Gå til innhold

Paradise Hotel 2012


mia83

Anbefalte innlegg

"Det er mye finere å se det på ekte enn å se det... ulive, for å si det sånn" :ler:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle de ikke være på ett nytt hotell? oO

Endret av Kosemose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett Iselin før? (Jeg tror det var det hun het) Jeg innbiller meg at jeg har sett henne før et sted....... Hun virker kjent.

Kom ut single mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Noen som har sett Iselin før? (Jeg tror det var det hun het) Jeg innbiller meg at jeg har sett henne før et sted....... Hun virker kjent.

ja, hun er KLIN lik tine som vant i fjord. og så var iselin med i dangens mann!

iselin vil tilåmed bruke vinnerpengene på pupper!!

Haaahaa.... ( ville ikke tine også ta mer om hun vant :P ) ?

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Kom ut single mann!

Stemmer, stemmer! Der! Husker det når du sier det. Dagens mann, heter det ikke?

Endret av Misteltein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett Iselin før? (Jeg tror det var det hun het) Jeg innbiller meg at jeg har sett henne før et sted....... Hun virker kjent.

Dagens mann! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det lov å si hva man vil på denne tråden? Er nemlig redd jeg kommer til å bli usaklig her utover våren, men håper dere bærer over med meg? :pls:

JAAAAA!!! Jeg og!

__

Merker at Iselin er min favoritt allerede! Hun virker som hun er dum som et brød, så der kommer det til å komme mye "lurt" ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg syns at alle jentene hadde forholdvis pene og naturlig vakre ansikter.

Men Iselin ser ut som en oversteriotypisk babete 16åring med et hårkompleks.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett Iselin før? (Jeg tror det var det hun het) Jeg innbiller meg at jeg har sett henne før et sted....... Hun virker kjent.

Jeg har også sett henne tidligere, men kommer ikke på hvor. Har ikke sett henne i Dagens Mann for det har jeg aldri sett. Googla henne nå og ser at hun har en blogg, men den har jeg heller aldri sett før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ny her på KG når Paradise gikk i fjor. Og savnet Paradise-tråden når det var over :fnise: Nå er gjengen samlet igjen :hoppendeglad:

Man kan ikke se PH uten denne tråden. Live.. Eller ulive som det også heter :fnise:

HÅÅÅÅPER Dyden (blogg) gjenoppstår med referatene sine :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Are ass. Jeg har aldri hørt noen si at deres drømmedame er dum og blond før :daane:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

"drømmedama er dum og blond- kort og godt! " :skratte: :skratte:

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Misteltein

Jeg har også sett henne tidligere, men kommer ikke på hvor. Har ikke sett henne i Dagens Mann for det har jeg aldri sett. Googla henne nå og ser at hun har en blogg, men den har jeg heller aldri sett før nå.

Hmmmm! Jeg har sett henne i dagens mann i hvertfall. Det har jeg sett på en del ganger. :fniser:

Har ikke noen tips om hvilke andre steder jeg kan ha sett henne. Hmmm! Sikker på at du ikke har sett på dagens mann før? :fniser:

Endret av Misteltein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...