexy bak baren, uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 12. mars 2012 #185 Del Skrevet 12. mars 2012 Iselin er så lite søt stakkar.. Hva er det med alle gutta å være så himla høye på seg selv da? De har jo absolutt ingen grunn til å være det! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #186 Del Skrevet 12. mars 2012 To kommer til å pule i kveld. Hvem tror dere det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. mars 2012 #187 Del Skrevet 12. mars 2012 Gjesten: jeg tror det kanskje er her jeg har deg fra. Og UnderCover: har savnet deg Og hvem var alle de andre PH-vennene mine Jaja, liker dere alle sammen (om det høres ut som jeg er litt ensom nå, så kan det stemme - samtidig som jeg er litt overtrøtt og ganske flau over det jeg ser på TV ) Ikke vær flau! Vi er jo i samme båt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 12. mars 2012 #188 Del Skrevet 12. mars 2012 Gjesten: jeg tror det kanskje er her jeg har deg fra. Deeet kan hende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 12. mars 2012 #189 Del Skrevet 12. mars 2012 Litt skuffet over jentene. Spesielt Iselin. Hjelpes meg. Stian virket som en kul type da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppeluppen Skrevet 12. mars 2012 #190 Del Skrevet 12. mars 2012 Er det noen som fulgte med på den morsomme Paradise-bloggen i fjor? Og noen som husker hva den heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludo Skrevet 12. mars 2012 #191 Del Skrevet 12. mars 2012 Dette kan bli spennende! Tenkte ikke å følge med,men ble litt revet med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazyparrotwoman Skrevet 12. mars 2012 #192 Del Skrevet 12. mars 2012 shit men eg digga stian, han er jo et levende eksempel på at utseenede ikke teller mye :D <3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 12. mars 2012 #193 Del Skrevet 12. mars 2012 76 brukere leser i dette emnet. Vi har nok noen skap-Paradise-fans her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsier Skrevet 12. mars 2012 #194 Del Skrevet 12. mars 2012 Er det noen som fulgte med på den morsomme Paradise-bloggen i fjor? Og noen som husker hva den heter? Paradise-Spanky! Husker ikke adressen, men den kommer vel opp hvis du googler det ;-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludo Skrevet 12. mars 2012 #195 Del Skrevet 12. mars 2012 To kommer til å pule i kveld. Hvem tror dere det er? Are og Iselin kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 12. mars 2012 #196 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg var skapfan i hele fjor, men i år tenkte jeg å være tøff og stå frem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. mars 2012 #197 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg tar Stian! (Herregud, jeg skriver i en Paradise-tråd!! Og har gleda meg til det! ) du trenger ikke å føle deg dum! Du er ikke alene- bare se hvor mange som er i denne tråden for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 12. mars 2012 #198 Del Skrevet 12. mars 2012 Bjørnar virket jo faktisk normal:) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppeluppen Skrevet 12. mars 2012 #199 Del Skrevet 12. mars 2012 Paradise-Spanky! Husker ikke adressen, men den kommer vel opp hvis du googler det ;-) Jaaa! Spanky het den! Takk, MarteM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. mars 2012 #200 Del Skrevet 12. mars 2012 Ikke vær flau! Vi er jo i samme båt Jeg er flau over de som er på TV Det er pinlig! Er det noen som fulgte med på den morsomme Paradise-bloggen i fjor? Og noen som husker hva den heter? Dyden?? Eller, den tror jeg ikke blogget i fjor. Jeg var skapfan i hele fjor, men i år tenkte jeg å være tøff og stå frem. Velkommen ut av skapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå